Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Lisääpä mut psn-kaveriksi (teppoil), niin pidetään vaikka tiimin sisäiset privaattitestit Montea varten joku päivä ennen kisaa. :)

Miepä tuossa illalla laittelen kaveripyyntöä tulemaan. Jep, pidetään vaan paltsua. :) Kaikki vinkit ja kikat ovat tervetulleita.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Juu kannatan tosiaan tuota, että vain kahdelta parhaalta lasketaan pisteet. Monesti on kuitenkin yks ainakin pois. :)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Onkos porukka ottanut jo tuntumaa autoihin? Eihän tässä ole enää kuin muutama päivä avausralliin.

Äsken käytiin testaamassa Volkkaria tiimin kanssa. Kyllähän tuo ihan potentiaalinen menopeli on. Vauhti vaikuttaa hyvältä, mutta sehän nähdään sitten kunnolla maanantaina.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Onkos porukka ottanut jo tuntumaa autoihin? Eihän tässä ole enää kuin muutama päivä avausralliin.

Äsken käytiin testaamassa Volkkaria tiimin kanssa. Kyllähän tuo ihan potentiaalinen menopeli on. Vauhti vaikuttaa hyvältä, mutta sehän nähdään sitten kunnolla maanantaina.

Juu, taittuu hyvin mutkiin ja vauhti on hyvää luokkaa. Veikkaanpa, että jos tiellä pysyn niin tulen olemaan voittotaistelussa mukana useammin, kuin viime kaudella :D
Sori muuten Tepi ja RTW se La Bollene Vesubien quittaus, alkoi ketuttaa nuo aitoihin osumiset ja ympäri pyörähdykset.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Onkos porukka ottanut jo tuntumaa autoihin? Eihän tässä ole enää kuin muutama päivä avausralliin.

Äsken käytiin testaamassa Volkkaria tiimin kanssa. Kyllähän tuo ihan potentiaalinen menopeli on. Vauhti vaikuttaa hyvältä, mutta sehän nähdään sitten kunnolla maanantaina.

Itsekin on tullut Miniä testailtua, enkä kyllä tykkää. Jään ajoissa paljon ja sen takia ei oikein ole motivaatiota. Mutta yritetään
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Huikeen kovaa veti noi tallikaverit. Yritin seurata heidän ajolinjoja mutta ei se ole helppoa. Perästä tullaan kun edelle ei pääse. ;)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Itsekin on tullut Miniä testailtua, enkä kyllä tykkää. Jään ajoissa paljon ja sen takia ei oikein ole motivaatiota. Mutta yritetään

Onko se niin hirveä? Enhän mä voi pakottaa sillä ajamaan, niin saat sä siirtyä yksityiskuskiksikin mun puolesta.

Mitens Mageehh ja Vehka, haluatteko jäädä Minille kahdestaan? Vai poistetaanko koko talli sarjasta?
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Noh, ei nyt sentään niin tarvitse tehdä, että yksityiskuskiksi tulisin. Voin ajaa Minillä, ihan sama. On sitten myös helpompaa ajaa tallissa, eikä muiden tarvitse yksityiskuskeiksi tulla. Yritetään ajella.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Ja jos tuntuu, ettei tuu mitään nii kai sitä sitten vois siirtyä yksityiseksi kesken kauden ja ottaa jonkun muun talliin? Ei nyt mitään koko ajan vaihtelua, mutta jos tuntuu ettei auto vaan sovi itselle...Ite ajan yhtä toista sarjaa ja siihen mulle laitettiin ford, niin meni peli-ilo ihan täysin ku ei se mulle sopinut alkuunkaan, onneksi sain vaihtaa sen muutaman rallin jälkeen.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Enpä ole paljoa tällä foorumilla ollut viime aikoina, kun on tullut harjoiteltua yhteen F1-sarjaan ajamista. Mut ylihuomenna meikäläinen taluttaa Volkkarin kauden avaukseen ;)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Mitens Mageehh ja Vehka, haluatteko jäädä Minille kahdestaan? Vai poistetaanko koko talli sarjasta?
Enköhän minä noita peräpään sijotuksia ajele olipa auto mikä hyvänsä. :) Joten ei minun takia ainakaa miniä tarvitse poistaa.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Milläs autolla saa tämä yksityiskuski lähteä maisemia katselemaan maanantaina?
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Milläs autolla saa tämä yksityiskuski lähteä maisemia katselemaan maanantaina?

Saat tulla ihan millä itse haluat. Tai sovitaan, että jätetään nuo tehdas-Citikat ja -Fordit tiimien käyttöön, mutta kaikilla muilla saa ajaa. Volkkarikin on ehtinyt rakentaa lisää autoja yksityiskuskien käytöön.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Saat tulla ihan millä itse haluat. Tai sovitaan, että jätetään nuo tehdas-Citikat ja -Fordit tiimien käyttöön, mutta kaikilla muilla saa ajaa. Volkkarikin on ehtinyt rakentaa lisää autoja yksityiskuskien käytöön.

Enköhän mä siinä tapauksessa ota Latvalan laitteen kun se on jo monten kaiteisiin tottunut. :) Tosin pyydän niitä laittamaan siihen sen patonkimaan kuskin nimen niin näyttää nopeemmalta!
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Sen verran päivitystä omaan tilanteeseen, että tulenkin ajamaan kaikki kisat (ulkofutiskauden/ ilmeisesti maanantaisin pidettävien treenien alkuun saakka). Tuli saatua Elisalta ilmainen normi laajakaista entisen nettitikun kylkeen, joten ajaminen onnistuukin nykyään kotisohvalta ja järkevän kokoiselta ruudulta. Monte ei vieläkään kiinnosta, mutta eipä tuosta osallistumisesta tule samanlaista vaivaa kuin viime kauden kisoissa.

Btw. Kummasti tuntuu joku käyneen säätämässä tuota Minin perää talvitauon aikana, kun ei olekaan enää auto ihan samalla tavalla hanskassa. Perse menee pitkin penkkoja ja kello juoksee...
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Joudunpa jättämään kauden avauksen väliin hiihtolomareissun takia :( Mutta Ruotsissa olen takuuvarmasti viivalla.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Sen verran päivitystä omaan tilanteeseen, että tulenkin ajamaan kaikki kisat (ulkofutiskauden/ ilmeisesti maanantaisin pidettävien treenien alkuun saakka).

Noniin, hyvä että pääset mukaan.

Joudunpa jättämään kauden avauksen väliin hiihtolomareissun takia :( Mutta Ruotsissa olen takuuvarmasti viivalla.

Ei voi mitään, sulla olisi tota vauhtia kyllä riittänyt Montessa. No, tulet sitten loman jälkeen entistä nopeampana Ruotsiin.
 
Ylös Bottom