Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 2 vai CMR 3 (kumman hankit?)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bandicoot
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Kempeleessä Viihdestoppi? Ehkä hyvää, mutta kallista palvelua. Eikä aina kovin asiantuntevaa.

Joo, sama liike. Pitäähän sitä kotikunnan ainoaa pelikauppaa tukea....ja jos aletaan laskemaan euroja, niin kyllähän tuo kaupungissa käynti sen erotuksen verran jo maksaa...ja nettikaupoista ei voi koskaan olla varma, milloin peli laatikkoon kolahtaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan el Matador
Eiks oo ollenkaa jaetun ruudun kaksinpelii? :(

Head to Head -kisa löytyy, jossa ajetaan kisaa toista vastaan jaetulla ruudulla. Mestaruutta ei jaetulla ruudulla pääse pelaamaan. Vain vuorotellen.
 
nettikaupoista ei voi koskaan olla varma, milloin peli laatikkoon kolahtaa.
osto konolinetistä. Aina on kolahtanut postiluukusta julkaisupäivään mennessä ja eivät maksa kaikkine kuluineen ainakaan yli 60e.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
osto konolinetistä. Aina on kolahtanut postiluukusta julkaisupäivään mennessä ja eivät maksa kaikkine kuluineen ainakaan yli 60e.

No joo, mä en vaan kauheasti luota noihin, niin paljon "välikäsiä" matkan varrella, mikä vain voi mennä pieleen: tuote lopussa, väärä tuote, katoaa postissa, posti lakkoilee, etc.:p Jotain oheistuotteita kuten ohjaimia tai mustikortteja, jotka eivät ole niin viikon päälle, voin kyllä ostaa, jos halvalla löytyy.
 
Uusimmassa PSM2 lehdessä oli arvostelut WRC2:sta ja Colin3:sta.
WRC2 sai 85p ja Colin3 88p.
Sitten oli lisäksi vertailtu pelejä keskenään.
Vertailussa voitot menivät seuraavasti:

Lisenssi - WRC2
Menut - CMR3
Pelinopeus - CMR3
Autot - WRC2
Radat - WRC2
Pelimoodit - WRC2
Vauriomallinnus - CMR3
Uusinnat - CMR3
Käsiteltävyys - CMR3
Grafiikka - CMR3
Äänet - WRC2
Moninpeli - WRC2
Pelattavuus - CMR3

Eli WRC2-CMR3 6-7

Saapa todellakin nähdä kumpi se loppujen lopuksi on parempi.
Lehden mukana tulleessa videopätkässä WRC2 näytti minun mielestä kyllä todella paljon WRC1:ltä.

Ps.
Kyllä tuota Colinia on mukava pelata Racing-linen aikoja vastaan:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peke
Englannin kielinen ajoohjeet eivät hätkäytä enään. Aina samanlaiset ohjeet. Kun taas W2C:ssä ensimmäistä kertaa rallipelissä SUOMENKIELINEN kartturi. "Sata Neljä. Varo hyppy" Kyllä säväytti kivasti.

No siis ei millään pahalla mutta etkö tosiaankaan ole pelannut WRC1:stä kun siinä on todellakin suomenkielinen kartturi!
Vai oletko W2C-pelin mainostaja:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jussi28
No siis ei millään pahalla mutta etkö tosiaankaan ole pelannut WRC1:stä kun siinä on todellakin suomenkielinen kartturi!
Vai oletko W2C-pelin mainostaja:)

En ole mikään mainostaja. Lukiko se nuotit myös Suomeksi? :D :eek:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peke
En ole mikään mainostaja. Lukiko se nuotit myös Suomeksi? :D :eek:

Kyllä, en enää peliä omista mutta siitä se jäi hyvin mieleen kun suomenkielisellä kartturilla oli sen verran pitemmät nuotit kuin englanninkielisellä että ne oli tuli aina myöhässä.
Jokaisella kartturilla on omanlaisensa nuotit ja Rautiaisella tais olla aika pitkät litaniat:)
Loppuajasta tulikin pelattua englanninkielellä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jussi28
Kyllä, en enää peliä omista mutta siitä se jäi hyvin mieleen kun suomenkielisellä kartturilla oli sen verran pitemmät nuotit kuin englanninkielisellä että ne oli tuli aina myöhässä.
Jokaisella kartturilla on omanlaisensa nuotit ja Rautiaisella tais olla aika pitkät litaniat:)
Loppuajasta tulikin pelattua englanninkielellä.

Jaa-a. Kyllä olen omistanut kyseisen pelin mutta en muista että siinä oli Suomenkielinen nuottien luku. :) Tai sitten olen pelannut vain englannin kielisenä ;) Mitä muut sanoo moiseen?
oliko?
 
Pelasin tänään kumpaakin peliä n. puoli tuntia per peli ja tässä on minun mielipiteeni peleistä:

KÄYTTÖVALIKKO:

CMR: Valkoisella pohjalla olevat tekstit ainoastaan. Auton säädössä outo 3d kuva.
W2C: Hienot selkeät kuvat.

ÄÄNET/KARTTURI:

W2C:ssä paljon paremmat auton äänet, CMR:ssä auto sirittää samalla lailla kokoajan ja kun auto laskeutuu hypystä kuuluu aina samanlainen kova pamahdus.
Englannin kielinen ajoohjeet eivät hätkäytä enään. Aina samanlaiset ohjeet. Kun taas W2C:ssä SUOMENKIELINEN kartturi. "Sata Vasen Neljä. Varo hyppy" Kyllä säväytti kivasti.

PELITUNTUMA/HYPYT:

Kummassakin ihan ok.. W2C:ssä hienommat hypyt. W2C:ssä auto pysyi näpissä helpommin. CMR:ssä auto useimmin sladissa.

MAISEMA:

CMR:ssä ehkä hivenen hienommat talot, mutta kuka nyt taloja katselee kun rallia ajetaan.

EK:

CMR:ssä ehkä hieman oudommat ek:t. Tulee monesti ns. Ansaristeys. Ajaa risteyksen ohi. W2C:ssä paljon selkeämmät ek:t ja näkee enemmän eteenpäin. Laajempi kuva.

MUUTA:

W2C:ssä kilpaillaan oikean nimisten rallikuskien kanssa kun taas CMR:ssä oli kaiken maailman Laatikaiset ym

W2C:ssä hieman pitempi latausaika.

W2C:ssä vauhdintunne parempi ja jos kaatoi autonsa se ei automaattisesti kääntynyt radalle. Auton palauttamisesta oikeinpäin sai 5sek aikasakon.

YHTEENVETO:

Ehkä V-Rallikin on CMR3:sta parempi mutta tämä on
vain mun mielipide. Jotenkin CMR ei sopinut silmääni.

CMR3 7 1/2 pinnaa.
V-RALLY3 8 pinnaa.
WRC 2 9 pinnaa.




Mielestäni WRC 2:nen oli parempi peli ja laitoin heti ennakkovarauksen pelistä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peke
Jaa-a. Kyllä olen omistanut kyseisen pelin mutta en muista että siinä oli Suomenkielinen nuottien luku. :) Tai sitten olen pelannut vain englannin kielisenä ;) Mitä muut sanoo moiseen?
oliko?

Kyllä WRC1:ssä oli jo suomenkielinen kartturi, usko jo :)
 
Ylös Bottom