Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 3 Online-sarja Kausi 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teppoil
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Taas on tänään lähtö ralliin vaakalaudalla... koetin mennä pleikkarilla nettiin nii sanoo että "Verkkoyhteyttä ei voi luoda". Mitään asetuksia en ole muuttanut, tietokoneella ja puhelimella toimii netti moitteettomasti...

En ole varma pääsenkö ajelemaan. Teppoil voi kuitenkin pistää kutsua jos kirjaudun kisojen aikana PSN:ään.

Taas on tänään lähtö ralliin vaakalaudalla... koetin mennä pleikkarilla nettiin nii sanoo että "Verkkoyhteyttä ei voi luoda". Mitään asetuksia en ole muuttanut, tietokoneella ja puhelimella toimii netti moitteettomasti...

Onnistuuko nyt?

Voi *****, ******* ja ******* kun tekee mieli hakata tuo modeemi säpäleiksi! Ihan oikeasti bravuurikisa ja kaatuu nettiyhteyden katkeamiseen. Ei mulla muuta. Toivottavasti ensi viikolla Portugalissa menee paremmin. Nyt sapettaa niin ruutanasti...

Tekis mieli heittää koko peli roskiin. Offlinessä ennen kisoja treenasin. Sit kisaan ja auto liukuu miten sattuu, eikä mitään tolkkua touhussa. Noh, sitten omana mokana unohdan kolmos ek:lla tehdä säädöt, joten se menee ihan penkin alle, mut muiden virheiden takia nousin silti kolmanneksi.

Nelos ek:lla taas omat säädöt jotka tein eilen. No ne tietty taas tuntu todella oudoilta ja kaupungissa kaadoin kolmesti auton ja jäin 29sek.

Päätin vikalle ek:lle etten säädä ollenkaan, meni maku tohon liukumiseen. No heti ek:n alussa tulin sivuluisussa siten et hieman osui perä kallioon..ei todellakaan edes vauhtia hidastavasti, niin eikö tää pirun peli imase mun auton kallion sisään bugitamaan! Siellä meni sit 5-6sek ja koko auto punaisena koko loppu ek:n.

En millää kärjen vauhtiin ois päässy, mutta ilman tota hiton liukumista, bugittamista ja omaa säätäkämmiä olisin ollut kolmas. Kyllä potuttaa 5 sija.

olhan se mukavaa körötellä mut taitaa olla aika ajanu musta ohi ootellaan sitä päivää kun päästään pappa luokkaan siihen saakka ajellaan muiden kiusaks

Se on vähän fifty-fifty, jaksanko ajella onlineä WRC 4:n parissa. Tarkoituksena olisi myydä kolmososa ennen nelosen ostoa, mutta jos se on mun kohdalla samanlaista kolarointia kuin edeltäjässä, niin jää kisailut siihen.

Olipas taas tiukka kärkikamppailu! Nyt ei tainnut tulla yhtään isompaa virhettäkään, pieniä kyllä useampia ja kaupunkiosuudet otin todella rauhallisesti. 4 ek:lla olin ekassa splitissä jo yli 3,5 sek kärkeä jäljessä ja keskivaiheilla rotkoon ajo oli enemmän kuin lähellä. Perä roikkui jo rotkon puolella ja pari puuta lähestyi, mutta sain kuin sainkin kammettua auton ajoissa tielle. Harmi kun juuri tuolla ek:lla pojan kännykän muistikortti tuli täyteen niin jäi tuo tallentamatta. Sit 2 viimeistä tallensin omalla kännykällä ja niissä laatu on aika surkea, mut laitan kuiten nekin tuubiin.
Vehka kyllä ajoi hienosti, onneksi sain pidettyä eron kohtuu pienenä 3:lla ekalla. Nelosella sit tuli vähän kaikilla vissiin ylimääräistä ohjelmaa, ja itse selvisin kohtuu pienillä virheillä niin sain takaa-ajon käyntiin. Vitonenki tuli hieman haparoiden, mutta isommilta virheiltä vältyin niin sitten sainkin kärkipaikan haltuun. Kutosella sain ihan hyvän rytmin ja sieltä vielä pari extrapistettä.
Mukavasti oli porukkaa, vielä kun Sawaldo ja Jinkku olisivat olleet mukana. Kiitos taas kaikille mukana olleille!

Raastaa hermoja näköjään taas WRC. Itse tyydyin ottamaan huumorilla omat seikkailut. Nelosek:lla tipahdin tieltä rotkoon ja siellä tuli sitten seikkaltua yli 20s ennen kuin löytyi kohta nousta tielle takaisin. :D Sija saattoi mennä, mutta kärkikaksikon vauhtiin ei ollut mitään asiaa. Hienoa ajoa Nakelta ja vehkalta!

Harmi tietty nuo yhteysongelmat. Jos oikein muistan niin Meksiko taitaa olla se pahin noiden kanssa. Itselläkin katkesi silloin ykköskaudella, Nakella viime kaudella ja nyt Arskalla ja juusolla. Onneksi ei tarvitse Meksikoon enää palata tässä pelissä.

Kummasti auto tuntuu luisuvan onlinessä kun vertaa yksin peliin, omat ajat jäi kokoajan joku 5-15sekkaa yksinpeliaikoihin vaikka ei mitään kummenpaa äksöniä ollutkaan. Kummallinen "bugi" mutta sama se vissiin on kaikilla.

Ja hyvää kisaa oli tompertonin kanssa :)

Raastaa hermoja näköjään taas WRC. Itse tyydyin ottamaan huumorilla omat seikkailut.

Ei ne omat seikkailut mitään, se on kisailua. Mutta nuo pelin ongelmat raastaa ja pahasti. Varsinkin kun alkuvuoden jälkeen sai pitkästä aikaa ajoinnon päälle, niin onlinessa on kuin eri peliä ajaisi ja ajointo hiipuu samaa tahtia ja se jos mikä on ärsyttävää. Kuitenkin odotti et tämä juuri ois nostanu niitä entisestään. :)

Koitetaan kuitenkin jotenkin päästä ensiviikollakin mukaan.

Kummasti auto tuntuu luisuvan onlinessä kun vertaa yksin peliin, omat ajat jäi kokoajan joku 5-15sekkaa yksinpeliaikoihin vaikka ei mitään kummenpaa äksöniä ollutkaan. Kummallinen "bugi" mutta sama se vissiin on kaikilla.

Ja hyvää kisaa oli tompertonin kanssa :)

Ilmeisesti se ei yhtä paha kaikilla ole, tai sitten muut on tahkonnut onlinessa niin paljon että on tottunut siihen. Tosin varmaan moni treenas ennen kisaa yksinpelissä niin luulis noin selkeän eron huomaavan. Itse huomaan hairpineissä jotka ajan ilman käsijarrua, mutta onlinessa liukuu niin ettei voi kuin heittää käsijarrulla auton erisuuntaan.

Johan on ollut kisa! Monenlaista ongelmaa ja haastetta. Toisaalta tälläistä se ralli on virtuaali maailmassa. ;) Kauden alku on minulle vaikeaa osallistumisen suhteen mutta toivotaan että loppu kaudesta olen paremmin paikalla.

Onhan tuolla netissä aina vähän "hitaampaa" tuo meneminen, joten johtuisiko tuo outous siitä. Ite en ainakaan muuta ole huomannut, tieten tuo säätöbugi välillä. Nytkin tarkistin aina uudelleen nuo säädöt ettei peli ole arponut jotain omia säätöjä.

Jani Jaakkolalle: Sinähän oot 5 vuotta nuorempi kuin minä ;)

Arskalla taitaa olla tuollainen Colinin ajotyyli, et tulos tai ulos:) Rauhotat vähä kisoihin niin hyvä tulee, kun nopeutta sulla kyllä riittää!

Ainiin, ensviikolla jää rallit väliin, kun lähden reissuun lauantaina ja palaan keskiviikkona. Harmittaa kun tas jää Portugali väliin...mitä jos ajaisitte vaikka Kreikan tai Italian ens viikolla:D

Nakke taitaa elimistö olla jo 60 ja silmät 70+. mukavaahan tuo on ajella vaikkei pärjääkään

Kylläpäs oli kisa.. Sanonta harjoitus tekee mestarin meinas pitää paikkaansa mutta ei ihan.. Yksi mestari oli vielä liikaa. 3 ekaa pätkää tuli hyvin. Nelosella ihan pikkasen perä kallioon ja katolleenhan siittä mentiin ja monta kierrosta. Aikaa meni vähintään 5sec. Viimesellä sektorilla sitten sekuntti nakkea kiinni ja sain pitää johtopaikkani. Vitoselle lähdettiin muistaakseni puolen sekunnin etumatkalta. Jälleen otettiin tuntumaa kallioon ja arviolta 3 sekkaa siinä. Viimeselle pätkälle lähdettiin sit 2 sekunnin takamatkalta. Lyhyt pätkä, 35 sekunttia taakse eroa ja tulos tai ulos meininkillä lähettiin. Ei auttanut liikaa tuli virheitä. Mutta kaiken kaikkiaan tämä anto kyllä paljon uskoa. Kovalla harjoittelulla näköjään saa sijoitusta ja nopeutta nuin paljon lisää. Toki muutama huippu kaveri puuttui mutta Nakkea voi varmasti pitää hyvänä mittarina :)

Ja omenalle. Kyllä se sama liukuminen tulee mullekkin.. Varsinkin mutkista ulostultaessa ei meinaa kääntyä millään.

On muuten ärsyttäviä nää bugit. Ihan turha on säätöjäkään tallentaa ku kone sekoittaa ne aina + ne pitää olla joka pätkä laittamassa uudestaan..

Mut kiitoksia kaikille ja varsin Nakelle mahtavasta kilpailusta!

Ja sit niitä viteoita:

Ek1
[video=youtube_share;aAfqE9QxyV8]http://youtu.be/aAfqE9QxyV8[/video]

Ek2
[video=youtube_share;Ikq3DXmd0T4]http://youtu.be/Ikq3DXmd0T4[/video]

Ek3
[video=youtube_share;hzIS_JVxrNk]http://youtu.be/hzIS_JVxrNk[/video]

Ek4(vähän alkua vaan)
[video=youtube_share;Io_rwLUCs3U]http://youtu.be/Io_rwLUCs3U[/video]

Ek5
[video=youtube_share;HaI-_9y4dfg]http://youtu.be/HaI-_9y4dfg[/video]

Ek6 + tulokset
[video=youtube_share;LwOffwi0u2c]http://youtu.be/LwOffwi0u2c[/video]

Mitäköhän toi pelin ajanotto taas sekoilee? Näytti mulle ss1 ekan splitin jälkeen että johtaisin puolella sekunnilla, mutta videossa taitaa vehka näkyä ykkösenä tuossa kohdassa :confused :

Huonosta yhteydestä johtuu. Monesti mullakin käyny, että ensin näyttää vihreetä mut sitten jossain vaiheessa saattaa muuttuaki punaseksi.

Taisin tosiaan johtaa siinä ekalla splitillä jo. Kyllä tosiaan on arskalla netissä joku ongelma, ei se ketään varmaan haittaa mutta monesti on käynyt niin että esim. 10 autoa on tullut maaliin mutta arskaa ei näy, yhtäkkiä arska sitten ilmestyykin listalle omalle paikalleen eli esim. Viidenneksi. Montessa viimesen pätkän jälkeen luulin jo et olin rallin kolmas ku yhtäkkiä ilmestyitkin siihen ja hävisin sit jotain 0.2 sekunttia :)

Mut ei voi mitään, tuo johtuu kyllä pelistäkin. Toivotaan et neloseen tulee hieman sujuvampi nettipeli.

11qqtqh.jpg

Top-3 EK-ajat:

EK1: vehka1, Nakke, teppoil
EK2: vehka1, Nakke, Omenanraato
EK3: vehka1, Nakke, WRC-Impreza555
EK4: Nakke, vehka1, SuomiFIN
EK5: Nakke, vehka1, teppoil
EK6: teppoil, Nakke, vehka1

Ylös Bottom