Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 3 Online-sarja Kausi 1

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teppoil
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: WRC 3 Online-sarja

Olipa kyllä tiukka kisa taas Naken kanssa, viimeisellä pätkällä kyllä jännitti paljon, mutta voitto kuitenkin irtosi vähän yllätyksenäkin. Kiitokset kaikille osallistuneille!

Se onkin kiva ajaa mahdotonta eroa kiinni, kun on viettänyt viime päivät ahkerasti harjoitellen. Enpä enää joulutauon jälkeen ole mukana.

Ajakaa kovaa seuraavissakin ralleissa.

En voi mitään pelin verkko-ongelmille. Monella on ollut tällä kaudella samoja ongelmia, mutta kukaan ei ole alkanut niistä valittamaan, joten ajattelin että kaikille on ok, jos rallia jatketaan aina normaalisti. Ymmärrän, että olet turhautunut, mutta minusta sinun kannattaisi miettiä tauon yli lopettamistasi.

En voi mitään pelin verkko-ongelmille. Monella on ollut tällä kaudella samoja ongelmia, mutta kukaan ei ole alkanut niistä valittamaan, joten ajattelin että kaikille on ok, jos rallia jatketaan aina normaalisti. Ymmärrän, että olet turhautunut, mutta minusta sinun kannattaisi miettiä tauon yli lopettamistasi.

Harmittaa vaan kun ei tällä kaudella tulosta ole tullut muutenkin kuin yksi voitto ja yksi kolmas sija ja nyt olin harjoitellut kotikisaa varten paljon ja olin todella vauhdissa. Meksikossakin otettiin ykköspätkä uusiksi nettiongelmien vuoksi, miksei sama käynyt nyt?

Taitaa mun kisailut olla tässä, heippa.

Olipas kivaa! Vauhtia ja yritystä oli 200% enemmän kuin taitoa ainakin leustun kaadon jälkeen.. =D Ison hypyn jälkeen totaalisesti lapasesta ja joku 4-5 kertaa pyöri ympäri. =) Noh, tolla järjettömällä riskillä ja vauhdilla kun ajoin loppupätkät niin ois kiva löytää sama "hulluuus" myös loppukauteen ja vieraampiin ralleihin =) Näin hyvässä seurassa kun pelaa niin tiedä jos sitä vaikka pysyis tielläkin, ja ainakin assu kisoissa on parhaat mahdollisuudet menestyä! =)

Harmittaa vaan kun ei tällä kaudella tulosta ole tullut muutenkin kuin yksi voitto ja yksi kolmas sija ja nyt olin harjoitellut kotikisaa varten paljon ja olin todella vauhdissa. Meksikossakin otettiin ykköspätkä uusiksi nettiongelmien vuoksi, miksei sama käynyt nyt?

Taitaa mun kisailut olla tässä, heippa.

Eikös Meksikossa kaikki lentäneet lobbysta ulos, koska minulta katkesi yhteys? Kun tämä pelihän ei osaa vaihtaa hostia jos entinen lähtee. Jälkeenpäin ajateltuna minun olisi pitänyt ottaa tahallaan se +50s siltä uusitulta ykkös-ek:lta.

Mutta voidaan me siirtyä siihen käytäntöön, että ralli aina alusta, kun joku lentää ulos. Ihan miten porukka täällä haluaa, kertokaa mielipiteenne. Siinä on tietty se vaara, että voidaan joutua aloittamaan alusta useamman kerran.

Eipä kyllä ollut vauhtia aivan tarpeeksi, jotta olisi kärkikaksikkoa pystynyt haastamaan, lisäksi vielä jukojärven ja koukunmaan kolaroinnit veivät arvokkaita sekunteja. Mutta kiitokset kaikille osallistuneille.:)

Eikös Meksikossa kaikki lentäneet lobbysta ulos, koska minulta katkesi yhteys? Kun tämä pelihän ei osaa vaihtaa hostia jos entinen lähtee. Jälkeenpäin ajateltuna minun olisi pitänyt ottaa tahallaan se +50s siltä uusitulta ykkös-ek:lta.

Mutta voidaan me siirtyä siihen käytäntöön, että ralli aina alusta, kun joku lentää ulos. Ihan miten porukka täällä haluaa, kertokaa mielipiteenne. Siinä on tietty se vaara, että voidaan joutua aloittamaan alusta useamman kerran.

Noh, ehkä voin ajaa seuraavissakin kisoissa, mutta olisin niin kovasti halunnut nähdä, mihin vauhti riittää kotirallissa.

Minun mielestäni teppoil on oikeassa, koska useimmiten jollakin on aina joka kisassa ongelmia, joten uskon, että joudumme ottamaan joka kisan vähintään kahteen kertaan, jos tuollaiseen käytäntöön siirrytään.

Joten eikös mentäisi alkuperäisillä säännöillä?

Olipa kyllä tiukka kisa taas Naken kanssa, viimeisellä pätkällä kyllä jännitti paljon, mutta voitto kuitenkin irtosi vähän yllätyksenäkin. Kiitokset kaikille osallistuneille!

Huhhui, olipas kyllä tasainen kisa. Pohja-aikoja tais tulla 4, mutta ei riittänyt. Sawaldo vetäs semmosen ajan mynnilässä että huhuh! Siinä tuli takkiin jotain 3 sekkaa. Siihenhän se oikeestaan ratkes, vaikka seuraaville kahdelle viimeiselle pohjat ajoinkin. Niissä oli kyllä semmoinen yritys päällä, että tulos tai ulos. Tilellä pysyin, mut vähän turhan leveetä linjaa niin ei saanu huippuaikoja:) Noh, kaikkeni yritin ja yhtään yli sekunnin virhettä ei tainnut tulla, niin ei voi kuin onnitella Sawaldoa. Kiitokset myös muillekin. Arskan kohtalo oli kyllä ikävä, olisi kyllä syönyt itseänikin, jos kotikisassa olisi tuolleen käynyt:(

Omasta mielestä eilisessä tapauksessa olisi voitu aloittaa alusta, oli siinä ja siinä jäänkö lähtöviivalle kun huomasin, että Arska tipahti, mutta kun ei ollut sovittu mitään tämmöisten tilanteiden varalle niin lähin sit kuitenkin ajamaan. Mutta jos kaikki pääsevät ensimmäisen ek:n lähtöviivalle niin sitten ei enää uudestaan aloiteta.

Omasta mielestä eilisessä tapauksessa olisi voitu aloittaa alusta, oli siinä ja siinä jäänkö lähtöviivalle kun huomasin, että Arska tipahti, mutta kun ei ollut sovittu mitään tämmöisten tilanteiden varalle niin lähin sit kuitenkin ajamaan. Mutta jos kaikki pääsevät ensimmäisen ek:n lähtöviivalle niin sitten ei enää uudestaan aloiteta.

Sopii minulle.

Jeps, Suomi tuli ja meni (ykkösellä kahdesti nurin ja kakkosta ladatessa pleikkari tilttasi), eipä siitä sen enempää. Mutta nyt kun väkeä on ollut viime kisoissa sen verran vähän, niin olisiko mitään tiivistää loppukautta jotenkin? Vai ollaanko loppukaudeksi saamassa sitä 10+ kuskia viivalle kisaa kohden? Saksan ja Italian tulen ajamaan, mutta muut eivät juuri kiinnosta mikäli lähtiöitä ei ole kuin tuo 6-8 (kun täytyy yhteysongelmien vuoksi kisat käydä ajamassa veljen luona naapurikunnassa)

Voisihan sitä ajaa loputkin rallit, vaikka tuo kotirallista pois jääminen kismittää edelleen (ja anteeksi, teppoil, räyhäämiseni). NWihin ajatuksesta tuli mieleen se, että voisiko kisapäivää muuttaa tarvittaessa niin, että hiphei_finland, kepagt, oopp99 jne. alkukaudesta mukana olevat pääsisivät kaikki mukaan päristelemään? Itse ainakin tykkään täysmiehityksestä kisassa :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Laitoin kaikille puoliaktiivisille psn:ssä viestiä. Toki me voidaan kisäpäivää muuttaa, jos siten saadaan lisää porukkaa mukaan. Tai maanantaisin voidaan aloittaa vaikka 18 tai 19. Tässä on nyt hyvin aikaa sopia aikataulumuutoksista, jos niitä tarvitaan.

Suomen tulokset:

5offj4.jpg

Pohja-ajat:

EK1: Nakke
EK2: Nakke
EK3: Sawaldo10
EK4: Sawaldo10
EK5: Nakke
EK6: Nakke

Etusivu päivitetty.

Laitoin kaikille puoliaktiivisille psn:ssä viestiä. Toki me voidaan kisäpäivää muuttaa, jos siten saadaan lisää porukkaa mukaan. Tai maanantaisin voidaan aloittaa vaikka 18 tai 19. Tässä on nyt hyvin aikaa sopia aikataulumuutoksista, jos niitä tarvitaan.

Käy mulle ainakin maanantaina jompaankumpaan aikaan. Off-topiciksi menee, mutta omistaako kukaan onlinesarjalaisista F1 2011:ta? Olis nimittäin vähän ajonälkää ja haluais kisailla jotakuta sellaista vastaan, jonka tavoite ei ole ärsyttää kanssakilpailijoita. Olisko halukkaita ajella jopa tänään klo. 18:30 eteenpäin onlinekisan merkeissä?

Käy mulle ainakin maanantaina jompaankumpaan aikaan. Off-topiciksi menee, mutta omistaako kukaan onlinesarjalaisista F1 2011:ta? Olis nimittäin vähän ajonälkää ja haluais kisailla jotakuta sellaista vastaan, jonka tavoite ei ole ärsyttää kanssakilpailijoita. Olisko halukkaita ajella jopa tänään klo. 18:30 eteenpäin onlinekisan merkeissä?

Minulla kyllä on F1 2011. En tiedä vielä pystynkö tänään ajamaan, katsotaan. (En ole hyvä kuski)

Näköjään yksi paikka olisi vielä tarjolla loppukaudeksi..

PSN: Mageehh

Auto: #15 Go Fast Energy World Rally Team (Henning Solberg)

Näköjään yksi paikka olisi vielä tarjolla loppukaudeksi..

PSN: Mageehh

Auto: #15 Go Fast Energy World Rally Team (Henning Solberg)

Tervetuloa!

Todennäköisesti lisääkin paikkoja vapautuu, jos muutamasta kuskista ei kuulu tässä tauon aikana mitään.

Ylös Bottom