Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 3 Online-sarja Kausi 1

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teppoil
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

En mielellään siirtäisi tätä rallia, että saadaan tämä alta pois. Jos on alle puolet kisaajista mukana eli alle 7, niin voin harkita puolien pisteiden jakamista.

Hei vaan kaikille! Jos mukaan pääsee ja kisa ajetaan niin olen tänään mukana.´

Niin ja Mini numero 12 minulle:cool:

En ole tänään tulossa ajamaan. Vetoan yhteysongelmiin pelin kanssa. Ensi viikolla sitten

Tossa pari tuntia sitten sain pelin kätösiin ja voisin liittyä rallikerhoon. Pitää vielä harjotella tota ajamista eli tänään en tohon ralliin tule, mutta enskerralla sitten jos vain käy. :)

No, kyllähän tuo oli ihan hyvä ralli mulle, varsinkin kun ei ollut tästä rallista mitään odotuksia. Onnittelut voittajalle, Naken kanssa (taas) kunnon kamppailu, kiitokset kaikille osallistujille :D

Tossa pari tuntia sitten sain pelin kätösiin ja voisin liittyä rallikerhoon. Pitää vielä harjotella tota ajamista eli tänään en tohon ralliin tule, mutta enskerralla sitten jos vain käy. :)

Ilman muuta mukaan. Kerro vain, minkä auton haluat.

---

Tänään kisassa herättelin jo toiveita roveranin haastamisesta nelossijasta, mutta ei riittänyt tällä(kään) kertaa. Ihmeen hyvin selviydyin kuitenkin inhokkirallista, onneksi se on nyt pois päiväjärjestyksestä.

Walesissa voisi mahdollisesti tulla jopa osanottajaennätys, jos kaikki kynnelle kykenevät ilmestyvät lähtöviivalle. Ensi viikkoon siis.

Hyvin meni mulla, alussa jopa uskoin sijoittuvani kolmen parhaan joukkoon kun olin toiseksi nopein Dhrontalilla. Seuraavilla pätkillä jäinkin paljon.
Peli oli lopullisesti menetetty kun Gusenburgilla tuli raju katon kautta ympäri-tilanne. Onnittelut Jarnokalle, vedit tajuttoman kovaa koko rallin ajan! :D

Eipä kyllä ollut itselläkään suuria odotuksia tämän rallin osalta, kun ei ole paljon ehtinyt ajelemaan noita pätkiä. Mutta hyvät kilpailut oli, onnittelut vielä voittajalle. :)

Piru sitä 5-pätkän risteyskohtaa. On ilkeä paikka, en millään oppinut sitä ajamaan. Kisassa ajattelin, että otan sen varman päälle, ja jarrutan ajoissa, mut jotenki se vaan imas siihen kaiteeseen ja sit olikin perä menosuuntaa kohti:D Sawaldon kans tosiaan taas tiukat väänöt, joka tällä kertaa ratkesi tuohon kämmiin. Onneks Jarnokka korjas potin, niin et saanut niin paljon pisteissä kiinni;) Kiitoksia taas kaikille!

Saksan tulokset:

xq9i7n.jpg

Pohja-ajat:

EK1: WRC_Jarnokka
EK2: WRC_Jarnokka
EK3: WRC_Jarnokka
EK4: Nakke
EK5: WRC_Jarnokka
EK6: WRC_Jarnokka

Kovaa meni kärki, ei mitään toivoa ollut siihen kyytiin.. Jokusia sekuntteja tuhraantui ekalla pätkällä kun ei kuulunut äänet ja eikä näkynyt kierrosluku mittaria nii piti vähä arpoa vaihteita, mut onneksi alkoi pelittä sitten lopuilla pätkillä. Liekkö yleistä?

Kovaa meni kärki, ei mitään toivoa ollut siihen kyytiin.. Jokusia sekuntteja tuhraantui ekalla pätkällä kun ei kuulunut äänet ja eikä näkynyt kierrosluku mittaria nii piti vähä arpoa vaihteita, mut onneksi alkoi pelittä sitten lopuilla pätkillä. Liekkö yleistä?

Joskus käynyt minullekin, ei kuitenkaan kovinkaan useasti

Saatan jättää tämäniltaisen kisan väliin erään jo WRC 3-topicissa mainitsemani bugin takia. Jos auto kuitenkin alkaa toimia normaalisti niin mukana olen. Saa nähdä...

Joudun jättämään myös tämän illan kisan väliin, kiireiden vuoksi =) Ens viikolla oon mukana.

Ylös Bottom