Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 4

Vastaus: WRC 4

Platinan verran pelattu ja pelistä on jäänyt todella positiivinen vaikutelma. Suurin miinus tulee piiiitkistä latausajoista.
Ihme tavalla bugittaa tuo online puoli. Täälläkin herjaa yhteysongelmaa. Tänään sitten oma leveli pomppas suoraan kymmenestä sataan:eek:. Mutta sama homma on tainnut käydä useammallekkin. Muutenkin aika paljon bugeja. Esim. ralleissa saa autoa korjata yli korjausajan ja penaltisekunnit ei vaikuta rallin ajanottoon.


Latausajat kyllä on harmittavan pitkät. Niistä pitkä miinus.

Jaa korjausajoistakaan ei tule penaltya? Heh. Mua ihmetyttänyt niissä sekin, että vaikka olisi pieni kolhu niin korjaus kestää 25min. Sama 25 menee myös vaikka autossa olisi kaikki pellit aivan solmussa ja puskurit jääneet erikoiskokeen varrelle. Eli sillä vian vakavuudella ei ole mitään merkitystä tuohon aikaan. Body aika aina 25min ja jarruilla yms kanssa aina sama aika riippumatta vahingon laajuudeesta. Vian laajuus kuitenkin on pelissä jotenkin määritelty koska viallinen osa voi olla keltainen tai punainen tms. Keltainen olisi siis "vähän viallinen" ja punainen "kriittinen".
 
Vastaus: WRC 4

Itelläni on ollut muutaman kerran bodyn korjaus 16 min, mutta tosiaan yleensä se on tuo 25 min. Voisihan siinä korjauksessa olla vähän enemmän variaatiota.

Pc:llä on onneksi latausajat nopeita, mutta Xbox 360:sen demossa tosiaan jo kiinnitti huomiota noi pitkät latausajat.
 
Vastaus: WRC 4

Onlinessa tuli vastaan uudistettu versio sähköautosta: nyt ei kuulunut edes nuotit! Toinen mikä onlinessa ihmetyttää on säädöt. Vaikuttaa, että ne on aina samat, ellei sitten niitä muuta. Tämän jälkeen ne on aina ne muutetut. Eli ei muutu maittain. Myös offlinessa nuo säädöt on eka päivänä aina samat ja vasta toiselle ajopäivälle tulee sen maan oletussetuppi:confused: Ja nuo vaihteiden välitykset menee ihan arpomalla, toisissa maissa toimii niinkuin kuuluu, toisissa taas väärinpäin. Niinkuin arska onlinessa totesikin niin taattua Italialaista laatutyötä:D
 
Vastaus: WRC 4

Onlinessa tuli vastaan uudistettu versio sähköautosta: nyt ei kuulunut edes nuotit! Toinen mikä onlinessa ihmetyttää on säädöt. Vaikuttaa, että ne on aina samat, ellei sitten niitä muuta. Tämän jälkeen ne on aina ne muutetut. Eli ei muutu maittain. Myös offlinessa nuo säädöt on eka päivänä aina samat ja vasta toiselle ajopäivälle tulee sen maan oletussetuppi:confused: Ja nuo vaihteiden välitykset menee ihan arpomalla, toisissa maissa toimii niinkuin kuuluu, toisissa taas väärinpäin. Niinkuin arska onlinessa totesikin niin taattua Italialaista laatutyötä:D

Joo, itellekin tullut kerran vastaan tässä pelissä tuo sähköauto, mutta nuotit tais kuulua. :confused: Suomen rallissa loppuu ymmärrys. Auto pomppii aina siitä Himoksen ekasta hyppyristä metsään, pitää varmaan tulla prikulleen oikealla linjalla että auto menee tien mukaisesti. Ärsyttää nuo kalliot, kun kovaa pitäis mennä mutta matka katkeaa niihin, jos ei vielä siihen hyppyyn... :mad:
 
Vastaus: WRC 4

Onpahan erilaista ajella PS3:n padilla kuin ratilla ja polkimilla. Ikävä tapaturma ja kaasujalka paketissa, pakkotilanne oli aloittaa WRC-kauden ura dualshock-ohjaimella. Rehellisesti on myönnettävä, että vaikeustasoa piti pudottaa jotta pystyi pärjäämään verrattuna siihen kun ajeli ratilla. Lisäksi automaattivaihteet piti ottaa käyttöön kun padilla en vaan osaa käyttää manuaalia. Ärsyttävää tuossa semi-automatic vaihteistossa on herkkyys vaihtaa pienemmälle. Menee minusta ihan turhaan ykkösvaihteelle joissain tilanteissa. No anyway, ajassa näkyy muutenkin, että padilla mennään. Mutta ajellaan nyt sitten vähän aikaa näin. Sohvalla maaten jalka koholla.

Omenanraato toi aiemmin esiin Loebin ylivoimaisuuden ja tottahan se on. Jos et itse voita, niin Loeb voittaa varmasti. Koko rallin + powerstagen. Tosin ajaessani WRC2-luokkaa huomasin, että sama ylivoima pätee Kubicaan. Aina voittaa jos et ite voita.

Powerpeugeot oli ajellut platinatrophyn verran. Katselin listaa, että eipä se ole mahdotonta itellekään. Rasittavaa vain tuo 3 tuntia onlinessa. Ja sitten oli joku kultatrophy missä Loebilla piti voittaa offline mestaruus. Pitääkö siinäkin ajaa kaikki kolme päivää vai voiko asiaa nopeuttaa ajamalla vain yhden päivän kisoja eli 2 ek:ta per ralli? Nyt kun näyttää, ettei tarvi muutamaan päivään töihin mennä, niin voishan tästä yrittää platinaa ajella. Vaikka toi ajaminen ei nyt oikein padilla kunnolla maistukaan.
 
Vastaus: WRC 4

Mestaruus trophyt tuli ajettua lyhimmän kaavan mukaan eli kolme rallia ja yhteensä kuusi pätkää. Onneksi tässä on keskitytty pelkästään ralliin ja kaikki turhat driftaukset ja porttipujottelut on jätetty pois. Niihin katosi edellisen osan motivaatio.
Tosin tähänkin peliin olisi ollut mukava lisä vanhempi autokalusto. Ei ainoastaan B-ryhmän vaan vaikka 90 luvun ralliautot. Onkohan tähän kaavailtu ladattavaa lisäsisältöä?
 
Vastaus: WRC 4

Mestaruus trophyt tuli ajettua lyhimmän kaavan mukaan eli kolme rallia ja yhteensä kuusi pätkää. Onneksi tässä on keskitytty pelkästään ralliin ja kaikki turhat driftaukset ja porttipujottelut on jätetty pois. Niihin katosi edellisen osan motivaatio.

Sama juttu tuon edellisosan suhteen. Ei kiinnostanut yhtään nuo driftaamiset yms diibadaabat. Rallipelissä riittää kun pysytään yksinkertaisesti vaan rallin parissa.
 
Vastaus: WRC 4

Tulipa testattua uran aikana säätöjen todenmukaisuus. Huomasin, että kaikki säädöt menee "väärinpäin"

Eli jos haluat vaihteidenvälitykset lyhyelle, laita ne säätövalikossa "pitkä" asentoon. Sama juttu muiden säätöjen kanssa.

Hienoa Milestone!!
 
Vastaus: WRC 4

Tulipa testattua uran aikana säätöjen todenmukaisuus. Huomasin, että kaikki säädöt menee "väärinpäin"

Eli jos haluat vaihteidenvälitykset lyhyelle, laita ne säätövalikossa "pitkä" asentoon. Sama juttu muiden säätöjen kanssa.

Hienoa Milestone!!

Mun mielestä nuo kaikki ei mee väärinpäin, esim. Ruottissa vaihteet toimii väärinpäin, mut alustan korkeus ja jousitus toimii mielestäni oikein. Sitten noita muita juttuja en oo niin tarkkaan testaillu. Jossain toisessa rallissa sitten vaihteet onkin oikein, onkohan semmoisessa sit muut väärin...äääh. Sitten ku tuo säätäminenkin tapahtuu aina siellä pirun huoltoparkissa, niin pitää lopettaa koko peli ja aloittaa alusta jos arpoikin nuo säädöt väärin:(
Onko muut testannu tuota kartturin ajastusta, nyt oon pitäny very delayed ja en huomaa mitään eroa very earlyn kans.
Ja sit tuo ohjainasetusten nollautuminen aina kun käyt onlinessa ajelemassa ja palaat sieltä niin taas on kaasu hartianäppäimessä prkl! +nuo mun aikaisemmat havainnot...Miten voi tämmöistä p***aa päästää markkinoille, eikä parannustakaan varmaan ole pahemmin luvassa, ainakaan aikaisempia tuotoksia ei hirveästi paikkailtu...
 
Vastaus: WRC 4

"In order to deliver a better online user experience, starting from tomorrow, #WRC 4 servers will be on maintenance every Tuesday from 10:00 a.m. to 11:00 a.m. (CET)"

Eli käsittääkseni joka tiistai huomisesta eteenpäin suomen aikaan kello 11-12 on huoltokatkos ja nettipelien pitäisi alkaa toimimaan paremmin.. Hyvä homma että edes jotakin tekevät.

Mitenhän voi olla mahdollista, että tässä versiossa on sama leaderboards bugi ku edellisessäkin, lähes joka pätkällä on rutosti huijattuja aikoja.. Ei hyvä, olishan se ollu kiva kattoo kuka oikeesti ajaa ne nopeimmat ajat eikä aina arvuutella.. Toki aika helppohan niistä on kattoo mitkä on huijattuja ja mitkä ei. Ei varmaan luulis olevan mahdotonta, että Milestone aina tasaisin väliajoin poistelis ne huijatut ajat, jos sitä bugia ei kerta pois saa.
 
Vastaus: WRC 4

Itse säädän autosta jousitukset, vaihteenvälitykset, käsijarrun, jarrut ja downforcen. Jousituksesta en osaa sanoa, kun säädän niitä vain asfalttimaissa, mutta kyllä Nakke sinä tiedät varmasti, toimiiko ne oikein. Ainakin nuo muut luettelemani säädöt toimivat "väärinpäin".
 
Vastaus: WRC 4

Itse säädän autosta jousitukset(vain asfalttimaissa), vaihteenvälitykset, käsijarrun, jarrut ja downforcen. Ainakin nämä toimivat "väärinpäin".

Itse olen kyllä vaihteita säädellyt pienemmälle ja se on aiheuttanut sen, että pystyy ajamaan isommalla vaihteella hitaampia mutkia, joten eikös ne ihan oikein ole toimineet silloin. Vai onko tässäkin jotain eroa kun ajaa h-kaaviolla?
 
Vastaus: WRC 4

Tarkoitin sitä, että jos haluat vaihteiden välitykset lyhyelle, laita ne säätövalikossa "pitkä" asentoon. Se on glitchi. Kokeile itse ;)
 
Vastaus: WRC 4

Tarkoitin sitä, että jos haluat vaihteiden välitykset lyhyelle, laita ne säätövalikossa "pitkä" asentoon. Se on glitchi. Kokeile itse ;)

Niin niin, mutta kun olen laittanut ne lyhyelle, ja vaikutus on mun mielestä ollu täysin oikea. Joten onko tossa jotain eroa kun käyttää h-kaaviota.
 
Vastaus: WRC 4

Niin niin, mutta kun olen laittanut ne lyhyelle, ja vaikutus on mun mielestä ollu täysin oikea. Joten onko tossa jotain eroa kun käyttää h-kaaviota.

Kokeileppas Ruottissa.

Kävinpä antaan vähän palautetta tuonne facebookiin, saa nähä tuleeko vastausta...
 
Vastaus: WRC 4

Kokeileppas Ruottissa.

Kävinpä antaan vähän palautetta tuonne facebookiin, saa nähä tuleeko vastausta...

Kyllä olen Ruotsinkin pelannut muutamaan otteeseenkin..tosin vain urassa olen ajellut ja säätänyt, muita en ole koittanut. Mutta lyhyemmällä laatikolla olen voinut ajaa esim hairpinnejä parhaimmillaan kolmosella, siinä missä vakiona mennyt kakkosella.
 
Vastaus: WRC 4

Ja tämäkin peli on täynnä bugeja! Ärsyttävä tuo online-bugi, jossa peli jää lataamaan eikä mene matsiin. Ei voi edes pois lähteä ellei sammuta konsolia :(
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Eikö uusinnoissa oikeasti muka voi vaihtaa kuvakulmaa. Eilen tuli käytyä kaikki G27:n painikkeet läpi, mutta ei vaihtunut mistään kuvakulma uusintoja katsoessa. :(

Select-näppäin muistaakseni. Mulla ei kyllä pysty 3rd person-kuvakulmaa valitseen ollenkaan, yks bugi lisää taas listaan:D
 
Ylös Bottom