Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wiin ennakotilaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chip^
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Kyllä sen pitäisi ehtiä julkaisupäivänä lähimpään postitoimistoon tai postiluukkuun.Ainakin kaveri sai sillein DBZ:budokai tenkachi 2:den:).Tai no jaa tuskin Wii nyt laitettasiin postiluukkuun...(mitäköhän mä taas sekoilen)

vaihtopeleiltä kyselin jo aikoja sitten tuosta toimituksesta:

Mäksä sanoi:
ja semmonen asia mua kiinnostaa että tiedättekö minä päivänä koneiden
alustavasti pitäis saapua teille, ajattelin lähinnä sitä kun siinä on
se 6.12 et vaikuttaako se sillätavalla että kone tulee
ennakkotilanneille vasta viikonlopun jälkeen ja muut saavat sit
koneensa heti perjantaina jostain prismasta tai vastaavasta kun ei
tartte posteista murehtia :)

Vaihtopelit.net sanoi:
kyllä sen marketista saa nopeimmin jos niillä on
niitä, julkaisupäiväksi tuskin kerkiää kenellekään postinkautta.

eli itse ainakin odottelen 11-12 päiväksi vasta postiin

Konsolinetissä arvelivat kerkeävän 8.12 iltapäiväksi postiin, lappu tulisi seuraavalla viikolla. Mutta numerolla pitäs saada jo pe.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Minäkin sain tällä viikolla vahvistuksen Gamelifesta, että saan julkaisuerästä. Olin kuulemma viimeisimpiä jotka saa julkaisuerästä ja tilasin koneen 31.10 :) Nyt voi huokaista helpotuksesta :p

Hämeenlinnan Anttilaan on kuulemma tulossa 16 kappaletta ja he ottavat myös varauksia vastaan. Ajattelin vain mainita jos jotakin kiinnostaa.

BaDari sanoi:
Hämeenlinnan Anttilaan on kuulemma tulossa 16 kappaletta ja he ottavat myös varauksia vastaan. Ajattelin vain mainita jos jotakin kiinnostaa.

Soitin äsken kyseiseen Anttilaan ja kysyin asiasta, varauksia ei kuulemma voi tehdä ennen tavaran saapumista. Konsolit saapuvat kuulemma luultavasti tiistaina.

Perhana, nyt se on jo niin lähellä ettei meinaa saada nukutuksikaan :mad:
Taidan huomenna soittaa verkkokauppaan ja tivata saanko omani heti 8pv vai pitääkö lähteä metsästämään marketeista... Vapaapäivä on jo tilattu :D

noose01 sanoi:
Perhana, nyt se on jo niin lähellä ettei meinaa saada nukutuksikaan :mad:
Taidan huomenna soittaa verkkokauppaan ja tivata saanko omani heti 8pv vai pitääkö lähteä metsästämään marketeista... Vapaapäivä on jo tilattu :D

Minulle tuli ainakin Verkkokauposta s-postia, missä mainittiin päivämäärä, jota ennen tilanneet saavat tn. koneet julkaisupäivänä. Eikö sulle tullut? En nyt vaan muista sitä päivää :D

Ainakin mua Pelikauppa.com (eli vaihtoehtoisesti brändätty Verkkokauppa) lähestyi seuraavanlaisesti:

1. Saamme Nintendo Wii:tä rajoitetun erän Suomeen. Mikäli olet tehnyt tilauksesi ennen 13.11.2006, sinulla on hyvä todennäköisyys saada konsoli ennen joulua.

Ei siis mikään ihan definitiivinen lupaus, mutta jonkinlainen kiinnekohta kumminkin.

Morred sanoi:
"Valitettavasti emme saaneet kuin pienen erän konsoleita julkaisuun. Jos haluatte konsolin 15. joulukuuta. Pyydämme maksamaan konsolin ennakkoon"
Näin ilmoitti vaihtopelit.net, aika huvittavaa sinäänsä et konsoleita tulee "kuulema" 35kpl ja olen jonossa seitsemäs ja jään ilman.

Hmm.. Ei ole ainakaan mulle mitään etukäteistietoa tuolta annettu että millon olisin konsolini saamassa. Liekköhän se sitten merkki siitä että saisin sen konsolin heti julkkarin jälkeisenä maanantaina vai että konsoli tulee kun keksii parhaimmillaan joskus tammikuussa. :D

Xbugs sanoi:
Ainakin mua Pelikauppa.com (eli vaihtoehtoisesti brändätty Verkkokauppa) lähestyi seuraavanlaisesti:

Ei siis mikään ihan definitiivinen lupaus, mutta jonkinlainen kiinnekohta kumminkin.

Niin siis ennen joulua, mutta julkaisupäivästähän ei puhuta mitään :D

noose01 sanoi:
Niin siis ennen joulua, mutta julkaisupäivästähän ei puhuta mitään :D

Juu - useammaltakin taholta on kuulunut, että julkaisupäiväksi myyntiin tuleva erä olisi hyvinkin rajoitettu (tyyliin pienille erikoisliikkeille ihan muutama konsoli) ja hieman enemmän tavaraa saapuisi sitten joulukuun puolivälin kieppeillä. Ei siis mikään ihme jos Verkkokauppakaan ei halua lupailla mitään täsmällisempää.

Ite tilasin verkkokupasta 14.9.06 ja sanoivat, että saan wiin ensimmäisestä erästä, eli julkaisupäivänä.

Taikuri sanoi:
Ite tilasin verkkokupasta 14.9.06 ja sanoivat, että saan wiin ensimmäisestä erästä, eli julkaisupäivänä.

Hmm. ilmeisesti kysyit asiaa erikseen? Itse tilasin jo toukokuussa ja tuo edellä siteeraamani joukkopostitus on ainoa tieto mitä konsolin saatavuudesta olen Verkkokaupalta saanut. Enpä ole kyllä aktiivisesti asiasta kysellytkään.

Xbugs sanoi:
Hmm. ilmeisesti kysyit asiaa erikseen? Itse tilasin jo toukokuussa ja tuo edellä siteeraamani joukkopostitus on ainoa tieto mitä konsolin saatavuudesta olen Verkkokaupalta saanut. Enpä ole kyllä aktiivisesti asiasta kysellytkään.

Jep, lähetin postia niille jossa kyselin asiasta.

Taikuri sanoi:
Jep, lähetin postia niille jossa kyselin asiasta.
Laitoin itsekin tänään viestin jossa kyselin saanko julkaisussa vai pitääkö lähteä jonottamaan markettiin.
Silloin lähtee myös pelit, oheistarvikkeet ja langaton boxi jostain muulta :D

Kabanossi sanoi:
Salon Anttila saa julkaisuun 10 konetta, ja ottavat varauksiakin vastaan.

paljos ottavat hintaa? hmm, no ei kyl siltin harmita että tilasin etukäteen, vaikka postin kanssa kestääkin viikonlopun yli niin 60e halvempi hinta (mikäli anttilas on 269e) on sen vert suuri summa et ennemmin sit odottaakin

Jep. Anttiloilla on 269 euroa hintana, jopa Salossa. Kummallista kyllä, he myös kertoivat saavansa RGB kaapeleita Wii:lle 8.12. Saa nähdä miten käy.

Mäksä, mistä olet tilannut 209 euroon Wiin?

Ylös Bottom