Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 3 Online-sarja Kausi 1

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teppoil
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
WRC 3 Online-sarja

Tuo aika on maanatai klo 20 sopiva. Noista vaihtoehdoista itselle sopisi parhaiten tuo 2. mutta käy myös 1.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Minulla sama kuin hannusalamalla, eli aika ja viikonpäivä sopii kunhan ei mene hirveän myöhään.
Vaihtoehdoista äänestäisin kakkosta mutta ykkönenkin käy.
Vähän mietityttää tuo vauhti, kun itse en ole sellaista maailmanennätyskaahailijatyyppiä, niin että tulenkohan jäämään paljon jälkeen? :)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Moro!Olen uusi täällä ja pelikin on uusi itselle,mutta muuten genren pelit/simut ei ole...Kaikki vähänkin varteen otettavat racing pelit on 15vuoden sisällä tahkottu. Nyt on ollu kaikea kiirettä viime ajat etten ole hirveästi kerennyt ajeleen. Netissä osui tämä peli silmiin ja päätin ladata demon ja kokkuunhan tähänkin jäi,, no pelihän oli ostettava ja kilpaileen päästävä! En ole peliä vielä kerennyt asentamaan... Joten jos menee tiukalle(ennen ekaa kisaa) niin voisko joku pistää rautalanka ohjeen miten osallistun kisaan (pelin alkuvalikosta eteenpäin)

Jos mukaan meikä huolitaan tietoni on tässä

Psn:jampaze85
Ford Fiesta RS WRC
#16 Autotek Motorsport (Jari Ketomaa)

Maanantai 20-21 on hyvä
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Voitkos tepi vaihtaa miun auton?

Ford Fiesta RS WRC
#21 Ferm Power Tools World Rally Team (Dennis Kuipers)

Tsaicozi: Eipä sun tarvii muuta tehdä kun odotella että saat inviten eli kutsun peliin ja sitten vaan liityt. Mut kantsii varmaan PSN:ssä lisätä teppoil kaveriksi.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Maanantai klo 20 käy hyvin.

Itse olisin tuon 2 vaihtoehdon kannalla.

edit. mutta 1 vaihtoehtokin käy vallan mainiosti.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Onko kaikki kuskit ratti miehiä vai veteleekö joku "pädillä"?
Edit: itellä g27
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Maanantai sopii ja kellonajat 20 tai 21 sopii. Ralli vaihtoehdoista 1 tai 2.

Minä ajelen G25:lla.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Valitettavasti maantai on huono ajankohta mulle,joten jään pois sarjasta. Varakuskina voin mahdollisuuksien mukaan ajaa,jos kisoihin ette saa täyttä miehitystä.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Ma klo 20 käy hyvin.
Vaihtoehdoista äänestän vaihtoehtoa 1.
DFGT välineenä täällä.

Aloitusviestissä ei ollut mainittuna sallittuja ajoapuja. Itsellenihän luonnollisesti kävisi että kaikki avut pois ja force head cam päällä (jos tässä pelissä sellaista edes on), mutta järjestäjähän nämä päättää ja toivottavasti myös ilmoittaa... :)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Ja miten pätkät valitaan kun osassa on tuo sss? Jätetäänkö ne pois ja ajetaan vain oikeat ek:t?

Jos ajetaan 12 ek:n ralleja, niin voitaisiin tuo SSS ajaa kerran ja sitten ss7 ajaa kerran. (SSS on siis aina ss1). Eli siis ensin ss1-ss6 ja toisella rundilla ss2-ss7.

Mun puolesta Maanantait käy...Mulle tosin olis parempi klo.21.00?

Pääsetkö mitenkään jo 20.00 kun se sopii kaikille muille ja klo 21 aloitus menee joillekin sitten liian myöhäiseksi?

Voitkos tepi vaihtaa miun auton?

Joo toki. Vielä saa vaihtaa vapaasti autoa. Kunhan se on vapaana :p

Valitettavasti maantai on huono ajankohta mulle,joten jään pois sarjasta. Varakuskina voin mahdollisuuksien mukaan ajaa,jos kisoihin ette saa täyttä miehitystä.

Juu, no eipä voi mitään. Toivottavasti pääset joihinkin ralleihin mukaan.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Noniin, sen verran tullut kannatusta ykkösvaihtoehdolle, että eiköhän me niitä 12 EK:n ralleja ajeta. Pitää vain sitten laskea kahden rallin ajat yhteen, mutta tuo ei ole ongelma kunhan saa ajat otettua ylös.

Ajoavut, kamera ja hudi. Niin, niitähän ei hosti pysty mitenkään kontrolloimaan. Sanotaan, että jokainen ajakoon siten miten parhaalta tuntuu. Toki toivon, että jokainen ajaisi niin vähillä avuilla kuin kykenee, ja että saataisiin mahdollisimman tiukat kisat aikaan.

Itse siis ajan ilman ajoapuja manuaalilootalla, kuvakulmana konepelti, ja hudissa lähtövalot sekä vaihde/kierroslukumittari. Ja pelivälineenä pädi.

Päivittelen tuota avauspostia kohta. Ensi maanantaina siis aloitetaan Monte-Carlossa.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Minä voisin vaihtaa kun tuo Mini tuntuu vähän liian jäykältä omiin näppeihin;
#11 Van Merksteijn Motorsport (Peter Van Merksteijn jr.)
Testailen vielä Sandellin ja Peterin autoja ja katson kumpi sopii paremmin, mutta alustavasti vaihdan autoa.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Jos ei muuten tule täyttä lähtölistaa, niin voisin minäkin lähteä yrittämään. Ei ole täyttä varmuutta siitä onnistuuko tuolla mokkulavirityksellä (ei suostu yhdistämään kaikkiin listassa näkyviin peleihin, mutta ne joihin suostuu, toimivat kyllä ihan normaalisti), joten jos tulee vielä halukkaita, voivat ottaa paikan. Mutta jos tosiaan jää vapaa paikka niin voisihan tuota yrittää. Onhan se muillekin mukavampi kun jää ainakin yksi kuski taakse.

Padilla koitan pysyä puiden välissä ilman mitään apuja (pl. vaihteet) ja luonnollisesti kabiinista katsoen. Taktiikkana on ollut alotella varman päälle ja ajon sujuessa sortua täysin idioottimaisiin virheisiin.

PSN:stä löydyn tällä samalla nimimerkillä: NWih
Autoksi sopisi vaikka #17 Adapta World Rally Team (Eyvind Brynildsen)

 
Ylös Bottom