Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wiin ennakotilaus

Vastaus: Wiin ennakotilaus

Beza sanoi:
Juostessa joku huusi että kymmenen olisi ollu, en siinä tappelussa niistä koneista nähny monta niitä loppujenlopuksi oli, mutta mielestäni ehkä jotain 6. Loput oli ilmeisesti varattu niistä kymmenestä, vaikka niin mulle kahteen kertaan väittivät että koneita ei voi varata.

On siellä sitten mahtanut olla ryysis... :-D
Tiedätkö millainen tilanne on Kotkan muissa kaupoissa? Ei niin, että olisin (vielä) ostamassa, vaan ihan mielenkiinnosta...
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

shield sanoi:
On siellä sitten mahtanut olla ryysis... :-D
Tiedätkö millainen tilanne on Kotkan muissa kaupoissa? Ei niin, että olisin (vielä) ostamassa, vaan ihan mielenkiinnosta...
Jumalniemen Gigantissa ainakin eilen kun kävin kysyessä luvattiin että Wiitä olisi tänään. Siellä tulee käytyä duuniin mennessä, eli ennen kymmentä, kun aukeaa. Saa nähdä onko siellä ketään.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

phanatic sanoi:
Menin seitsemältä Tampereen Prismalle jonottamaan. Tuolla jaettiin onneksi numeroidut laput onnellisille jo ennen ovien aukeamista, joten homma ei mennyt kilpajuoksuksi. 12 Wiitä taisi olla, itse sain kuudennen.
Heh, taidettiin nähdä toisemme siinä ovella (vaikkei tunnistettu). Pikkuveli ja sen pari kaveria olivat paikalla varttia yli seitsemän, itse heittäydyin extremeksi ja piipahdin paikalle vasta varttia vaille ovien aukeaminen. Pikkuveli kyllä soitti jonosta ja sanoi että laitteet meni jo, mutta pakkohan se oli perille saapua, kun kerran matkalla jo olin.

Noh, eipä hätä tämän näköinen, Kangasalla jonkun jonossa seisovan mukaan oli WIIitä muttei jonoa, joten ajoin sinne. Sieltä poimin matkaan omani, jälkeeni sinne vielä jopa jäi ainakin yksi. Nappasin matkaan myös WII Playn ja toisen nunchakun.

Ennakkotilaukset on nössöille!
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Porin Anttilasta kaikki koneet varattu, yhtään ei tullut edes hyllyyn. Varauslista on pidempi kuin koneiden määrä, joten turha toivo.

Porin Prismaan tuli kuusi kappaletta koneita. Kaikki meni juoksukilpailulla.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

jryi sanoi:
Ennakkotilaukset on nössöille!
Sallitteko syrjäisen asumissijainnin aiheuttaman tilanteen, jossa matkailu lähimpään Wii-kauppaan aiheuttaisi kohtuuttomia lisäkuluja? :D


(Ja minä jonotin FotRia silloin aikanaan Tennarin edessä viidentenä. Siinä oli syytä pidempään jonottamiseen kuin Wiissä.)
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Siinä se "ei ennakkomyyntiä" taas nähtiin. :eek: Itse kävin paikalliset 2 kauppaa läpi, kummassakin kaikki varattuja, vaikka ennakkovarauksia "ei otettu" varmaan tutuille menneet. No ei tämä elämää kaada. Ihmetyttää silti miten tuommonen on noin yleistä. Eräs asiakas jälkeeni oli erittäin vihainen, yli kuukauden ajan oli kyselly varauksia ja vastaus oli ollu "ei oteta" paikallisesta Prismasta. Sitten yhtäkkiä kun tuttu tulee, pöydän alta niitä löytyykin.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Äsken tuli verkkokaupasta ilmoitus, että kone on noudettavissa. Nyt vielä kun jaksaisi lähteä hakemaan.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Kaikki muut konsolit on tullut aikoinaan kaupasta julkaisupäivänä mukaan napattua mutta nyt Wii on ensimmäinen konsoli jonka netistä olen ennakkotilaamalla hankkinut.. Viidennelletoista päivällehän tuo tilaukseni valitettavasti loppupeleissä meni mutta jospa tässä vanhalla rutiinilla jaksaisi vielä sen viikon uutta nipaa ja zeldaa odotella. :)
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

phanatic sanoi:
Tuolla jaettiin onneksi numeroidut laput onnellisille jo ennen ovien aukeamista, joten homma ei mennyt kilpajuoksuksi. 12 Wiitä taisi olla, itse sain kuudennen. Nyt vihdoin 1,5 vuoden odotuksen jälkeen pelaamaan!

Kiva, että jossain edes ymmärrettiin, kuinka homma hoidetaan tyylillä. Onhan se ikävää, jos pikku-Ville on tullut pari tuntia aikaisemmin jonottamaan, ja sitten joku Arska saapuu minuuttia vaille ja survoo Villen ojaan kilpajouksussa :D
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

shield sanoi:
On siellä sitten mahtanut olla ryysis... :-D
Tiedätkö millainen tilanne on Kotkan muissa kaupoissa? Ei niin, että olisin (vielä) ostamassa, vaan ihan mielenkiinnosta...
Gigantissa oli kymmenen konetta, ja siellä meni kaikki rauhallisesti, ihmiset vain kävelivät rauhassa neuvontatiskille, jossa sanottiin että kymmenen konetta tarjolla, ja tähän ilmottaudutaan ja varastosta saa. Ihan eri meiningillä kuin Prismassa. Pelinä löyty Red Steel, Tony Hawk, Cod3, ja 4x4. Prismasta löytyi vain Zelda, Cod3 ja GT.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Itsekin olin osallistumassa Prisman kilpajuoksuun paikkana Malmi. Kuusi konetta oli jaossa ja noin 10 minuuttia ennen kaupan avautumista meitä oli jonossa juuri se kuusi, sillä suurin osa oli väärällä ovella odottamassa. Kuuden ekan joukossa oli yksi iäkäs mummu ja yksi noin 40 vuotias lasten isä hankkimassa konetta. Arvasihan siinä tietysti, kuinka mummulle ja isipapalle kävisi, kun juuri ennen kaupan avautumista paikalle ilmestyi muutama teinipoika - tiukalla jonotuksella ansaitut paikat menivät.

Kun ovet lopulta avautuivat, alkoi kilpajuoksu kohti yläkertaa, jossa yhdellä kassalla myytiin koneita. Onnekseni onnistuin saavuttamaan huimilla juoksijan taidoillani (not :rolleyes: ) sellaisen sijan, että minulle irtosi lopulta viimeinen konsoli. Kävi hyvä tsäkä, mutta onpa kyllä kiva kone. :)
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Nyt kyllä kismittää pahemman kerran kun jäi kone saamatta.
Eniten tässä harmittaa huuto.nettiin tulleet koneet...

Stockmannilla ei pitänyt olla ennakkovarausta mutta kappas kappas kun soitin niin kaikki oli ennakkovarattuja.
Kyllä nyt harmittaa.
Taitaa olla kunnon kännit luvassa tänään, voishan sitä käydä kalan myös ihan vitutukseen ostamassa :D
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Te gigantissa käyneet... olikos siellä pelejä ja jos oli, niin mihin hintaan?
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Nyt kyllä täytyy takoa itseään selkään ja kiittää taivasta tai karmaa tai mitä tahansa, että satuin eilen olemaan tarkkana tuon netAnttilan suhteen ja saamaan koneen sieltä. Kyllä olisi tälläiseltä huonojalkaiselta lihavalta vanhalta mieheltä liikaa vaadittu estejuoksu marketin kärryjen yli, tai sitten olisin ylittänyt itseni, saanut koneen käteeni ja samalla lyyhistynyt maahan sydärin saaneena. No, olisihan ainakin perikunta päässyt kunnolla tappelemaan ainoasta jäämistön arvokkaasta asiasta, Wiistä :D
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Kone kotiutettu verkkokaupasta. Nyt metsästyksessä halpa Zelda. Vinkkejä Tampereen alueelta otetaan vastaan. Verkkokaupasta saa varmaan maanantaina 59 eurolla. Periaatteessa siihen voin hyvin odottaa kun komponenttipiuha on vasta pakkauksessa. Mutta toisaalta velipojalla on kauhea kiire pelaamaan.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Jep, itse olisin saanut vetää välistä koneen, kun velipoika hoitaa erään kaupan pelipuolen tilaukset. Plus tietty hölökunta-alennukset. Eipä vaan ollut vielä tarvetta koneelle, osaisko joku veikata minä vuonna niitä bundleja alkais ilmestyä?
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

kaveri tilas koneen hobbyhallista onko joku muu tilannut sieltä ja tietonen onko sitä tänään sieltä saapunut? jos ei niin pääsenpähän ketkuilemaan
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Centauri sanoi:
Nyt kyllä täytyy takoa itseään selkään ja kiittää taivasta tai karmaa tai mitä tahansa, että satuin eilen olemaan tarkkana tuon netAnttilan suhteen ja saamaan koneen sieltä.

Ihan mielenkiinnosta ja puukkoa haavassa kääntääkseni, mihin aikaan sait tehtyä tuon tilauksen?
Mulla oli nimittäin sama meininki eli jätin tuon netanttilakortin varaan oston mutta en missään vaiheessa huomannut konsolia siellä myynnissä. Ilmeisesti oli myynnissä kuitenkin ennen puolta yötä?

Nyt vähän harmittaa. Paikallisesta gigantista olisi ollut mahdollista saada kun sinne soitin, mutta 289 riistohinta ei kiinnostanut.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Oksennus sanoi:
Ihan mielenkiinnosta ja puukkoa haavassa kääntääkseni, mihin aikaan sait tehtyä tuon tilauksen?
Mulla oli nimittäin sama meininki eli jätin tuon netanttilakortin varaan oston mutta en missään vaiheessa huomannut konsolia siellä myynnissä. Ilmeisesti oli myynnissä kuitenkin ennen puolta yötä?
Wii taisi ehtiä olla NetAnttilassa myynnissä eilen (7.12) noin 18.00 - 19.00 välisen ajan. Vajaan tunnin ehti Wii olla valikoimissa :D
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Maxx sanoi:
Wii taisi ehtiä olla NetAnttilassa myynnissä eilen (7.12) noin 18.00 - 19.00 välisen ajan. Vajaan tunnin ehti Wii olla valikoimissa :D

Ok, eli siis kiitti ihan v*tusti NetAnttila, kun siellä sivuilla luki että konsoli tulee myyntiin 8.12.
Kävin toki useampaan otteeseen eilen tarkastamassa tilanteen, mutta nähtävästi väärään aikaan. Rok rok. No täytyy kattella tuota Wiitä sitten ensi vuonna uudestaan.
 
Ylös Bottom