Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

World of Tanks

Vastaus: World of Tanks

Hmm, eli premiumit voi ostaa vain kullalla? Ja sen jälkeen tankin kerryttäneen xp:n voi vaihtaa vain kullalla free xp:ksi? Ja kultaa saa vain oikealla rahalla eli kalliiksi tulee jos mielii premium tai eliteksi grindatulla tankilla pelata :)

Jep, nerokasta eikö? :) Elite-tankkia voi pelata ilman kultaa, mutta et voi sitä xp:tä konvertoida free xp:ksi ilman kultaa. ;)
 
Vastaus: World of Tanks

No nyt sain kysymykseeni vastauksen eli kultaa ei saa hankittua kuin oikealla rahalla. Eli vaikka kuinka pelaisi niin joutuu pelaamaan noilla huonoilla tankeilla.
 
Vastaus: World of Tanks

No nyt sain kysymykseeni vastauksen eli kultaa ei saa hankittua kuin oikealla rahalla. Eli vaikka kuinka pelaisi niin joutuu pelaamaan noilla huonoilla tankeilla.

Voit saada kaikki tier 10 tankit aivan ilmaiseksi. Sun ei tartte käyttää tähän peliin yhtään euroa, jos haluat saavuttaa kaikki tankit. Premium-tankkeja et saa muuten kuin kullalla.
 
Vastaus: World of Tanks

Voit saada kaikki tier 10 tankit aivan ilmaiseksi. Sun ei tartte käyttää tähän peliin yhtään euroa, jos haluat saavuttaa kaikki tankit. Premium-tankkeja et saa muuten kuin kullalla.

Kiitos valaistuksesta kloever. Olen yrittänyt tavata tätä ketjua useaan kertaa mutta kysyn vielä kerran. Kun yritän ostaa tankkia niin aina lukee että sinulta puuttuu kulta kolikoita XX verran. Miten ihmeessä voin sitten tuollaisen tankin itselleni saada käyttämättä oikeaa rahaa. Pahoittelen kysymystäni koska tätä asiaa on selitetty täällä monta kertaa mutta kun ei mene jakeluun. :rolleyes:
 
Vastaus: World of Tanks

Kiitos valaistuksesta kloever. Olen yrittänyt tavata tätä ketjua useaan kertaa mutta kysyn vielä kerran. Kun yritän ostaa tankkia niin aina lukee että sinulta puuttuu kulta kolikoita XX verran. Miten ihmeessä voin sitten tuollaisen tankin itselleni saada käyttämättä oikeaa rahaa. Pahoittelen kysymystäni koska tätä asiaa on selitetty täällä monta kertaa mutta kun ei mene jakeluun. :rolleyes:

Todennäköisesti olet juuri tätä premium-tankkia yrittänyt ostaa. Tai sitten olet koittanut miehistöä ostaa 100% trainingilla heti kättelyssä, mikä maksaa sen 200-1000 kultaa.
 
Vastaus: World of Tanks

Kyllä tässä on näin aloittelijana aika pihalla noiden valikoiden sun muiden kanssa. No eiköhän nuo ala selkeytyyn ajan kanssa.
 
Vastaus: World of Tanks

Joo rahaahan tähän peliin saa pistettyä ihan loputtomasti jos haluu nopeemmin edetä. Tietenkin kun ostaa esim. väliin vaikka 3 päivää Premium aikaa niin helpottaa toi expojen ja hopeen keräily. Itte nyt laittanut 4.95e ja tänään 11.95e et saa tier V ja si on 300k hopeen päässä enään tier VI heavy josta pääsee siihen mun himoitsemaan Tiger panssari vaunuun :) joskin tohon tiikeriin menee kyllä vielä aikas tovi grindailua. Girls Und Panzer Pz. IV H opsista puuttuu enään 2500 expaa josta saa sen vaunun palkinnoksi yms.. Mites toi Premium aika menee et kuluuko peliaika vain kun pelaa vai kuluuko se aika sie servulla vaikka ei olis pelaamassa ?
 
Vastaus: World of Tanks

Wargaming hoitaa kyllä hienosti jälkimarkkinoinnin. Sain heiltä mailia:

- Tanker

Thanks for expressing early interest in World of Tanks on PS4 by signing up on our website.

To show our appreciation, we would like to give you:

7 Days of Premium Time

Use this code to claim your gift:


:)


Edit: jos ajattelee koko WoTin pitkää historiaa, onko kulta tai premium-tankit koskaan tarjouksessa?
 
Vastaus: World of Tanks

Ei taida tuolla sivustolla pitää nuo statsit paikkaansa ku näyttää että olisin pelannut jo 17 päivää :D
 
Vastaus: World of Tanks

Wargaming hoitaa kyllä hienosti jälkimarkkinoinnin. Sain heiltä mailia:

- Tanker

Thanks for expressing early interest in World of Tanks on PS4 by signing up on our website.

To show our appreciation, we would like to give you:

7 Days of Premium Time

Use this code to claim your gift:


:)


Edit: jos ajattelee koko WoTin pitkää historiaa, onko kulta tai premium-tankit koskaan tarjouksessa?

Oon kyllä tuosta 7 päivän verran kateellinen. :) Saitko tuon ihan vain loggaamalla sisään tuonne WoT Console sivustolle mistä pääsee mm. omia statseja seuraa?

On noita premium-tankkeja ainakin ollut silloin tällöin tarjouksessa, nythän on Stug IV esim. Mut jos jotain tiettyä hakee, kuten T34 tai Jagdtiger 8.8 niin saattaa joutua odottamaan kauan. Perustelin oman Jagdtiger ostoni sillä, että nyt olen virallisesti "ostanut" tämän pelin. :D Kaippa se itselleen valehtelu on ensimmäinen askel vararikkoon..
 
Vastaus: World of Tanks

Ei taida tuolla sivustolla pitää nuo statsit paikkaansa ku näyttää että olisin pelannut jo 17 päivää :D

Taitaapi laskea mukaan myös betassa vietetyn ajan.

Oon kyllä tuosta 7 päivän verran kateellinen. :) Saitko tuon ihan vain loggaamalla sisään tuonne WoT Console sivustolle mistä pääsee mm. omia statseja seuraa?

On noita premium-tankkeja ainakin ollut silloin tällöin tarjouksessa, nythän on Stug IV esim. Mut jos jotain tiettyä hakee, kuten T34 tai Jagdtiger 8.8 niin saattaa joutua odottamaan kauan. Perustelin oman Jagdtiger ostoni sillä, että nyt olen virallisesti "ostanut" tämän pelin. :D Kaippa se itselleen valehtelu on ensimmäinen askel vararikkoon..

Olisinko betan yhteydessä rekisteröinyt tuonne ja siitä palkkio napsahti. Vararikko :p
 
Vastaus: World of Tanks

Olen uutena pelaajana ihmetellyt tankkipuiden väliköissä seikkaillessani, miksi jonkun olemassaolevaa tankkia seuraavan (ja kalliin) tankin statsipalkit näyttävät olevan ihmeellisen alhaisia (siis ne maksimitkin)? Voiko siis vaivalla grindattu uusi tankki olla merkittävästi huonompi kuin sen edeltäjä puussa? Vai eivätkö statsipalkit ole keskenään suoraan vertailukelpoiset?
 
Vastaus: World of Tanks

Pitäisi jaksaa grindata free xp:tä elite-tankeilla sen verran, että voisi skipata tuo stock-rymistelyt tyystin. Vähän tuo package-varustelujen ostaminen ketuttaa, kun se vaatii selvästi enemmän grindaamista PC-versioon verrattuna etkä voi parannella tankkia osissa vaan pelkästään kertaheitolla.

Tyhmä kysyy, että mistä sen tietää, minkä verran tulee vapaata expiä ja minkä verran tankkikohtaista? Entä missä näkyy miehistön matsista saama kokemus?
 
Vastaus: World of Tanks

Olen uutena pelaajana ihmetellyt tankkipuiden väliköissä seikkaillessani, miksi jonkun olemassaolevaa tankkia seuraavan (ja kalliin) tankin statsipalkit näyttävät olevan ihmeellisen alhaisia (siis ne maksimitkin)? Voiko siis vaivalla grindattu uusi tankki olla merkittävästi huonompi kuin sen edeltäjä puussa? Vai eivätkö statsipalkit ole keskenään suoraan vertailukelpoiset?

Jos verrataan täysin gearattua tankkia uuteen "parempaan" stock tankkiin, niin aiempi lienee yleensä aina parempi statseiltaan. Itse en noita katso, vertailen suoraan noita oleellisia arvoja kuten armoria, aseen rof/penetration/damage jne. Se antaa enemmän tietoa kuin nuo palkit, jotka ovat mun mielestä täysin turhia.

Tyhmä kysyy, että mistä sen tietää, minkä verran tulee vapaata expiä ja minkä verran tankkikohtaista? Entä missä näkyy miehistön matsista saama kokemus?

Jollen väärin muista lukeneeni, niin 95% on tankkikohtaista xp:tä, 5% free xp:tä. Crew saa taas aina erikseen "täyden" xp:n omaan kehitykseen. Näitä tarkempia xp:n allokointeja ei taida PS4-versiossa nähdä..vielä.
 
Vastaus: World of Tanks

Tyhmä kysyy, että mistä sen tietää, minkä verran tulee vapaata expiä ja minkä verran tankkikohtaista? Entä missä näkyy miehistön matsista saama kokemus?
Free expaa tulee 5% saamastasi expasta. Tankkikohtaisen expan määräytymiseen löytyy varmasti jonkin sortin taulukko mutta kaikesta tuhosta mitä teet saat expaa, riippuen vastustajan tankista ja tieristä jne.
 
Vastaus: World of Tanks

Xbone miehet, tietääkö kukaan näkyykö tuossa WoT appissa oma edistyminen tankkipuissa ja tankkikohtaiset expit? Ehkä liikaa toivottu. Olisi mahtavaa töissä tauoilla ( :rolleyes: ) suunnitella mitä sitä grindaa illalla :) Kun ei noita taida nähdä selaimessakaan mitenkään.

E: Alkoi D.W 2 toimimaan kun päivitti viimesen paketin. Suosittelen erittäin läpimästi, tuo tankin paras tykki on jo käyttökelpoinen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom