Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wipeout Pure

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Wipeout Pure

Meninpä sitten minäkin ostamaan PSP:n ja ekana pelinä tietysti oli pakko saada tämä paljon puhuttu WipEout. Muutaman tunnin tuossa pelanneena oon kyllä tyytyväinen hankintaan. On se vaan kiva peli.. :)

Sittenhän on vielä sitä ilmaiseksi ladattavaa lisämateriaalia eli ratoja, aluksia ja musaa. 32MB-kortti ei riitä alkuunkaan.

Ostin pelin muistaakseni pari viikkoa sitten ja todella mahtavaa tykitystähän tämä on, kuten Wipet ovat aina olleet. :p Nyt on kasassa 284 kultaa.. Single Raceista löytyy kaikki, Time Trialeista puuttuu Sebenco Peakista (eli Gamman olikohan neljäs rata) Rapierilla ja Phantomilla kulta ja lisäksi 18 turnauksesta puuttuu kulta. Aluksista tulee enää käytettyä vain Zonea. Ennen sen saamista vaihtelin Medievilin ja Piranhan välillä.

Tämän pelin myötä muuten odotus PS3:n Wipeoutia kohtaan nousi vaan vielä lisää, mitäköhän ne saa sillä koneella aikaan.:cool:

Btw. puuttuuko multa latauspaketteja tai avautuuko tossa lisää kisoja, kun saa kaikki kullat, kun mulla ainaki laskujen mukaan on maksimi 304 kultamitalia ja Gore oli saanut 329 kultaa? Mulla on Delta, Gamma, Omega ja ne kaks vikaa Classic Rataa.

No joo, nyt on 304 kultaa eikä auennut enää mitään lisää. Pitäisikö Classic kakkosessa olla neljä vai kaksi rataa? Itselläni on kaksi rataa siinä ja jos siihen saisi jotenkin kaksi lisää, niin tulisi juuri se 25 mitalia lisää, mitä Gorella on. (eli single race 2 rataa x 5 + time trial 2 rataa x 5 + 5 x tournament).. Mutta onko näin?

Edit: Luin ketjua tuolta alumpaa ja siellä mainitaan gamma pack kakkosia ja kolmosia, mutta ainakin kakkosessa oli exostra run, joka löytyy kyllä minulta gamma pack ykkösen mukana. Olen ihan pihalla, mutta jotenkin tuntuu, että jotain ladattavaa minulta tosiaan vielä puuttuu, mitä ei yourpsp:stä löydy.

Cyrus1 sanoi:
Edit: Luin ketjua tuolta alumpaa ja siellä mainitaan gamma pack kakkosia ja kolmosia, mutta ainakin kakkosessa oli exostra run, joka löytyy kyllä minulta gamma pack ykkösen mukana. Olen ihan pihalla, mutta jotenkin tuntuu, että jotain ladattavaa minulta tosiaan vielä puuttuu, mitä ei yourpsp:stä löydy.

Oletko Zone skabat ajellut, niistä tulee 4 kulta mitalia.

Juu zonet ajelin varmaan jossain puolessa välissä peliä. Prkl, kun en tiedä mitä puuttuu. Toisaalta, eipä se nyt niiiin tärkeää ole. :p

Vohl Square on ainakin rata mitä en omista. Mistäköhän sen saisi ladattua? pure.comissa tuli virheilmoitus, kun yritin ladata. Olisikohan mitään mahiksia saada sitä mistään..

En kyllä nyt muista, missä paketissa tuli mitäkin, mutta kaikilla lisukkeilla ladatusta Euro-Purestani löytyy seuraavat radat:

Alpha
Vineta K
Modesto Heights
Chengou Project
Blue Ridge​

Beta
Sinucit
Citta Nuova
Sebenco Climb
Sol 2​

Classic
Karbonis
Sagarmatha
Manor Top
Mandrashee
Classic 2
Altima VII
Odessa Keys
Vohl Square
Porto Kora​

Gamma
Exostra Run
Ubermall
Staten Park
Sebenko Peak​

Omega
Burgertown
Cardcity Run
Paris Hair
123Klan​

Delta
Iridia
Anulpha Pass
Kol Tiwa
Khara Descent​
Näyttäiskös noista puuttuvan jotain?

Oliver sanoi:
Classic 2
Altima VII
Odessa Keys
Vohl Square
Porto Kora​

Näyttäiskös noista puuttuvan jotain?

Jep, Vohl Square ja näköjään Porto Kora puuttuu. Nyt kun löytäisi nuo jostain..:)

Tuo uudempi Pulse oli viime viikolla Jumbon Anttilassa tarjouksessa 19 euroa. Ihan vaan vinkkinä..

Voin antaa vinkiks etten asu lähelläkään jumboa. Ja lähinnä haluaisin kuulla muiden mielipiteitä, että kumpi olisi parempi.

Pure ilmasen lisäsisällön takia, pelit ei oikeastaan kauheasti eroa toisistaan, radat ja alukset vaan erilaisia.

No joo purea mäki olen ajatellut

EDIT Mistä tuohon pureen muuten saa ladattua sitä materiaalia jos se on ilmasta kun menin puren virallisille sivuille, otin ladattavat ja jnkin pelipaketin niin se olisi mennyt storeen ja joskus katoin storesta niitä niin ne maksoi eikä ne mitään ilmasii ollut vai olikohan se pulse.

Viimeksi muokannut moderaattori:

No joo purea mäki olen ajatellut

EDIT Mistä tuohon pureen muuten saa ladattua sitä materiaalia jos se on ilmasta kun menin puren virallisille sivuille, otin ladattavat ja jnkin pelipaketin niin se olisi mennyt storeen ja joskus katoin storesta niitä niin ne maksoi eikä ne mitään ilmasii ollut vai olikohan se pulse.

Puren paketit ovat ilmaisia. Viimeksi kun pelin käynnistin niin online-nappia painamalla peli tosiaan heitti johonkin Sonyn sivulle, eikä lataussivulle kuten muistelisin sen joskus heittäneen.

Googlella löysin tämmöinen: http://rapidshare.com/files/109260185/All_Wipeout_Pure_Packs__E_.zip

mutta eikös tuonne rabbitshareen kirjautuminen maksa?

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom