Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Winning Eleven10/PES 6

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja refleksi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Winning Eleven10/PES 6

Omistan ps3 konsolin ja ostin tuon pes6 ja ajattelin että onnistuuko noitten kokoonpanojen haku jotenkin ja pystyykö ne siirtämään vaikka usb laitetta käyttäen ps3:seen? Ja mistä nuo kokoonpanot voisi hakea?
 
Vastaus: Winning Eleven10/PES 6

Tossa talvella kirjottelin tänne masterleague ongelmasta.
Eli peli jumiintui kauden päätteksi final fixture kohtaan 2 divarin jälkeen.
ostin Masterleague structuren ja pääsin pelaamaan 1. divariin.

Luulin että ongelma ratkesi tällä, mutta nyt 1. divisioona kauden päätyttyä tapahtui taas sama homma.

Onko kellään tapahtunu vastaavaa?

Voiskohan se johtua Pategaton optionfilestä (ei johdu optonfilestä,testasin), vai siitä että aloitin master leaguen Manun kokoonpanolla?
Vit**taa aika huolella koska mun mielestä tämä peli on aivan turha jos ei pääse seuraavalle kaudelle.:mad:

Everlast tai joku muu vois kyl infota Konamin porukoita tästä pikku bugista jos näkee sen aiheelliseksi, koska mulla ei toi englanti taivu ihan niin pitkälle.

Nii ja peli on ihan alkuperäinen....
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Winning Eleven10/PES 6

Ben-Tele sanoi:
Tossa talvella kirjottelin tänne masterleague ongelmasta.
Eli peli jumiintui kauden päätteksi final fixture kohtaan 2 divarin jälkeen.
ostin Masterleague structuren ja pääsin pelaamaan 1. divariin.

Luulin että ongelma ratkesi tällä, mutta nyt 1. divisioona kauden päätyttyä tapahtui taas sama homma.

Onko kellään tapahtunu vastaavaa?

Voiskohan se johtua Pategaton optionfilestä, vai siitä että aloitin master leaguen Manun kokoonpanolla?
Vit**taa aika huolella koska mun mielestä tämä peli on aivan turha jos ei pääse seuraavalle kaudelle.:mad:

Everlast tai joku muu vois kyl infota Konamin porukoita tästä pikku bugista jos näkee sen aiheelliseksi, koska mulla ei toi englanti taivu ihan niin pitkälle.

Nii ja peli on ihan alkuperäinen....

Optionfilen vaihto ratkaisi ongelman! :)
Muuta syytä en keksinyt kun sen, että aikasemmassa OP filussa oli cup galleryssa kaikki pokaalit voitettuna, ja tässä uudemmassa se oli tyhjä. Tiedä sitten......

Ensimmäisen kauden jälkeen suoraan 1 divariin, ja hyvin näyttää sujuvan vielä sielläkin.
Kaikki ML:n vaikeusasteet täysillä!! :)
 
Ylös Bottom