Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

World of Warcraft

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KALAS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: World Of WarCraft

Basistin_aivot sanoi:
noista partyamisista:
on tullut aina välillä mieleen että miksei ne blissartin pojat tee ihan maakohtaisia servuja, edes muutamaa. alkaa nimittäin pikkuhiljaa ottaa päähän kaikki ne jotka eivät selvää englantia osaa kirjoittaa..

Kyllä sitä jaksetaan itkeä, jos homma ei kelpaa, koodaappa itse parit servut?

Basistin_aivot sanoi:
esim eilenkin. olin partyttamassa yhden gnome magen ja human warrun kanssa, gnome oli ihan kunnon jannu, kirjotti iha selvästi ja oli iha asiapelaaja, vaan tää humani.....joku kele hemmtin kreikkalaismunapussi.. ei tajunnu että jos meillä kahella(mulla ja gnomella) o 4 defiashemmoo kimpus, me ei voida auttaa sitä, ku sillä o yks saman moinen niskas...ja tää oli viel partyn liidu..

Ja tässä herää kysymys, miksi hitossa edes olit siinä partyssa? Ja, ihan hyvin olisit voinut aikaisemmin lähteä partysta pois jos homma ei toiminut

Basistin_aivot sanoi:
saatanan kieltä oppimattomat.....
eikä meinaan ollu eka kerta ku tällästä tulee vastaa..

Eikä meinaan ole edes viimeinen kerta, mutta kaikki eivät osaa välttämättä yhtä loistavan hienosti englantia kuten sinä .. Mutta pientä kärsivällisyyttä ja ymmärtäväisyyttä kehiin siinä vaiheessa?

Basistin_aivot sanoi:
ja toinen juttu.. olis ihan hyvä että kaikki kävis kattoon muittenki classien taitoja ku omiensa.. alkaa meinaan ottaan kupoliin ku kaverit kiljuu helaa ja mä oon huntteri... sitte ku ne kuolee, ne haukkuu mut maan rakoon ku en helannu, selitän et en voi helata ku oon huntteri.. nää o vähä aikaa hiljaa ja sanoo et helasithan sä pettiäski..ni mikset sitte meitä.......s**tana sentäs...

Tuo on kyllä valitettavan totta, ja tässä tuppaa menemään hermo, mutta jotain kärsivällisyyttä (edelleenkin) näitä "noobeja" kohtaan.

Mutta, mikään nettipeli ei ole täydellinen (ei wowikaan) .. Jokaiselta servulta löytyy aina näitä "idiootteja jotka ovat meitä loistopelaajia huonompia".
Jos peli ei nappaa, elä pelaa

Basistin_aivot sanoi:
noista partyamisista:
on tullut aina välillä mieleen että miksei ne blissartin pojat tee ihan maakohtaisia servuja, edes muutamaa. alkaa nimittäin pikkuhiljaa ottaa päähän kaikki ne jotka eivät selvää englantia osaa kirjoittaa..
Niinpä niin. Toiset eivät osaa kirjoittaa englantia ja toiset eivät osaa edes omaa äidinkieltään. *köhköh*

EDIT: En silti ihan koko viestiä viitsi lainata.

ok...eli kritiikkiä ei siis täällä suvaita..

ja olenko missään välissä väittänyt olevani hyvä kirjoittamaan.. mielestäni en.. ja ainahan niitä typoja sattuu, mutta kun pelataan peliä jossa jo servua valitessa laitetaan english ja pääkielenä sitä pyritään kirjoittamaan, niin kai sitä kannattaisi suht selkeästi osata kirjoittaa..

Podu sanoi:
Ja tässä herää kysymys, miksi hitossa edes olit siinä partyssa? Ja, ihan hyvin olisit voinut aikaisemmin lähteä partysta pois jos homma ei toiminut

Eikä meinaan ole edes viimeinen kerta, mutta kaikki eivät osaa välttämättä yhtä loistavan hienosti englantia kuten sinä .. Mutta pientä kärsivällisyyttä ja ymmärtäväisyyttä kehiin siinä vaiheessa?

Tuo on kyllä valitettavan totta, ja tässä tuppaa menemään hermo, mutta jotain kärsivällisyyttä (edelleenkin) näitä "noobeja" kohtaan.

Mutta, mikään nettipeli ei ole täydellinen (ei wowikaan) .. Jokaiselta servulta löytyy aina näitä "idiootteja jotka ovat meitä loistopelaajia huonompia".
Jos peli ei nappaa, elä pelaa

ensiksikin, olin näiden jannujen kanssa tekemässä muutamaa questia siellä, siksi olin siinä partyssa...

toiseksikin, en väitä että englantini tai minkään muunkaan kielen taitoni olisi mitenkään mahtava, mutta sentään ymmärrettävä..

kolmannessa kohdassa olet(ilmeisesti) samaa mieltä(jollen täysin väärin sanojasi tulkitse)

"jos peli ei nappaa, älä pelaa".....olenko sanonut ettei "nappaisi"?

Podu sanoi:

Noihin muihin en jaksa puuttua, MUTTA. Käsittääkseni asiakkaalla on oikeus vaatia parempaa vaikkei sitä itse osaisikaan tuottaa. Ainakin niin kauan kuin minä olen mukana rahoittamassa jotain tuotetta, odotan että minulla on myös oikeus odottaa tuotteen kehittyvä, varsinkin jos jokaiselta kuukaudelta, jolloin tuotetta on käyttänyt, pitää maksaa (ei siis yksi könttäsumma).

Podu sanoi:
Hetkinen, kenenkäs tehtävä ne servut on kasata? Luullakseni ei ainakaan sen, joka maksaa 12e kuussa. Että eiköhän se ole Blizzardin homma, hehän tässä palvelua myyvät.

Ps. En silti ole sitä mieltä että tälläiset kielinerot (tyylin se human warru) olisivat hyvä syy kyhätä lisäservuja.

Basistin_aivot sanoi:
ok...eli kritiikkiä ei siis täällä suvaita..

Kritiikkiä saa tietenkin antaa, kunhan se on .. Perusteltua? Kyllähän WOW:sta vikoja löytyy, mutta kaikki nämä pikku valitukset ovat turhia, näitä keskusteluja löytyy monista muista peleistä sivukaupalla .. Et itse taida kestää jos tulee kritiikkiä takaisin?

Slaisser sanoi:
Noihin muihin en jaksa puuttua, MUTTA. Käsittääkseni asiakkaalla on oikeus vaatia parempaa vaikkei sitä itse osaisikaan tuottaa. Ainakin niin kauan kuin minä olen mukana rahoittamassa jotain tuotetta, odotan että minulla on myös oikeus odottaa tuotteen kehittyvä, varsinkin jos jokaiselta kuukaudelta, jolloin tuotetta on käyttänyt, pitää maksaa (ei siis yksi könttäsumma).

Oikeassa olet, MUTTA. World of Warcraft on kohtalaisen uusi, jotain päivityksiä on jo tullutkin, mutta jotkin maakohtaiset serverit, en ihan usko että Blizzard pitää tätä kaikista tärkeimpänä, jos joku ei siedä sitä kun ei osata englantia puhua, ei tämänlaisten henkilöiden kanssa ole pakko kulkea?

makedin sanoi:
Hetkinen, kenenkäs tehtävä ne servut on kasata? Luullakseni ei ainakaan sen, joka maksaa 12e kuussa. Että eiköhän se ole Blizzardin homma, hehän tässä palvelua myyvät.
No, ensimmäinen kommenttini ehkä oli hieman vittuiluna?

makedin sanoi:
Ps. En silti ole sitä mieltä että tälläiset kielinerot (tyylin se human warru) olisivat hyvä syy kyhätä lisäservuja.
Eivät olekaan, aikanaan tälläinen lisä wowiin mahdollisesti voi tulla, mutta en pidä tälläistä ajankohtaisena, ja nämähän ovat _minun_ mielipiteitäni, en oletakaan että kaikki olisivat kanssani samaa mieltä

Basistin_aivot sanoi:
ensiksikin, olin näiden jannujen kanssa tekemässä muutamaa questia siellä, siksi olin siinä partyssa...
Mutta olisit voinut ihan hyvin lähteä partysta jos homma ei pelannut, olisit voinut tehdä yksin näitä questeja, tai sitten muiden pelaajien kanssa.

Basistin_aivot sanoi:
"jos peli ei nappaa, älä pelaa".....olenko sanonut ettei "nappaisi"?
Tuolla valittamisen määrällä, mieleen tulee että peli ei välttämättä iske.

Basistin_aivot sanoi:
noista partyamisista:

Hmm.. kuinkahan kauan viihtyisit Suomi-servulla? Näissä peleissä on kuitenkin mukavaa että on paljon porukkaa pelaamassa ;)

Vai tarkoitatko että olisi maakohtainen (englanti) servu johon pääsisi.. kaikki? kaikki blizzardin kielikokeen läpäisseet? :D

tuli postiin tänään tämä peli ja asensin sen ja kun rupesin laittamaan itselleni accounttia ja pääsin vaihteeseen maksu tavat niin laitin että Game cardit ja en laittanu mitään visa korttia enkä mitään...Mutta se täs ihmetyttää ku täshän on ilmainen peli aika kun tämän pelin ostaa ja se taisi olla kuukausi! mutta ku oon valinnu game card ja laitan continue nii se rupee kysymään Game cardisi numeroa!! täshän pitäisi olla aluksi aikaa pelata ilman game cardia tai mitään maksua! sanokaas ny mikä on :(

Kyllä sun pitää sinne syöttää joko game cardin tai visan numero. Muuten et pääse pelaamaan. Ei ne veloita ensimmäiseltä kuukaudelta vaikka haluavatkin nämä tiedot jo heti.

Basistin_aivot sanoi:
noista partyamisista:
Ei se meininkiä haittaa vaika ei osaisi englantia tai edes äidinkieltään itselläkin on molemmat kielet aivan naurettavan paskoja.

Ja eikä ne kreikkalaiset ole mitään munapusseja, niitä ppitää kunniottaa ne tekevät hyvää viinaa :)

Niin se jutttu jäi uupumaaan.

Eli Basisti et ole varmasti ainoa jolta on viety joku tavara käsistä, sitä kato sattuu paremmissakin piireissä.
Eikä se sama kielikään välttämättä takaa sitä että homma sujuisi. (minut tuntevat voivat sen todistaa).
Ensi kerralla kun sinun edestä viedään tavara niin syö vaikka bassosi ja mene kertomaan siitä ii2:seen.

Älä ota pulttia tästä viestistä. :)

Tonto sanoi:
Eli Basisti et ole varmasti ainoa jolta on viety joku tavara käsistä, sitä kato sattuu paremmissakin piireissä.
Eikä se sama kielikään välttämättä takaa sitä että homma sujuisi. (minut tuntevat voivat sen todistaa).
Ensi kerralla kun sinun edestä viedään tavara niin syö vaikka bassosi ja mene kertomaan siitä ii2:seen.

Sieltä se tuli hyvin sanottuna :)

Ylös Bottom