Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 3 Online-sarja Kausi 1

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teppoil
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Terve. Vieläkö on paikka avoinna? Voisin tulla pelailemaan vaikka Hirvosella ku näytti vielä olevan vapaana. Psn nick on vehka1

Laitoin kaikille puoliaktiivisille psn:ssä viestiä. Toki me voidaan kisäpäivää muuttaa, jos siten saadaan lisää porukkaa mukaan. Tai maanantaisin voidaan aloittaa vaikka 18 tai 19. Tässä on nyt hyvin aikaa sopia aikataulumuutoksista, jos niitä tarvitaan.

Sorry kun en ole pariin viime kisaan linjoilla ollut. On ollut tuota ei-virtuaalista autotouhua nyt enemmän niin ei ole sitäkään vähää ehtinyt ralleihin reenata, jotenkin tuntui turhalta näihin kisoihin tulla pätkiä opettelemaan kun vähintään puolet pätkistä sellaisia joita on ajanut sen yhden kerran läpi... Koitan nyt kuitenkin jatkossa mukaan tulla, reenaamatta vaikka sitten. Toivottavasti löytyis joku toinenkin nuoteista eikä ulkomuistista ajava. ;)

PS. Tuokin harmittaa kun hotseattina rallia ajaessa vahingoilla on väliä, mutta tässä nettisarjassa ei ole juuri mitään väliä kun auto maagisesti korjaantuukin uudeksi joka pätkän välissä. Itse en ainakaan yhdellä pätkällä ole kertaakaan niin rikki saanut että olisi useampia sekunteja vaurioiden takia hävinnyt, mutta koko rallin ajalla tuo olisi jo hyvinkin todennäköistä jos yrittäisi liian suurella riskillä vetää.

Päivistä ma ilta toimii ainakin allekirjoittaneelle edelleen parhaiten, viikonloput ainoita jolloin noita esteitä voisi enemmän olla...

Oopp, VW:n työntekijät ja fanit varmasti ilahtuu, jos (ja kun) tuot Volkkarin takaisin lähtöviivalle Saksassa. ;)

Mynnilä 3:14.03. Saksaa en ole kerinnyt oikein harjoittelemaan, mutta katsotaan, mitä kisa tuo tullessaan ;)

Joudun skippaamaan ainakin seuraavana tulevan Saksan, sillä peli on kauempana asuvalla kaverilla lainassa =) Loppukauden kisoihin osallistun mut saa nähä mihin ehdin seuraavaksi mukaan =D

Joudun skippaamaan ainakin seuraavana tulevan Saksan, sillä peli on kauempana asuvalla kaverilla lainassa =) Loppukauden kisoihin osallistun mut saa nähä mihin ehdin seuraavaksi mukaan =D

Okei, no hyvä että pääset kuitenkin muihin ralleihin.

---

Onkos joku jo testaillut tätä Saksaa? Tämä on mun mielestä kyllä surkein ralli koko pelissä. Olisin toivonut sellaisia ahtaita viinipeltoteitä, mutta saatiinkin vain Autobahnoja. Aina kun on onlinessa tullut joku Saksan pätkä niin yleensä olen ollut maalissa viimeisten joukossa. Eli tuskin kovin hyvää tulosta minun kohdalla odotettavissa.

En minäkään kyllä yhtään tykkää Saksasta, eikä se ole minusta kovin oikeaa rallia, juuri liian leveiden teiden ja autobahnojen takia.

Okei, no hyvä että pääset kuitenkin muihin ralleihin.

---

Onkos joku jo testaillut tätä Saksaa? Tämä on mun mielestä kyllä surkein ralli koko pelissä. Olisin toivonut sellaisia ahtaita viinipeltoteitä, mutta saatiinkin vain Autobahnoja. Aina kun on onlinessa tullut joku Saksan pätkä niin yleensä olen ollut maalissa viimeisten joukossa. Eli tuskin kovin hyvää tulosta minun kohdalla odotettavissa.

Saksa kuuluu minunkin inhokkeihin. Olen myös ollut onlinessä keskikastissa tai viimeisten joukossa kun Saksaa ollaan ajettu (ainoo poikkeus äsken onlinessa, toinen muistaakseni) Jos jotain positiivista etsii vauhdista niin hyvä että ollaan varmaan kaikki samalla viivalla :)

En tykkää minäkään, onlinessä ajelin muka virheittä yhden pätkän niin turpaan tuli +10 sekuntia voittajalle...Saksa on paska maa:)

Jos yhtään paikkaa on vapaana, niin leaderboards-listojen kärkipäästä tuttu WRC_JARNOKKA haluaisi ehkä tulla mukaan ajamaan. Pyysi mua äsken kaveriksi sen jälkeen kun oltiin ajettu samassa matsissa, on suomalainen :D

Jos yhtään paikkaa on vapaana, niin leaderboards-listojen kärkipäästä tuttu WRC_JARNOKKA haluaisi ehkä tulla mukaan ajamaan. Pyysi mua äsken kaveriksi sen jälkeen kun oltiin ajettu samassa matsissa, on suomalainen :D

Sano, että liittyy Konsolifiniin, niin eiköhän se onnistu. :)

Huh, siinä on kyllä kova luu, jos se saadaan mukaan nii jaossa on sijat 2--> :D

Ei toimi tuoreen tiimin tekniikka näemmä vielä. Viime viikolla hajosi DFGT:n usb-piuha, yritin korjata, mutta ei näemmä onnistunut. Korjausyritykset jatkuvat mutta ainakaan huomenna ei Vw valitettavasti viivalle pääse. :( Pääinsinöörit antoivat toivoa ja toiveet onkin kovat että viikon päästä on vehkeet kunnossa!

Alkoi keittää sen verran nuo osumiset ja virheet, että oli pakko lopettaa pelaaminen, muuten olisi kohta ohjain lentänyt ikkunasta ihan oikeasti

Nyt näyttää siltä että ei pääse huomenna pelaamaan. Tuli odottamaton reissu ja jos ei reissu peruunnu en pääse tekemään debyyttiä vielä..:(

Saksaan tulossa näemmä jonkin verran osallistujakatoa... Mutta ei kait voi mitään, Walesissa sitten isommalla porukalla.

Mullakin olisi vähän menoja, mut enköhän minä lähtöviivalle ilmesty. Vai siirretäänkö kisaa...

Munkin puolesta voisi siirtää kisaa, jotta saadaan enemmän osallistujia. Itsekin saisin hoideltua muita rästihommia alta pois

Ylös Bottom