Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Millos kerkeet laittaa tulokset?
Mites on Ruottiin "tutustuminen" menny? Ite oon kyllä ollut yllättynyt, kuinka paljon nuo manuaalivaihteet on vaikuttanu ajamiseen. Pystyy ihan eri lailla vetämään ja kellokin tykkää. Ruottiinki sain parannettua kaikille ek:lle omia ennätyksiä suht helposti, vaikka luulin, että noissa on jo omat rajat tulleet vastaan. Sama oli myös Montessa. Ja kun nuo ajat on vielä tulleet aika huonoilla vedoilla niin nyt alkaa ymmärtämään paremmin noita huippuaikoja. Suosittelen kyllä opetteleen jos ei vielä oo käytössä.
ps. Toivottavasti Nakke kuvaat taas Ruotsin rallin. Oli mielenkiintoista vertailla ajamista Monten rinteillä.
Yritän kuvata. Millaisia havaintoja tuli tehtyä?
Säätääkö kukaan muu muuten autoa, ite säädään vähintään välitykset, downforcen, käsijarrun tehon ja kääntöherkkyyden. Sitten on yks spesiaali setuppi, joka toimii lähes kaikissa soraralleissa...
Mites on Ruottiin "tutustuminen" menny? Ite oon kyllä ollut yllättynyt, kuinka paljon nuo manuaalivaihteet on vaikuttanu ajamiseen. Pystyy ihan eri lailla vetämään ja kellokin tykkää. Ruottiinki sain parannettua kaikille ek:lle omia ennätyksiä suht helposti, vaikka luulin, että noissa on jo omat rajat tulleet vastaan. Sama oli myös Montessa. Ja kun nuo ajat on vielä tulleet aika huonoilla vedoilla niin nyt alkaa ymmärtämään paremmin noita huippuaikoja. Suosittelen kyllä opetteleen jos ei vielä oo käytössä.
Vaihdan muuten Fordille, mikäli siis tällainen sallittua on. Yksinkertaisesti parempi auto. Tulipa muuten deja-vu tuosta...
En muista ootko maininnu, et mitä nappeja käytät kaasuna ja jarruna? Mulla perinteiset x ja neliö. Nuo kun ite vielä opettelis nykytyyliin hartianäppäimiin niin pystyis paremmin annosteleen noita. Tosin ei mulla mitkään kirurgin käpälät oo nii ei varmaan pystys tarpeeksi hyvin hyödyntään