Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 3 Online-sarja Kausi 1

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teppoil
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
WRC 3 Online-sarja

Mulla jää maanantai väliin, kun oon työreissulla. No ainakin häntäpäässä joku muu välillä :)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Juu, aika nopeesti kuittasit:)
Mut on vaikeita pätkiä, ei meinaa mutkat jäädä millään mieleen, vähän väliä lentelee rinteeltä alas, vaikka ei olekaan kovin pitkästi tässä tuota reittiä...Noh, pari päivää vielä aikaa opetella...Veikkaan, että tässä rallissa varmuus palkitaan, kun virheitä on niin helppo tehdä. Aikaisemmin iltapäivällä ajoin tuon pisimmän pätkän alle 6 minuutin ja vähän aikaa sitten onlinessä menikin sit 20 sekuntia huonommin:D
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Juu, aika nopeesti kuittasit:)
Mut on vaikeita pätkiä, ei meinaa mutkat jäädä millään mieleen, vähän väliä lentelee rinteeltä alas, vaikka ei olekaan kovin pitkästi tässä tuota reittiä...Noh, pari päivää vielä aikaa opetella...Veikkaan, että tässä rallissa varmuus palkitaan, kun virheitä on niin helppo tehdä. Aikaisemmin iltapäivällä ajoin tuon pisimmän pätkän alle 6 minuutin ja vähän aikaa sitten onlinessä menikin sit 20 sekuntia huonommin:D

Oho, kuinka paljon alle kuuden minuutin? Itse en ole saanut kuin 6:02 ja risat :(
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Mun paras aika Otateksella on nyt 6:00.58, pienellä puristuksella olisin saanut oman aikani teidän kahden tasolle :)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Tiedän, että tulee tuplapostaus, mutta aloitetaanko huomenna normaalisti klo. 20 vai jo aikaisemmin?
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Itse vedän aina viikonloppuisin "nuotituksen" eli kaksi kertaa ralli läpi. Sitten maanantaina lähtöviivalle.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Miten niin? Kai sitä saa aikoja verrata :D
Saa toki, mutta se että sahataan yksittäisiä pätkiä kymmenyksien parantamisen toivossa useita päiviä, menee turhan vakavasti ottamiseksi. Itse ajelen "turvanuotit" pari tuntia ennen kisaa, jotta osaan hoitaa paikat joissa nuotti ei ole mielestäni oikeanlainen. Muuten pelailen kauttani S2000:lla, RtG:tä ja onlinea. Yksittäisten erikoiskokeiden treenaaminen ei tuo juurikaan iloa. Vaikka tietyssä mielessähän tuo teidän touhu on vain paluuta menneeseen, sillä treenattiinhan sitä aikanaan Suurajoihinkin parin viikon ajan päivittäin. Mutta jokainen touhutkoon tavallaan. Huomenna sitten näkee kenellä on ollut oikeanlainen "kuuri".
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Yleensä kisoihin tulee lähettyy melko vähillä ajoilla, menee sit kisa miten menee. Ei se voittaminen tai kovien aikojen tehtailu ole mulle se tärkein homma..pääasia, että on lystiä :)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Itse sahailen noita mieluisia ralleja aika paljon, mutta tämä Mexico, vaikka top10 aikoja leaderboardseilta löytyykin, ei kuulu niihin. Yrittänyt lähinnä opetella pätkät, että edes vähän pystyy antaan painetta arskalle ja sawaldolle;) Onlinessa tulee kuitenkin enemmän pelailtua.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Meksikon pätkät nuotitettu 2 kertaan S2000 luokan Protonilla :P Seuraavaksi nuottien tarkistus oikeella työkalulla =))
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

teppoil, voisinko vaihtaa autoni tuohon viimeiseen citikkaan kun kerran se vielä vapaana on? Istuu vaan niin paljon paremmin käteen =)

eli siis: loppukauden ajan tällä =D

Citroën DS3 WRC
#11 Van Merksteijn Motorsport (Peter van Merksteijn Jr.)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Nakelle ja Speltzerille: Olin pelannut sen verran kauan, niin piti vähän ''jäähdytellä'' ennen illan kisaa :D
 
Ylös Bottom