Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mäksä sanoi:ja semmonen asia mua kiinnostaa että tiedättekö minä päivänä koneiden
alustavasti pitäis saapua teille, ajattelin lähinnä sitä kun siinä on
se 6.12 et vaikuttaako se sillätavalla että kone tulee
ennakkotilanneille vasta viikonlopun jälkeen ja muut saavat sit
koneensa heti perjantaina jostain prismasta tai vastaavasta kun ei
tartte posteista murehtia![]()
Vaihtopelit.net sanoi:kyllä sen marketista saa nopeimmin jos niillä on
niitä, julkaisupäiväksi tuskin kerkiää kenellekään postinkautta.
BaDari sanoi:Hämeenlinnan Anttilaan on kuulemma tulossa 16 kappaletta ja he ottavat myös varauksia vastaan. Ajattelin vain mainita jos jotakin kiinnostaa.
noose01 sanoi:Perhana, nyt se on jo niin lähellä ettei meinaa saada nukutuksikaan![]()
Taidan huomenna soittaa verkkokauppaan ja tivata saanko omani heti 8pv vai pitääkö lähteä metsästämään marketeista... Vapaapäivä on jo tilattu![]()
1. Saamme Nintendo Wii:tä rajoitetun erän Suomeen. Mikäli olet tehnyt tilauksesi ennen 13.11.2006, sinulla on hyvä todennäköisyys saada konsoli ennen joulua.
Morred sanoi:"Valitettavasti emme saaneet kuin pienen erän konsoleita julkaisuun. Jos haluatte konsolin 15. joulukuuta. Pyydämme maksamaan konsolin ennakkoon"
Näin ilmoitti vaihtopelit.net, aika huvittavaa sinäänsä et konsoleita tulee "kuulema" 35kpl ja olen jonossa seitsemäs ja jään ilman.
Xbugs sanoi:Ainakin mua Pelikauppa.com (eli vaihtoehtoisesti brändätty Verkkokauppa) lähestyi seuraavanlaisesti:
Ei siis mikään ihan definitiivinen lupaus, mutta jonkinlainen kiinnekohta kumminkin.
noose01 sanoi:Niin siis ennen joulua, mutta julkaisupäivästähän ei puhuta mitään![]()
Taikuri sanoi:Ite tilasin verkkokupasta 14.9.06 ja sanoivat, että saan wiin ensimmäisestä erästä, eli julkaisupäivänä.
Xbugs sanoi:Hmm. ilmeisesti kysyit asiaa erikseen? Itse tilasin jo toukokuussa ja tuo edellä siteeraamani joukkopostitus on ainoa tieto mitä konsolin saatavuudesta olen Verkkokaupalta saanut. Enpä ole kyllä aktiivisesti asiasta kysellytkään.
Laitoin itsekin tänään viestin jossa kyselin saanko julkaisussa vai pitääkö lähteä jonottamaan markettiin.Taikuri sanoi:Jep, lähetin postia niille jossa kyselin asiasta.
Kabanossi sanoi:Salon Anttila saa julkaisuun 10 konetta, ja ottavat varauksiakin vastaan.
Oletettavasti vaihtopeleistä.Darkblade sanoi:Mäksä, mistä olet tilannut 209 euroon Wiin?