Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wolfenstein II: The New Colossus

Tarina ammuskeltu läpi, aikaa meni 12 tuntia.

Lopussa varsin eroottinen kohtaus tuo kun Anyalta lähtee vaatteet pois ja veri lentää tissien päälle :D En valita. Jatkuukohan tarina suoraan tästä jossain vaiheessa kun ne kaksosetkin jäi syntymättä? Olin aivan takuuvarma, että tarina loppuu synnytyksen jälkeiseen hurmioon.
 
Tuleeko tuossa Freedom Chronicles.sa paljonkin lisää pelattavaa (uusia kenttiä...)? Eivät Gigantissa mitenkään saaneet koodia jälkikäteen lähetettyä niin maksoivat rahalla. 24.95e ilmeisesti maksaisi jos ton erikseen lataisi storesta. Kannattaako ostaa?
Itse pelistä tykkäsin. Pelattu muuten läpi paitsi muutama esine keräämättä.
 
Tuleeko tuossa Freedom Chronicles.sa paljonkin lisää pelattavaa (uusia kenttiä...)? Eivät Gigantissa mitenkään saaneet koodia jälkikäteen lähetettyä niin maksoivat rahalla. 24.95e ilmeisesti maksaisi jos ton erikseen lataisi storesta. Kannattaako ostaa?
Itse pelistä tykkäsin. Pelattu muuten läpi paitsi muutama esine keräämättä.

Ainakin mitä olen lukenut, niin tuon ensimmäisen dlc:n Freedom Chronicles: Episode Zeron läpäisee 20 minuutissa ja ei lisää uusia alueita peliin. Toivotaan, että noi muut lisärit toisivat uusia kenttiä ym peliin, mutta itse vähän epäilen sitä.

Suosittelisin odottamaan, että kaikki lisärit on julkaistu ja sitten vasta ostamaan jos jaksaa odottaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
-- ei lisää uusia alueita peliin.
Vähän tuollaista ajattelinkin ennakkotilauseduista. Jo emopelissä oli vähän köyhää että nuohottiin samoja mestoja sivutehtävissä. Ei niitä onneksi niin paljoa ollut ettei olisi jaksanut pelata mutta silti.

Enemmän olisivat voineet muokata kenttiä sen yhden kentän tapaan, joka oli selvästi erilainen kuin ensimmäisellä kerralla. Sellainen kierrätys olisi ollut ihan ok.
 
Millaisia vaikeustasoja tässä pelissä on? Entä mitä suosittelisitte niistä? Tuli ostettua tämä ja tarina ei aikaisempien viestien perusteella ole kovin pitkä. Kannattaisiko siis lähteä vaikeammalla tasolla liikkeelle? Lähtökohta siis siinä, että edellisen kerran olen Wolfensteinia pelannut Enemy Territoryn aikana (tarinapeli läpi) ja sitä ennen kaverin 386:lla 90-luvulla :). Ampumapelit kuitenkin se tutuin peligenre.
 
Tässä pelissä tulee välillä piikkejä vaikeusasteessa, ite oon niissä kohdissa laskenut tasoa, jos on alkanut kunnolla jumittaan. Pelin aikana voi milloin vaan vaihtaa vaikeustasoa.
 
Millaisia vaikeustasoja tässä pelissä on? Entä mitä suosittelisitte niistä?

Itse vedän ekaa läpipeluuta "Do or die" -vaikeustasolla eli kai normal, joka tuntuu olevan ihan passeli silloin, kun haluaa koluta kaikki paikat rauhassa. Seuraavaksi sitten ehkä nopea läpäisy "Call me terror-billyllä" (hard) tai "I'm death incarnatella" (expert).

Näiden jälkeen avautuva "Mein leben" ei tule ikinä onnistumaan ainakaan multa, koska se vaatii koko pelin läpäisyä kuolematta vaikeimmalla vaikeustasolla ilman tallennusmahdollisuutta. Tällä hetkellä näyttäisi olevan True achievement -sivun mukaan viisi ihmistä maailmassa läpäissyt sen...
 
Millaisia vaikeustasoja tässä pelissä on? Entä mitä suosittelisitte niistä?

Minä pelasin Bring 'Em On:illa, ja jouduin yhdessä kohtaa laskemaan vaikeustasoa. Olen tottunut hieman taktisempaan räisinkintään, niin vauhti toi ongelmia.

Muuten peli oli erinomainen ja kieroitunut huumori laittoi naurahtamaan muutan kerran ääneen.
 
Millaisia vaikeustasoja tässä pelissä on? Entä mitä suosittelisitte niistä? Tuli ostettua tämä ja tarina ei aikaisempien viestien perusteella ole kovin pitkä. Kannattaisiko siis lähteä vaikeammalla tasolla liikkeelle? Lähtökohta siis siinä, että edellisen kerran olen Wolfensteinia pelannut Enemy Territoryn aikana (tarinapeli läpi) ja sitä ennen kaverin 386:lla 90-luvulla :). Ampumapelit kuitenkin se tutuin peligenre.

Pelasin vaikeimmalla about puoliväliin, mutta sitten meni hermot "yritys & erehdys" hieromiseen. Pykälän alaspäin tiputtamalla löytyi itselle passeli vaikeusaste.
 
Tämä on huonohko peli. Näiden tyyppien paras peli on paljon parempi kuin tämä. Käy sääliksi.
 
Viitsitkö antaa perusteluja? Täällä suurin osa diggaa ja kriitikoidenkin mielestä on ollut parempi kuin aiemmat.
 
Pelin alussa kieltämättä tuli melkoinen avuttomuuden tunne, kun oma hahmo istuu pyörätuolissa ja pistää vastustajia kylmäksi. Spoilaamatta jatko oli hieman ennalta-arvattavissa, mutta jo siihen mennessä mielenkiinto oli herännyt ja peli tuntui oikein lupaavalta. Ulkoisesti se on näyttävä ja tarjoaa Bring it on! -tasolla hyvän haasteen. Tempo on toimintakohdissa paikoin todella nopea, kuten aiemmin jo mainittiinkin.

Välillä tilannetajua joutuu hyödyntämään tavallista enemmän, kun etenkin korkeuserot ja reitit vaihtelevat todella paljon ja vihollisia hyökyy päälle monesta suunnasta. Erääseen vihollishahmoon on tullut jo luotua sen verran voimakas vihaa herättävä tunne, että tuskin maltan odottaa tilannetta, jossa pääsen toimimaan karmana tätä pirulaista vastaan.
 
Viitsitkö antaa perusteluja? Täällä suurin osa diggaa ja kriitikoidenkin mielestä on ollut parempi kuin aiemmat.

Ei tämä missään nimessä mikään mestariteos ole, aika keskinkertainen. Omassa genressään tämä on hyvä peli, mutta se ei nyt paljoa kerro. Näiden aikaisempi tekele on The Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay, joten rima on todella korkealla.
 
Pelin alussa kieltämättä tuli melkoinen avuttomuuden tunne, kun oma hahmo istuu pyörätuolissa ja pistää vastustajia kylmäksi. Spoilaamatta jatko oli hieman ennalta-arvattavissa, mutta jo siihen mennessä mielenkiinto oli herännyt ja peli tuntui oikein lupaavalta. Ulkoisesti se on näyttävä ja tarjoaa Bring it on! -tasolla hyvän haasteen. Tempo on toimintakohdissa paikoin todella nopea, kuten aiemmin jo mainittiinkin.

Välillä tilannetajua joutuu hyödyntämään tavallista enemmän, kun etenkin korkeuserot ja reitit vaihtelevat todella paljon ja vihollisia hyökyy päälle monesta suunnasta. Erääseen vihollishahmoon on tullut jo luotua sen verran voimakas vihaa herättävä tunne, että tuskin maltan odottaa tilannetta, jossa pääsen toimimaan karmana tätä pirulaista vastaan.

En tiedä kuinka pitkälle olet pelannut mutta voin aika varmaksi sanoa, että yllätyksiä on tarinan puolesta ainakin luvassa. :D

Itse olen nyt jossain 3/4 paikkeilla pelissä ja olen kyllä tykänny jopa enemmän, kuin ensimmäisestä osasta. Tarinassa on kaiken överiyden ja aivottomuuden lisäksi myös todella paljon koskettavia hetkiä. Toiminta on ihan pirun sulavaa ja natsien kurmottaminen sekä räiskien, että hiiviskellen on todella nautittavaa puuhaa.

Ainut harmillinen asia pelin kanssa on se, että PS4 Pro huutaa kuin jumbojetti koko ajan. Siitä ei tosin oikein peliä voi syyttää, kun testasin Xbox One X:llä demoa ja kone oli hiirenhiljainen. Muuten kyllä aivan loistava kokemus ollut tähän mennessä. :)
 
Ei tämä missään nimessä mikään mestariteos ole, aika keskinkertainen. Omassa genressään tämä on hyvä peli, mutta se ei nyt paljoa kerro. Näiden aikaisempi tekele on The Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay, joten rima on todella korkealla.

Näiden aikaisempi peli on Wolfenstein The New Order ja sen lisäosa Old Blood. Tämän ja Doomin kaltaisia pelejä toivoisi lisääkin räiskintärintamalle, aika kaukana keskinkertaisesta omasta mielestäni. Mikä tästä mielestäsi tekee keskinkertaisen?
 
Omassa genressään tämä on hyvä peli, mutta se ei nyt paljoa kerro.

Tämä lause paljastikin, miksi olet niin täysin väärässä. Pelejä pitäisi nimenomaan verrata muihin oman genrensä edustajiin (paitsi jos se luo oman genrensä). Vai meinasitko vertailla Wolfensteinia Marioon tai Civilization IV:hen ja haukkua sen keskinkertaiseksi...?
 
Latasin itselleni ps4 version demon ja äsken hämmästyin kuin katsoin demon kokoa. 56,37 gigaa! En siis ole ostanut itselleni koko peliä joten tuleeko mulle nyt kuitenkin koko peli ladattavaksi ja saan sitten vain pelata siitä tietyn demo-osuuden vai onko nyt käynyt jossain kämmi ja sain itselleni ilmatteeksi koko pelin? En toki pahastuisi asiasta.
 
Tuli nyt vetästyä tämä läpi ja en tykännyt yhtä paljon kuin 1 osasta. Monissa kentissä tuli semmonen päälleliimattu olo, odotukset oli että tämä ois heidän mestariteos, tyyliin Riddick peli, ei tämä ollut se.

Ei missään nimessä huonopeli, ei vaan lunastanut mun omia odotuksia.
 
Ylös Bottom