Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 3 Online-sarja Kausi 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teppoil
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Eli kuten videolla, sopii mulle. Silleen sitä tuossa opettelinkin nyt. Itse asiassa on varmaan nopeampikin siten:)

Tähän mielipidettä kellään? Alla olevalla videolla kohdassa 0:25-0:35

[video=youtube;52MwH9WhihM]http://www.youtube.com/watch?v=52MwH9WhihM&feature=player_embedded[/video]

Tuossa ajetaan mielestäni ihan puhtaasti, itellä menee yleensä hieman reilummin nurtsin puolelle.

Oikein passeli ajolinja tuossa nykyisiin sääntöihin. Itselläkin varsinkin toisinpäin ajettaessa tulee normipelissä otettua lähempää tuota puuta, mutta tosiaan tuollainen linja sopisi minulle

Tähän mielipidettä kellään? Alla olevalla videolla kohdassa 0:25-0:35

Tuossa ajetaan mielestäni ihan puhtaasti, itellä menee yleensä hieman reilummin nurtsin puolelle.

Näytti ihan hyvältä linjalta, ei liian härskiltä.

Teppoil: kaikki autot käy. Lisäilen sinut kaveriksi kun ehdin. Olen nyt vetänyt WRC experiencen läpi ja alkanut tahkomaan Road To Gloryä. Pitääkö siinä avata autot ennen kuin niillä pystyy pelaamaan onlinessa?

Kreikan tulokset:

rcihis.jpg

Pohja-ajat:

EK1: Sawaldo10
EK2: Sawaldo10
EK3: Sawaldo10
EK4: Sawaldo10
EK5: Nakke
EK6: Sawaldo10

Mites on Italian reenit menny? Mulla on kyllä todella vaikeaa pitää auto puiden yms välissä. Vauhtia kyllä löytyis, mutta koko ajan kopsuu johonkin ja eikun restart :D Tuntuu kyllä mahdottomalta ajaa virheittä tätä rallia...

Mites on Italian reenit menny? Mulla on kyllä todella vaikeaa pitää auto puiden yms välissä. Vauhtia kyllä löytyis, mutta koko ajan kopsuu johonkin ja eikun restart :D Tuntuu kyllä mahdottomalta ajaa virheittä tätä rallia...

On se auton tielläpito oikeastaan aika helppoakin, kunhan vaan muistaa mutkat oikein tuolla metsäosuudella ja että mistä puskista voi mennä huoletta läpi :) Tietokonekin saatiin toimimaan, eli pystyn jatkamaan tänne kirjoittelua ihan normaalisti. Voi kylläkin olla vaakalaudalla pystynkö ajamaan kisaa maaliin saati jatkamaan sarjaa, kun parilla viime yrityksellä onlinessa peli tilttasi aina kakkospätkän jälkeen silleen ettei peli tallentanutkaan maalissa, vaan siinä jäin ihmettelemään pätkätuloksia ja autoja maalissa. Ilmeisesti NWihille kävi tällä tavalla Akropoliksessa?

Onko tässä samanlainen peliinkutsumisjärjestelmä kuin DIRT3:ssa, eli hostaaja lähettää kutsun postilaatikkoon ja sen kautta liitytään suoraan huoneeseen?

Onko tässä samanlainen peliinkutsumisjärjestelmä kuin DIRT3:ssa, eli hostaaja lähettää kutsun postilaatikkoon ja sen kautta liitytään suoraan huoneeseen?

On. Laitan kutsun joskus 19.50 aikoihin, eli tule jo silloin mieluiten onlineen.

Jos voisi tehdä sellaisen säännön, että jos peli tilttaakin pätkän maaliin eikä pääse jatkamaan eteenpäin, saa siitä ilmoittaa hostille (teppoil) jolloin saisi uuden kutsun ja pääsisi jatkamaan siitä mihin jäi. Olis nimittätin tosi harmillista jos hyvin mennyt kisa katkeaisi tällaiseen pikkuvikaan, joka olisi vielä korjattavissa. Ja eikös peli muista lähteneen pelaajan ajan?
Jos yhteys taas katkeaa keskellä pikistä niin se on automaattisesti game over.
Tämä siksi, kun ainakin meikäläisellä on ollut noita raivostuttavia yhteysongelmia juurikin maalissa.

Lukemattomia bugeja on ollut yksinpelin aikana, mm: kierroslukumittarin neula häipyy ja auton ääni muuttuu omituiseksi. Sitten kun välitykset laittaa aivan lyhimmälle, niin auto ei vaihda kaikkia vaihteita loppuun vaan loput vaihteet pitää itse vaihtaa loppuun. Onko onlinessa ollut tällaisia bugeja?

Tuttuja juttuja, moottoriäänet katoaa joskus onlinessäkin, tuota vaihdeongelmaa en ole onlinessä havainnut, yksinpelissä kylläkin joskus.

Arskan juttuun, niin noin kai sitä on toimittu yleensä.

Arska: Jos lähtee silloin pelistä ek:n jälkeen, niin peli muistaa sulle ajaksi siltä pätkältä +50 sek. Eli jos käy tuo bugi ettei pysty painamaan continue, niin ottakoon aikansa itse ensin ylös siltä pätkältä, ennen kuin lähtee. Sen jälkeen sitä aikaa on muiden enää mahdotonta muistaa, kun nimen vieressä lukee disconnected.

---

Itse ajattelin vähän harjoitella rallia varten tuossa lauantaina, mutta peli jäätyi ykkösek:lla, joten jätin sen sikseen. Eli meikäläinen tulee suht kylmiltään ralliin. Täytyy kuunnella tarkasti nuottia.

Ei kyllä ollut nappisuoritus minulta. Ekalla pätkällä puuhun, jousitus hajalla. Viimesellä telkkari pimeni pätkän alussa ja auto nökötti puussa, taas jousitua hajalla. Mutta ihan hyvä sija silti.

Jätkät vetää kyllä kovaa! Erittäin tyytyväinen olen, kun en ollut viimeinen. Varmistelin paljon, mutta silti tuli paljon virheitä. Tuli ansaittua yksi hopeatrophy moninpelin lomassa: "All together".

Vaikka olikin vain 8 osanottajaa, niin oli ihan mukava ajaa. Ehkä pääosin siksi, että kerrankin sai keskittyä koko ajan ajamiseen, eikä esim. yhteysongelmien vatvomiseen. :D

Tosiaan alkupätkät meni tuntuman hakemiseen, mutta jo Powerilla pystyi painamaan täysiä. Autokaan ei kaatunut kertaakaan, mitä nyt kävi kerran puskassa, eli ihan hyvä ajo siltäkin osin. Suomessa saa painaa sitten ihan hulluna jos meinaa menestyä.

Sehän meni ihan kunnialla läpi! Asetin tavoiteajaksi 18:40 ja en jäänyt ku vajaa 5 sekkaa siitä, joka johtui eka ek:n rotkoon ajosta lopussa. Muuten ei isompia kohelluksia, nelosella piti yrittää vähän kovempaa ku sawaldo alkoi pikkuhiljaa saavuttamaan ja sainki pohja-ajan sinne:) Powerilta ei ollut suuria odotuksia, mutta sain sit sieltäkin napattua täyden potin:D Kiitoksia kaikille!

Seuraavaksi sitten Suomeen, on sitä taas odotettuki. Toivottavasti saadaan vielä tiukemmat kisat kuin edellisellä kaudella!

Ei kyllä ollut nappisuoritus minulta. Ekalla pätkällä puuhun, jousitus hajalla. Viimesellä telkkari pimeni pätkän alussa ja auto nökötti puussa, taas jousitua hajalla. Mutta ihan hyvä sija silti.

Et ollut sitten opetellut reittiä ulkoa? Itellä kakkosella puuhun ja vielä viimeiseen serpoon jumiin aika hiton pitkäksi aikaa. Kolmosella löysin taas uuden kiven ja siitä auto x kierrosta ympäri. Viimeiselläkin kävin vielä vetämässä kylkimyyryä jonkun matkaa, että tapahtumia ainakin riitti. Toisaalta pari pohja-aikaa, kolmossija taas taskuun ja mukavahan tuolla oli taas ajella.

Ylös Bottom