Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 4 Online-sarja kausi1

Vastaus: WRC 4 Online-sarja kausi1

Tää on vähän hankala ralli nuitten suhteen.. Esim ek1 toinen mutka pystyy leikkaamaan aika paljon, niinku myös saman toisinpäin. Ja ku ei aitaa oo ja tasasta peltoa mistä pääsis oikeallakin autolla niin miksei siittä vois mennä.. Itse ajelin rattiepisodin jälkeen aika paljon chostit päällä ja välillä ku pysyin perässä niin ei kukaan oikonu eikä edes käyttäny hyväksi tuota mainitsemaani mutkaa. Eli kyllä, oisit voinu ottaa rohkeempaa linjaa enkä ainakaan minä olis valittanu :D
 
Vastaus: WRC 4 Online-sarja kausi1

Olen ottanut tästä pelistä lähtien linjan, että en enää oio liikaa mutkista. Niin, miten on, hostaanko tästä lähtien?
 
Vastaus: WRC 4 Online-sarja kausi1

Juu voithan sä kokeilla hostaamista. Jotenkin tuntuu että esim. teppoilin hostiin pääsen paremmin kun Naken hostiin. Toisaalta taas suurimpaan osiin nettipeleistä en edes pääse sisään, eli ei se Nakellakaan huono yhteys ole.
 
Vastaus: WRC 4 Online-sarja kausi1

Mistä sää Jinkku katoit tuon nopeuden? Käyppä testaan vaikka www.nopeustesti.com Mulla tuo näyttää n. 10/2mbps. Jos sulla on nopeus 130Mbps nii kyllä kannattaa hostata.
 
Vastaus: WRC 4 Online-sarja kausi1

Jollain tasolla pienen piston sydämmessäni tunnen mutta väitän kuitenkin ettei mitään aivan härskiä oikomista olisi ollut omalta osaltani. Olen niin kaukana kärjestä mutta vastataan kun kysytään. :)
 
Vastaus: WRC 4 Online-sarja kausi1

Jollain tasolla pienen piston sydämmessäni tunnen mutta väitän kuitenkin ettei mitään aivan härskiä oikomista olisi ollut omalta osaltani. Olen niin kaukana kärjestä mutta vastataan kun kysytään. :)

Hahaha, joo en semmoista epäile kenenkään kohdalla:) Nimenomaan se, että ajan itse vissiin vähän turhankin tarkasti tietä seuraillen joissain paikoissa. Se on tää kuvaajan kirous, kaikki näkee heti jos jossakin vähän enemmän sattuu leikkaamaan, niin sitten tulee ajeltua ehkä ylivarovaisesti tuommoiset paikat:D
 
Vastaus: WRC 4 Online-sarja kausi1

Antaa mennä vaan eikä välitä siittä kamerasta :D

Yleisesti ottaen en usko että täällä kukaan on mitään oikonu. Joissain ralleissa on paikkoja joista voi leikata enemmän, jos tunnet piston sydämmessä, älä leikkaa mutta jos kuvittelisit että siittä mentäis oikeallakin autolla niin anna mennä vaan, aitojen tai muitten esteitten läpi ei tietystikkään ajeta. Tämä on se yleinen sääntö, saa tietysti kysyä jos on joku epäselvä paikka.
 
Vastaus: WRC 4 Online-sarja kausi1

On vähän hämärä noiden raja. Muistaakseni single rallyssa ei lasketa ollenkaan kokonaispisteitä, kuten single stagessa. Vai onko se toisinpäin?
 
Vastaus: WRC 4 Online-sarja kausi1

On vähän hämärä noiden raja. Muistaakseni single rallyssa ei lasketa ollenkaan kokonaispisteitä, kuten single stagessa. Vai onko se toisinpäin?

WRC, single rally, 3 päivää, voting, noon, private ja passuksi se sama mitä on käytetty.
 
Vastaus: WRC 4 Online-sarja kausi1

Lämmiteltäiskö tänään Portugalia klo 20:00? Hostaaja voidaan valita paikallaolijoiden joukosta.

Latausnopeus: 8.13 Mbps

Lähetysnopeus: 0.64 Mbps
 
Vastaus: WRC 4 Online-sarja kausi1

Tänään on tarkoitus olla mukana. Peli tosin edelleen muoveissa, kun tätä viestiä kirjoitan, että aika vähillä kilometreillä tullaan viivalle :p

Kenet lisään psn:ään, että saa invit laitettua mulle?
 
Vastaus: WRC 4 Online-sarja kausi1

Tänään on tarkoitus olla mukana. Peli tosin edelleen muoveissa, kun tätä viestiä kirjoitan, että aika vähillä kilometreillä tullaan viivalle :p

Kenet lisään psn:ään, että saa invit laitettua mulle?

Nyt sitten joulutauon aikana alle paljon treeniä, hopi hopi :D

Ei tänään sitten kopissutkaan, vaikka treenien perusteella niin olisi pitänyt käydä koko ajan. Kerran meinasi mennä kyljelleen, mutta hetken siinä kahdella pyörällä taiteiltuani sain auton takaisin raiteilleen.

Nämä neljä kärkijätkää menivät kyllä ihan omia menojaan, mutta oli meillä loppuporukallakin hienoa vääntöä siellä takana, kun ei eroja syntynyt ja hauskaa oli taas :) Jarruja en siinä kerennyt testailemaan kun piti tosissaan ajaa kilpaa...
 
Vastaus: WRC 4 Online-sarja kausi1

Neljä kertaa pakittelua, kaksi kertaa kahdella renkaalla taiteilua. Tarvitseeko sitten edes ihmetellä kun jää toista minuuttia kärjestä no ei, = noloa.
 
Ylös Bottom