Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

World of Warcraft

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KALAS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: World Of WarCraft

frozen9999 sanoi:
ilmeisesti sinulla ei ole mitaan kasitysta mita ne tekee esim agamaggan servolla

"agamagga".. tiedätköhän itsekään.. :)
veikkaus: Norjalaiset puhuvat keskenään turskanpyynnistä eivätkä kuuntele sun hyviä juttuja?

Mä pelaan nimellä Niska (yllätys, yllätys!), olen Undead ja pelaan tosi harvoin, eli jos bongaatte mut joskus, niin ootte koviksia. Olen vasta alussa, joten pörrään siellä Undeadin aloituspaikalla.

Mä en ainakaan noista servuista tiedä mitään, pelaan kaverilla ja sillä on aina servu valmiina. Täytyypä ensikerralla kattoa.

Aika uskomattoman mega super hyper jätti peli :) iihan huippuuuu mulla ollut se puol toista viikkoo ja oon pelannut sitä joka päivä semmonen 4 tuntii vähintäänkin ( välillä menee se 7 tuntii :D )

rubiini sanoi:
Noniin! Pelaan Rubiini nimellä ( yllätys yllätys :D ) Ja olen Orc Hunter!

Sepä hienoa, mutta onko se niin vaikeata ilmoittaa millä servulla pelaa? Olisihan se kiva tietää, kukaan ei tunnu ottavan tätä huomioon, jos vaikka joskus sovittaisiin konsolifiniläisten kanssa jotain wow tapaamisia :)

juhuri sanoi:
"agamagga".. tiedätköhän itsekään.. :)
veikkaus: Norjalaiset puhuvat keskenään turskanpyynnistä eivätkä kuuntele sun hyviä juttuja?

anteeksi vaan se on Agamaggan servo ei agamagga ja ilmeisesti haluat vain trollata

frozen9999 sanoi:
ilmeisesti sinulla ei ole mitaan kasitysta mita ne tekee esim agamaggan servolla

No Agamaggan servu on espanjalaisten ja espanjankielisten suosiossa ja ilmeisesti viittaat siihen että he kommunikoivat espanjaksi.. Joten jos tätä tarkoitit niin on minulla käsitys..
Trollaan? jaa-a

juhuri sanoi:
No Agamaggan servu on espanjalaisten ja espanjankielisten suosiossa ja ilmeisesti viittaat siihen että he kommunikoivat espanjaksi.. Joten jos tätä tarkoitit niin on minulla käsitys..
Trollaan? jaa-a

ninjaavat kamat kun ei tajua sanotessa etta dont loot

Uu! hyvä pointti oon niin innoissani että kaikki unohtuu! :D Elikkäs servuna toimii Stormreaver...

Noniin, Mitäs porukka on pitänyt PvP Honor Systemistä? Tätä vistiä kirjoittaessa Minulla 22 lvl Orc Hunter ja Honor Killejä on 180 kpl :D .

rubiini sanoi:
Noniin, Mitäs porukka on pitänyt PvP Honor Systemistä? Tätä vistiä kirjoittaessa Minulla 22 lvl Orc Hunter ja Honor Killejä on 180 kpl :D .

Ihan ok, ei valittamista. Tietysti ne ikävät lieveilmiöt sai tästä lisäpotkua, mutta ei häiritsevästi ainakaan omalla kohdalla. En hyökkää horden kimppuun muuten kuin syystä. Sellaiseksi riittää jos on undead ja rogue ;) Tätä kirjoittaessa lvl49 ja tappoja jotain 50 kpl luokkaa eli ei ole hirveästi tullut honoria harrastettua.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom