Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Testasin Mexicon ekaa, mitä raati on mieltä, tuleeko leikattua liikaa:
Nakke: Et leikkaa liikaa. Mutta pikkasen liian lujaa ajoit ehkä, hiljennäthän sit vähän kisassa?
Teppoil: Tuo huijauskeino ei selvästikkään ole kovin monen tiedossa, joten ei sitä varmasti kannate alkaa julkisesti huutelemaan.. Kohta on listan 1000 ensimmäistä nimeä alle minuutin aikoja joka pätkällä.![]()
Olen tätä ketjua taka-alalta seuraillut ja mietin tuossa jo tovin et kysyisinkö mahdollisuuksia päästä ajelemaan seuraavaan kisaan. Mutta Nakken 2.31 tuonne Meksikon ekaan pätkään, kyllä muutti mielen. Itse koitin tuota kerran ja 2.38. On kyllä niin raju ero etten taida teidän leikkiin tulla mukaan ollenkaan.
Varsinkin, kun itse ajan rallipelejä idealla, ettei ek:ta opetella ulkoa, toisin kuin radalla ajaessa, vaan aina on fiilis "tuntemattomuudesta". Toki jotkin paikat oppii muistamaan, muttei joka mutkaa millään. Ei ole mulla siis saumoja pärjätä teidän ammattilaisten joukossa.![]()
Tule vain kokeilemaan. Itsekkään en muista pätkiä ulkoa, mitä nyt tietysti paljon mutkia muistan ku niin paljon ajanut, ajat pari kertaa pätkät läpi niin se on jo melkeenpä sama asia ku ulkoa muistais ja olisit varmasti tullut lujempaa. Ja kuten Nakke sanoi, tuskin kisassa tullaan nuin lujaa ja uskallanpa luvata että jos vältyt isommilta virheiltä niin aika hyvin pystyt taisteleen sijoituksista, jokainen kuski on tainnut vetää joka ikisessä kisassa ainakin kerran pihalle, ainakin mitä nuita Naken videoita on katsonut niin kyllä kumpaankin ralliin on vissiin yks penkkaan ajo sattunut, ja silti voittanu rallit. Ja tosiaankin hauskanpidon merkeissä ajellaan.Olen tätä ketjua taka-alalta seuraillut ja mietin tuossa jo tovin et kysyisinkö mahdollisuuksia päästä ajelemaan seuraavaan kisaan. Mutta Nakken 2.31 tuonne Meksikon ekaan pätkään, kyllä muutti mielen. Itse koitin tuota kerran ja 2.38. On kyllä niin raju ero etten taida teidän leikkiin tulla mukaan ollenkaan.
Varsinkin, kun itse ajan rallipelejä idealla, ettei ek:ta opetella ulkoa, toisin kuin radalla ajaessa, vaan aina on fiilis "tuntemattomuudesta". Toki jotkin paikat oppii muistamaan, muttei joka mutkaa millään. Ei ole mulla siis saumoja pärjätä teidän ammattilaisten joukossa.![]()
Olen tätä ketjua taka-alalta seuraillut ja mietin tuossa jo tovin et kysyisinkö mahdollisuuksia päästä ajelemaan seuraavaan kisaan. Mutta Nakken 2.31 tuonne Meksikon ekaan pätkään, kyllä muutti mielen. Itse koitin tuota kerran ja 2.38. On kyllä niin raju ero etten taida teidän leikkiin tulla mukaan ollenkaan.
Maanantaisin vissiin ajelitte. Täytyykin pistää korvantaakse jos ehtis sillon ajelemaan. Tiedän sen maanantaina päivällä kyllä.
Mitkä autot on vapaana? Ja miten nettipelin puolella pääsi säätämään autoa, vai onko se hostin asetuksista kii? Sen mitä netissä tota oon koittanut, niin ei pystyny säätämään. Ei ainakaan osunu silmiin.
Ihan hyvät säädöt, mutta auton korkeus Meksikoon on ihan turhaan kympissä. Laskin sen itse vitoseenja kaatumatautisuus pieneni huomattavasti.Näyttää Mexicossakin toimivan tuo setuppi, jonka postasin edelliselle sivulle. Ainoastaan asfalttiosuudella on havaittavissa kaatumatautia normaalia enemmän, joten pitää muistaa ajaa ne osuudet hiljaa![]()
Ihan hyvät säädöt, mutta auton korkeus Meksikoon on ihan turhaan kympissä. Laskin sen itse vitoseenja kaatumatautisuus pieneni huomattavasti.
Tuli tänään ulkona kaaduttua sen verran pahasti, että oikea käsi on kipeenä... voin siis pelata esim. ohjaimella mutta ratilla kun joutuu kääntämään vähän suuremmin niin ei onnistu ollenkaan
Toivottavasti paranee sit viimeistään ralliin mennessä, ei ainakaan sitä ennen pysty treenaamaan ratilla. Eikä oikeestaan kehtaa ohjaimellakaan pelata, kun sillä ei suju ollenkaa
Malcolm lupas ennen kauden alkua että puoleenväliin kautta on kaikki samalla viivalla.. Sen jälkeen katotaan pitääkö alkaa harrastaan tallipeliä.Huono homma :/ Toivottavaasti paranee pian. Ei ole muuten Malcolm Wilson ja kumppanit tyytyväisiä kun ykköskuski teloo itseään vapaa-ajalla.
Tuli tänään ulkona kaaduttua sen verran pahasti, että oikea käsi on kipeenä... voin siis pelata esim. ohjaimella mutta ratilla kun joutuu kääntämään vähän suuremmin niin ei onnistu ollenkaan
Toivottavasti paranee sit viimeistään ralliin mennessä, ei ainakaan sitä ennen pysty treenaamaan ratilla. Eikä oikeestaan kehtaa ohjaimellakaan pelata, kun sillä ei suju ollenkaa