Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wolfenstein: The New Order

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bandicoot
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Wolfenstein: The New Order

Saanut aivan hirveitä traumoja kahdesti aiemminkin; Rage ja Dishonored. Kummassakin suttuiset tekstuurit häiritsivät niin että ei mitään rajaa.

Hemmetin IdTech5 >_<

Dishonored oli Unreal Engine 3. Eipä sillä, iD Tech 5 on kyllä aika jäätävän huono engine silti...
 
Vastaus: Wolfenstein: The New Order

Hassua, itse kyllä yllätyin positiivisesti grafiikan kokonaislaadusta (Ps4) Toki siellä välillä vilkkuu reunapehmennyksen puutetta ja efektipaletti on kapeampi kuin vaikka killzonessa mutta 60fps 1080p:llä ja normi etäisyyksiltä tekstuurit on tarkkoja ja 3d malleissakaan ei valittamista niin mainio tyylitelty kokonaisuus tämän genren peliksi.
 
Vastaus: Wolfenstein: The New Order

Pelasin ekan illan ilman sitä day1 päivitystä ja ainakin silloin välianimaatiot näyttivät todella pelkistetyiltä ja graafisesti vajavaisilta. Nyt kun olen asentanut päivityspaketin, niin välianimaatiot näyttävät paikoitellen jopa hyviltä. Ei nyt mitään MGS GZ tasoa, mutta ihan ok kuitenkin. Animaatiot joko paranevat pelin edetessä tai sitten päivityspaketilla oli vaikutusta noihin välivideoihin.
 
Vastaus: Wolfenstein: The New Order

Eilen iltasella töistä kotiuduttua laitoin päivityksen latautumaan ja sitten klo 21 maissa piti vaan hieman kokeilla ja niinhä siinä kävi että hujauksessa 3 tuntia hujahti, eli ainakin täälä osui ja upposi peli omille kohdille :D On kyllä juurikin semmoista leppoista räiskintää mitä odottikin, tuo ääninäyttely ja tarina muutenkin yllättänyt positiivisesti, näyttäisi että siihen on oikeasti koitettu panostaa lisäksi päähenkilön NOIR tyyliset ajattelut ääneen jne maistuu itselle :)

Ainut miinus tosiaan tuo Audio säätö, puheenäänet hukkuvat muun melun sekaan, tekstitys on toki näissä aina käytössä kun nykyään niin kovin usein pelisessiot sijoittuu iltaan ja ei voi volyymit kaakossa kajautella laukauksia taivaalle kun seinän takana muksut nukkumassa.

Odotan kovasti iltaa ja seuraavaa pelisessiota, Occupied Editionista sen verran että varsin tasokkaan oloista krääsää tuossa tuli mukana ja hinta ero perusversioon taisi olla 5€ joten ei paha hankinta, katsoo nyt sitten jääkö tämä hyllyyn vai meneekö kiertoon läpäisyn jälkeen.

Ainiin yksi juttu tuli huomattua ekan kentän jälkeen laitan varoksi spoileriin:

Ekan kentän lopussahan piti valita kumman se vanha natsikurppa teloo nuoren sotilaan vai vanhemman konkarin, eilen kun lopettelin pelisessiota niin katsoin chapters osiota ja sielähän komeili tosiaan Blatzin lisäksi myös Wyat nimellä oma kampanja!
 
Vastaus: Wolfenstein: The New Order

Odotan kovasti iltaa ja seuraavaa pelisessiota, Occupied Editionista sen verran että varsin tasokkaan oloista krääsää tuossa tuli mukana ja hinta ero perusversioon taisi olla 5€ joten ei paha hankinta, katsoo nyt sitten jääkö tämä hyllyyn vai meneekö kiertoon läpäisyn jälkeen.

Ai, oliko niillä jotain hintaeroa? Olin ennakkotilannut ja -maksanut ihan normaalihinnalla ja silti käteen lykättiin Occupied Edition. :confused: Travel guide to Europe oli aika lupsakkaa luettavaa. :D
 
Vastaus: Wolfenstein: The New Order

Jea,

"Intro" pelattuna ja hieman sen jälkeen juontakin eteenpäin eli joku 2h peliä takana. Mitään sen enempää spoilaamatta täytyy sanoa, että juoni vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselle.
Peli on juuri sellaista hyvää räiskettä mitä räiskinnät olivat ennen kuin COD toi tuon istu ja odota - mallin räiskintöihin. Tuntuu hyvältä kun joutuu juoksemaan kentässä takaisin johonkin huoneeseen hakemaan healtpäkkiä. Ihan parasta pitkään aikaan. Salaovet on myös tulleet takaisin ja koiratkin on taas pelottavia. Aloitin suoraan toiseksi vaikeimmalla vaikeusasteella pelaamaan ja tuolla peli on ihan sopivan haastava. Ei voi ihan suinpäin juosta.

Moni on kritisoinut tuota grafiikkaa ja sitä kuinka textuurit on suttuisia läheltä katsottuna. Kokonaisuudessaan peli näyttää kyllä hyvälle ja mikä parasta fps ei tipu tulitusten aikana eikä tuolloin kerkeä kyllä paljon seinien textuureja tuijotella.
Minusta ihan komea peli vaikka Crysiksen taikka Bäfän tyylistä "kiiltelyä" ei textuureissa esiinnykkään. Itse tykkäsin siitä miltä Rage näytti, miten se toimi ja millainen räiskintä se oli. Pelasin Ragen 3 kertaa läpi, joten kyllä tämä sama ID:n moottori toimii myös Wolfensteinissa. Tuntuma, toimivuus ja grafiikka on toimivaa. Minun mielestä räiskintään toimiva moottori, koska niissä edellämainitut sulavuus, toimivuus ja tuntuma on tärkeämpää kuin kiiltely. Eikä tuota peliä voi rumaksi sanoa.

Vanha liitto saatu tuotua minusta hyvin nykypäivään.
 
Vastaus: Wolfenstein: The New Order

Tää on kyllä mahtava peli. Mitä enemmän pelaa, niin sitä paremmaks muuttuu.
 
Vastaus: Wolfenstein: The New Order

Hyvin kyllä maistuu wanhan liiton meininki codien ja bäföjen jälkeen. Brutaalia menoa juuri niin kuin pitää ollakin eli veri lentää ja piät irtoo. Näin toimintaa tehdään eikä mitenkään silotellusti. Vasta about 4 tuntia takana ja silti tuntuu, että paranee vain vanhetessaan. Ja iso plussa salaovista ja vipuihin perustuvista puzzleista.
 
Vastaus: Wolfenstein: The New Order

Täälä moni tuon maininnutkin mutta mainitsempa minäkin että tuntuu että joka chapterilla peli vaan parantaa entistä enemmän, enpä olisi uskonut että tämä Wolfenstein peli on oikeasti uskollinen vanhan liiton räiskinnälle ja sen perustuksille.

Aseet laulaen edetään juu, mutta kun välivideot ja ääninäyttely ja musat tukee toisiaan ei se tarinakaan tässä ainakaan haittana ole :D
 
Vastaus: Wolfenstein: The New Order

Se kyllä sotii minusta tuota old school räiskintää vastaan, että tässäkin ilmeisesti on pakotettuja stealth kenttiä joissa mennään hiljaa hiipien pelkän puukon kanssa, Sanokaa nyt vielä, että ennen tuollaista kenttää jäädään kiinni ja menetetään kaikki aseet ja ammukset ja saat aloittaa taas niiden keräämisen alusta. Tuo on asia jota olen aina vihannut.
 
Vastaus: Wolfenstein: The New Order

Kokemuksia PS3-versiosta kuulisi mielellään, jos vain löytyy.
Plussat ja miinukset.
 
Vastaus: Wolfenstein: The New Order

Se kyllä sotii minusta tuota old school räiskintää vastaan, että tässäkin ilmeisesti on pakotettuja stealth kenttiä joissa mennään hiljaa hiipien pelkän puukon kanssa, Sanokaa nyt vielä, että ennen tuollaista kenttää jäädään kiinni ja menetetään kaikki aseet ja ammukset ja saat aloittaa taas niiden keräämisen alusta. Tuo on asia jota olen aina vihannut.


Tuota hiippailua noissa hiippailu kohdissa ei ole ainakaan itse tullut pahemmin tehtyä, yleensä olen joo puukottanut ekan natsin joka kohdalle osuu ottanut sen aseen, ehkä malttanut puukottaa toisenkin jotta saa dualit käsiin ja sitten vaan aseet laulaen vihut reikiä täyteen :P
 
Vastaus: Wolfenstein: The New Order

Nyt on pelattu n. 15 tuntia ÜBER vaikeustasolla ja viellä olisi viimeinen chapteri jäljellä.

Olen kyllä tykännyt tästä ihan hemmetisti ja toivottavasti tämä myy tarpeeksi, että saataisiin jatkoa :)
 
Vastaus: Wolfenstein: The New Order

Pari tuntia pelkkää laatuaikaa. Toivottavasti myy hyvin, niin saadaan lisää Wolffaa tulevaisuudessa..! :cool:
 
Vastaus: Wolfenstein: The New Order

20 Tuntiako tälle nyt tulee pituutta yhdelle läpiperuu kerralla?
 
Vastaus: Wolfenstein: The New Order

Täälä mennää toista kierrosta loputtomilla ammuksilla ja keräillää mikä jäi. Jos vielä kolmas menis sillä toisen tarinalla ja platina trophyllä
 
Vastaus: Wolfenstein: The New Order

Menihän se peli viimein läpikin ja ihan hyvät fiilikset jäi, tarina ei ihan kantanut loppuu asti ja kenttä suunnittelu alkoi tökkiä, mutta ihan hyvä peli kokonaisuudessan. Todella vähän eri aseita oli myös kuten jotkut ovat maininneet. En ihan täyteen hintaa suosittele kun ihan pahimmille räiskintä ja wolfenstein fanaatikoille. Muille suosittelen hinnan alennuksen odottamista.
 
Ylös Bottom