Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Se onkin kiva ajaa mahdotonta eroa kiinni, kun on viettänyt viime päivät ahkerasti harjoitellen. Enpä enää joulutauon jälkeen ole mukana.
Ajakaa kovaa seuraavissakin ralleissa.
En voi mitään pelin verkko-ongelmille. Monella on ollut tällä kaudella samoja ongelmia, mutta kukaan ei ole alkanut niistä valittamaan, joten ajattelin että kaikille on ok, jos rallia jatketaan aina normaalisti. Ymmärrän, että olet turhautunut, mutta minusta sinun kannattaisi miettiä tauon yli lopettamistasi.
Harmittaa vaan kun ei tällä kaudella tulosta ole tullut muutenkin kuin yksi voitto ja yksi kolmas sija ja nyt olin harjoitellut kotikisaa varten paljon ja olin todella vauhdissa. Meksikossakin otettiin ykköspätkä uusiksi nettiongelmien vuoksi, miksei sama käynyt nyt?
Taitaa mun kisailut olla tässä, heippa.
Eikös Meksikossa kaikki lentäneet lobbysta ulos, koska minulta katkesi yhteys? Kun tämä pelihän ei osaa vaihtaa hostia jos entinen lähtee. Jälkeenpäin ajateltuna minun olisi pitänyt ottaa tahallaan se +50s siltä uusitulta ykkös-ek:lta.
Mutta voidaan me siirtyä siihen käytäntöön, että ralli aina alusta, kun joku lentää ulos. Ihan miten porukka täällä haluaa, kertokaa mielipiteenne. Siinä on tietty se vaara, että voidaan joutua aloittamaan alusta useamman kerran.
Eikös Meksikossa kaikki lentäneet lobbysta ulos, koska minulta katkesi yhteys? Kun tämä pelihän ei osaa vaihtaa hostia jos entinen lähtee. Jälkeenpäin ajateltuna minun olisi pitänyt ottaa tahallaan se +50s siltä uusitulta ykkös-ek:lta.
Mutta voidaan me siirtyä siihen käytäntöön, että ralli aina alusta, kun joku lentää ulos. Ihan miten porukka täällä haluaa, kertokaa mielipiteenne. Siinä on tietty se vaara, että voidaan joutua aloittamaan alusta useamman kerran.
Olipa kyllä tiukka kisa taas Naken kanssa, viimeisellä pätkällä kyllä jännitti paljon, mutta voitto kuitenkin irtosi vähän yllätyksenäkin. Kiitokset kaikille osallistuneille!
Omasta mielestä eilisessä tapauksessa olisi voitu aloittaa alusta, oli siinä ja siinä jäänkö lähtöviivalle kun huomasin, että Arska tipahti, mutta kun ei ollut sovittu mitään tämmöisten tilanteiden varalle niin lähin sit kuitenkin ajamaan. Mutta jos kaikki pääsevät ensimmäisen ek:n lähtöviivalle niin sitten ei enää uudestaan aloiteta.
Laitoin kaikille puoliaktiivisille psn:ssä viestiä. Toki me voidaan kisäpäivää muuttaa, jos siten saadaan lisää porukkaa mukaan. Tai maanantaisin voidaan aloittaa vaikka 18 tai 19. Tässä on nyt hyvin aikaa sopia aikataulumuutoksista, jos niitä tarvitaan.
Käy mulle ainakin maanantaina jompaankumpaan aikaan. Off-topiciksi menee, mutta omistaako kukaan onlinesarjalaisista F1 2011:ta? Olis nimittäin vähän ajonälkää ja haluais kisailla jotakuta sellaista vastaan, jonka tavoite ei ole ärsyttää kanssakilpailijoita. Olisko halukkaita ajella jopa tänään klo. 18:30 eteenpäin onlinekisan merkeissä?
Näköjään yksi paikka olisi vielä tarjolla loppukaudeksi..
PSN: Mageehh
Auto: #15 Go Fast Energy World Rally Team (Henning Solberg)