Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 3 Online-sarja Kausi 2

teppoil

New Member
KAUSI 2 PÄÄTTYNYT

Sarjan 2. kauden mestari: Nakke (Citroën DS3 WRC)
Tiimimestaruus: Volkswagen Motorsport (teppoil & RTWteam)

Loppupisteet:
5dj59c.jpg


Kalenteri:
1. Rallye Monte-Carlo 25.2.
2. Rally Sweden 4.3.
3. Rally México 11.3.
4. Rally de Portugal 18.3.
5. Rally Argentina 25.3.
6. Acropolis Rally 1.4.
7. Rally d'Italia Sardegna 8.4.
8. Rally Finland 15.4.
9. Rallye Deutschland 22.4.
10. Rally New Zealand 29.4.
11. Rallye de France Alsace 6.5.
12. Rally de España Catalunya 13.5.
13. Wales Rally GB 20.5.

Muut kaudet:
Kausi 1
Kausi 3
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Kun nuo autot on nyt arvottu, niin huomasin että Volkkarilla olis paikka vapaana. Niin voisiko sinne vaihtaa, kun en itse kovin paljon tykkää Ministä. Mutta voin kyllä Minilläkin ajaa.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Itse meinasin kysyy samaa jo aikasemmin, mutta enpä sitten kysynytkään.... Itekkään en tykkää ministä yhtään mutta ajattelin että ajetaan niillä mitkä on arvottu... Oppiipahan ajamaan minilläkin...
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Jes, me ollaan Tepin kanssa volkkarilla. Äsken sitä kerkesin testailemaan ja täytyy sanoa että puskee kyllä aika paljon, mutta katsotaan mitä tulee...
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Jotta tiimeistä saataisiin mahdollisimman tasaiset, tein viime kauden pisteiden ja omien havaintojen perusteella neljä paria: Nakke ja speltzer358, roveran ja SuomiFIN, minä ja Arska, sekä Sawaldo10 ja Mageehh. Nakke sai mestarina Citroënin täksi kaudeksi, loput kolme paria arvoin kolmeen jäljelle jääneeseen tiimiin. Toivon, että kaikille nämä autot kävisi. Tässä on kuitenkin hyvin aikaa hakea tuntumaa autoonsa ennen Montea.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Minulta tulee varmuudella jäämään väliin 18.3 ajettava ralli kun olen työreissulla.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Minulta tulee varmuudella jäämään väliin 18.3 ajettava ralli kun olen työreissulla.

Noh, saattaa tulla pykälää parempi sijoitus meikäläiselle Portugalista :D. Mitenkäs muuten sen YouTube-kuvaamisen laita, Jarnokka on ilmeisesti luvannut kuvata muutaman kisan, mutta jos ei ole osallistumassa kauteen, niin olisiko jollakulla toisellakin mahdollisuus pistää tubeen?
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Voin Minillä ajaa, jos oppis silläkin ajamaan :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

teppoil, ootko miettiny sitä tallimestaruus asiaa? Jos et ja ei innosta niin minä voin tarjoutua vapaaehtoisena pitämään sitä tilastoa yllä. =) Ei ole edes vaikea homma, ja kaikki 3 kuskia saa tiimipisteitä. =)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Moi. Taitaa ajopaikat olla jo täytettyinä mutta jos mukaan sopii niin tuonne muut kuskit osioon voisin tulla ajelemaan.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

teppoil, ootko miettiny sitä tallimestaruus asiaa? Jos et ja ei innosta niin minä voin tarjoutua vapaaehtoisena pitämään sitä tilastoa yllä. =) Ei ole edes vaikea homma, ja kaikki 3 kuskia saa tiimipisteitä. =)

Siis kyllä, tarkoitus on myös kilpailla tallimestaruudesta. En vielä päättänyt, että lasketaanko rallista kaikkien kolmen auton pisteet, vai vain kahden parhaan. Tuossa kahden parhaan pisteiden laskemisessa olisi se hyvä puoli, että jos yksi tiimistä ei pääse ralliin, niin silti voisi teoriassa saada maksimi tallipisteet.

Moi. Taitaa ajopaikat olla jo täytettyinä mutta jos mukaan sopii niin tuonne muut kuskit osioon voisin tulla ajelemaan.

Moi, kyllä tuolla on tilaa Volkswagenilla vielä. Jos vaan tuntuu nyt, että pystyt osallistumaan (lähes) kaikkiin ralleihin, niin pääset tiimiin. Toki saat ajaa myös yksityisautoa, jos haluat.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Moi, kyllä tuolla on tilaa Volkswagenilla vielä. Jos vaan tuntuu nyt, että pystyt osallistumaan (lähes) kaikkiin ralleihin, niin pääset tiimiin. Toki saat ajaa myös yksityisautoa, jos haluat.

Kiitoksia tallipaikka tarjouksesta. :) Kalenteri näyttää siltä että pääsisin 10 osakilpailuun mukaan (onko liian vähän). Oikeastaan te saatte päättää mikä olisi järkevintä minun tilanteessa.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Hiljaista täällä. Tuota kuvaamista mietin, niin onko kellään vinkkejä siihen, miten saisi kuvattua koko ruudun ilman, että se häiritsee ajamista?
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Hiljaista täällä. Tuota kuvaamista mietin, niin onko kellään vinkkejä siihen, miten saisi kuvattua koko ruudun ilman, että se häiritsee ajamista?

Tyyntä myrskyn edellä ;) No itsehän oon kuvannut järkkärillä videoita telkkarista jalustan avulla =)) Ja jos ei oo jalustaa ni sit kehittää jotain muuta vastaavaa =D
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Onnistuuhan se kuvaaminen nuinkin, mutta parashan se olis kuvata jollain ohjelmalla ne pelitapahtumat ihan suoraan.. Tällekkin tavalle on jokin oma nimi mutta eipä nyt tule mieleen...
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Minä en usko että 2. kaudelle riittää innostusta täyttä kautta ajaa. Jos tilaa on ja huolitte niin voin tehdä Loebit ja osallistua silloin kun pääsen.
Monteen uskoisin pääseväni, mutta heti Ruotsin aikaan on jo muuta menoa...
Autolla ei varmasti väliä ole, joku nelivetoinen olis kiva. :)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Minä en usko että 2. kaudelle riittää innostusta täyttä kautta ajaa. Jos tilaa on ja huolitte niin voin tehdä Loebit ja osallistua silloin kun pääsen.
Monteen uskoisin pääseväni, mutta heti Ruotsin aikaan on jo muuta menoa...
Autolla ei varmasti väliä ole, joku nelivetoinen olis kiva. :)

No hyvä, että pääset vielä mukaan. Odotamme sitten myös Loebimäisiä tuloksia ;)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Näköjään vain yksi paikka jäljellä. Saa nähdä, kuka sen ottaa: joku uusi tulokas vaiko kenties esim. Jarnokka :D
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Alkoi näköjään jännittämään tallipaikan saaminen siinä määrin että tämän päivän ajoista ei tullut muuta kuin romua. :rolleyes:

Tietenkin morjesta tallikavereille, teppoil ja ArskaTehtaalla1. :)
 
Ylös Bottom