Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Nämä yhteysongelmajutut on vähän kinkkisiä juttuja. Joo, Nakke oli varmasti ajamassa voittoon, mutta ei noita toisaalta ole ennenkään hyvitelty. Loppupeleissä nuo menee kuitenkin tasan. Jos nuo yhteysongelmat ajattelee teknisinä vikoina, niin se on motorsporttia. Ei saanut Carlos Sainzkaan maailmanmestaruutta 1998 vaikka pääsi 500 metrin päähän sen varmistumisesta.

Varmasti vtuttaa tällä hetkellä, mutta pettymyksiä tulee silloin tällöin.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Joo, kyllä se käy, sanoin vain mitä itse tekisin vastaavassa tilanteessa. Jos se on jonkun mielestä vikinää niin sitten on!
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Noniin, hyvä. Case closed.

Etusivu ja pistetilanne päivitetty. Meksikon tulokset laitan huomenissa.

Olikos se muuten Nakke niin, että olit ensi viikolla poissa kisasta?
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Juu, reissussa olen.

Ja uistimelle vielä vikistään, että kun Arska oli ekalla neljällä ek:lla saanut yht. 5sek kaulan, ja on häviämässä seuraavalla ek:lla yli 10sek, niin ei kai se nyt niin vaikeaa ole laskea miten tuossa ois käyny!
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Meksikon tulokset:

2hphxxy.jpg


Pohja-ajat:

EK1: ArskaTehtaalla1
EK2: ArskaTehtaalla1
EK3: ArskaTehtaalla1 & Nakke
EK4: Sawaldo10
EK5: Sawaldo10
EK6: Nakke
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Valitettavasti huominen kisa jää väliin. En saanut toimimaan mokkula + läppäri + ps, yhdistelmää. :(
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Valitettavasti huominen kisa jää väliin. En saanut toimimaan mokkula + läppäri + ps, yhdistelmää. :(

Selvä, harmi homma.

Tänään siis vuorossa Portugali. Itse en ole taaskaan kerennyt treenaamaan, joten saa nähdä mihin vauhti riittää.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Selvä, harmi homma.

Tänään siis vuorossa Portugali. Itse en ole taaskaan kerennyt treenaamaan, joten saa nähdä mihin vauhti riittää.
Itsekin olen nyt keskittynyt vain formuloihin, kun ei sen ohjaaminen luonnistu niin hyvin kuin ralliauton, eli siihen on mennyt kaikki peliaika viime aikoina.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Saatanan portugalilaiset jättää kaiteiden päät suojaamatta...ei mulla muuta
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Meni kyllä melkeinpä oudon hyvin, koska ajoin melko virheettömästi. Ainoastaan neljännellä pätkällä törmäsin pari kertaa paaliin, mutta muuten ei ollenkaan virheitä. Kiitos kaikille osallistuneille!
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Pari pätkää huonosti, pari todella hyvin. Kakkossija kuitenkin aika yläkanttiin suoritukseen nähden. Kiitokset mukana olleille.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Joo, eilisessä kisassa oli kaksi puolta mun osalta. Kisa meni vähän (oikeastaan aika paljonkin mönkään :D) kun tuli törmäiltyä yrityksissä pysyä Sawaldon vauhdissa. Kerran sitten, oliko nyt kolmospätkällä, tuli otettua yhdessä kohtaa liikaa sisältä ja auto iskeytyi päin kivistä tienreunaa (kaikki varmaan osaavat arvata tämän kyseisen kohdan) ja en sitten päässyt omin avuin sieltä kivikosta ylös ja jouduin pakittamaan, mutta pelipä ei korjannutkaan mua takaisin tielle, varmaan koska tie kulki aika vieressä ja siinä saattoi mennä puolikin minuuttia ja loppupätkä puoliksi lunastuskuntoisella autolla, prkl... Muitakin osumia tuli ja pari kertaa tuli livettyä tieltäkin melkein alas ja jumiuduttua puuhun. Mutta tuurilla sain keploteltua itseni kolmanneksi ja vielä PS:ltäkin kakkossija. Ens kerralla onkin sitten romurallia :)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Ootteko kuvanneet omaa pelaamistanne? Olisi mukava nähdä jonkun teidän tekemän ajovideon ja saada ehkä pieniä vinkkejä omaan ajoon. :)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Ootteko kuvanneet omaa pelaamistanne? Olisi mukava nähdä jonkun teidän tekemän ajovideon ja saada ehkä pieniä vinkkejä omaan ajoon. :)

Tekisin muuten mielelläni, mutta en tiedä miten sais kuvattua ilman, että kamera häiritsisi ajoa :(
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

En oo kuvannut, mutta onnistuuko sulla kuvaaminen??Jos kuvaisit ja me muut sitten yritetään antaa jotain vinkkejä...

Ite olen kyllä yksi sarjan hitaimmista kuskeista, mutta toisaalta tiedän kyllä, että missä häviän...
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

En oo kuvannut, mutta onnistuuko sulla kuvaaminen??Jos kuvaisit ja me muut sitten yritetään antaa jotain vinkkejä...

Ite olen kyllä yksi sarjan hitaimmista kuskeista, mutta toisaalta tiedän kyllä, että missä häviän...
Pitäs olla sellanen kuski, ketä vetää siististi mutkat ja osaa todella ajaa. Konsolilta kuvaamiseen tarvittais kuvakaappari laite, jotka tietenki maksaa esim. HD PVR ~200e. Onhan noita halpiksia, mutta tulee erittäin huonoa kuvaa.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Taidan valitettavasti joutua vetäytymään sarjasta, lopetti viikonloppuna näköjään ps3 lukemasta lopullisesti noita levyjä, enkä osaa vielä sanoa milloinka saan aikaiseksi tilattua ja vaihdettua tuohon uuden lukupään vai jäänkö suoraan odottelemaan ps4.

Kiitokset kumminkin hyvistä kisoista.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Taidan valitettavasti joutua vetäytymään sarjasta, lopetti viikonloppuna näköjään ps3 lukemasta lopullisesti noita levyjä, enkä osaa vielä sanoa milloinka saan aikaiseksi tilattua ja vaihdettua tuohon uuden lukupään vai jäänkö suoraan odottelemaan ps4.

Kiitokset kumminkin hyvistä kisoista.
Onko konsoli miten vanha? Meillä oli (on vieläkin) ollut pleikkari vasta jonkun vuoden (2008 lopussa -> 2010) ja siitä meni lukupää hajalle, sitten se seiso siin jonkun puolivuotta tai vähän päälle. Takuu oli tietenkin mennyt umpeen. Käytiin kysymässä ostopaikasta mitä voisi asialle tehdä, koska takuu mennyt umpeen. Antoivat ohjeistuksen lähettää reklamaatio lomakkeen maahantuojalle (Nordisk Film). Minä lähetin reklamaation sinne pleikastani, koska kyllähän nyt pleikan pitäisi kestää enemmän kuin vuoden. Sieltä tuli vastaus siihen ja pyysivät lähettää sen tarkastettavaksi heille ja siinä sitten parisen viikon päästä tuli samalainen plösö takaisin kuin se oli uutena. Parasta tässä oli ettei maksanut senttiäkään! :) Kannattaa kokeilla jos pleikka ei oo mitään 3-6 vuotta vanha.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Mitenkäs Portugalin tulokset?

Kyllä tuo Argentiina on semmoista romurallia, maaliinpääsykin on aika selviytymistaistelua ilman megaraivareita :D
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Taidan valitettavasti joutua vetäytymään sarjasta, lopetti viikonloppuna näköjään ps3 lukemasta lopullisesti noita levyjä, enkä osaa vielä sanoa milloinka saan aikaiseksi tilattua ja vaihdettua tuohon uuden lukupään vai jäänkö suoraan odottelemaan ps4.

Kiitokset kumminkin hyvistä kisoista.

Harmi homma jälleen, mutta pidetään sulle vielä paikkaa vapaana jos saat vehkeet kuntoon.

Mitenkäs Portugalin tulokset?

Tulokset koitan laittaa tänään. Vähän taas kiireitä ollut.
 
Ylös Bottom