Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 3 Online-sarja Kausi 1

Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Enköhän minäkin mukana olisi, tuli sen verran myöhään peli ostettua, että tämä kausi jää lyhyeksi.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Kiinnostaa myös, itekkin kun hommasin pelin jälkijunassa niin pääsin viime kisaan mukaan ekaa kertaa. Ihmeen kovia aikoja porukat vetää, itte pitäs kyl reenata lisää ku en meinaa tiellä pysyä kovassa vauhissa. :D
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Nyt kun onlinea huolletaan, niin kysynkin täällä että millaisia vetoja teillä on ollut Ranskan rallissa?
Ite vedin Hohlandsbourgilla 2:53.13
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Ei taida porukka tässä vaiheessa kautta enään antaa yhtään ylimääräistä tietoa kilpailijoille:D Mut ihan hyvän ajan oot vetässy...
piru ku tuo huoltokatkos, ei jaksa reenata, ois mukava ajella muutenvaan randomipätkiä.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Ei taida porukka tässä vaiheessa kautta enään antaa yhtään ylimääräistä tietoa kilpailijoille:D Mut ihan hyvän ajan oot vetässy...
piru ku tuo huoltokatkos, ei jaksa reenata, ois mukava ajella muutenvaan randomipätkiä.

Niin, ei pysty harjoittelemaan kisatilannetta, kun ei oo ketään oikeita kilpakumppaneita ajamassa. On tuo Ranskan tiestö toisinaan aika hämäävää. Ajelin tuossa eilen illalla Ranskan rallia ottaen ajat ylös:

Pays d'Ormont 2:22.77
Vallée de Munster 3:03.76
Hohlandsbourg 2:52.28
Salm 2:36.75
Firstplan 4:30.49
Grand Ballon 1:42.47

Firstplanin aikaa parannettu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Yritän päästä mukaan tänään, mitkä olis hyvät ratti asetukset tolle logitechin driving force gt:lle?
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Ei taida porukka tässä vaiheessa kautta enään antaa yhtään ylimääräistä tietoa kilpailijoille:D Mut ihan hyvän ajan oot vetässy...
piru ku tuo huoltokatkos, ei jaksa reenata, ois mukava ajella muutenvaan randomipätkiä.

Eilen tuli hieman reenattua ja kattelin, että pisimmällä tuli sun ennätykseen verrattuna turpaan vain 15 sekkaa. Ja meni mukamas hyvin...

Viimesellä pätkällä ottaa päähän se toisen väliajan jälkeinen shikaani, jossa vasemmalla on kallio ja oikealla metsää. Joko ajelen kiltisti ja otan pirusti turpaan tai 95% varmuudella päädyn sinne kuusen kylkeen
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Kyllä tämä meikäläisen kausi on ollut pettymystä pettymyksen perään. Peli suorastaan haluaa minun häviävän. Tästä esimerkkeinä muka puun ohittaminen ja sittenkin siihen osuminen ja ympäri pyöräyttäminen, kahdesti talon seinään normaalilla ajolinjalla osuminen ja kirsikkana kakun päällä powerilla NWihin mainitsemassa shikaanissa puuhun, vaikka muuten olen aina tuolla ajolinjalla tuon väistänyt. Auto ei suorastaan halunnut hidastaa vauhtia, vaan liukui puihin. Menee peli-ilo kun maksimipisteitä tulen aina hakemaan kisoihin.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Huhhuh. Kyllä kovaa vedätte. Itsellä ei ole mitään jakoja kun ei ole tarkoitus pätkien reenaamiselle paljoakaan aikaa suoda. Tai sitten ei vaan taidot riitä.
Tuntuu myös täysin väärältä tuo tyyli mitä nyt kahdessa viime rallissa nähnyt hirvittävän paljon. Pätkät opetellaan sen verta tarkkaan että osataan shikaaneissakin oikaista todella reilusti. En siis tarkoita muutamaa metriä kurvin sisältä leikkaamista, vaan jotain ihan muuta. Minun tyylilleni tuo vaan on väärin. Mutta pelihän sen sallii joten kukin tyylillään. Pysyttäköön me muut muissa peleissä tai muissa yhteisöissä joissa säännöt ovat tiukemmat. :)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

No huhhuh, olipa taas ralli. Naken kanssa ties kuinka mones taistelu, tähän asti tiukin kylläkin :D . Oma ralli meni ihan hyvin, muutama kolari puuhun ja kyljelleen mutta muuten puhtaasti. Kiitokset kaikille osallistujille!
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Juu, monella ek:lla huomasin itsekin tuota oikomista, ite en kyllä tuohon mielestäni syyllistynyt. Vikalla ehkä siinä alussa vähän leikkasin(normaalisti kiersin ne punaiset nauhat, mut nyt auton verran suunnilleen leikkasin), mut silti eka splitissä olin yli sekunnin kärkeä perässä:D Mut huikea taistelu taas Sawaldon kans!!! Vikalla vissiin muillakin meni vähän metsiä pitkin, kun mulla meni se toisiks viimeinen sektori ihan päin jotain minne valo ei paista, mut sitten vikalla vielä kampesin itteni ekaks:) Kiitokset taas kisoista kaikille!
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Kovaa meni kärkikaksikko kyllä! Melkein selvittiin ilman yhteysongelmiakin, mutta Jarnokka ei ollut onnekkain tänään.

Monte-Carlossa ja täällä Ranskassa on valitettavasti serpoissa tuo respawn-bugi (jos serpon oikaisee, niin respawni on paljon edempänä kuin kuuluisi). Ajattelin, ettei siitä tarvitsisi välittää tässä sarjassa, mutta tänään eräs kuski sitä käytti hyväkseen ainakin kolme kertaa. En tiedä oliko se tahallista vai vahinkoa, mutta eiköhän kyseessä oleva henkilö tule sen itse kertomaan.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Jep, tuli tuosta bugista ainakin kakkosella hyödyttyä. Ykkösellä vaan paloi pinna kun peli respawnasi kahdesti vaikka olin siihen asti ajanut kiltisti tietä pitkin (johdinkin ekassa splitissä). Jos otit ajat ylös niin lätkäise vaikka 10 sekunnin penalti. Arskahan sillä taitaisi nousta mun edelle. Muilla pätkillä en mielestäni hyötynyt (kun ei aina toimi aivan samalla tavalla), paitsi sitten powerilla kun puhtaan ajovirheen jälkeen (nypystä "kirjottamaan" ja puun kautta jonnekin -> respawn) olinkin siirtynyt serpon ulostuloon.

Pahoitteluni, että vedin tämän sarjan tälle tasolle. Koitetaan ajella jatkossa kirjoittamattomiakin sääntöjä kunnioittaen.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Tai sitten se olin minä. Ajattelin että muutkin oikaisisivat niin menin minäkin aika suoraa linjaa ja peli respawnasi kerran eteenpäin. Eli pahoittelen, jos se olinkin minä, luulin että niin saa tehdä
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Minä taas kuvittelin, että kaikille on päivänselvää glitchaamisen oleva kiellettyä.

Tuomariston päätösellä NWih ja Arska saavat 1 minuutin aikarangaistuksen rallin loppuaikaan. Myös NWih:n Powerstage-pisteet mitätöidään. Valitusoikeus on voimassa.

Jatkossa glitchaamisesta seuraa hylkäys ja mahdollisesti sarjasta sulkeminen.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Jos nyt mietityttää mistä saa ajaa ja mistä ei niin omasta mielestä helpoin tapa on ajatella mistä oikeasti voisi ajaa. Jos siellä metsässä näyttää reitti olevan niin ehkei sinne nyt kuitenkaan kukaan oikeasti lähtisi kokeilemaan;)
 
Ylös Bottom