Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wrc 2001

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nakkerton
Huoh, onpas täällä taas paljon kannustavaa palautetta... (ööh ja ihmettelenpä mitä saavuttaisin kusetuksella) :(

Joopa joo, tarkistinpa sitten asian vielä toisen kerran, kun itsekin aloin epäillä mitä olin nähnyt. Kyseessä todellakin on WRC 2001:n promoversio, käytännössä siis kokoversio. Mikään kauppa ei.....

Kiitokset nakkertonille selvennyksestä. Nyt tiedän, että taidan tuon pelin jättää vielä vahvemmin sinne kaupan hyllylle (aivan oikein Lastsoul, en omista ko. peliä;)). Ei rahatilanne kyllä muutenkaan olisi antanut myötä, kun THPS3:kin on aivan ovella.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Huoh, ei edelleenkään hyvää rallipeliä :(

Odotan kuitenkin julkaisuversiota ja ehkä kokeilen sitä jossain kaupassa.

Ei vain hyvältä näytä. Toivottavasti olisi edes hieman peliä parannettu julkaisuun.

Nakkerton olisi kyllä voinut mainita jo alussa, että kyseessä on promoversio. Olisi meinaan säästynyt pieneltä (ja aiheettomalta kritiikiltä).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul
Huoh, ei edelleenkään hyvää rallipeliä :(
No onhan noita jos on pc..
Colin 2 ja siihen kaikki mahdolliset patchit niin maistuu taas.. :)
Mulla on tän kauden autot, "realistiset" äänet autoissa, ja joitan muita hienouksia.

Mutta ps2:lle ei oikeen vielä ole, ehkä se colin 3 jo sitten..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fakesonic


Niinpä. Odotan ainakin suomalaisen Bugbearin Rally Trophylta paljon. Toivotaan että se olisi kelpo peli.
Jeps.
Demon perusteella en sano mitään, paitsi sekään ei enää toimi.
"Tämä toiminto on peruutettu koneessa olevan rajoituksen takia."

Ja mitään rajoituksia ei ole, uudelleen asennus ei auta, jne.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vahe

No onhan noita jos on pc..
Colin 2 ja siihen kaikki mahdolliset patchit niin maistuu taas.. :)
Mulla on tän kauden autot, "realistiset" äänet autoissa, ja joitan muita hienouksia.

Mutta ps2:lle ei oikeen vielä ole, ehkä se colin 3 jo sitten..

Jos minulla olisi hieman parempi PC, voisin tuon CMR 2:n ostaa.
En silti pidä Colin-sarjan ajotuntumasta, mutta 99-150mk ei ole tuosta paha hinta.
Rally Trophy kiinnostaa hieman, Pelitin arvio antoi sen verran positiivisen kuva, vieläkun joku vääntäisi siihen vuoden 2001 autoat ja radat.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nakkerton
Huoh, onpas täällä taas paljon kannustavaa palautetta... (ööh ja ihmettelenpä mitä saavuttaisin kusetuksella) :(

Joopa joo, tarkistinpa sitten asian vielä toisen kerran, kun itsekin aloin epäillä mitä olin nähnyt. Kyseessä todellakin on WRC 2001:n promoversio, käytännössä siis kokoversio. Mikään kauppa ei tietenkään myy promoja vaan se oli kaverillani "lainassa", kun ....


Kokeilitko peliä force ratilla??? koska pädillä ajotuntuma on yleisesti huono???
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul


Jos minulla olisi hieman parempi PC, voisin tuon CMR 2:n ostaa.
En silti pidä Colin-sarjan ajotuntumasta, mutta 99-150mk ei ole tuosta paha hinta.
Rally Trophy kiinnostaa hieman, Pelitin arvio antoi sen verran positiivisen kuva, vieläkun joku vääntäisi siihen vuoden 2001 autoat ja radat.
No mutta siis pelin ideahan on juuri vanhat autot jne. :)
Eli ei siinä olisi järkeä, minun mielestäni ainakaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nakkerton
Huoh, onpas täällä taas paljon kannustavaa palautetta... (ööh ja ihmettelenpä mitä saavuttaisin kusetuksella) :(

Kröhm... faktat ensin esiin ennen kuin heitetään epämääräisiä kommentteja pelistä, joka ei siis ollutkaan kaupan hyllyllä, vielä. Sitä saa mitä tilaa... ;)

Kiitokset ensiarviosta, täytynee siis odottaa, että pääsee ensin testaamaan peliä ennen kuin ostaa sen. Toisaalta tälle pelille on ladattu aika paljon odotuksia (myös Sonyn ja kehittäjätiimin puolesta), joten on/olisi hyvin kummallista, että pelin laatu ei sitten natsaakaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vahe

No mutta siis pelin ideahan on juuri vanhat autot jne. :)
Eli ei siinä olisi järkeä, minun mielestäni ainakaan.

Näin se on. Mutta eiköhän siihen tule erilaisia modifikaatoita ratoja ja autoja lisäämään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vahe

No mutta siis pelin ideahan on juuri vanhat autot jne. :)
Eli ei siinä olisi järkeä, minun mielestäni ainakaan.

Kyllähän vanhoilla autoilla on kiva ajella, mutta jos ajotuntuma vastaa Pelitin arviota, niin se voisi olla varsin hyvä pohja erilaisille MOD:eille.

Tosin, en tiedä pelin autoja, ja jos pelissä ei ole nelivetoisia autoja niin siinä ei todennäköisesti ole myöskään mallinnettu nelivetoisen käyttäytymistä. Ja kuka haluaa ajaa WRC:llä, joka käyttäytyy Mini Cooperin tavoin?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Henkka
Kokeilitko peliä force ratilla??? koska pädillä ajotuntuma on yleisesti huono???

Pelkällä Dual Shockilla sitä pelasin.
Tuskin se tuntuma kuitenkaan siitä on kiinni. GT3:ssa on erittäin hyvä ohjattavuus pelaa sitten kummalla tavalla tahansa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lynx
Nakkerton ei taida itsekkään tietää mistä puhuu. WRC 2001 julkaisuhan pitäisi tapahtua vasta 23.11.2001. Sitten voidaan ehkä Nakkertoniltakin odottaa kommenttia siitä oikeasta pelistä.

Eikös se pitäis olla 28.11 kaupan hyllyllä?!
Korjatkaa jos on muuta tietoa,sillä odotan peliä kuumeisesti
kun ei kunnon rallipeliä ole ps2:seen vielä olemassa!
Ja kaikesta ennakko spekuloinista huolimatta uskon että
tää on se peli,rupee meinaa toi gt3 jo tökkii!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nakkerton
Joopa joo, tarkistinpa sitten asian vielä toisen kerran, kun itsekin aloin epäillä mitä olin nähnyt. Kyseessä todellakin on WRC 2001:n promoversio, käytännössä siis kokoversio.

Kannattaa varmaan odotellan pelin tulemista kauppoihin ilman että tuomitaan tässä vaiheessa. Vaikkakin Promo versio on varmaan sama mikä tulee kauppoihin, riippuen tietty onko kyseessä ollut tosiaan promo vai keskeneräinen Beta versio pelistä.

Huomioon pitää kuitenkin ottaa sekin, että toisille ihmisille ohjaus tuntuu huonolta ja toisille taas erittäin hyvältä. Pelaajasta riippuen siis.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nakkerton


Pelkällä Dual Shockilla sitä pelasin.
Tuskin se tuntuma kuitenkaan siitä on kiinni. GT3:ssa on erittäin hyvä ohjattavuus pelaa sitten kummalla tavalla tahansa.

Mun mielestä GT3:ssa oli kamala tuntuma dual shockilla, joten ratti oli pakko ostaa. Toisinsanoen ratti pieksee dual shockin 100-0.

Eräs kaverini oli myös päässyt WRC:tä testaamaan ja tuomio oli tyly. Ohjattavuus dual shockilla surkea. Toivottavasti ovat saaneet hyvän tuntuman rattiin.
 
Selvennetäänpä muutama asia...

Nakkertonin kritisoima WRC ei ollutkaan kaupan hyllyllä, niin kuin hän alun perin väitti. Rehellisyys maan perii. Näin ollen kyseenalaistan hänen arvostelunsa pelin promo versiosta.

Oikea peli ilmestyy kauppoihin ke 28.11.01.

Kaverini on pelannut samaa WRC:n promoversioita kuin Nakkerton. Todella paljon autopelejä pelanneena ja hyvää ajotuntumaa arvostavana kaverini PITI WRC:n ajotuntumasta. Oli vain yksi asia mikä olisi voitu tehdä paremmin: Nopeuden tuntu. Maisema voisi kuulemma vaihtua nopeamminkin.

Aina löytyy ihmisiä, jotka eivät pääse sinuiksi jonkun tietyn pelin ajotuntuman kanssa. Ehkä Nakkerton koki ajotuntuman itselleen huonoksi. Kaiken lisäksi hän pelasi peliä padin kanssa, ratilla tilanne olisi saattanut olla toinen.

Sony ei päästä ulos huonoa peliä. Luulen, että WRC toimii ja tyydyttää rallinkansan toiveet...kunnes ilmestyy uusi ja parempi!

Vielä reilu viikko ja pääsemme itse kehumaan/haukkumaan WRC:tä. Ennakko-odotukset peliä kohtaan ovat olleet suuret. Hyvä puoli Nakkertonin kommenteissa oli se, etteivät ne ole enää niin suuret. Saatamme jopa yllättyä positiivisesti...

:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava


Kannattaa varmaan odotellan pelin tulemista kauppoihin ilman että tuomitaan tässä vaiheessa. Vaikkakin Promo versio on varmaan sama mikä tulee kauppoihin, riippuen tietty onko kyseessä ollut tosiaan promo vai keskeneräinen Beta versio pelistä.

Huomioon pitää kuitenkin ottaa sekin, että toisille ihmisille ohjaus tuntuu huonolta ja toisille taas erittäin hyvältä. Pelaajasta riippuen siis.

Kyseessä on promoversio. Se ei tule muuttumaan myytävästä yhtään. Kokemuksesta voin sanoa näin käyneen myös Formula Onen ja GT3:n kanssa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot
Nakkertonin kritisoima WRC ei ollutkaan kaupan hyllyllä, niin kuin hän alun perin väitti. Rehellisyys maan perii. Näin ollen kyseenalaistan hänen arvostelunsa pelin promo versiosta.

Alunperin? :confused:
Saman päivän aikana (ennen kuin sinä kirjoitit) kirjoitin varsin selkeästi, että kyseessä voi olla myös promoversio.

Ja BTW, kolme kaveriani ovat nyt kokeilleet WRC:tä ja heistä kaikista se on ollut pettymys, erityisesti ajotuntuman osalta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nakkerton


Kyseessä on promoversio. Se ei tule muuttumaan myytävästä yhtään. Kokemuksesta voin sanoa näin käyneen myös Formula Onen ja GT3:n kanssa.
Jep, eli siinä tapauksessa valmiista pelistä tehty promo versio. Ja peli tulee olemaan samanlainen kuin tuo promokin ilman mitään muutoksia.
 
Ylös Bottom