Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

World of Warcraft

Vastaus: World Of WarCraft

Peli on täyden 10 arvoinen. Kiitettävän voi heittää pelin joka osa-alueesta. Jännää kuinka MMORPG:n saa samanlaista jännitystä ja sydämentykytystä kuin parhaimpaan FPS-nettimättöön, PvP-servereillä kun pelataan. Milloin tahansa saattaa tulla vihu päälle ja siitä ne bailut vasta alkaa :)

Gnome Warrior, LVL21
 
Vastaus: World Of WarCraft

Nisupulla sanoi:
Peli on täyden 10 arvoinen. Kiitettävän voi heittää pelin joka osa-alueesta. Jännää kuinka MMORPG:n saa samanlaista jännitystä ja sydämentykytystä kuin parhaimpaan FPS-nettimättöön, PvP-servereillä kun pelataan. Milloin tahansa saattaa tulla vihu päälle ja siitä ne bailut vasta alkaa :)

Gnome Warrior, LVL21

Nisu puhuu pelkkää asiaa, olen täysin samaa mieltä, vaikka omaa äijää ei ole vielä, mutta hieman olen päässyt testaamaan. (ensiviikolla alkaa pelaaminen omalla ukolla!) Todella, siinä on jännitystä, kun koska vain voi tulla tappelu, saa olla tarkkana. Oletko nisu Gnomeen tyytyväinen? Itse olen sitä hieman harkinnut, mutta taitaa kallistua forsakenin puolelle (ud). Pistähän nisu ihmeessä lisää videoita tulemaan ;)
 
Vastaus: World Of WarCraft

Gnomet eli maahiset ovat varsin hauskaa väkeä. Polvenkorkuisia, mutta sitäkin sisukkaampia ja älykkäitä. Erikoisuutena mieltyminen uuteen tekniikkaan ja kyky rakentaa sitä. Mielummin tätä katselee kuin sellaista tylsää ihmishahmoa ;)

Rodut: Gnome - Maahiset
 
Vastaus: World Of WarCraft

Nisupulla sanoi:
Gnomet eli maahiset ovat varsin hauskaa väkeä. Polvenkorkuisia, mutta sitäkin sisukkaampia ja älykkäitä. Erikoisuutena mieltyminen uuteen tekniikkaan ja kyky rakentaa sitä. Mielummin tätä katselee kuin sellaista tylsää ihmishahmoa ;)

Rodut: Gnome - Maahiset

Niinpä, paljon hauskempaa Gnomeja on seurata kuin perus ihmishahmoja. Aijjai, tekis kyl mieli tehä, mutta, mutta.. Taitaa ainakin ensimmäinen ukko kallistua UD:n puolelle, sieltä sitten priest tai rogue. Kahtoo jos joskus Gnomeakin testaisi.
 
Vastaus: World Of WarCraft

frozen9999 sanoi:
agamaggan servolla on orc warrior ja lvl 31

Orc warrior :eek:.. En rupea valittamaan, mutta itse en warrioria ottaisi. Oletko tyytyväinen warrioriin? Iskuahan tällä classilla voi ottaa ihan mukavasti, mutta mitä muuta hyvää?
 
Vastaus: World Of WarCraft

Niinhän se warrior on aika tankki ja isoissa tappeluissa pari warrioria on hyvä olla tietenkin. Mutta kyllä muillakin classeilla voi tankata (kunhan vain on iso lvl), esim rogue soveltuu tähän hyvin (väistelee hyvin).. Mutta se on jokaisen oma päätös minkä classin tekee, enkä siihen rupea puuttumaan, enkä mitään tappelua tästä halua aiheuttaa :rolleyes:
Ja tietenkin jokaisella classilla on omat vahvuutensa ja heikkoutensa.

Pari heikkoutta ja vahvuutta itsekin mainitsen
Vahvuuksia
- Voi käyttää kaikkia suojuksia ja lähes kaikkia aseita
- Pystyy eniten ottamaan vastaan iskuja
- Hyvä lähitaistelussa

Heikkouksia
- Ei osaa parantaa
- Menestys riippuu paljolti varusteista
 
Vastaus: World Of WarCraft

Podu sanoi:
Niinhän se warrior on aika tankki ja isoissa tappeluissa pari warrioria on hyvä olla tietenkin. Mutta kyllä muillakin classeilla voi tankata (kunhan vain on iso lvl), esim rogue soveltuu tähän hyvin (väistelee hyvin).. Mutta se on jokaisen oma päätös minkä classin tekee, enkä siihen rupea puuttumaan, enkä mitään tappelua tästä halua aiheuttaa Ja tietenkin jokaisella classilla on omat vahvuutensa ja heikkoutensa.

Pari heikkoutta ja vahvuutta itsekin mainitsen
Vahvuuksia
- Voi käyttää kaikkia suojuksia ja lähes kaikkia aseita
- Pystyy eniten ottamaan vastaan iskuja
- Hyvä lähitaistelussa

Heikkouksia
- Ei osaa parantaa
- Menestys riippuu paljolti varusteista

heh ei mitään kunhan toin oman näkemyksen esille,tosin kuten
mainitsin,koska en Wowia ole itse pelannut niin en ole oikea ihminen tänne kommentteja heittämään :p

Sen verran vielä tätyy sanoa,että kun EQ puolella Rogue oli Pure DD (Damage Dealer)
niin on jännä huomata,että kertomasi mukaan Wow issa se voi jopa Tankata :eek: .
Ei siinä mitään mukava maustehan se on.

Mainitsit,että Tankki ei voi Parantaa itseään ehkä pelintekijät ovat ajatelleet järkevästi koska mikä olisi parantajien rooli enään pelissä jos Tankit voisivat parantaa itseään..tosin poikkeuksiakin löytyy,mutta en Wow ista tiedä eikä ne ole EQ puolellakaan kun pieniä HP droppeja jos valitsee väärän Pathin Tankkia tehdessä.

Pelaaminen Tankilla on myös väline laji jonka unohdin mainita ja jonka sinä jo hyvin tuossa mainitsikkin eli Tankin varusteet ovat yllä mainittujen asioiden kanssa A ja O.

Ei muuta kun nautinnollisia hetkiä Wowin parissa minä ulkopulolisena vaikenen tästä topickista :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: World Of WarCraft

frozen9999 sanoi:
teen damagee 166-380 niin aika hyvin tolla parjaa :)
Juu kyllähän sillä pärjää, noin iso lvl kun on jo. Tarkoituksenani ei ollut mitenkään mollata warrioria, sehän tekee hyvin dmg ja ottaa paaaaljon iskua vastaan. Mutta tarkoitin vain sitä että mielestäni warrior on tylsä :p
 
Vastaus: World Of WarCraft

Hirski sanoi:
heh ei mitään kunhan toin oman näkemyksen esille,tosin kuten
mainitsin,koska en Wowia ole itse pelannut niin en ole oikea ihminen tänne kommentteja heittämään :p

Sen verran vielä tätyy sanoa,että kun EQ puolella Rogue oli Pure DD (Damage Dealer)
niin on jännä huomata,että kertomasi mukaan Wow issa se voi jopa Tankata :eek: .
Ei siinä mitään mukava maustehan se on.

Mainitsit,että Tankki ei voi Parantaa itseään ehkä pelintekijät ovat ajatelleet järkevästi koska mikä olisi parantajien rooli enään pelissä jos Tankit voisivat parantaa itseään..tosin poikkeuksiakin löytyy,mutta en Wow ista tiedä eikä ne ole EQ puolellakaan kun pieniä HP droppeja jos valitsee väärän Pathin Tankkia tehdessä.

Juu ei mitään, jokainen saa ilmaista oman mielipiteensä (niinkuin minä teen teidän iloksenne
:rolleyes: ) Warriorihan on se paras tankki, mutta kyllä roguella jotenkin voi tankkia kunhan vain on lvl 30+ .. Se on vain hyvä ettei warrior voi helata itseään, muutenhan se olisi tajuttoman vaikea tappaa, se olisi ollut pelintekijöiltä suuri virhe jos warrior voisi helata itseään.
 
Vastaus: World Of WarCraft

Sattuisiko kenelläkään olemaan kokemuksia/mielipiteitä priestistä? Olen ajatellut sellaisen tehdä.
 
Vastaus: World Of WarCraft

Tässä kun on jo näin aamusta tylsää, niin päätin itse etsiä hieman tietoa priestistä
Vahvuudet:
- Parhaat parannustaiat
- Voi herättää muita pelaajia henkiin
- Voimakkaita kykyjennostotaikoja
- Voi ottaa hallintaansa hirviöitä

Heikkoudet:
- Voi käyttää vain kangassuojuksia
- Helppo tappaa

Mutta jos joku on pelannut priestillä, niin olisi mukava kuulla mielipiteitä.
 
Vastaus: World Of WarCraft

Podu sanoi:
Mutta jos joku on pelannut priestillä, niin olisi mukava kuulla mielipiteitä.

Priesti ei ole vielä tasolla kaksikymmentäkään (kun on niin paljon hahmoja), ja vaikka yksinkin kait pärjäisi, niin ei se ole läheskään niin hauskaa kun mielestäni oli silloin kun pääsin toimimaan ryhmässä parantajana. Se oli hauskaa puuhaa. Suosittelen vahvasti, tosin sillon täytyy toivoa että ryhmän jäsenet ymmärtävät tehtävänsä eikä tule vastaan esim. sellaisia maageja jotka juoksevat ryhmien keskelle tekemään arcane explosionia ja hakkaamaan monsuja kepillä (kuten tuli Warriorilla pelattaessa koettua... äärimmäisen ärsyttävää, onneksi warriori oli sen verran kovalla tasolla tehtävään nähden että maagista huolimatta kaikki pysyivät aina hengissä).
 
Vastaus: World Of WarCraft

Lootus sanoi:
Priesti ei ole vielä tasolla kaksikymmentäkään (kun on niin paljon hahmoja), ja vaikka yksinkin kait pärjäisi, niin ei se ole läheskään niin hauskaa kun mielestäni oli silloin kun pääsin toimimaan ryhmässä parantajana. Se oli hauskaa puuhaa. Suosittelen vahvasti, tosin sillon täytyy toivoa että ryhmän jäsenet ymmärtävät tehtävänsä eikä tule vastaan esim. sellaisia maageja jotka juoksevat ryhmien keskelle tekemään arcane explosionia ja hakkaamaan monsuja kepillä (kuten tuli Warriorilla pelattaessa koettua... äärimmäisen ärsyttävää, onneksi warriori oli sen verran kovalla tasolla tehtävään nähden että maagista huolimatta kaikki pysyivät aina hengissä).

Kiitos näistä tiedoista! Enköhän minä sen priestin tee.
 
Vastaus: World Of WarCraft

Niin ja kun ryhmässä mennään niin priesti on porukan lellikki.Parantaja ja henkiin herättäjä on aina kaikkien kaveri:)
 
Vastaus: World Of WarCraft

Bambuloosa sanoi:
Niin ja kun ryhmässä mennään niin priesti on porukan lellikki.Parantaja ja henkiin herättäjä on aina kaikkien kaveri:)

Juuri näin. Nyt on eka päivä wowia pelatessa mennyt mukavasti :).. Täytyy kyllä myöntää että aivan loistava peli! Aika menee siivillä pelatessa. Paljoa ei alussa priestillä pysty yksinään menemään, party. Ud priestin tein.
 
Vastaus: World Of WarCraft

Noniin, pakko sanoa, olen koukussa tähän peliin. Pelimaailma on mukavan laaja, hienon näköistä, tarpeeksi pelaajia, hyvät class valikoimat. Pieniä virheitä pelissä vielä on, esim. guest login tehtävien ohjeet eivät aina näy (reconnect, ja tulee takaisin), joidenkin guestien ohjeet ovat erittäin huonot, mutta kyllä se siitä. Aluksi tein priestin, jaksoin kehittää 14-levelille.. Tulin siihen tulokseen että priest ei ole minulle tehty (pitää partyttaa, ja pitää kokoajan vahtia muiden helat, ei kovin mukavaa). Päätin sitten tehdä UD roguen, positiivinen yllätys, erittäin mukava class.
 
Vastaus: World Of WarCraft

Asia, missä pelikonsolit ovat vielä alkeellisella tasolla ovat päivitykset. Vaikka niitä moni kiroilee PC-puolelta; "pelit tulevat keskeneräisinä markkinoille", ovat ne silti mukava lisä muuten hyvään pakettiin ja joskus jopa välttämättämiä peli-ilon säilymisen kannalta. World of Warcraft saa pian päivityksen ja tästä listasta sopisi esimerkiksi Zipper Interactiven ottavan mallia:

WoW - Patch Notes - 07/03/05
 
Ylös Bottom