Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Täällähän hiljaista...kaikki vissiin reenaa niin kovaa ettei ehi kirjoitteleen
Eilen ja toissapäivänä testailin niin ei taho oikein hyviä säätöjä löytyä Kreikkaan, ekalla toimii defaultti pikku muutoksilla ihan ok, mut seuraavalla taas ei niin hyvin. Pitää vissiin hakee joka ek:lle oma setuppi. Hankala ralli kun niin erilaista tiestöä...
Ei ole kerennyt viikolla edes pleikkaria avata. Jos nyt viikonloppuna sitten vähän pystyisi kokeilemaan Kreikkaa. Jos en väärin muista, niin siellä on se yksi tuplaneulansilmä, joka sovittiin viime kaudella ajettavaksi tietä pitkin, vaikka peli sallii sen vetämisen lähes suoraan. Tänä vuonna sama sääntö eikö niin? Onkos siellä muita paikkoja, jotka vaativat erityissääntöjä?
[video=youtube;lyZVTFEcKFA]http://www.youtube.com/watch?v=lyZVTFEcKFA[/video]
Kohdassa 1:50, siinä voi oikoa reilumminkin
Juu, se paikka ajetaan ihan tietä pitkin. Mites tämä paikka: Samalla suoralla käännytään keskivaiheessa sitä vasemmalle takaviistoristeyksestä tultaessa. En nyt tiedä voittaako tuossa yhtään aikaa mutta aika railakkaasti ainakin saa oikaistua.Ei ole kerennyt viikolla edes pleikkaria avata. Jos nyt viikonloppuna sitten vähän pystyisi kokeilemaan Kreikkaa. Jos en väärin muista, niin siellä on se yksi tuplaneulansilmä, joka sovittiin viime kaudella ajettavaksi tietä pitkin, vaikka peli sallii sen vetämisen lähes suoraan. Tänä vuonna sama sääntö eikö niin? Onkos siellä muita paikkoja, jotka vaativat erityissääntöjä?
Mites tämä paikka: Samalla suoralla käännytään keskivaiheessa sitä vasemmalle takaviistoristeyksestä tultaessa. En nyt tiedä voittaako tuossa yhtään aikaa mutta aika railakkaasti ainakin saa oikaistua.
Itekin testailin äsken Akropolista ja hyvin tuntui auto kulkevan kaverin säädöillä. Problem solved!Nojoo, loppuu se säätäminen. Ajelin ek:t läpi noilla sorasäädöillä, joilla muutkin sorarallit olen ajellut niin hyväthän ne on. Jotenki tuntu aluksi ettei ne toimi, mut välitykset ja korkeuden kun laittoi kohdilleen niin sitten alkoi kellokin tykkäämään. Varmaan menis defaulteilla ihan yhtä lailla, mut onpahan auto tutumman tuntuinen kun aina on samat säädöt![]()
Tuossa videon 0:43 kohdalla oikealla puolella on pieni nyppylä. Siitä kun hyppää, niin saa ajasta jonkin verran pois. Taitaa siitä ajaminen olla kielletty?
Kokeilin tuota kohtaa niin kyllähän se vähän rajatapaus on...saa teppoili päättää, mulle ihan sama. Tuohon kohtaan tullaan sokkona ja oikomislinja pitää ottaa jo ennenkuin näkee mutkaa...
Öhh, siis jos ymmärsin oikein niin ei tuosta kyllä mitään hyödy, ellei sitten tarkoituksella oikaise. Omien kokemusten perusteella auto kyllä lähtee kyljelleen tai tärähtää kallioon jos tuosta yrittää mennä, eli en nyt ite ainakaan menis tuota kohtaa tuomitsemaan.
Meikään sitten iski vihdoinkin manuaalivillitys ja tänään tuli jo ajettua formuloita manuaalilootalla. Ajattelin ehkä kokeilla huomenna rallin parissa samaa, onko helppoa siirtyä kylmiltään manuaaleihin?
Nimenomaan tuo, jos tarkoituksella oikaisee, niin siinä ei tarvi hiljentää ollenkaan vaan päinvastoin voi heittää vitosta silmään...
Ja manuaalista, niin onhan tässä aikaa vielä testailla...radalla niitä on helpompi käyttää kuin rallissa...