Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 3 Online-sarja Kausi 1

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teppoil
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Nyt kun Suomen ralli on seuraavana vuorossa ja reitin varrella on isoja hyppyjä niin kuinka moni vetää ne sillä periaatteella että auto pysyy suht kunnossa (jarruttaen rutkasti hyppyyn) ja kuinka moni vetää ihan sata lasissa? Itse lukeudun niihin, jotka sitovat autoa jarrulla hyppyyn jottei auto menisi liian rikki. Sillä vaan, että tulisiko noissa kohtaa tyylistä johtuen eroja.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Nyt kun Suomen ralli on seuraavana vuorossa ja reitin varrella on isoja hyppyjä niin kuinka moni vetää ne sillä periaatteella että auto pysyy suht kunnossa (jarruttaen rutkasti hyppyyn) ja kuinka moni vetää ihan sata lasissa? Itse lukeudun niihin, jotka sitovat autoa jarrulla hyppyyn jottei auto menisi liian rikki. Sillä vaan, että tulisiko noissa kohtaa tyylistä johtuen eroja.

Kyllä itse ihan täysillä ajan :D en kyllä tiedä tuleeko niissä sitten eroja.

Täysillä! Vois kyl kokeilla vähän sitoa. Tähän mennessä olen yhteen hyppyyn sitonut kun tätä sarjaa ajettu, se oli Argentiinan viimeisen/enmuistaminkä ek:n alussa. Siinä tuntui, että auto aina hajos jos veti täysillä.

Vähän kokemuksia Suomen parilta eka ek:lta. Ei tunnu ollenkaan hyvälle tuo Loebin Citikka. Fordilla tuntui paljon helpommalta kun joskus aiemmin noita pätkiä opettelin. Ei meinaa päästä lähellekään noita omia ennätysaikoja, jotka on Fordilla ajettu. Ekalla ek:lla sain vähän nipistettyä, mut tokalla ei ainakaan eilen parantunu. Tekis mieli testata Fordia, mut vois alkaa vaan harmittaan, jos ennätykset menis heti uusiksi:D

Ennen vedin täysillä suomen hypyt, mut nyt kun ajaa heavy damaget päällä ni on pakko sitoa jarrulla. En tiiä mistä johtuu mutta ainakin mun citikalla on taipumus tulla kärsä eellä maahan =D Jarrulla saa tehtyä nättejä 4-pyörä loikkia =)

Ennen vedin täysillä suomen hypyt, mut nyt kun ajaa heavy damaget päällä ni on pakko sitoa jarrulla. En tiiä mistä johtuu mutta ainakin mun citikalla on taipumus tulla kärsä eellä maahan =D Jarrulla saa tehtyä nättejä 4-pyörä loikkia =)

Mäkin tuun yleensä keula edellä kamaralle hypyissä, kestääkö noita isoja hyppyreitä ajaa täysiä onlinessä, ettei kartturi ala ilmoittelemaan rikkinäisistä paikoista?
Jukojärven vedin aikaan 3:21.89 kaverilla boxilla

Olipas eilen tasaista vääntöä. Varsinkin mynnilässä, kun vikalle väliaikapaikalle tultaessa olin siinä neljäntenä, mut eroa ekaan ei ollut ei ollut kuin 0,81 sekkaa:)

Olipas eilen tasaista vääntöä. Varsinkin mynnilässä, kun vikalle väliaikapaikalle tultaessa olin siinä neljäntenä, mut eroa ekaan ei ollut ei ollut kuin 0,81 sekkaa:)

Niinpä :) voisi ennen muitakin ralleja kokoontua tuolla tavalla ja vähän harjotella seuraavaa rallia onlinessa porukalla :D

Kyllä tulee tiukkaa olemaan Suomessa näiden testiajojen perusteella. Varmistelemalla ei tuu pärjäämään, kaikki mutkat pitää vetää ihan "flatout" ja vielä pysyä puiden välissä...normi Nesteralli ;)

Kyllä tulee tiukkaa olemaan Suomessa näiden testiajojen perusteella. Varmistelemalla ei tuu pärjäämään, kaikki mutkat pitää vetää ihan "flatout" ja vielä pysyä puiden välissä...normi Nesteralli ;)
Jep, sen sain todeta eilen :D
Niin mites on, pystyykö huomenna vetämään onlinessä hypyistä täysillä ilman, että kartturi alkaa valittaa rikkinäisistä paikoista?

Mites on, haluatteko vielä ajaa tänään taas onlinessa? Mulle kävis klo. 19? Ketkä ois mukana vai haluutteko ajaa ihan omassa rauhassa? :)

Vaihdan autoa jos se vielä onnistuu.

#10 Adapta World Rally Team (Mads Østberg)

Se onkin kiva ajaa mahdotonta eroa kiinni, kun on viettänyt viime päivät ahkerasti harjoitellen. Enpä enää joulutauon jälkeen ole mukana.

Ajakaa kovaa seuraavissakin ralleissa.

Ylös Bottom