Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Worms-verkkopelaamista #worms.ps3 @ quakenet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Donkameni

New Member
Ajattelin että tässä ketjussa voitaisiin sopia yhteisistä peleistä verkossa. Olen koittanu lisätä jo kaverikseni täältä kaikki joilla on ollut kiinnostusta matoilua kohtaan.

Tänään tulen linjoille pelaamaan tuossa kympin jälkeen joten voin laittaa pelejä pystyyn jos ei kukaa muu sitä ennen oo ehtiny.

Oisko muita tulossa? :) Mikki löytyy myös ja toivottavasti toimii kanssa tuossa pelissä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Worms verkkopelaamista

Et ole tainnut minua lisätä? Anyway, tännään en pääse, mutta huomenna voisi pelata 19 maissa jos saa porukkaa. Toivottavasti tukee mikkejä, en tiedä kun en ole kokeillut.
 
Vastaus: Worms verkkopelaamista

Et ole tainnut minua lisätä? Anyway, tännään en pääse, mutta huomenna voisi pelata 19 maissa jos saa porukkaa. Toivottavasti tukee mikkejä, en tiedä kun en ole kokeillut.

Kyllä olen lisännyt? liekö psn:ssä jotain häikkää sonyn puolelta sitten. Laitas mulle kutsua sitten.
 
Vastaus: Worms verkkopelaamista

Kyllä olen lisännyt? liekö psn:ssä jotain häikkää sonyn puolelta sitten. Laitas mulle kutsua sitten.

No jos olet lähettänyt iltapäivällä niin sitten en tiedä, kun en 3 jölkeen ole himassa enää ollut. Mutta huomenna kun menen kotiin niin katson onko tullut, jos ei nii lisään sut.
 
Vastaus: Worms verkkopelaamista

tulikin ongelmia ton aikataulun suhteen joten oon pleikalla tossa lähempänä klo 23 mutta voin kyllä valvoa pitkään.
 
Vastaus: Worms verkkopelaamista

NYT on servua pystyssä, frendiasetuksella, eli jos haluatte mukaan ni lisätkää friendiksi niin pääsette mukaan. Varmaan jonkun aikaa odotellaan.
 
Vastaus: Worms verkkopelaamista

Jostain kumman syystä tää pleikkari kaatuu kun frendigeimejä koittaa ettii... Todettiin tää ongelma jo eilen Nisupullan kanssa, mut aateltiin että joku tilapäinen... mut mulle tekee sitä nyt kanssa... pitäiskö koittaa jollain toisella lailla saada peliä pystyyn?
 
Vastaus: Worms verkkopelaamista

Jostain kumman syystä tää pleikkari kaatuu kun frendigeimejä koittaa ettii... Todettiin tää ongelma jo eilen Nisupullan kanssa, mut aateltiin että joku tilapäinen... mut mulle tekee sitä nyt kanssa... pitäiskö koittaa jollain toisella lailla saada peliä pystyyn?

mullon tää sama ongelma.. ja tuntuu siltä et aina kun se löytäs pelin niin sillon jäätyy.. eli ei siis välii onko frendiasetuksel vai ilman.. proindy saitko toimiin?
 
Vastaus: Worms verkkopelaamista

mullon tää sama ongelma.. ja tuntuu siltä et aina kun se löytäs pelin niin sillon jäätyy.. eli ei siis välii onko frendiasetuksel vai ilman.. proindy saitko toimiin?

Laittaa vaan friend pelin sijasta anyone ja potkii ylimääräiset nevadaan. Tänää vois sit taas illemmalla samoihin aikoihin pelata kuin eilenkin.
 
Vastaus: Worms verkkopelaamista

ukkoja wormssin pariin?

Mie voisin kohta tulla linjoille :p Oli kyl vietävän hauskat pelit eilen proindyn, liskin ja jarhead82kanssa että. Ehdottomasti game style: pro on paras ja mielenkiintoisin. :)

Eile vaan wormsin serveri potki meidät 2 kertaa pihalle kaikki yön aikana. Oli pakko mennä nukkuu siinä puol viiden mais ku meni :o
 
Vastaus: Worms verkkopelaamista

Mie voisin kohta tulla linjoille :p Oli kyl vietävän hauskat pelit eilen proindyn, liskin ja jarhead82kanssa että. Ehdottomasti game style: pro on paras ja mielenkiintoisin.

Eile vaan wormsin serveri potki meidät 2 kertaa pihalle kaikki yön aikana. Oli pakko mennä nukkuu siinä puol viiden mais ku meni :o

Sori ku mulla eilen katkes yhteys. Toinen kerta vuoden aikana ku pleikka 'hävittää' langattoman verkon, en sit viittiny lähtee boottaa modeemii, ku ei oo mun huoneessa ni eenpä tullut sit takas. Mut hauksaa oli se pieni hetki mikä pelattiin :)
 
Vastaus: Worms verkkopelaamista

Mie voisin kohta tulla linjoille. Oli kyl vietävän hauskat pelit eilen proindyn, liskin ja jarhead82kanssa että. Ehdottomasti game style: pro on paras ja mielenkiintoisin.

Eile vaan wormsin serveri potki meidät 2 kertaa pihalle kaikki yön aikana. Oli pakko mennä nukkuu siinä puol viiden mais ku meni

Jostain syystä online pelissä pelaaminen ei onnistu hyvin :D tuli niin tyylikkäitä itsemurhia välillä vahingossa, Mutta tänään Liski tekee paluun entistä parempana ja uudella joukkueella :D ei ainakaan huonompaan suuntaan voi mennä mun pelaaminen enää :D
 
Vastaus: Worms verkkopelaamista

Yritän täs jossain vaiheessa lisäillä teitä ketkä täs aihees höpäjätte mun listoille.. Ja mutkin saa kaikki mato fanit aivan rauhassa lisätä kaverikseen..

Taidoiltani en ole mikään huippu, mut oon huippuhyvä häviäjä =) ain välillä on käytös mikitkin..

Worms kokemusta jo vuodesta 1997 :D
 
Vastaus: Worms verkkopelaamista

Pitää ottaa joku hetki tässä vanha hyvän ajan haulikkohippa matsi. :D Eli kerrasta poikki (yks erä) käytössä vaan haulikko loputtomilla kudeilla ja utilityt. Se on hauskaa, ainakin joskus oli... Tulee vähän erinlaista mättöä välillä, kun pitää oikeen miettiä mitä tekee jotta saa kaverin kielekkeeltä alas tai ammuttua miinaan :p Pitää tehä pelimoodi valmiiksi ni otetaan joku kerta jos joku haluu lähtee mukaan RedneckRampageen !
 
Vastaus: Worms verkkopelaamista

Pitää ottaa joku hetki tässä vanha hyvän ajan haulikkohippa matsi. :D Eli kerrasta poikki (yks erä) käytössä vaan haulikko loputtomilla kudeilla ja utilityt. Se on hauskaa, ainakin joskus oli... Tulee vähän erinlaista mättöä välillä, kun pitää oikeen miettiä mitä tekee jotta saa kaverin kielekkeeltä alas tai ammuttua miinaan :p Pitää tehä pelimoodi valmiiksi ni otetaan joku kerta jos joku haluu lähtee mukaan RedneckRampageen !

Kuulostaa hyvältä! Seuraavaksi voidaan ajatella pelkkää nyrkki peliä, jossa saa vain motata toista... Hyvä, että löytyy uusia variaatioita. :)
 
Ylös Bottom