Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 3 Online-sarja Kausi 1

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teppoil
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Hyvät oli kisat vaikka rattimiehet erottu joukosta...mutta onneksi tuolla häntäpäässä saatiin kanssa pientä mähinää aikaseksi.

Ite taisin olla 9? meni vähän ohi se lopputaulukko itelläkin.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Hyvä kilpailu, siitä kiitokset kaikille osallistujille. :) Oma ajaminen oli vähän hakemista, muuten meni hyvin mutta kahdesti vein sillan reunaan. Powerilla meni 2. sija ja lisäpisteet siihen. Mutta jatketaan viikon päästä.
 
WRC 3 Online-sarja

Jep, hyvä kisa vaikka kyllä ne äijät veti lujaa siellä kärjessä, itse jäin viimeiseksi varmaan sellainen pari minuuttia kärjestä :) no opetellaan, ehkä joskus sijat 6-8 mahdollisia.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Hyvät oli kisat vaikka rattimiehet erottu joukosta...mutta onneksi tuolla häntäpäässä saatiin kanssa pientä mähinää aikaseksi.

Ite taisin olla 9? meni vähän ohi se lopputaulukko itelläkin.

Niin itsekkin muistelisin, ja minä 10. 11. oli Zolvii ja 12. kepagt eikö,ko?
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Eipä irronnut voitto helpolla, kyllä sai puristaa loppuun saakka ja varsinkin ekalla pätkällä kyllä jännitti pirusti. Pisimmällä (ek5) pätkällä ennen alkua aattelin, että nyt ei kestä hajottaa autoa heti alussa nii eiköhän eka mutkissa heti suoraan keula edellä johonki seinään:D Auto tuntui tosi laiskalta tuon jälkeen, mut onneksi kello tykkäs. Ei vissiin pystynyt reuhaamaan liikaa vajaatehoisella autolla niin ajolinjat pysyi siistinä. Kiitokset kaikille, mukavat skabat oli.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Kyllä tuli kohellettua oikeen kunnolla. Testasin ajaa nokan kaiteeseen ja kallion seinään. Sehän meni sit niin rikki ettei oikeen vetoja ollut enää. Säädöt olis vissiin kannattanu ajaa edes jonkin näköiset. Auto luisteli vähä liikaa ja olihan mukana liika yrittäminen. Ruottissa ehkä sit paremmin teräs penkkojen välissä.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Monte-Carlon tulokset:

5oe2v.jpg


Pohja-ajat:
EK1: Nakke
EK2: teppoil
EK3: Nakke
EK4: Nakke
EK5: roveran
EK6: teppoil


Etusivu päivitetty.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

eiku nii:o
Jokos on ruottii reenattu, toki tuo on tuttu wrc1 ja vissiin kakkosestaki. Ärsyttävä osuus siinä sitä kapeaa tietä korkeine lumivalleineen, tuntuu kuin flipperipallona siellä poukkoilis vallista valliin:D
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Ok kisa:) haamuautot oli kyllä iso shokki itelle, en tykkää eikö niitä saa pois
päältä?:(. Kiva oli ajella, oli vähän taiston tynkääkin välillä. Kärki menee kyllä pirun kovaa. Kärki miehet menee aika uskomattoman kovaa noissa hitaissa paikoissa ja jarrupaikat on kyllä hiottu:) no näihän se kuuluukin mennä eikä niin et kaverit tulee kylmilteen nortti huulessa ja luu ulkona sivuikkunasta ja painaa viä ek:lla nokkaan: kiitos ja anteeks ja seuraaviin kisoihin....

Painamalla vasemmalle menevät pois päältä (ja toisella painalluksella taas päälle). Oma peli tosiaan kaatu jo nettiyhteyteen, joten nyt olisi tarkoitus pelailla broidin luota ainakin suurin osa sorakisoista. Eiköhän tuo Ruotsikin onnistu. Montessa ei menestystä olisi ollut odotettavissakaan kun Turinia lukuunottamatta kaikki pätkät olin ajanut vain kertaalleen aiemmin ja mummoilin sitten sinkkupelillä ajan 20.20 ja osia.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Luulisin, että Ruotsin ralli menee omalla kohdallani hyvin, ainakin kaksi ekaa pätkää sujuvat hyvin.
SuomiFIN: Ajoin Rammenilla leaderboardseihin ajan joka on vain sadasosan hitaampi kuin sinun aikasi :D
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Mulla on WRC 3 PS3:lle, kysyisin vaan että voiko siihen liittyä ihan noin vain, kun olen vähän pihalla...
Liittyisin mielelläni.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Mulla on WRC 3 PS3:lle, kysyisin vaan että voiko siihen liittyä ihan noin vain, kun olen vähän pihalla...
Liittyisin mielelläni.

Mukaan vain. :) Valitse vain autosi noista vapaana olevista niin pääset jo ylihuomenna Ruotsissa lähtöviivalle.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

PSN: Sawaldo10
Auto: #23 Brazil World Rally Team (Daniel Oliveira)
Oliko auto jo varattu kun huolimattomasti katoin...?
Maanantai käy, mutta kävisikö vaikka kello 18-19?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Tuli vedettyä leaderboardseihin Rammenilla muistaakseni 2:48.87, ihan kaasu pohjassa ja silti jäin Nakelle lähes kolme sekuntia, kyllä vedät kovaa :D

Off-topic: Miten tuohon PSN:ään saa laitettua jonkun kuvan (esim. Teppoililla pallokala tai joku)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Tuli vedettyä leaderboardseihin Rammenilla muistaakseni 2:48.87, ihan kaasu pohjassa ja silti jäin Nakelle lähes kolme sekuntia, kyllä vedät kovaa :D

Off-topic: Miten tuohon PSN:ään saa laitettua jonkun kuvan (esim. Teppoililla pallokala tai joku)

Kuvan saa laitettua:
1. Käyttäjätietojen hallinta
2. Account Information
3. Avatar
Sitten tulee lista jossa on erilaisia kuvia joista voit valita omasi. Toivottavasti auttoi.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Voisiko teppoil muuten hyväksyä kaveripyyntöni PSN:ssä? Minun PSN on Sawaldo10.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Tuli vedettyä leaderboardseihin Rammenilla muistaakseni 2:48.87, ihan kaasu pohjassa ja silti jäin Nakelle lähes kolme sekuntia, kyllä vedät kovaa :D

Kiitti vaan. Eipä noilla tosin suurta painoarvoa kuiten ole kun ne on useiden yritysten kautta saavutettu. Jotenkin vähälle jäänyt kuitenkin ruottin reenaminen vaikka aikoja top10:stä löytyykin ja tuntuu, että kisassa joutuu katselemaan muiden takavaloja. Jospa sitä huomena vielä ehtisi ennen kisaa testaamaan ja opettelemaan. Enemmänkin tullut tuota championshippiä(Saksa menossa) ja onlineä harrastellu...
 
Ylös Bottom