Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Winning Eleven10/PES 6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja refleksi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Winning Eleven10/PES 6

Huomasin että mulla on taas sama meno kuin viitosessa: tulee mukailtua kohtuullisen tarkasti niitä formationeita joita joukkueet käyttävät oikeassa elämässä, vaikkeivat ne pelissä olisikaan tehokkaimpia mahdollisia. Silloin Kevätliigan aikana tuli huomattua se, että virtuaalifutiksessa on harmittavan usein tuloksellisempaa heittää kentälle joku über-hyökkäävä muodostelma. Se ei vaan silti....tunnu miltään. Pelaan ennemmin "oikeilla" kokoonpanoilla ja formationeilla, vaikka netissä tulisikin (taas) takkiin. :)

PS2-online PES6-pelaajat, etsikää Riot. Haasteita otetaan vastaan.

Viimeisin Seabass-haastis täällä.

Onko kenelläkään ilmennyt seuraavaa ongelmaa...?

Pelasin Master leaguesta ensimmäisen kauden.
Kauden viimeisen ottelun/ottelu valikoiden jälkeen peli talentaa optionfilen ja simuloi kauden muiden otteluiden tulokset.
Tämän jälkeen peli jumiintuu täysin!!

Tämä on tapahtunut jo useita kertoja!!:rolleyes:

Tämä mukava pikku bugi tekee tästä pelistä todellakin 60 arvoisen!!
**tuttaa "jonkun" verran!!!!!!:mad:

Kai se on sit tyydyttävä premiershippiin ilman Champion Leagueta.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ben-Tele sanoi:

Kauden viimeisen ottelun/ottelu valikoiden jälkeen peli talentaa optionfilen ja simuloi kauden muiden otteluiden tulokset.

No mulla jäi peli eilen jumiin, voitettuani ML:n 2.div cupin. Jumitti siihen ottelun jälkeiseen valikkoon, ei auttanu mikää. Harmitti pikkasen kun oli kumminkin kunnon taistelu voitto; tasotus maali 89min -> jatkoajalle, jossa hienon kuvion päätteeks voittomaali. Jatkoajan viimesel minuutil vastustaja yksin läpi ->eiku sukille ja punanen.

Ei mulla kyllä ole peli muuten tilttaillu, muttei näköjään kannata pitää sitä resetoinnin estoa ML:ssä päällä. Onneks itel eu ollu :)

Ben-Tele sanoi:

Ongelma ratkesi sillä että ostin pes shopista ML Structuren.
Saas nähdä mitä tapahtuu ensimmäisen kauden jälkeen 1.divarissa.
Toivottavasti ei jumita kauden päätteeksi!

Mitä mieltä olette PES-sarjan kohtalosta?

Onko mahdollista, että sarja on huipentunut nyt tähän (PS2) kuudenteen osaan? Jatkossa emme enää näkisi muita kuin pelillisiä muutoksia..? Mitä mieltä olette väitteistäni:

1. PES 6 on sarjan paras peli ja seuraavista osista (PS3, XO, PC) ei ole vastusta.

2. PES 6 on jo nyt antiikkia ja jo seuraava osa todistaa sen.

3. PES - sarja kokee mullistuksen, jatkossa panostetaan pelkkään Netti-modeen.

4. Sinun henk.koht. mielipiteesi sarjan tulevaisuudesta.?

DPK sanoi:
Mitä mieltä olette PES-sarjan kohtalosta?

Onko mahdollista, että sarja on huipentunut nyt tähän (PS2) kuudenteen osaan? Jatkossa emme enää näkisi muita kuin pelillisiä muutoksia..? Mitä mieltä olette väitteistäni:

1. PES 6 on sarjan paras peli ja seuraavista osista (PS3, XO, PC) ei ole vastusta.

2. PES 6 on jo nyt antiikkia ja jo seuraava osa todistaa sen.

3. PES - sarja kokee mullistuksen, jatkossa panostetaan pelkkään Netti-modeen.

4. Sinun henk.koht. mielipiteesi sarjan tulevaisuudesta.?
Eiköhän seuraava oikeasti next-gen PES tule pyyhkäisemään ohi kevyesti. Isompi määrä tehoja tuo kuitenkin peliin varmasti paremmat grafiikat, sulavammat animaatiot, paremmat fysiikat pallon ja pelaajien kohtaamistilanteisiin, jne. Myös tekoälyä varmasti saadaan vielä vietyä paljon eteenpäin samoin kuin nettipeliä. Näihin kun lisää vielä kaikki pikkuviilaukset joita normaalistikin tehdään sarjan eri osien välillä niin voisin melkein väittää että PES7 ottaa yhden isoimmista hyppäyksistä osien välillä koko sarjan elämänkaaren aikana. PES7:han on ensimmäinen PES joka tehdään eri konsolisukupolvelle kuin muut (jos ei sitten lasketa mukaan sitä, että PESien esi-isät, ISS:t, tulivat jo psonelle).

En olisi aivain yhtä optimistinen. Kertoihan 'Seabass' isekkin kuinka paljon ongelmia heillä on uusien työkalujen kanssa. (PS3) pelien tekeminen on kuulemma erittäin vaikeaa, vaikka tehoja ja muistia riittää (PS2) verrattuna sellainen määrä, että päätä huimaa.

Muutenkin olen hieman yllättynyt siitä ettei PES-väki ole ollenkaan huolissaan itse pelin presentaatiosta: valikot, fontit, äänimaailma, ulkoasu, välianimaatiot, jne.

Erot PES1 - PES6 välillä esim. siihen kun pelaajat astuvat itse stadionille ovat hävyttömän pienet, siis lähes identtiset. Kuka muistaa FIFA98WorlCup alkudemot kun saavuttiin itse stadionille. Tai UEFA: Champion League pelin.

Lisäksi teidän kannattaisi myöntää, että Linjatuomarit, vaihtopenkit, valmentajat, sikariporras ja stadionia kiertävä mellakkapoliisi armeija kuuluvat oleellisesti jalkapallo maailmaan! Myös kannatuslauluja hoilaava fanikatsomo soihtuineen, lippuineen, jne. olisi mallinnettava n. 1000x paremmin.

-> Nyt näemme vain kun Man.Utd surkean epäselvä logo hulmuaa hetken ja näin ottelu on valmis alkamaan. SURKEAA.

Vaikka suuhteemme Pessiin tulee aina olemaan vahva ja ainutlaatuinen, tulisi meidän HC-Fanien tehdä Adressi Konamille, "We want a better presentation, please"

Pidätte varmaan tätä kaikkea "Turhana" mutta ajatelkaapa jos ottelussa Galatasaray - Tottenham olisitte vierasjoukkue. Menisitte 0-1 johtoon Berbatovin maalilla, samassa stadion mykistyisi ihmetyksestä. . . sen jälkeen Galatasarayn 10min. hirvittävän painostuksen jälkeen, saisit vastahyökkäyksen, josta Keane pääsisi yksin läpi, kunnes maalivahti kaataisi hyökkääjän. . . sydänhakkaisi, TUOMARI osoittaa pilkkua. T.Tainio viimeistelisi 85" minuutilla pilkulta ottelun voittomaalin.

Soihdut peittäisi kentän fanit ottaisivat yhteen savu peittäisi näkyvyyden myrsky pyyhkisi stadionin yli . . . huoh presentaatiota. ja MIKÄ TUNNELMA!!:eek: :)

DPK sanoi:
En olisi aivain yhtä optimistinen. Kertoihan 'Seabass' isekkin kuinka paljon ongelmia heillä on uusien työkalujen kanssa. (PS3) pelien tekeminen on kuulemma erittäin vaikeaa, vaikka tehoja ja muistia riittää (PS2) verrattuna sellainen määrä, että päätä huimaa.
Niin no sitähän ei tiedä vielä minkä koneen mukaan seuraavaa PES:iä aletaan tekemään. Minä ainakin olen seuraavan PES:n paljon todennäköisemmin ostamassa Xbox360:lle kuin PS3:lle. Ja en usko että tuo PS3:n vaikea ohjelmoitavuus tulee kuitenkaan pelaajille asti näkymään. Luulisi Seabassin sen verran ymmärtävän että käyttää vaikka vähän enemmän aikaa ja vaivaa pelin tekemiseen kuin jättää PES7:n puolivillaiseksi kyhäelmäksi ja selittää sitä sitten konsolin vaikealla ohjelmoitavuudella.

Muutenkin olen hieman yllättynyt siitä ettei PES-väki ole ollenkaan huolissaan itse pelin presentaatiosta: valikot, fontit, äänimaailma, ulkoasu, välianimaatiot, jne.
Pelin ulkopuoliset asiat (valikot, valikkomusiikit, yms.) ovat olleet PES:eissä niin kauan samanlaisia että niistä on muodostunut jo melkein vitsi. Minä kyllä ainakin voisin tosiaan haluta seuraavaan PES:iin jo vaikka vähän vaihtelua siihen iankaikkiseen teknojumputukseen valikoissa ja saman kaavan mukaan laadittuun main menuun.

Lisäksi teidän kannattaisi myöntää, että Linjatuomarit, vaihtopenkit, valmentajat, sikariporras ja stadionia kiertävä mellakkapoliisi armeija kuuluvat oleellisesti jalkapallo maailmaan! Myös kannatuslauluja hoilaava fanikatsomo soihtuineen, lippuineen, jne. olisi mallinnettava n. 1000x paremmin.
Sinänsä olen samaa mieltä siitä että yleisö ja niiden toiminta pitäisi mallintaa huomattavasti paremmin. Tuostakin vain voi jäädä hyöty vähän vähäiseksi sillä eipä noita pelien introja tule yleensä muutaman ekan matsin jälkeen katseltua.

Hmm..

"Sinänsä olen samaa mieltä siitä että yleisö ja niiden toiminta pitäisi mallintaa huomattavasti paremmin. Tuostakin vain voi jäädä hyöty vähän vähäiseksi sillä eipä noita pelien introja tule yleensä muutaman ekan matsin jälkeen katseltua."

Miksiköhän niitä INTROJA ei tule katelleeksi. Ne tosiaankin ovat suuri vitsi, kuten koko pelin presentaatio. Minulta löytyy muinaisia (PS1) pelejä, siis jotain ISS/PES6:den esi-isiä! Jo silloin pelaajat marssivat hiljaisen suru hymnin saattelemana kentälle, nopea pelaaja-esittely ja itse PELI oli valmis alkamaan.

...Surkeaa...! Fifa, Uefa CL, TIF jne. menee näissä asioissa valovuosituhansia edelle???:( Valitettavasti.

-> Kauhulla odotan ensi syksyä kun PES7? floppaa ja FIFA vetää ohi niin (XO) kuin (PS3) :lakin..
En voi mitenkään ymmärtää sitä häpeää mikä tapahtui EDIT-Moden kohdalla. Biisi on täysin sama PES5 ja PES6:ssa . . . . . .huoh... ehkä tekin laitatte optioneista pelin taustamusiikin pois, mutta olisi hieno kuunnella vaikka Afrikkalaisia rumpuja peliä Editoidessa.

No onnistuuhan se . . CD-soitin vain päälle, mutta niinkuin tiedämme ei se ole sama asia.

Kommentteja mitä pitäisi tehdä, jottei tämä VITSI kasvaisi liian suureksi ja veisi pelaajia pois Sarjan parista. Pelaaminenkin visuaalisesti on kokenut vain pieniä pieniä muutoksia.

- Olisin kiinnostunut tietämään miten saisi parhaiten ladattua Option-Filen PC:ltä -> PS2:teen.

Eli tarkoitan näitä esim. "grazy"jtn optionfilejä, joissa ihmiset ovat tehneet kaikki pelaajat, joukkueet, jne. täysin aidoiksi.

Eli miten saisin tämän Optionfilen itselleni? Maxdrive? ei sano mitään USB-johdosta olen tietoinen, kiitos avusta.

(Englannissa on muuten palvelu, jonne voi lähettää muistikortin, 24 tunnin kuluttua muistikortti tulee takaisin postissa uudella OPTIONFILE:llä !! -> vain 4 £ (n.6,5)

KATSOKAA TÄMÄ KUVA!!! http://www.pesgaming.com/home.php?page=optionfiletransfer

DPK ei muuta kuin hankit ton maxdriven siinä tulee mukana muistitikku ja cd ja ohjeet. Sitten haet netistä tarvittavan optionfilen nakkaat sen muistitikulle ja sitten laitat sen ps2 seen kiinni, laitat maxdrive levyn ps2 seen ja siirrät sen avulla optionfilen muistitikulta muistikortille. Sitten laitat PES 6 ja valitset sen optionfilen sen valikoista.

Siis tarvitset tämän: Action Replay MAX Evo Edition -> http://www.konsolinet.fi/tuotekortti.php?path=15/27/881

Itseltä tuo löytyy mutta on aika tarpeeton kun en PS2:lla pelaa PES:ia. Jos kiinnostaa voin katsoa onko kaikki tallella ja myydä vaikka 20. ?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Todella ystävällistä parahin "APX" kiitos.

- Olemme ystävieni kanssa suuria pes fanaatikkoa ja ajattelimme, että tuollainen suuri PÄIVITYS parantaisi selvästi turnaus viihtyvyyttä. Itse Saksaa tuntevana henkilönä haluaisin tuon suuren joukkueen aitona peliin, puhumattakaan Bundesliigasta!!

- APX: jos sinulta löytyy tuollainen, me ostamme mielellään sen. Toisaalta Konsolinet on yksi vakio paikoistamme.

t.PES-klaani-Finland:D

kiitos linkistä ja ohjeesta!

http://www.konami.com/images/catalog3810/folder27664/img4276517.jpg

The world's #1 soccer series is back with new modes of play and more international teams than ever before. Take the field and experience the game's realistic, fast-paced action or take the reins of your favorite team with the in-depth Master League Mode. Featuring full online support, players from around the world can go head-to-head to find out who has the best moves in the most realistic and authentic soccer game around.

* Unmatched gameplay realism and improved artificial intelligence result in pure soccer action
* New, fully licensed international teams such as Argentina, Australia, Netherlands, Spain, and Sweden as well as new club teams
* Exclusive new game modes including International Challenge and Random Match for increased gameplay variety
* Updated Master League mode offers even more control over your favorite team
* More skill moves including feints, more control over sliding tackles and more control when dribbling
* Online multiplayer matches for up to 8 players with divisional rankings

Eurooppaan tulossa ollenkaan? :(

onneks on kovalevy playstationis...

Siis tuo Winning Eleven Pro Evolution Soccer 2007 on sama peli kuin Pro Evolution Soccer 6. Vai olenko väärässä?

tropic sanoi:
Eurooppaan tulossa ollenkaan? :(

onneks on kovalevy playstationis...
PES6 on julkaistaan jenkeissä tuolla nimellä. Sama peli siis kyseessä mikä täällä on julkaistu jo aikaa sitten :D.

EDIT: Hidas :(

Ylös Bottom