Vastaus: World Of WarCraft
Kyllä sitä jaksetaan itkeä, jos homma ei kelpaa, koodaappa itse parit servut?
Ja tässä herää kysymys, miksi hitossa edes olit siinä partyssa? Ja, ihan hyvin olisit voinut aikaisemmin lähteä partysta pois jos homma ei toiminut
Eikä meinaan ole edes viimeinen kerta, mutta kaikki eivät osaa välttämättä yhtä loistavan hienosti englantia kuten sinä .. Mutta pientä kärsivällisyyttä ja ymmärtäväisyyttä kehiin siinä vaiheessa?
Tuo on kyllä valitettavan totta, ja tässä tuppaa menemään hermo, mutta jotain kärsivällisyyttä (edelleenkin) näitä "noobeja" kohtaan.
Mutta, mikään nettipeli ei ole täydellinen (ei wowikaan) .. Jokaiselta servulta löytyy aina näitä "idiootteja jotka ovat meitä loistopelaajia huonompia".
Jos peli ei nappaa, elä pelaa
Basistin_aivot sanoi:noista partyamisista:
on tullut aina välillä mieleen että miksei ne blissartin pojat tee ihan maakohtaisia servuja, edes muutamaa. alkaa nimittäin pikkuhiljaa ottaa päähän kaikki ne jotka eivät selvää englantia osaa kirjoittaa..
Kyllä sitä jaksetaan itkeä, jos homma ei kelpaa, koodaappa itse parit servut?
Basistin_aivot sanoi:esim eilenkin. olin partyttamassa yhden gnome magen ja human warrun kanssa, gnome oli ihan kunnon jannu, kirjotti iha selvästi ja oli iha asiapelaaja, vaan tää humani.....joku kele hemmtin kreikkalaismunapussi.. ei tajunnu että jos meillä kahella(mulla ja gnomella) o 4 defiashemmoo kimpus, me ei voida auttaa sitä, ku sillä o yks saman moinen niskas...ja tää oli viel partyn liidu..
Ja tässä herää kysymys, miksi hitossa edes olit siinä partyssa? Ja, ihan hyvin olisit voinut aikaisemmin lähteä partysta pois jos homma ei toiminut
Basistin_aivot sanoi:saatanan kieltä oppimattomat.....
eikä meinaan ollu eka kerta ku tällästä tulee vastaa..
Eikä meinaan ole edes viimeinen kerta, mutta kaikki eivät osaa välttämättä yhtä loistavan hienosti englantia kuten sinä .. Mutta pientä kärsivällisyyttä ja ymmärtäväisyyttä kehiin siinä vaiheessa?
Basistin_aivot sanoi:ja toinen juttu.. olis ihan hyvä että kaikki kävis kattoon muittenki classien taitoja ku omiensa.. alkaa meinaan ottaan kupoliin ku kaverit kiljuu helaa ja mä oon huntteri... sitte ku ne kuolee, ne haukkuu mut maan rakoon ku en helannu, selitän et en voi helata ku oon huntteri.. nää o vähä aikaa hiljaa ja sanoo et helasithan sä pettiäski..ni mikset sitte meitä.......s**tana sentäs...
Tuo on kyllä valitettavan totta, ja tässä tuppaa menemään hermo, mutta jotain kärsivällisyyttä (edelleenkin) näitä "noobeja" kohtaan.
Mutta, mikään nettipeli ei ole täydellinen (ei wowikaan) .. Jokaiselta servulta löytyy aina näitä "idiootteja jotka ovat meitä loistopelaajia huonompia".
Jos peli ei nappaa, elä pelaa