pelle
Well-Known Member
Vastaus: Wiin ohjaus vai Xbox 360:n/PS3:n teräväpiirto?
juu komeitahan primet ovat edelleen.
tosin silti pitää muistaa että eka osa tuli jo seitsemän vuotta sitten cubelle.
enkä ainakaan minä mitään isoja eroja nää kahden ekan ja kolmannen osan välillä.
ja mitä okamiin tulee niin siinä minusta taas tuo huitominen toimii.
ikinä en sitä plesellä pelannut enkä kyllä padia edes kaivannut.
kun jtn gametraielrsinkin arvostelua katsoo pleikka versiosta niin on se vaan tuskaisen hidasta sutimista.
wiillä riittää nopea ranneliike ja power slash on valmis.
sitten sellainen peli jossa huitominen ei toimi on juuri työn alla oleva twilight princess.
on se kumma kun joku 3rd party on saanut tehtyä pleikkarin porttaukseen (okami) paremmat kontrollit kuin nintendo itse.
välillä saan huitaista neljäkin kertaa motella vasemmalle että link ottaa edes miekan esiin.
oikealle huitoessa ei tuollaista ole.
lisäksi sillä isolla lepakolla lentely siellä luolassa on varmaan cubella ihan normaalisti tatilla ohjattavissa kun taas wiillä se seuraa tähtäintä jota liikutellaa motella.
cube versiota en ole pelannut mutta oletan että ihan normi ohjaus tuossa kohtaa sillä on.
toisin sanoen wiin huitomiset ei anna zeldassa mitään lisää, mutta vievät sen tarkkuuden joka normi padilla olisi.
Ja palatakseni tuohon metroid-sarjaan; aina ne minusta ovat hyvältä näyttäneet. Ei voi valittaa, vaikka nyt tosiaan en HD-telsulla ko. pelejä nähnytkään, mutta olin varsin vaikuttunut millaista jälkeä wiillä sai aikaan. Ainoita pelejä ehkä joiden takia viitsisin perehtyä enemmän Wii-maailmaan uudestaan.
juu komeitahan primet ovat edelleen.
tosin silti pitää muistaa että eka osa tuli jo seitsemän vuotta sitten cubelle.
enkä ainakaan minä mitään isoja eroja nää kahden ekan ja kolmannen osan välillä.
ja mitä okamiin tulee niin siinä minusta taas tuo huitominen toimii.
ikinä en sitä plesellä pelannut enkä kyllä padia edes kaivannut.
kun jtn gametraielrsinkin arvostelua katsoo pleikka versiosta niin on se vaan tuskaisen hidasta sutimista.
wiillä riittää nopea ranneliike ja power slash on valmis.
sitten sellainen peli jossa huitominen ei toimi on juuri työn alla oleva twilight princess.
on se kumma kun joku 3rd party on saanut tehtyä pleikkarin porttaukseen (okami) paremmat kontrollit kuin nintendo itse.
välillä saan huitaista neljäkin kertaa motella vasemmalle että link ottaa edes miekan esiin.
oikealle huitoessa ei tuollaista ole.
lisäksi sillä isolla lepakolla lentely siellä luolassa on varmaan cubella ihan normaalisti tatilla ohjattavissa kun taas wiillä se seuraa tähtäintä jota liikutellaa motella.
cube versiota en ole pelannut mutta oletan että ihan normi ohjaus tuossa kohtaa sillä on.
toisin sanoen wiin huitomiset ei anna zeldassa mitään lisää, mutta vievät sen tarkkuuden joka normi padilla olisi.