Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Winning Eleven 6 (PES 2) hype

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeremy
Editointiurakka tulee olemaan jopa suurempi kuin ennen. Ensinnäkin seurajoukkueiden nimet pitää muuttaa, tuossa on lista (onneks ne sentään voi muuttaa):



Tietenkin selostaja käyttää noita alkuperäsiä nimiä :mad:

Hollantilaisilla pelaajilla nimet ovat tyyliin Orange001 jne. Siis ei mitään pieniä kirjaimenvaihtoja. Ei mahdu mun kaaliin, Konami taitaa tosissaan pelätä oikeusjuttuja.

Siirtomoodia pelissä EI ole ja rosterit eivät ole ajan tasalla, Ronaldo on Interissä ja muuta mukavaa.

Luulisi että Konami saa PES2:n myynnistä sen verran rahaa että vois vihdoinkin hoitaa nuo lisenssiasiat kuntoon. Tai sitten he eivät vain halua käyttää rahaa siihen, tai taustalla on jotain muuta. Tämä jokavuotinen editointiruljanssi alkaa ottaa jo pikkuhiljaa hermoon. Vaikka "kyllä sen kestää kun tietää miten hyvää se mulle tekee" :D

Kai noissa väärällä nimellä olevissa joukkueissa silti oikean nimiset pelaajat on??
 
Jossakin Pelit-lehdessä (muistaakseni) mainittiin jotain tuosta lisenssi sotkusta ja että se liittyi This Is Foorballin lisensseihin.
Jotain sotkuja niissä oli:eek:
 
Nyt lähdössä hakemaan peliä kaupasta, olo on kuin pikkupojalla jouluaattona!!!

-Gizmo-

P.S. Pahoittelen viestini chat-orientoitunutta sisältöä, mutta minkäs teet... ;-)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gizmo
Nyt lähdössä hakemaan peliä kaupasta, olo on kuin pikkupojalla jouluaattona!!!

-Gizmo-

P.S. Pahoittelen viestini chat-orientoitunutta sisältöä, mutta minkäs teet... ;-)

Mistä kaupasta sää nyt jo sitä saat?? Tuun ostaan kans
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wavejp
Mistä kaupasta sää nyt jo sitä saat?? Tuun ostaan kans

Täällä Tampereella End (kiitoksia Jampelle päiväni pelastamisesta!) sekä Player One ovat saaneet pelin jo tänään.

Muut liikkeet esmes. Stockmann, Anttila yms. luultavasti laittavat pelin myyntiin 25.10, virallisena julkaisupäivänä.

-Gizmo-
 
Toivottavasti aamulla herättyäni peli on postilaatikossa. Muuten tulee pitkä päivä kun on syyslomakin ja kaikki.
 
En ole vielä päässyt testaamaan, mutta voisi tulla siihen johtopäätökseen, että päätös siirtää julkaisua aikaisemmaksi oli virhe. Miksi joukkueet eivät ole lähellekään ajan tasalla? Tämä ei haittaisi niin paljon jos mukana olisi pelaajasiirtomoodi. Sellainen oli n. kuukausi sitten julkaistussa J-League WE6:ssa, miksi helkkarissa se jätettiin PES2:sta pois?? Nyt, jos haluaa saada pelin jotenkin ajan tasalle, vaaditaan ihan älytöntä kikkailua (tuossa esimerkki: http://www.evo-web-forums.co.uk/forum/viewtopic.php?t=1426) No, ehkä Konamille ei tullut kiire, he vaan eivät ymmärtäneet näitä asioita tai heillä oli omat syynsä (jotka haluaisin kyllä kuulla).

Vaikka olen aina ollut sitä mieltä että itse peli ja sen pelattavuus on tärkein, niin ei sitä voi kieltää, kyllä se kyrpii että seurajoukkueiden kokoonpanot jo pelin ilmestyessä ovat vanhentuneet. Tuo japanilaisten järjenjuoksu kyllä välillä ihmetyttää ja PALJON! Joskus tuntuu että he haluavat tosissaan rankaista eurooppalaisia... :( No, ehkä tuo oli vähän liioittelua, saamme sentään ylipäätänsä nauttia heidän tekemistä futispeleistään.

Tämä nyt oli vain hetkellinen purkaus, eiköhän itse peli erinomaisuudessaan saa tunteet hetkeksi kuriin :)

Onkos kellekään konsolinetistä tilanneille peli jo tänään saapunut? Itse en ehtinyt postin tulemista jäädä odottelemaan.

Edit: tuon X-portin hankkimista olen tosissaan harkinnut...muutenkin muistikorttini kapasiteetti alkaa käydä ahtaaksi. Videopelidivari taitaa ainakin tuota laitetta myydä?
 
Jee mäkin soitin just yhteen peliliikkeeseen ja Pes2 ja Colin ovat kummatkin on tänään saatavilla
 
Rosterit pes2

Mä en tiedä lukeeko näistä jollain muulla viestiketjulla, mutta aion kysyä silti.
Millaiset rosterit tos pelis on? Onko oikeat joukkueet? Oikeat pelaajat oikeissa joukkueissa ? Maajoukkueet?
Kattava selvitys :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Kyllähän PESissä kierteet on. :confused:


No en minä niitä kierteiksi kutsuisi... esim. yrittäppä saada PES:ssa samanlainen veto aikaan kuin Tarnat vetäs eilen tai mitä esim. Beckham on vedelly vapareista... pitkällä matkalla niihin jo saakin ihan kunnon kierteitä, mut esim. 16m rajalta pirusti kiertävä ylänurkkaan menevä laaki on mahdoton, vai onkos multa taas pimitetty tietoa ja kierteet (lue: pallo poikkeaa suorasta lentolinjasta KUNNOLLA) saa jollain ihme jipolla?

Joskus tosin epäonnistuneissa laukauksissa on pallon saanut kiertämään kunnolla, mutta ei kuitenkaan kunnon laakeihin?

Ei tullut vielä tänään PES2 :(
 
Re: Rosterit pes2

Tota toista ketjua lukemalla kaikki olisi selvinnyt, mutta otetaas nyt sitten vielä kerran:

- Seurajoukkueilla on väärät nimet, jotka voi muuttaa oikeiksi.
- Pelaajat ovat oikeita, mutta osalla on nimessä parin kirjaimen heitto. Pelaavat kuitenkin oikeissa joukkueisas joskin parin kuukauden takaisissa.
- Maajoukkueita on parikymmentä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan teme_l
pitkällä matkalla niihin jo saakin ihan kunnon kierteitä, mut esim. 16m rajalta pirusti kiertävä ylänurkkaan menevä laaki on mahdoton

Ei kyllä ole. Itse teen noista maaleja hävyttömän huonolla prosentilla, mutta kaveri pistelee jokatoisen alle 20:stä metristä (ja hyvästä kulmasta) tulleen vaparin maaliin. Ja joskus tuosta vielä kymmenen metriä kauempaa.
 
Saako jostain sivulta pelaajalistat, että vois vaihtaa oikeat nimet?

Joo en näköjään osaa lukea...tuolta Pes2 otsikostahan se löytyi!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom