Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Monten tulokset:

2rh8txg.jpg


Pohja-ajat:

EK1: Nakke
EK2: Sawaldo10
EK3: Nakke
EK4: Sawaldo10
EK5: Nakke
EK6: Nakke
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Itse tulin sen minkä pääsin ja kyllä nostan hattua kärki kuskeille. Täytyy painua takaisin harjoittelemaan. :p Ensi viikkoon.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Pahoitteluni, joutunen vetäytymään sarjasta. :mad::mad: Konsoli ei jostain syystä suostu enään käynnistymään ollenkaan, vilkuttaa vain punaista valoa kun sitä yrittää laittaa päälle. En tiedä, kehtaako tässä enään uuttakaan ostaa....

EDIT: Kiitti vinkistä uistin mutta ei oikein auttanut. Masina kyllä piippaa kun aikansa pitää pohjassa ja painaa uudestaan, mutta kuvaa ei tule ruudulle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Kokeile käynnistää vikasietotilassa... Pidät pohjassa niin pitkään että piippaa.. Sen jälkeen piti muistaakseni painaa heti uuestaan..
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Pahoitteluni, joutunen vetäytymään sarjasta. :mad::mad: Konsoli ei jostain syystä suostu enään käynnistymään ollenkaan, vilkuttaa vain punaista valoa kun sitä yrittää laittaa päälle. En tiedä, kehtaako tässä enään uuttakaan ostaa....

Paska homma. Mutta eihän noille voi mitään.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Semmosta kyselisin, että kuinka moni ajaa ajopenkillä?? Itsellä olisi tarkoitus hommata jostain kuhan vaan löytyis joku halpa ja tarpeeksi laadukas... Hyvää penkkiä saa ehdottaa :)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Semmosta kyselisin, että kuinka moni ajaa ajopenkillä?? Itsellä olisi tarkoitus hommata jostain kuhan vaan löytyis joku halpa ja tarpeeksi laadukas... Hyvää penkkiä saa ehdottaa :)

Itsellä on ajopenkkinä sparco pro 2000 rallipenkki (oikeasta ralliautosta), sabeltin vyöt, itse tehty "playseat" ja rattina Logitech G27, en kyllä osaa ehdottaa itse mitään penkkiä...
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Vielä toistaiseksi kohtalaisen vähän tätä peliä pelanneena tuli eilen harjoiteltua illan rallia varten ja voin todeta, että vaikeeta tulee olemaan. Käsittämättömän kovaa kyllä menee kärki!
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Elä Hannusalama luovuta viel.. :) Kyllä se käynnistyy vikasietotilassa, olen siittä 99% varma. Eti vaan jostain paremmat ohjeet ku ite neuvoin väärin..
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Vielä toistaiseksi kohtalaisen vähän tätä peliä pelanneena tuli eilen harjoiteltua illan rallia varten ja voin todeta, että vaikeeta tulee olemaan. Käsittämättömän kovaa kyllä menee kärki!

Vaikeaa tuo on vähän enemmänkin pelanneelle. Omalla kohdalla treenikisan aika oli kyllä n. 45s parempi kuin ykköskaudella, mutta kyllähän Nakke tulee pyyhkimään ainakin mun ajoillani lumipeitteistä soratietä. Autonlevyset rännit kun muistaa ottaa iisisti, niin kai tuosta kuitenkin ihan asiallinen tulos tarttuu mukaan (koitetaan tällä kertaa olla häviämättä sijaa X 0,08s erolla)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Autonlevyset rännit kun muistaa ottaa iisisti, niin kai tuosta kuitenkin ihan asiallinen tulos tarttuu mukaan (koitetaan tällä kertaa olla häviämättä sijaa X 0,08s erolla)

Itsellekin harmaita hiuksia aiheuttaa juurikin nämä autonlevyiset rännit. Auto tuppaa liimautumaan kiinni penkkaan vaikka kuinka koittaisi maltilla mennä :)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Viime kaudella, kun oli Kreikan kisan aikana tuo huoltokatkos, niin kirjautuminen kyllä onnistui, mutta muutama tyyppi ei päässyt WRC:n servereille. En tosin tiedä liittyivätkö nuo edes toisiinsa. No se nähdään sitten illalla mitä käy.

Itse otin tähän ralliin vähän erilaisen harjoittelutavan. Pelaamisen sijaan kävin katsomassa talviajamiseen vinkkejä toissapäivänä Lahden F-cupin kisasta. Ajotyylistä ei ehkä tullut opittua hirveästi, mutta auton kaivamista hangesta tuli harjoiteltua pariinkin otteseen. Eli jos (kun) meikäläinen ajaa hankeen tänään, niin siellä ei kauaa viihdytä!
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Tuo ränni on kyllä ärsyttävä, mutta yritetäänhän ajaa se "puhtaasti". Koska tuossa voi huijata ja ajaa laitoja pitkin. Ei siinä paria sekuntia enempää voita, mutta kuitenkin.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Hankala siinä on huijata... Laitaa pitkin ku ajaa niin häviä sen 5sec... Ainakin omien kokemusten perusteella vauhdit hidastuu olemattomiin..
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Mulla menee koko touhu ihan reisille jos imasee laitaan ku se siitä sit kimpoilee aivan holtittomasti.
 
Ylös Bottom