Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wiin ennakotilaus

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chip^
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Lainaus,alkuperäinen kiroittaja Llyof:Tuota kauppaa en suosittelis kenellekään.
Pelkkää huonoa palautetta kuullut.
Mun mielest ihan luotettava kauppa
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

tebboo sanoi:
Lainaus,alkuperäinen kiroittaja Llyof:Tuota kauppaa en suosittelis kenellekään.
Pelkkää huonoa palautetta kuullut.
Mun mielest ihan luotettava kauppa

Lloyf
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Mäksä sanoi:
ne vähentää sen sit suoraan siit sun tilauksen loppusummasta

Eli mun pitäis nyt maksaa 20 vähemmän siitä hinnasta, kun minulla on se 20 lahjakortti
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

tebboo sanoi:
Oho vahinkoja sattuu Lloyf...älä kanna kaunaa

Joo. Ei mitiksii. Ja siteeraus-nappi on tossa alaoikealla (sininen ja siinä lukee "siteeraa"). Sitä on ihan suositeltava käyttää. Noin vaan tiedoks. :]
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Cal sanoi:
Eli mun pitäis nyt maksaa 20 vähemmän siitä hinnasta, kun minulla on se 20 lahjakortti


jos tilasit ennakkoon sen pelin/tarvikkeen tms, ja mainitsit siin viesti kentäs sen lahjakortin niin sieltä tulee s-postiin sit ilmotus lopullisesta summasta, ja jos taas postiennakol ni ne vähentää sen siit automaattisesti
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Anteeksi nämä tyhmät kysymykset, mutta olen nytten maksanut Wiin ja tilauksen tiedot kohdassa lukee vaan "Tilaus vastaan otettu", niin pitäisikö siihen tulla: tilaus maksettu?
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

MUHAHAHAHAHAA!

dvdboxofficesta kake 35 postikuluineen ja chukki 22e postikuluineen, ja tulliin ei jää (ku tulee eri paketeissa).

tilaus läksi ja taatusti on kourassa paljon ennen teidän eurooppatilauksianne.

HAH
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Onko joku tilannut tuolta dvdboxoffice.com'ista ennen? Mikä se hintaraja on että ei jää tulliin ja kannattaisko tuolta nyt sit laittaa tilaukseen wiimote ja ehkä nuncha? Säästäis aika kivasti..


Linkki
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

pasane sanoi:
Onko joku tilannut tuolta dvdboxoffice.com'ista ennen? Mikä se hintaraja on että ei jää tulliin ja kannattaisko tuolta nyt sit laittaa tilaukseen wiimote ja ehkä nuncha? Säästäis aika kivasti..


Linkki

tulliraja: posteineen 45.45. eli nuo on ostettava "erikseen" eli siis venaat että ilmoittavat etä ovat postittaneet toisen ohjaimen ja sitten vasta tilaat nuchun. julkaisuun aikaa 3 viikkoa joten aivan varmasti kerkiää saamaan kummankin (lähettävät air maililla)
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Onko joku kuopiolainen tai muunkin paikkakunnan jantteri käyny kysymässä puijon divarista saako ne miten paljon Wiitä sinne?
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Calathia sanoi:
tulliraja: posteineen 45.45.

Peliroippeen tulliraja EU:n ulkopuolelta on 38,05 euroa (postikulut tosiaan lasketaan arvoon mukaan, kuten Calathia totesikin). Tässä tapauksessa sillä ei liene merkitystä, jos muutenkin tilaa vermeet erikseen, mutta tämä kannattaa pitää mielessä muita tilauksia varten.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Onko varausmaksun osalta olemassa jonkinlaista yleistä asetusta? Onko kauppiaalla esim. peruutustapauksessa oikeus pidättää osa varausmaksua itsellään tms?
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Kurimus sanoi:
Onko joku kuopiolainen tai muunkin paikkakunnan jantteri käyny kysymässä puijon divarista saako ne miten paljon Wiitä sinne?

Soittamallahan tuo varmaan selviäisi. Itse kyselin tänään Prisman tilannetta ja varauksia ei oteta, mutta konetta on kuulemma tulossa "riittävästi".
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

"Valitettavasti emme saaneet kuin pienen erän konsoleita julkaisuun. Jos haluatte konsolin 15. joulukuuta. Pyydämme maksamaan konsolin ennakkoon"
Näin ilmoitti vaihtopelit.net, aika huvittavaa sinäänsä et konsoleita tulee "kuulema" 35kpl ja olen jonossa seitsemäs ja jään ilman.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

tiong sanoi:
Soittamallahan tuo varmaan selviäisi. Itse kyselin tänään Prisman tilannetta ja varauksia ei oteta, mutta konetta on kuulemma tulossa "riittävästi".

Sanoivatko millon saavat koneen kauppoihinsa? Luultavasti sama päivämäärä koskee kaikkia Prismoja..?
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Kotkan Prismassa oli ainakin muutama Wii jo varattu ennakkoon. Varausten ottaminen on ilmeisesti siis liikekohtaista.

Samalla luulen, että Wiin saattaa saada Prismasta jopa 1-2 päivää ennen julkaisua. Olen nimittäin huomannut, että ainakin pelien kohdalla tavara päätyy hyllyyn saman tien kun sitä on liikkeeseen saatu. Tämä myös siis siinä tapauksessa että virallinen julkaisupäivä olisi vasta seuraavana päivänä. Ke 6.12 on tietysti itsenäisyyspäivä, jolloin kaupat eivät ole auki, mutta muuten voi olla ihan mahdollista että koneen saisi jo torstaina...
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Itse ostin vuosi sitten Xbox360:n julkaisupäivänä paikallisesta Prismasta. Kone oli varattu ja kävin edellisenä päivänä kysymässä, voisiko koneen saada heti matkaan, eikä vasta huomenna. Ei onnistunut, koska Microsoftilta olisi tullut sanktioita. Voi olla että sama homma on Wiin julkaisun kanssa.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

shield sanoi:
Kotkan Prismassa oli ainakin muutama Wii jo varattu ennakkoon. Varausten ottaminen on ilmeisesti siis liikekohtaista.

Samalla luulen, että Wiin saattaa saada Prismasta jopa 1-2 päivää ennen julkaisua. Olen nimittäin huomannut, että ainakin pelien kohdalla tavara päätyy hyllyyn saman tien kun sitä on liikkeeseen saatu. Tämä myös siis siinä tapauksessa että virallinen julkaisupäivä olisi vasta seuraavana päivänä. Ke 6.12 on tietysti itsenäisyyspäivä, jolloin kaupat eivät ole auki, mutta muuten voi olla ihan mahdollista että koneen saisi jo torstaina...
Taitaa koneilla olla eri asia kuin peleillä, en usko että ennakkoon tulee koneet myyntiin.

Mutta kiitoksia vinkistä, pitää käydä varaamassa Wii tuolta Kotkan Prismasta tässä tällä viikolla :)
 
Ylös Bottom