Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 2 vai CMR 3 (kumman hankit?)

Mä aion ehdottomasti hankkia WRC Extremen. Wrc oli ensimmäinen rallipeli jota todella tykkäsin pelata. Ajettavuus oli näin keskivertopelaajalle kohdallaan, eikä säätöjä oltu tehty liian vaikeiksi. Täytyy funtsaa jos kuitenkin ostais myös CMR:n. Siitä on ainakin tullut paljon hyvää palautetta!?
Voisko joku muuten vähän jelpata? TOCA:ssa onko pelin viimeinen vaihe kun voittaa Elite A + Elite B -sarjat? Pääsin myös kerran Professional drivers Map-kohtaan, ja onneksi ajoin kaikki paitsi yhden kerralla läpi, koska toista kertaa sinne ei millään pääse? Alakulmassa on "enter", mutta ei vaan toimi?? Etsin myös kaikki cheat-koodit, mutta vain muutama tarpeeton toimii?? No, tulihan ajettua peli läpi tavallisesti....?? Jos se on läpi.Auttakaahan pikkasen......
 
Tänään kokeilin ensimmäistä kertaa CMR3:sta ja en tiedä mitä oon pelannu mutta ajettavuus tuntu ihan joltain mario kartilta, näyttää todella vahvasti siltä että hankin WRC2:sen tai en mitään, tosin kyse oli vain n: 5min pelaamisesta, joten mieli voi muuttua jos peliä pääsis tahkoo enemmän, ainakin toistaiseksi jää minun osalta ostamatta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
Tänään kokeilin ensimmäistä kertaa CMR3:sta ja en tiedä mitä oon pelannu mutta ajettavuus tuntu ihan joltain mario kartilta, näyttää todella vahvasti siltä että hankin WRC2:sen tai en mitään, tosin kyse oli vain n: 5min pelaamisesta, joten mieli voi muuttua jos peliä pääsis tahkoo enemmän, ainakin toistaiseksi jää minun osalta ostamatta.

Pelaa ihmeessä enempi, kyllä Colin3:n ajomalli on tänhetken rallipeleistä paras. Eihän se lähellekään aitoa ole, mutta vähän sinnepäin...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Laardiaattori
Pelaa ihmeessä enempi, kyllä Colin3:n ajomalli on tänhetken rallipeleistä paras. Eihän se lähellekään aitoa ole, mutta vähän sinnepäin...

Ja ratilla ajotuntuma on ainakin 1000 kertaa parempi kuin Dualshockilla. DS:lla ajelusta tuli melkoista soutamista ja huopaamista välillä. Ratilla auto pysyy hanskassa mahtavasti. IMHO.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
Tänään kokeilin ensimmäistä kertaa CMR3:sta ja en tiedä mitä oon pelannu mutta ajettavuus tuntu ihan joltain mario kartilta, näyttää todella vahvasti siltä että hankin WRC2:sen tai en mitään, tosin kyse oli vain n: 5min pelaamisesta, joten mieli voi muuttua jos peliä pääsis tahkoo enemmän, ainakin toistaiseksi jää minun osalta ostamatta.

Kyllä kannattaa enemmin testata, mutta jos mahdollisesti testasit jotain asvaltti pätkää niin eihän se ajomallinnus niissä kovin realistinen ole, lähes naurettava niinkuin aikaisemmissakin colineissa. Soralle ja hiekallehan tämä peli on suunnattu...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dragon
Ja ratilla ajotuntuma on ainakin 1000 kertaa parempi kuin Dualshockilla. DS:lla ajelusta tuli melkoista soutamista ja huopaamista välillä. Ratilla auto pysyy hanskassa mahtavasti. IMHO.

Totta, dualshockeilla itse en onnistunut pitämään autoa juuri lainkaan hanskassa. Momolla sen sijaan onnistuu hyvin :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Loke
Totta, dualshockeilla itse en onnistunut pitämään autoa juuri lainkaan hanskassa. Momolla sen sijaan onnistuu hyvin :)

Totuttelukysymys. Steering hitaalla ja tatilla Ford pysyy ihan kivasti lapasessa
 
Taisi sitten Colin3 olla hiukan heikompi kuin moni odotti, kun on viikko julkaisun jälkeen jo ties kuinka monta pelin myynti-ilmoitusta tuolla O/M/V-osiossa... Ei sen puoleen, että peli nyt ihan huono olisi, mutta itseäni ei pikatestin perusteella ainakaan säväyttänyt. Kun nyt rallipeli pitää hankkia niin taidanpa säästää eurot WRC2:een. CMR3sta ja V-rallysta vaan yksinkertaisesti puuttuu se jokin.
 
Enpä osta kumpaakaan. Sain rallipeleistä tarpeekseni kun pelasi liikaa V-Rally 3:sta. Se onkin kyllä pirun hyvä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Teurastaja
Enpä osta kumpaakaan. Sain rallipeleistä tarpeekseni kun pelasi liikaa V-Rally 3:sta. Se onkin kyllä pirun hyvä.

No kyllähän tuo WRC II silti pitää hommata, vaikka itsekin tahkosin V-Rally 3:a lokakuuhun asti julkaisupäivästä:cool: Nyt on tullut sitten pelailtua TS2:sta WRC II:sta odotellessa, ja vähän vanhaa WRC:täkin (väänsin pari pohja-aikaa racing-lineen;) )
 
Colin 3 jälkeen WRC2 oli pienoinen sokki aluksi.
Colinissa totuin että kaasu "pohjaan" ja jarrua silloin tällöin. WRC2:ssa ei ajetakaan Colinin tyyliin, vaan töitä kaasulla ja jarrulla saa tehdä ihan tosissaan.

Ja WRC2:ssa autot eivät tosiaan tunnu samanlaisilta kuin WRC:ssä. WRC:ssä tuntuivat olevan ilmapatjoilla ja heliumilla täytettyjä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Colin 3 jälkeen WRC2 oli pienoinen sokki aluksi.
Colinissa totuin että kaasu "pohjaan" ja jarrua silloin tällöin. WRC2:ssa ei ajetakaan Colinin tyyliin, vaan töitä kaasulla ja jarrulla saa tehdä ihan tosissaan.

Ja WRC2:ssa autot eivät tosiaan tunnu samanlaisilta kuin WRC:ssä. WRC:ssä tuntuivat olevan ilmapatjoilla ja heliumilla täytettyjä.

Niin tuota mistäpä sait WRCII:n hyppysiisi?
 
Hyvältä kuulostaa, pidin WRC:tä ihan ok pelinä, tosin helppous, hieman tylsät radat ja mestaruudesta taistelun motivaatio oli hieman hukassa,

-Onko WRC2 selvästi parempi kuin edellinen osa? (omasta mielestä)
-Onko vaikeutta saatu lisää?
-Onko radat monipuolisempia tai muutoin erilaisia kuin WRC:ssä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
-Onko WRC2 selvästi parempi kuin edellinen osa? (omasta mielestä)
On, huomattavasti parempi. Tämä siis minun oma mielipiteeni.


Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
-Onko vaikeutta saatu lisää?
Kyllä ja ei.

En nyt tiedä miten tämän selittäisi. Mutta siis WRC ykkösessä minulla oli vaikeuksia auton ohjattavuuden takia(heittelehti kuin heinämies). WRC:ssä autot olivat kevyitä ja siten aivan liian vaikeasti ohjattavissa minulle. Nyt on paljon parempi tuntuma, mutta kumminkin radat on tehty vaativiksi. Kokonaisuudessa kuitenkin haastetta lisätty.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
-Onko radat monipuolisempia tai muutoin erilaisia kuin WRC:ssä?

Mutkija löytyy ja kuten mainitsin. Niin jarru ja kaasu ovat ahkerassa käytössä. Vaatii siis kunnon työn, että pääsee pätkän ilman virheitä maaliin asti. Välillä on mahtava fiilis, kun auto menee juuri kuten haluan. Välillä taas kun rupeaa tökkimään niin rupeaa. Pätkätkin ovat myös mukavan pitkiä, eikä niissä tule hengähdys taukoja, vaan saa puurtaa kokoajan.

Radat ovat kauniita graaffisesti. Ettenkö sanoisi, todentuntuisia. Myös sade on saatu aidon tuntuiseksi.

Ainoastaan ruotsin kisat tuntuivat oudoilta. Siis kun ajetaan lumessa, niin ei ollut mitään ongelmaa kaahailla kylmiltään kärkeen. Tai sitten olen vaan niin hyvä pelaamaan ;)

Tärinät häiritsivät ainakin itseäni. Kun tärisee jatkuvalla syötöllä. No tietty auto tärisee, tiedän kyllä ;) No tärinää saa hiljemmalla ja kokonaan pois. Joten tämä ei ollut ongelma.

Moitittavaa löytyy ainoastaan se, että kun joutuu pakittamaan, niin kuvakulma siirtyy auton eteen(ajan siten, että auto näkyy ruudulla kokonaisuudessaan). Ja sitten heittää taakse kun lähdetään eteenpäin. Tässä menee aina suuntavaisto hivenen sekaisen ja monesti olen lähtenyt loppujen lopuksi väärään suuntaan ;)

WRC2 tuntuu antavan haastetta paljon paremmin kuin Colin3 ja fiiliksetkin nousee sen myötä.

Itse en ole mikään autopelien spesialisti, mutta kyllä WRC2 tuntuu hyvältä. jeremy varmaan kommentoi lyhyesti oman näkemyksensä WRC2:sta (autopeleistä enemmän tietävänä) tiistaina. Kuten senkin, miten MOMO toimii.

Ja jos kavereita löytyy, niin nyt pystyy taistelemaan mestaruudesta 4 -pelaajalla. Pätkiä ajetaan vuorotellen.

PS: Tämä nyt olisi varmaan jo kuulunut WRC2 -ketjuun, mutta olkoon nyt täällä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
OK, pakkohan se on käydä ostamassa heti kun tulee.

Näin on, eilen kävin paikallisessa peliliikkeessä tekemässä varauksen, ja aikoivat ilmoittaa tekstiviestillä heti kun pelit saapuvat, mainiota palvelua:)
 
Taidan myös hankkia WRC 2:sen. Coliniin en ole koskenut enkä tiedä millainen se olisi mutta kun WRC:ssä on Suomenkielinen nuottien luku niin se taitaa viedä voiton. Nuotteja suomeksi lukee Timo Rautiainen (Peogeot) Grönholmin kartturi ja Olli Koivusalo ??!! (onx tää se kolmosen juontaja). Radat esittelee legendaarinen :) Erkki Vanhanen.
 
eilen kävin paikallisessa peliliikkeessä tekemässä varauksen, ja aikoivat ilmoittaa tekstiviestillä heti kun pelit saapuvat, mainiota palvelua
Kempeleessä Viihdestoppi? Ehkä hyvää, mutta kallista palvelua. Eikä aina kovin asiantuntevaa.
 
Ylös Bottom