Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Olettekos jo Portugalia kokeilleet? Siellä on se yksi paksu punainen aitanauha joka pitää kiertää. Saa liikaa hyötyä jos sen läpi ajaa. Toivottavasti tiedette sen paikan. Muita kyseenalaisia paikkoja ei taida olla?
Olettekos jo Portugalia kokeilleet? Siellä on se yksi paksu punainen aitanauha joka pitää kiertää. Saa liikaa hyötyä jos sen läpi ajaa. Toivottavasti tiedette sen paikan. Muita kyseenalaisia paikkoja ei taida olla?
WRC 3 - Vodafone Rally de PORTUGAL (FULL RALLY) - Mini John Cooper Works WRC (Sordo/Del Barrio) - YouTube
Tuossa videossa kohdassa 6:54 on tuo vasemmalle kääntyvä mutka josta mainitsin. Arskan kertoma mutka taitaa olla tuo 7:05 kohdassa oleva? Olisiko hyvä jos sitäkään ei saisi vetää ojan yli hypäten?
Gamescom: WRC 4 part 1 - YouTube
Mitäs tykkäätte tulevasta WRC 4:sta? Minusta ainakin näyttää hyvältä, ja autojen äänet ovat kehittyneet paljon.
Joka vuosi parempaan mennään, mutta kyllä isoin ongelma on se, etteivät tee kuutta erillistä ek:ta. Kyllästyminen iskee aina liian nopeaan.
Hyundaikin mukana![]()
Tervehdys taas kanssakilpailijat. Vieläkö muistatte? Pelini kävi tekemässä kierroksen duunikaverillani ja palasi hyllyyn menneellä viikolla. Samalla on osin noiden kuvausreissujenkin vuoksi ruvennut kaasujalka vipattamaan. Siispä, olisin kiinnostunut ajelemaan ainakin seuraavat 4-5 kisaa, vaikka Argentiinaa varten tuleekin hieman kiire (19.05 loppuu futismatsi). Autoksi voin hyvin ottaa tuon tutun koirankopin kun se ei tunnu muille kelpaavan. Onhan sillä tullut joskus ajettua todistetusti kovaakin. Metriäkään en ole siis viime kauden jälkeen ajanut, mutta eiköhän tuossa pari ek:ta kerkeä treenaamaan duunien jälkeen. Onko teppoil hoitanut yhä kutsumiset?
Niin miten on noiden serpojen kanssa, saako ottaa pari senttiä sisempää kuin mistä tie oikeasti menee, vai pitääkö nuo vähän kuin kiertää?