Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 3 Online-sarja Kausi 1

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teppoil
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

No se kisa meni sit siinä ensteksi kaatus peli... Ja seuraavaksi heitti ratin pois käytöstä ek:n alussa joten kesken jäi... PERKELE!!!!!!

Hitsi kun oli tiukkaa... viimesellä pätkällä johdin, mutta törmäsin maaliporttiin :( mutta aivan loistava kisa kiitos :)

Vielä kun puolitoista tuntia sitten harjoittelin auto meni kuin unelma lumi(betoni)penkkojen välissä mutta nyt autolla tuntui olevan oma tahto joka halusi ajaa ulos ja täräyttää joka ainoaan paikkaan. Pieleen meni.

WRC 3 Online-sarja

Noin reilut kolme minuuttia kärjestä :) ei oo paljon kurkottavaa, ei niin. No opetellaan... Hyvä kisa kuitenkin.. Nakke kyllä vetää lujaa!

Ei riittänyt tällä kertaa oma vauhti alkuunkaan. Varsinkin kärkikaksikko meni ihan omia menojaan.

Toivottavasti joku sai tällä kertaa tulokset ylös sijoilta 9-11. Itse en kerennyt, vaikka yritin.

Huhuh! Olipahan tiukka kisa, kyllä sawaldo pisti tosissaan vastaan. Kattelin ennen kisan alkua statsejasi; 25/29 online-kisoista olit voittanut. Siinä jo ajattelin, et mikähän kaveri tää on, ku noin hyvän rekordin hankkinu. Eka pätkän sitten hävisinkin vaikka aika hyvän ajan itsekin ajoin. Sit onneks tokalla sain kuitattua, ja loput mentiikin ihan samaa tahtia:D Vikalla tosiaan powerstage pisteet näytti jo karkaavan kun meni vähän penkkoihin ajeluksi siinä kapealla osuudella, mutta lopun vedin aika puhtaasti, ja tiesin, että siinä on mahkuja ku ne lopun mutkat on aika kinkkiset ja ne meni mulla ihan nappiin.

Ei ois kyllä kestäny yhtään isompaa kämmiä tehä niin voitto ois samantien karannu käsistä. Ja joka mutka piti ajaa niin lujaa kuin osasi, ei ollut varaa varmistella yhtään:D Kiitoksia osallistujille, ja harmi, et joillakin tuli noita teknisiä ongelmia. Itselläkin jäi latausruutu yhdesti tosi pitkäksi aikaa miettimään, mut onneks lähti sit lataamaan.

Oma kisa meni pieleen jo ennekun se kerkes alkamaankaan...Olin sit menny kytkemää ratin ja polkimet pois päältä:mad: Ekalla pätkällä komeasti kuokkaa kaikilta ja viimeinen sija haltuun.

Viimeisellä pätkällä kova yritys päälle et olis saanu 8. sijan. Mut katon kautta ympäri ja se meni siihen.

Mut sijoitus oli 9:s ja +1.38.~ kärkee perässä.

Hermot meinas mennä 4 pätkällä, kun auto lumivalliin ja heitti auton perseen menosuuntaan. Sit ku pääsin oikein päin ja meinasin lähteä jatkamaan, niin auto heitti uudestaan ittensä ympäri. 30 sekkaa turpaan sen säätämisen kans. Muuten olen ihan tyytyväinen sijoitukseen 8.

Sori, unohdin koko kisan.. Ens viikolla uus yritys jos mua enään huolitaan mukaan.

Huhuh! Olipahan tiukka kisa, kyllä sawaldo pisti tosissaan vastaan. Kattelin ennen kisan alkua statsejasi; 25/29 online-kisoista olit voittanut. Siinä jo ajattelin, et mikähän kaveri tää on, ku noin hyvän rekordin hankkinu. Eka pätkän sitten hävisinkin vaikka aika hyvän ajan itsekin ajoin. Sit onneks tokalla sain kuitattua, ja loput mentiikin ihan samaa tahtia:D Vikalla tosiaan powerstage pisteet näytti jo karkaavan kun meni vähän penkkoihin ajeluksi siinä kapealla osuudella, mutta lopun vedin aika puhtaasti, ja tiesin, että siinä on mahkuja ku ne lopun mutkat on aika kinkkiset ja ne meni mulla ihan nappiin.

Ei ois kyllä kestäny yhtään isompaa kämmiä tehä niin voitto ois samantien karannu käsistä. Ja joka mutka piti ajaa niin lujaa kuin osasi, ei ollut varaa varmistella yhtään:D Kiitoksia osallistujille, ja harmi, et joillakin tuli noita teknisiä ongelmia. Itselläkin jäi latausruutu yhdesti tosi pitkäksi aikaa miettimään, mut onneks lähti sit lataamaan.

Joo tosiaan minulle oli eka kisa, vähä jännitti. Mutta yllättävän hyvinkin pärjäsin, vaikka oon vähän tätä ajanutkin. Muutamia pikkuvirheitä kisan keskivaiheilla, niistä tuli pieniä eroja. Mutta eniten kyllä harmittaa tuo viimenen pätkä. Täydellisesti ajoin koko pätkän, mutta sitten VIIMEINEN mutka leveeks ja suoraan päin porttia... siinäpä jäin niukasti Nakelle, mutta kiitos paljon :D

Sori, unohdin koko kisan.. Ens viikolla uus yritys jos mua enään huolitaan mukaan.

Voihan perhanan perhana! Talvirenkaita pyöritellessä unohtui virtuaalikisaamiset minultakin täysin! Syvät pahoitteluni tästä.
Ensi ma olen estynyt osallistumasta reissujen takia, mutta kahden viikon päästä olen viivalla. Enkä unohda.

Ei riittänyt tällä kertaa oma vauhti alkuunkaan. Varsinkin kärkikaksikko meni ihan omia menojaan.

Toivottavasti joku sai tällä kertaa tulokset ylös sijoilta 9-11. Itse en kerennyt, vaikka yritin.

Nappasin puhelimella kuvan häntäpäästä kun arvasin tulevan tarpeeseen.

4. roveran +00:25.44
5. ArskaTehtaalla1 +00:44.82
6. teppoil +00:55.62
7. NWih +01:08.35
8. Zolvii +01:36.71
9. Lisco82 +01:38.18
10. jampaze85 +02:55.73
11. kepagt +03:22.63

Oma kisa meni nelosen alkuun kun meni yks oikea sen verran leveeksi, että perä osu aitaan ja heitti auton keula tulosuuntaan. Kymmenisen sekuntia tuohon meni ja rytmi katosi aivan täysin sen ja seuraavan pätkän ajaksi. Vika tuli taas varman päälle kun molempiin suuntiin oli liikaa eroa. Harmi, että tallikaveri tippui kahden ek:n jälkeen pelistä kun molemmilla oltiin ajettu sekunnin sisään. Seuraavassa kisassa sitten vähän tutummat tiet, joten tavoitteena hävitä kärjelle enintään 45 sekkaa

Seuraavassa kisassa sitten vähän tutummat tiet, joten tavoitteena hävitä kärjelle enintään 45 sekkaa

Mulla taas nuo seuraavat 3 rallia ei todellakaan kuulu suosikeihin. Championshippiä ku ajellu (vaikeimmalla tasolla) nii aika hullun lailla on noissa pitäny ajaa, että edes ai:lle pärjää. Periaatteena ollu, että pohjat aina pätkälle ennenku siirtyy seuraavaan niin joitain pätkiä joutunu tahkoamaan kyllä todella pitkään ennenkuin on vihreää saanu taululle. Ei vaan osaa/tykkää noista hitaista teistä. Joten hyvin todennäköisesti seuraavaan kisaan saadaan uus voittaja, vaikka kai tässä nyt viikon aikana pitää yrittää ees opetella jotenkuten nuo pätkät, ettei joka mutkasta rotkoon täräytä:)

Nappasin puhelimella kuvan häntäpäästä kun arvasin tulevan tarpeeseen.

Noniin hienoa, kiitos!

Ruotsin tulokset:

2w66ohi.jpg

Pohja-ajat:
EK1: Sawaldo10
EK2: Nakke
EK3: Nakke
EK4: Nakke
EK5: Nakke
EK6: Nakke

Etusivu päivitetty.

Ylös Bottom