Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 3 Online-sarja Kausi 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teppoil
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Liikaa voi kyllä oikoa noita mutkia Mexicossa, yritän ajella siten, että maksimissaan ois auton verran pois tieltä(ei siis auton verran tyhjää tien ja auton välissä)...

"Kaikki mikä ei ole kiellettyä, on sallittua" :)

Kyl siel pari paikkaa on missä voi rattia kääntämättä vetää mutkat suoraksi. Kerran kun testasin nuo pätkät niin hyppäsi ainakin yksi tuollainen kohta niin pahasti silmille, etten voinut enää edes autoa alkaa kääntämään.

Varmaan pitäis tehdä niin että kaikki mistä oikeat kuskit [Östberg/Neuville] oikois niin voi oikoa tässäkin, onhan siellä pari paikkaa missä saa etua mutta monesti se oikominen kyllä kostautuu vauhdin meneteyksenä..

Niin ja Nakelle, ei se minua ainakaan haittais vaikka sen auton verran jäisikin sitä tilaa tien ja auton väliin.. Pari paikkaahan siellä on mistä ei voi olla oikaisematta, koska aina sitä joku löytyy joka kuitenkin oikasee.. No, toivotaan et paras kuski kuitenkin voittaa eikä paras oikoja..

Pelattaisko tänään WRC:tä höntsän merkeissä siinä klo. 20 aikaan?
Ja missä kohdissa saa oikoa?

Niin ja on tässä ollut "sydämen päällä" viime aikoina tällainen tunnustus, kun ykköskaudella Meksikossa tuli mentyä tahalteen Guanajuatiton viimeisessä mutkassa siima-aidan väärältä puolelta. Ilmeisesti tuossa voittaa vähän aikaa, muttei kai ihan tavattomasti. Hylätäänkö meikäläisen ainoa voitto siltä kaudelta tämän takia?

Juu kyllähän sitä vois pelata.. Oikomiset sillain että paikoista mistä mentäis oikeastikkin, nauha-aitoja ei tahalleen rikota..?

Niin ja on tässä ollut "sydämen päällä" viime aikoina tällainen tunnustus, kun ykköskaudella Meksikossa tuli mentyä tahalteen Guanajuatiton viimeisessä mutkassa siima-aidan väärältä puolelta. Ilmeisesti tuossa voittaa vähän aikaa, muttei kai ihan tavattomasti. Hylätäänkö meikäläisen ainoa voitto siltä kaudelta tämän takia?

:D No ei varmasti! Ei kait meillä silloin ollut edes mitään erikoisempia sääntöjä, vasta Ranskan tapahtumat sitten pistivät miettimään miten tulisi ajella.

Tuun ajeleen kasin aikoihin jos oon kotosalla silloin.

Juu kyllähän sitä vois pelata.. Oikomiset sillain että paikoista mistä mentäis oikeastikkin, nauha-aitoja ei tahalleen rikota..?

Juu tämmöinen sääntö kait meillä on ollut käytössä+ei mitään rotkoja hypitä alas, yms

Vähän pelkään etten ehdi viivalle tänään. Vaimo on jossain saamarin vaatekutsuilla (rahaa palaa taas...) toisen muksun kanssa ja mä oon poitsun kanssa kotona. Sen nukkuma aika ois kyl 18.39-19 aikoihin, mutta viimepäivien mukaisesti ku menee niin ei nuku klo 20 mennessä. Et jos vaimo ei tuu siihen mennessä ni en ehdi. Pistäkää kutsua silti, tuun jos ehdin.

"Vielä on kesää jäljellä" ja tämä tarkoittaa sitä ettei huomenna ole minun auto lähtöluettelossa. :(

Pitäs ehtiä tänää radalle. Onkohan joku mun kaveri et voi ees kutsua pistää? :)

Voisin tulla tänään kokeilemaan, miten pärjään. Pystyn jo jotenkin ajamaan, mutta ratin nopeat liikkeet tekee vielä kipeetä.

Edit: Vai onko höntsät jo ajettu?

Voisin tulla tänään kokeilemaan, miten pärjään. Pystyn jo jotenkin ajamaan, mutta ratin nopeat liikkeet tekee vielä kipeetä.

Edit: Vai onko höntsät jo ajettu?

Ei vielä, 10 min. päästä lähtee käyntiin.

Omenanraato: Lisää WRC-Impreza555 kaveriksi (meikäläinen).

Onko onlinessa eri fysiikat kuin offlinessä? Vai onko toi volkkari noin erilainen ku Ford. Liukuu ku jäällä ajais kokoajan.

Edit: kyllä todella järkyttävää oli ajella loppupeleissä kun niin paljon liukui. Noh, ei auta ku totutella. Opettelin ajamaan ilman käsijarrua hairpinit, mutta nyt ei pysty siten ajamaan ollenkaan. :S

Täytyy säätöjäkin vielä katsoa kyllä...miten muuten, käytättekö ghostia?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Onko onlinessa eri fysiikat kuin offlinessä? Vai onko toi volkkari noin erilainen ku Ford. Liukuu ku jäällä ajais kokoajan.

Edit: kyllä todella järkyttävää oli ajella loppupeleissä kun niin paljon liukui. Noh, ei auta ku totutella. Opettelin ajamaan ilman käsijarrua hairpinit, mutta nyt ei pysty siten ajamaan ollenkaan. :S

Täytyy säätöjäkin vielä katsoa kyllä...miten muuten, käytättekö ghostia?

Joo mä oon huomannut saman, outoa... :confused: Tänään kun katoin niin huomasin että ei ole onlinessa setupit valmiina vaikka niillä olisi juuri ajanut.

Hyvät reenit oli, pidin haamut päällä ja jättäydyin parissa kohtaa katselemaan minkälaisia linjoja ajetaan, niin mun silmään ihan puhtaasti kaikki tuli. Muuten en pidä koskaan haamuja päällä, oli yllättävän vaikeeta tolleen ajella. Kokoajan meinas mutkat tulla silmille:) Dc:n jälkeisellä ek:lla olikin sit sähköauto, niin ei tarvinnu tarkoituksella jättäytyä muiden taakse:D On muuten todella veemäinen bugi manuaalivaihteilla ajaessa, toivottavasti ei tuu koskaan kisatilanteessa tota. Hyvinhän se Sawaldon käsikin tuntui toimivan ajosta päätellen.

Ite kanssa koitin parilla ek:lla ghostia päällä ja hankaloitti huomattavasti menoa.

Nuo säädöt saattaa olla välillä mitä sattuu, itekki huomannu muutaman kerran et nyt menee auto ku käärme. Veemäinen bugi tuokin. Joskus tulee tehtyä silleen, et lataa setupin ja käy vielä uudestaan kattoon et asetukset varmasti on oikeat. Offlinessä tuo on ihan sääntö, että kun aloittaa rallin ja lataa säädöt niin ne pitää käydä uudelleen lataamassa. Tämän jälkeen ne pysyy loppurallin ajan oikeina. Sama homma jos yksittäistä ek:ta ajaa.

Hyvät reenit oli, pidin haamut päällä ja jättäydyin parissa kohtaa katselemaan minkälaisia linjoja ajetaan, niin mun silmään ihan puhtaasti kaikki tuli. Muuten en pidä koskaan haamuja päällä, oli yllättävän vaikeeta tolleen ajella. Kokoajan meinas mutkat tulla silmille:) Dc:n jälkeisellä ek:lla olikin sit sähköauto, niin ei tarvinnu tarkoituksella jättäytyä muiden taakse:D On muuten todella veemäinen bugi manuaalivaihteilla ajaessa, toivottavasti ei tuu koskaan kisatilanteessa tota. Hyvinhän se Sawaldon käsikin tuntui toimivan ajosta päätellen.

Kyllä meni tosiaan yllättävän hyvin tuo kisa, ja käsikin toimi ihan hyvin... onneksi oli vain pari päivää tuo vaiva. Mutta ihan hyvin meni.
Mullakin meinaa tulla mutkat silmille, mutta yritän ajaa tien mukaan niin paljon kuin mahdollista. Ja kyllähän tuli huomattua, että nopeiten taidetaan mennä ihan tien kautta.

Nytpä ei ole enää kaatumatautia tuolla mukulakiviosuudellakaan, kun nostin rollcagea :D

mä voisin lähteä ajelemaan minillä pitkästä aikaa. jos vaan mukaan mahtuu vielä.
tunnus on janijaakkola81

Ylös Bottom