Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 3 Online-sarja Kausi 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teppoil
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Kiitos Arska tarjoutumisesta hostiksi, mutta kuten vehka sanoi, niin ehkäpä hiukan vakaamman nettiyhteyden omistava sopisi tehtävään paremmin.

Jotenka antimikael hostaa siis Argentiinan. Antimikael, voit kutsua huoneeseen kaikki ketkä sinulla on psn-kavereissa, niin minä voin sitten vaikka kutsua loput.

Ja tuosta chatti-huoneesta, nii tulkaa kaikki ihmeessä sinne ennen kisaa.

Kiitos Arska tarjoutumisesta hostiksi, mutta kuten vehka sanoi, niin ehkäpä hiukan vakaamman nettiyhteyden omistava sopisi tehtävään paremmin.

Jotenka antimikael hostaa siis Argentiinan. Antimikael, voit kutsua huoneeseen kaikki ketkä sinulla on psn-kavereissa, niin minä voin sitten vaikka kutsua loput.

Joo, ymmärrän. Liukui eilen taas niin hirveästi Argentiinan höntsässä RTW:tä vastaan, onko tuo siis huonosta yhteydestä johtuvaa?

Ja asiasta kolmanteen, onko nuo Naken ajat tuolla listassa oikeasti ajettuja? Varmaan on vahingossa tullut lähes joka pätkälle väärä aika tai sitten tulet avaruudesta :)

:D Kyllä ne ihan ajamalla on tulleet. Vaatii ihan älytöntä ajamista ja luottoa autoon. Pitää muistaa joka mutka ja nyppylä ulkoa ja tietää mihin mikäkin nyppy heittää:) Saa nähä kuntoutuuko, että pystyis vielä vähän noita aikoja paranteleen, eilisen perusteella ei.

Antimikael, voit kutsua huoneeseen kaikki ketkä sinulla on psn-kavereissa, niin minä voin sitten vaikka kutsua loput.

Aivan siellähän pystyy kaikki invaileen ketä vaan, enpä moista muistanu.

Ja on muuten ihan hirvee toi seuraava ralli, joka pätkällä meikä lentelee pitkin metsiä. Mutta ei se mitään kunhan tiimi toimiii ja saadaan palautetta :p

Huhhuh, on se Nakke kyllä lujaa ajanut. Kattelee listoja niin kyllä taitaa olla Naken ajat ihan kenties jopa maailmanennätyksiä.. Hankala sanoa ku niin paljon huijattuja seassa..
Argentiinassa on kyllä aika isot erot nuissa kärkiajoissa. Ajoin yhelle pätkälle ihan hyvän ajan, hävisin nakelle melkeen 5 sekunttia ja voitin seuraavat kaverilistassa 5 sekunnilla. Nakke oli pätkän ennätyksissä noin 20 [varmaan kaikki ajat edessä huijattuja] ja minä olin muistaakseni jossain 35 paikkeilla, välissä suurin osa huijattuja.. Eli 5 sekunttia hävisin nakelle mutta silti olin listassa aika korkealla. Kertoo vaan siittä kuinka hankala ralli on tää Argentiina. Mutta itelle kelpaa hyvin. On kyllä parasta touhua mitä pelikoneella voi tehdä :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ei ny sentään maailmanennätyksiä, WRC_Jarnokan ja Atulalan ajat on varmuudella ajettuja. Katsoppas kuin paljon minä niistä jään:)

Nyt kyllä kiroan tuon online-liukumisen alimpaan maanrakoon! Aina tulee isoja ongelmia tuolla kallio-osuudella, nytkin heitti mut suoraan seinään vaikka kuinka yritin kääntää. Neulansilmissä ohjaa suoraan kallioon ja "tarvittaessa" pyöräyttää ympärikin. Kyllä on taas päivän kirosanakiintiö täynnä, kiitos tämän :D

Tässä Jarnokan ajamista B-ryhmäläisellä Argentiinassa:

[video=youtube;2oD-tmzJHPs]http://www.youtube.com/watch?v=2oD-tmzJHPs[/video]

Taitaa olla edelleen wr-aika. Ensin on pari epäonnistunutta yritystä ja sit se wr.

Juu pitääpä katella noita aikoja ku kotiin pääsee. Onko nämä b- ryhmän autot pelissä nopeampia ku nykyajan wrc:t ? Itse en ole edes tajunnut että tässä on näitä b-ryhmän autoja [road to gloryssä?] ja olen aina ajatellut huijatuiksi ajoiksi jos ei ole ajettu wrc autolla... Skoda ei taida kuitenkaan olla b ryhmäläinen. Niitä on siellä kärjessä aika paljon.

Juu ne s2000 oli ennen päivitystä nopeimpia autoja koko pelissä. Kyllä niillä B-ryhmäläisillä pääsee nopeempaa jos vaan saa pysyyn lapasessa. Melko vikureita ovat:)

Pääsin Naken ajoa seuraamaan 10ek:n verran ja täytyy sanoa että aikamoinen rallikoulu oli. Ajolinjat ovat aivan toisenlaiset. Valitettavasti ajolinjat tulivat niin yllättäen että lopulta kaadoin autoa aika usein.:eek:

Pääsin Naken ajoa seuraamaan 10ek:n verran ja täytyy sanoa että aikamoinen rallikoulu oli. Ajolinjat ovat aivan toisenlaiset. Valitettavasti ajolinjat tulivat niin yllättäen että lopulta kaadoin autoa aika usein.:eek:

:D Hyvä jos oli apua, Argentiinassa voi kyllä hakea aika leveetä linjaa joissain jarrutuspaikoissa;)

Ehkä tässä maanantaina ollaan valmiina taisteluun, omat enkat menny jo uusiksi 4:llä ekalla:) Hyvin tuntuu muutkin ajavan reenien ja nettiaikojen perusteella, toivottavasti saadaan paljon porukkaa viivalle. Täälläkin tuntuu toimivan hyvin tuo setuppi, jonka aikaisemmin olen laittanut;)

Ehkä tässä maanantaina ollaan valmiina taisteluun, omat enkat menny jo uusiksi 4:llä ekalla:) Hyvin tuntuu muutkin ajavan reenien ja nettiaikojen perusteella, toivottavasti saadaan paljon porukkaa viivalle. Täälläkin tuntuu toimivan hyvin tuo setuppi, jonka aikaisemmin olen laittanut;)

Joo, ite vedin eilen aika monesti katon kautta ympäri, kun koitin pysyä vauhdissasi Nakke :D

Tulipa vertailtua aikoja: Paransin Las Jarillasin aikaa kolme sekkaa siitä, millä leveilin ykköskauden aikaan eli 3:45 -> 3:42

Noita videoita kun katselin niin huomasin että Argentina on se pahin tien kadottaja mun töllössä. Noi metsäosuudet on sellaisia et puista katsottava missä tie menee. Ei oo ollu intoa edes harjoitella, tarttisko mun jättää väliin koko ralli?

Noita videoita kun katselin niin huomasin että Argentina on se pahin tien kadottaja mun töllössä. Noi metsäosuudet on sellaisia et puista katsottava missä tie menee. Ei oo ollu intoa edes harjoitella, tarttisko mun jättää väliin koko ralli?

Ei tartte, jos meiltä muilta kysytään. :p Mutta jos ajaminen tuottaa tuskaa ja vie mielenterveyden, niin sitten ehkä kannattaa harkita.

Konsolilla ei pysty hakkeroimaan samalla tavalla kuten PC:llä, joten nuo "huijatut" ajat ovat enimmäkseen bugiaikoja.

Konsolilla ei pysty hakkeroimaan samalla tavalla kuten PC:llä, joten nuo "huijatut" ajat ovat enimmäkseen bugiaikoja.

Eikös flashbackeja käyttämällä saanut huijattua aikaa pois? Muistaakseni piti ensin aiheuttaa terminal damage, käyttää flashbackiä ja sitten aikaa vaan jotenkin höylääntyy pois :confused:

Tarkoitin sitä, että ne jotka hakkeroivat PC:llä, käyttävät peliin tarkoitettuja huijausohjelmia. Konsolilla ei kuitenkaan tuommoisia pysty tekemään. Tuota flashbackin käyttöä ei siis voi sanoa hakkeroinniksi. Itse en pelaa PC:llä, joten en tiedä niistä ohjelmista tarkemmin. Mutta kannattaa laittaa YouTubeen hakusanaksi vaikkapa "Dirt3 hacker". Muutamia hyviä viedoita löytyy.

Ylös Bottom