Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 3 Online-sarja Kausi 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teppoil
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Testasin Mexicon ekaa, mitä raati on mieltä, tuleeko leikattua liikaa:

[video=youtube_share;86pQBuBlO_A]http://youtu.be/86pQBuBlO_A[/video]

Nakke: Et leikkaa liikaa. Mutta pikkasen liian lujaa ajoit ehkä, hiljennäthän sit vähän kisassa? ;)

Teppoil: Tuo huijauskeino ei selvästikkään ole kovin monen tiedossa, joten ei sitä varmasti kannate alkaa julkisesti huutelemaan.. Kohta on listan 1000 ensimmäistä nimeä alle minuutin aikoja joka pätkällä. :)

Nakke: Et leikkaa liikaa. Mutta pikkasen liian lujaa ajoit ehkä, hiljennäthän sit vähän kisassa? ;)

Teppoil: Tuo huijauskeino ei selvästikkään ole kovin monen tiedossa, joten ei sitä varmasti kannate alkaa julkisesti huutelemaan.. Kohta on listan 1000 ensimmäistä nimeä alle minuutin aikoja joka pätkällä. :)

Hyvä, hyvä. Joo siis tuo oli semmoinen lämmittelyveto vasta, kisassa sit ajetaan tosissaan ;) Ajoin myös toista ek:ta ja siinä mulla taitaa olla oikomisaika tuolla netissä. 2:50.xx ajoin eilen, ja en kyllä oikomatta paljon lujempaa pysty ajaan. Tuo on varmaan tullu ajettua jossain nettikisassa, jossa nähny, että toisetki oikoo...

Teppoil, joo parempi olla kertomatta. Harmi, että tuommoinenkin bugi on päässyt mukaan. Ois muuuten hyvä jos pystyis noitten oikeiden huippuaikojen haamuajoja kattoon...

Olen tätä ketjua taka-alalta seuraillut ja mietin tuossa jo tovin et kysyisinkö mahdollisuuksia päästä ajelemaan seuraavaan kisaan. Mutta Nakken 2.31 tuonne Meksikon ekaan pätkään, kyllä muutti mielen. Itse koitin tuota kerran ja 2.38. On kyllä niin raju ero etten taida teidän leikkiin tulla mukaan ollenkaan. :)

Varsinkin, kun itse ajan rallipelejä idealla, ettei ek:ta opetella ulkoa, toisin kuin radalla ajaessa, vaan aina on fiilis "tuntemattomuudesta". Toki jotkin paikat oppii muistamaan, muttei joka mutkaa millään. Ei ole mulla siis saumoja pärjätä teidän ammattilaisten joukossa. :)

Olen tätä ketjua taka-alalta seuraillut ja mietin tuossa jo tovin et kysyisinkö mahdollisuuksia päästä ajelemaan seuraavaan kisaan. Mutta Nakken 2.31 tuonne Meksikon ekaan pätkään, kyllä muutti mielen. Itse koitin tuota kerran ja 2.38. On kyllä niin raju ero etten taida teidän leikkiin tulla mukaan ollenkaan. :)

Varsinkin, kun itse ajan rallipelejä idealla, ettei ek:ta opetella ulkoa, toisin kuin radalla ajaessa, vaan aina on fiilis "tuntemattomuudesta". Toki jotkin paikat oppii muistamaan, muttei joka mutkaa millään. Ei ole mulla siis saumoja pärjätä teidän ammattilaisten joukossa. :)

Eiku mukaan vaan. Ei kisassa tuollaisia 2:31 aikoja ajeta (en ainakaan minä), tuo tuli ihan maximattakilla. 2:38 ajalla ollaan jo ihan hyvin kärjen tuntumassa, ja Mexico varsinkin semmoinen maa missä voi tapahtua mitä vaan. Eihän tätä muutenkaan voittojen perässä ajeta vaan hauskanpidon merkeissä.

Tule vain kokeilemaan. Itsekkään en muista pätkiä ulkoa, mitä nyt tietysti paljon mutkia muistan ku niin paljon ajanut, ajat pari kertaa pätkät läpi niin se on jo melkeenpä sama asia ku ulkoa muistais ja olisit varmasti tullut lujempaa. Ja kuten Nakke sanoi, tuskin kisassa tullaan nuin lujaa ja uskallanpa luvata että jos vältyt isommilta virheiltä niin aika hyvin pystyt taisteleen sijoituksista, jokainen kuski on tainnut vetää joka ikisessä kisassa ainakin kerran pihalle, ainakin mitä nuita Naken videoita on katsonut niin kyllä kumpaankin ralliin on vissiin yks penkkaan ajo sattunut, ja silti voittanu rallit. Ja tosiaankin hauskanpidon merkeissä ajellaan. :)

Ja ite muuten huomasin ehkä syyn miksi hävisin niin paljon nakelle ajassa, oion jopa liikaa joissakin paikoissa ja siittä johtuen auto menettää vauhtia ja aika heti huononee... On kyllä hankala ajaa lujaa mexicossa. Itse vaan odotan hirveästi omaa suosikkiralliani Espanjaa, joskohan sitä siellä jo pystyi ajaan palkintopallille :D

Ilman muuta kannattaa tulla mukaan ajamaan jos vähäänkään kiinnostaa. Olen suht varma, että viihtyisit. Ja ihan vertailun vuoksi, ajoin äsken Meksikon EK1 läpi ja aikani oli 2.42. Jos oikeasti vain koitit kerran ja vedit 2.38 niin olen varma ettet tässä porukassa pohjille jää. Oma taktiikka on ajaa ralli läpi yleensä 1-2 kertaa ennen kisaa. Tänään kerran ja viikonloppuna toisen kerran, jos jaksaa. Ja jos et halua harjoitella koko rallia etukäteen, niin voithan aina ajaa vaikka kerran jonkun pitkän pätkän läpi ennen rallia. Niin ei tarvitse ihan kylmiltään lähteä ralliin ja on jonkinlainen tuntuma tiestöön. Mutta tervetullut olet ajamaan todellakin :)

Maanantaisin vissiin ajelitte. Täytyykin pistää korvantaakse jos ehtis sillon ajelemaan. Tiedän sen maanantaina päivällä kyllä.

Mitkä autot on vapaana? Ja miten nettipelin puolella pääsi säätämään autoa, vai onko se hostin asetuksista kii? Sen mitä netissä tota oon koittanut, niin ei pystyny säätämään. Ei ainakaan osunu silmiin.

Maanantaisin vissiin ajelitte. Täytyykin pistää korvantaakse jos ehtis sillon ajelemaan. Tiedän sen maanantaina päivällä kyllä.

Mitkä autot on vapaana? Ja miten nettipelin puolella pääsi säätämään autoa, vai onko se hostin asetuksista kii? Sen mitä netissä tota oon koittanut, niin ei pystyny säätämään. Ei ainakaan osunu silmiin.

Joo maanantaisin klo 20. Vähän ennen kannattaa olla paikalla. Auto on täysin vapaavalintainen.

Itse en autoa säädä, mutta se onnistuu siinä vaiheessa kun ollaan "lobbyssa" painamalla jotain nappia, olisiko ollut neliötä.

Volkkarilla olisi paikka vapaana, sitten olisi joka tallissa 4 kuskia (pl mini, jossa ei ketään). Mut jos tuo ei istu käteen niin varmaan saat valita sopivammankin. Autoa pääsee onlinessä säätämään sitten kun ek on valittu painamalla kolmiota. Näyttää Mexicossakin toimivan tuo setuppi, jonka postasin edelliselle sivulle. Ainoastaan asfalttiosuudella on havaittavissa kaatumatautia normaalia enemmän, joten pitää muistaa ajaa ne osuudet hiljaa :rolleyes:

Kaikki ne yhtä huonosti menee, et kyl se volkkarikin siel tulee alla siinä missä muutkin. :)

Onko joku innostunut ottamaan nyt jonkun leikkiskaban niin pääsisi tuohon nettipeliin sisälle?

Edit: no joo, eipä tuo volkkari tunnu yhtään niin hyvältä kuin Ford, mut voin silti ajella tuolla. Tuntu liukuvanihan eritavalla kuin offlinessä

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tervetuloa vaan mukaan, Omenanraato. Kyllähän siinä vähän hiljempaa mennään sarjaa ajettaessa kun ei saisi oikein virheitä tehdä, single racessa/rallyssähän pätkän voi aina ottaa uusiksi jos menee pieleen.

Saas nähdä ottaako meikäläinen hattutempun Meksikosta, tällä kertaa ratilla ajaen (tosin viimeksihän se voitto irtosi vähän kyseenalaisesti), en ole päässyt treenaamaan kun muut asiat puskee kovasti päälle, mutta viikonloppuna kerkeän vielä hioa ajoa :) Kovaa ainakin Nakke vetää.

Nakke: Ainoastaan asfalttiosuudella on havaittavissa kaatumatautia normaalia enemmän, joten pitää muistaa ajaa ne osuudet hiljaa.
Haa! Siinä olis tilaisuus iskeä :D

Näyttää Mexicossakin toimivan tuo setuppi, jonka postasin edelliselle sivulle. Ainoastaan asfalttiosuudella on havaittavissa kaatumatautia normaalia enemmän, joten pitää muistaa ajaa ne osuudet hiljaa :rolleyes:
Ihan hyvät säädöt, mutta auton korkeus Meksikoon on ihan turhaan kympissä. Laskin sen itse vitoseenja kaatumatautisuus pieneni huomattavasti.

Tulipa tossa testailtua mexicoo ja noita Nakken säätöjä ja täytyy sanoo että aika tosin parani esim. tolla videolla näkyvällä pätkällä. Vedin varmaan 10 kertaa putkeen saman pätkän ja en päässy kun johonkin 2.41 aikaan ja sen jälkeen testasin ihan oletus säädöillä melkeen sama aika pamahti joten tässä on tää dilemma jos muistaa radan ulkomuistista niin pääsee kovempaa. Mutta kokemus puhuu miten niitä säätöjä hyödynnetään. Sama se on tua formulan puolella kun hakannu kokovuoden peliä ja tietää säädöt niin kyllähän siä yleensä kovaa pääsee. Jos sitä ny jossain kisassa pääsis vaikka top 8 niin ihan tyytyväinen vois olla edes hetken :)

Tuli tänään ulkona kaaduttua sen verran pahasti, että oikea käsi on kipeenä... voin siis pelata esim. ohjaimella mutta ratilla kun joutuu kääntämään vähän suuremmin niin ei onnistu ollenkaan :(
Toivottavasti paranee sit viimeistään ralliin mennessä, ei ainakaan sitä ennen pysty treenaamaan ratilla. Eikä oikeestaan kehtaa ohjaimellakaan pelata, kun sillä ei suju ollenkaa

Tuli tänään ulkona kaaduttua sen verran pahasti, että oikea käsi on kipeenä... voin siis pelata esim. ohjaimella mutta ratilla kun joutuu kääntämään vähän suuremmin niin ei onnistu ollenkaan :(
Toivottavasti paranee sit viimeistään ralliin mennessä, ei ainakaan sitä ennen pysty treenaamaan ratilla. Eikä oikeestaan kehtaa ohjaimellakaan pelata, kun sillä ei suju ollenkaa

Huono homma :/ Toivottavaasti paranee pian. Ei ole muuten Malcolm Wilson ja kumppanit tyytyväisiä kun ykköskuski teloo itseään vapaa-ajalla.

Huono homma :/ Toivottavaasti paranee pian. Ei ole muuten Malcolm Wilson ja kumppanit tyytyväisiä kun ykköskuski teloo itseään vapaa-ajalla.
Malcolm lupas ennen kauden alkua että puoleenväliin kautta on kaikki samalla viivalla.. Sen jälkeen katotaan pitääkö alkaa harrastaan tallipeliä.;)

Mut juu, pikaisia paranemisia, jos ajettais keppivaihteilla niin pitäs varmaan virittää vaihteet vasemmalle puolelle niinkuin Colinille aikoinaan..

Harmi homma, varsinkin kun oot ollu Mexicossa aina hyvässä vauhdissa...niinkuin joka paikassa...Toivotaan, et käsi kuitenkin paranis kisaan mennessä. Jos ohjaimella pystyy ajeleen niin onhan siinä kuitenki se hyvä, että saa palautettua ek:t mieleen.

Kokeilin laskea tuota ajokorkeutta, mutta jotenkin tuntu tuo 5 liian matalalta, niinpä laitoin sen 8(joka on oletuksena). Tuokin jo vähentää kaatumatautia, eikä auto kuitenkaan kipinöi maaliin tullessa :)

Liikaa voi kyllä oikoa noita mutkia Mexicossa, yritän ajella siten, että maksimissaan ois auton verran pois tieltä(ei siis auton verran tyhjää tien ja auton välissä)...

Ylös Bottom