Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 3 Online-sarja Kausi 1

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teppoil
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Tervetuloa mukaan vaan NWih!

Ja kaikki autot päivitetty.

Itse otan sitten tuon Sordon Minin, ettei viivalle jää pelkkiä Fordeja ja Citikoita :p
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Tervetuloa mukaan vaan NWih!

Ja kaikki autot päivitetty.

Itse otan sitten tuon Sordon Minin, ettei viivalle jää pelkkiä Fordeja ja Citikoita :p

Oli näemmä Ogierin Polo vapautunut?
Minä vaihdan siihen jos tämä vielä sallittua oli. Autoja en ole testannut pätkääkään mutta olishan se sääli jos tuo uutuus jäisi kokonaan ajamatta. Sääli sinänsä, olisi ollut mukava testata Teppoilin vauhti saman tallin kalustolla! ;)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Lopullinen ajokkivalintani on van Merksteijn jr.:n citikka, pätkien pitäisi mennä hyvin :)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Ajetaan sittenkin 6 erikoiskokeen ralleja. Ensinnäkin siten nähdään tulokset heti rallin jälkeen. Ja kyllä tuossakin ajassa sen auton ehtii kaataa :p
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Ajetaan sittenkin 6 erikoiskokeen ralleja. Ensinnäkin siten nähdään tulokset heti rallin jälkeen. Ja kyllä tuossakin ajassa sen auton ehtii kaataa :p

Sopii. Ja kyllä on ainakin Montessa tosi helppo lipsauttaa kaiteeseen/vuoren seinämään:D Jätetäänkö muuten sss:t nyt sitten pois?
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Mä veikkaan, että jätetään. Ja joo, tuli lipsauteltua pahemmanlaatuistakin kirosanaa kun kymmenettä kertaa jouduin aloittamaan saman pätkän alusta ja taas se auto tarrasi kiinni vuorenseinämään/kallioon/aitaan ja ajo meni pilalle. BTW, tuli kokeiltua ajaa yksittäinen ralli vaikeimmalla tasolla Montessa, voitin rallin lopulta 23:n sekunnin erolla Hirvoseen (tosin aloitin pätkät aika monta kertaa alusta kun tuli virheitä :D) Mutta, ajetaan huomenna tiukka kisa :)

Teppoilille: lähetetäänkö kaikille huomenna kahdeksan aikoihin pelikutsut vai miten sinne kisaan pääsee?
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Joo Superspeciaalit jätetään väliin.

Lobbyn teen vähän vaille kahdeksan ja toivottavasti päästäisiin aloittamaan 20.00.

Ja lisätkää teppoil psn-kaveriksi ennen huomisiltaa, jos haluatte ralliin mukaan!
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

BTW, tuli kokeiltua ajaa yksittäinen ralli vaikeimmalla tasolla Montessa, voitin rallin lopulta 23:n sekunnin erolla Hirvoseen (tosin aloitin pätkät aika monta kertaa alusta kun tuli virheitä :D) Mutta, ajetaan huomenna tiukka kisa :)

Kokeilin kans, ilman restartteja ja tulos sama kuin sulla, parilla pätkällä hävisinkin ai:lle;) Mut huomena on tosiaan eri kun tietää ettei kestä lipsautella:)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Huominen osallistuminen on epävarmaa, riippuu miten pääsen livahtaa töistä.

Toivottavasti tässä sarjassa on muitakin aloittelijoita, kuin meikäläinen...tosin häviäminen on tullu jo tutuksi tuolta F1 puolelta. Mutta koitetaan päristellä...
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Huominen osallistuminen on epävarmaa, riippuu miten pääsen livahtaa töistä.

Toivottavasti tässä sarjassa on muitakin aloittelijoita, kuin meikäläinen...tosin häviäminen on tullu jo tutuksi tuolta F1 puolelta. Mutta koitetaan päristellä...

Älä huoli, kyllä minä ainakin olen vielä aika aloittelija. Mä taas luulin että te muut ajatte liian kovaa mun vauhtiin nähden :D
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Tänään jos alotettais 19.30 niin sit pääsisin, muuten jää väliin treenien takia. Pitää vähän kasin jälkeen lähteä kotoota..
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Tänään jos alotettais 19.30 niin sit pääsisin, muuten jää väliin treenien takia. Pitää vähän kasin jälkeen lähteä kotoota..

Taisi vähän liian myöhään tulla tämä ilmoitus. Onko sulla jatkossakin tällainen tilanne maanantaisin?
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

No yleensä ei oo maanantaisin treenejä silleen et ne haittais mun osallistumista, mut nyt oli treenit siirretty tiistaista täksi päiväksi. Muutenki vähän rikkonainen WRC -kausi tulossa mulle kun pitää käydä vähän tota inttiäkin suorittamassa. Eli joulutauon jälkeen en varmaan pahemmin pääse.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Chatti ei toimi täälläkään:( miten tästä lobbysta mennään eteenpäin vai ootellaanko vain omaa ajovuoroa
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Voihan perskule täytyy sanoa, oli vähän liikaa yritystä ja törmäilin seiniin, ilman törmäilyjä olisin ehkä voittanut >:(
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Olipahan kiva pelata! 2 ekaa ek:ta oli perhosia vatsassa, Mutta Moulinetissa putos se "apina" selästä ja tuli ihan kohtuu aikojakin =D , about 10 sekkaa jäin kärjestä/ek xD

No.. Pistetili (1) kummiskin auki, ja ruottissa flatout mentaliteetti päälle :PP
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Ok kisa:) haamuautot oli kyllä iso shokki itelle, en tykkää eikö niitä saa pois
päältä?:(. Kiva oli ajella, oli vähän taiston tynkääkin välillä. Kärki menee kyllä pirun kovaa. Kärki miehet menee aika uskomattoman kovaa noissa hitaissa paikoissa ja jarrupaikat on kyllä hiottu:) no näihän se kuuluukin mennä eikä niin et kaverit tulee kylmilteen nortti huulessa ja luu ulkona sivuikkunasta ja painaa viä ek:lla nokkaan: kiitos ja anteeks ja seuraaviin kisoihin....
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Kerran kolahti liikennemerkkiin, mutta muuten meni ihan hyvin. Naken vauhtiin en olisi kumminkaan kerinnyt, joten tyytyväinen pitää olla.

Miten meni sijat 9-12? Kun en kerennyt ottamaan kuvia.

Ja täytyy kyllä kiitellä, kaikki olivat mukana keiden pitikin. Hieno homma! Toivottavasti myös Ruotsissa ensi viikolla.
 
Ylös Bottom