Vastaus: Winning Eleven10/PES 6
En olisi aivain yhtä optimistinen. Kertoihan 'Seabass' isekkin kuinka paljon ongelmia heillä on uusien työkalujen kanssa. (PS3) pelien tekeminen on kuulemma erittäin vaikeaa, vaikka tehoja ja muistia riittää (PS2) verrattuna sellainen määrä, että päätä huimaa.
Muutenkin olen hieman yllättynyt siitä ettei PES-väki ole ollenkaan huolissaan itse pelin presentaatiosta: valikot, fontit, äänimaailma, ulkoasu, välianimaatiot, jne.
Erot PES1 - PES6 välillä esim. siihen kun pelaajat astuvat itse stadionille ovat hävyttömän pienet, siis lähes identtiset. Kuka muistaa FIFA98WorlCup alkudemot kun saavuttiin itse stadionille. Tai UEFA: Champion League pelin.
Lisäksi teidän kannattaisi myöntää, että Linjatuomarit, vaihtopenkit, valmentajat, sikariporras ja stadionia kiertävä mellakkapoliisi armeija kuuluvat oleellisesti jalkapallo maailmaan! Myös kannatuslauluja hoilaava fanikatsomo soihtuineen, lippuineen, jne. olisi mallinnettava n. 1000x paremmin.
-> Nyt näemme vain kun Man.Utd surkean epäselvä logo hulmuaa hetken ja näin ottelu on valmis alkamaan. SURKEAA.
Vaikka suuhteemme Pessiin tulee aina olemaan vahva ja ainutlaatuinen, tulisi meidän HC-Fanien tehdä Adressi Konamille, "We want a better presentation, please"
Pidätte varmaan tätä kaikkea "Turhana" mutta ajatelkaapa jos ottelussa Galatasaray - Tottenham olisitte vierasjoukkue. Menisitte 0-1 johtoon Berbatovin maalilla, samassa stadion mykistyisi ihmetyksestä. . . sen jälkeen Galatasarayn 10min. hirvittävän painostuksen jälkeen, saisit vastahyökkäyksen, josta Keane pääsisi yksin läpi, kunnes maalivahti kaataisi hyökkääjän. . . sydänhakkaisi, TUOMARI osoittaa pilkkua. T.Tainio viimeistelisi 85" minuutilla pilkulta ottelun voittomaalin.
Soihdut peittäisi kentän fanit ottaisivat yhteen savu peittäisi näkyvyyden myrsky pyyhkisi stadionin yli . . . huoh presentaatiota. ja MIKÄ TUNNELMA!!