Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 4

Vastaus: WRC 4

Kyllä siinä alussa missä oiottiin rotkojen yli, samoin siellä lopussa niitä serpoja vedettiin todella rajusti.
ne oli sellaisia paikkoja joissa oikea auto olisi hajonnut alle.

Samoin ne muut kohdat joissa oiotaan koko mutka 2-3auton mitalla on paikkoja jotka taatusti kiellettäisiin oikeassa rallissa.

Ei ihme jos en pärjää onlinessa, kun on näin eri käsitykset pikomisesta. :D vaikka pelissä auto kestää mitä vaan, niin en kyllä silti lähde mitään rotkoja ylittelemään.

Tässäpä mun kisasuoritus 3. kauden Otatekselta, katsoitko tätä silloin?

[video=youtube;HaI-_9y4dfg]http://www.youtube.com/watch?v=HaI-_9y4dfg[/video]

Onko myös tämä suoritus härskiä oikomista?
 
Vastaus: WRC 4

Ei oo todellista.. Sama vika ku ruuvilla, ei ********* pääse onlineen pelaamaan! Ei pääse edes aulaan ku ilmoittaa että yhteys playstation networkkiin katkennut.. Pitää heittää seinään koko paska.

Tässä on ilmeisesti laaajemminkin jotain häikkää onlinessa. Siellä on paljon porukkaa, jolla yli miljardi pistettä:p Ja tuota toisen online-sarjan alkamista on lykätty tammikuulle joidenkin ongelmien vuoksi. Varmaan kannattaa pommittaa @mailia milestonelle tai johonki, jos vaikka alkaisivat laittaan kuntoon tuota...varmaankin kyllä jo tiedostavat ongelmat ja ovat tekemässä asialle jotain, mutta senköhän takia tuo Pamamimaxin sarjan aloitus on siirretty tammikuulle kun tietävät, että ongelma saadaan korjattua vasta siihen mennessä...
 
Vastaus: WRC 4

Tässäpä mun kisasuoritus 3. kauden Otatekselta, katsoitko tätä silloin?[/video]

Onko myös tämä suoritus härskiä oikomista?

Kyllä minun mielestä ajolonjoiltaan suht samanlaiselta kuin minulla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: WRC 4

Tässäpä mun kisasuoritus 3. kauden Otatekselta, katsoitko tätä silloin?


Onko myös tämä suoritus härskiä oikomista?

Ei vaan tämä on nimenomaan sitä kaikkien herrasmiessääntöjen mukaista ajoa. Siellä oli ehkä 3 mutkaa joissa pystyi käyttämään sanaa "oikominen" sanan varsinaisessa merkityksessä. Kaikkialla muualla oli käytännössä toiset renkaat tien reunalla vielä ja ne pahimmat serpo oikomista paikat vedettiin täysin tietä pitkin. Samoin kaupungissa jossa jopa minä oion, ei pienintäkään oikomista.

Tuossa toisessa esimerkissähän tosiaan ainakin kahdesti hypättiin kirjaimellisesti rotkon yli, johon auton olisi pitänyt jo hajota. Lisäksi EK:n lopussa oli oikomista 2-3 auton mitalta. Eihän noissa ollut muuta samaa kuin Meksikon ralli.
 
Vastaus: WRC 4

Ei vaan tämä on nimenomaan sitä kaikkien herrasmiessääntöjen mukaista ajoa. Siellä oli ehkä 3 mutkaa joissa pystyi käyttämään sanaa "oikominen" sanan varsinaisessa merkityksessä. Kaikkialla muualla oli käytännössä toiset renkaat tien reunalla vielä ja ne pahimmat serpo oikomista paikat vedettiin täysin tietä pitkin. Samoin kaupungissa jossa jopa minä oion, ei pienintäkään oikomista.

Tuossa toisessa esimerkissähän tosiaan ainakin kahdesti hypättiin kirjaimellisesti rotkon yli, johon auton olisi pitänyt jo hajota. Lisäksi EK:n lopussa oli oikomista 2-3 auton mitalta. Eihän noissa ollut muuta samaa kuin Meksikon ralli.

Älä sitten yleistä, että et pärjää online-kisoissa sen takia kun muut oikoo;)
 
Vastaus: WRC 4

Tässä on ilmeisesti laaajemminkin jotain häikkää onlinessa. Siellä on paljon porukkaa, jolla yli miljardi pistettä:p Ja tuota toisen online-sarjan alkamista on lykätty tammikuulle joidenkin ongelmien vuoksi. Varmaan kannattaa pommittaa @mailia milestonelle tai johonki, jos vaikka alkaisivat laittaan kuntoon tuota...varmaankin kyllä jo tiedostavat ongelmat ja ovat tekemässä asialle jotain, mutta senköhän takia tuo Pamamimaxin sarjan aloitus on siirretty tammikuulle kun tietävät, että ongelma saadaan korjattua vasta siihen mennessä...
Ja ratkaisukin omaan ongelmaan löyty.. Aika hankala ratkaistava olikin :cool: Osas vaan laittaa custom racen quick stagen sijaan niin alko toimimaan :D

Tuo piste ongelma on tosiaan olemassa, mutta sen takia ei varmaan kannate ainakaan meidän sarjaa siirtää, ellei sit ole muutakin ongelmaa. Oliko Ruuvilla sama virhe et laitto quick stagen?
En oo kyllä vielä onlinessa ajanut mutta yhessä lobbyssa kävin ja tuntu toimivan.

Päivittyy muuten leaderboards ajat välillä vähän hitaasti, viime versiossa päivitty saman tien. Hirveästi ei oo vielä porukka aikoja ajellu. Ite oon ajanu Australian läpi ja sit Suomen ja Ruotsin viimeset pari kertaa ja ennätykset taitaa olla ainakin Suomessa ja Ruotsissa vaikka ei "rutosti hinkannutkaan" :)
Ihan ok päivitykseltä vaikuttaa vaikka ohjaukseen aika iso muutos onkin tullut. Toivottavasti käy niin että ajan mittaan tuohon ohjaukseen tottuu eikä toisinpäin että kyllästyy.
 
Vastaus: WRC 4

Tasan vuorokaus sitten pelin ostin ja fiilikset sen kuin kasvaa! Volkkari on säädetty niin namuksi ajaa että aijai :pP Tässä pelissä sentään huomaa erot kun säätää autoa. On myös paljon kivempi ajaa kausimuotoa kun yleisöpätkät on jätetty pois. Enää ei häviä 30 sekuntia raviradalla =D =)
 
Vastaus: WRC 4

Pääsin tänään testaamaan onlinea. Quick stagea yritin ja viidennellä yrityksellä mukaan kisoihin. Tuli ajeltua reilut 10 stagea. Kokeilin aiemmin customia ja pääsin silloin lobbyyn asti ja sitten yhteys vaan katosi. Onlinessa oli kiva ajella. Yhden stagen voitinkin. Tuurilla. Vastustajat olivat tasoilta 1-41. Muutama osuus tuli saatua vihreällekin, mutta enimmäkseen tuli tehtyä pahoja ajovirheitä.

Uralla tuli ajettua loppuun WRC3-luokka ja nyt takana Monte Carlon ralli WRC2-luokassa. Kylläpä oli kiva ajella Skodalla. Hyvät soundit autossa. Odotan mielenkiinnolla, että pääsee WRC-luokkaan ajamaan ton Monte Carlon VW Pololla. :D
 
Vastaus: WRC 4

Onkohan mun peli jotenkin rikki, vai eikö tässä tosiaan ole forceja oikeastaan ollenkaan, hyvin vähän ohjain ainakin tärisee kun ajaa.
 
Vastaus: WRC 4

Onkohan mun peli jotenkin rikki, vai eikö tässä tosiaan ole forceja oikeastaan ollenkaan, hyvin vähän ohjain ainakin tärisee kun ajaa.
Juu ei ratillakaan ole oikein mitään vastusta.. Toivottavasti pystyy korjaamaan sen päivityksellä.
 
Vastaus: WRC 4

Joo, ohjaus on kyllä todella tunnoton, ei mitään fiilistä kun ei tunne tietä allaan.

Eilen tuli muutama ralli careerissa ajettua ja ihan hieno pelihän tuo muuten on, kun vain tuo perstuntuma saataisiin kohdalleen niin tulisi ajamiseen lisää fiilistä.
Saas nähdä miltä sitten tuntuu kun alkaa G25:lla ajelemaan.

Pelin nimeksi muuten sopisi paremmin Hairpin 4 :D
 
Vastaus: WRC 4

Hmm. Ei tuossa mitään tärinöitä ole (oliko muka vanhassakaan?), mutta kyllä ainakin itse tunnen ratissa oikeinkin hyvin koska puskee suoraan, koska perä irtoaa jne. Ja voimaakin on kyllä silleen, että kädet on kipeänä parin tunnin kisailun jälkeen. Rattina G27.
 
Vastaus: WRC 4

Hmm. Ei tuossa mitään tärinöitä ole (oliko muka vanhassakaan?), mutta kyllä ainakin itse tunnen ratissa oikeinkin hyvin koska puskee suoraan, koska perä irtoaa jne. Ja voimaakin on kyllä silleen, että kädet on kipeänä parin tunnin kisailun jälkeen. Rattina G27.

Ensimmäinen WRC peli itselle, joten vanhoista ei kokemusta. Mutta esim, huomattavasti paremmat forcet löytyy Gran Turismo 5, Dirt 3 ja vaikkapa F1 2012 peleistä. Joten vähän ihmetyttää että tälläiseen rallipeliin ei olla tehty kunnon tuntumaa ajamiseen, tuntuu ehkä hieman liian kevyeltä.

Mutta tosiaan varmasti tuo tuntuma tiehen paranee kun alkaa ratilla ajelemaan
 
Vastaus: WRC 4

Nykyään tuota ohjaimen värinätoimintoa ei hyödynnetä ralleissa. PS2 aikaan joissain rallipeleissä ohjain alkoi tärisemään kun kun pito alkoi loppumaan...
 
Vastaus: WRC 4

Nykyään tuota ohjaimen värinätoimintoa ei hyödynnetä ralleissa. PS2 aikaan joissain rallipeleissä ohjain alkoi tärisemään kun kun pito alkoi loppumaan...

Kyllä ainakin Dirt 3:ssa on ihan kohtuulliset tärinät ohjaimella ajaessa, myös Gt5:ssa vaikka ei tuo rallipeli olekaan.
 
Vastaus: WRC 4

Melkoista fiilistelyä tämä on ollut. Saksa, Espanja ja Monte-Carlo vedetty läpi. Monten ajoin WRC2-luokan Mitsu X:llä. Saksaa oli nautinto ajaa toisin kuin kolmosessa. Lähes joka osa-alueella on tapahtunut parannusta. Tietenkin joissakin maissa samat pätkät kuin kolmosessa ja Milestonen petetyt lupaukset "samaa pätkää ei ajeta kahta tai useampaa kertaa" pudottavat arvosanaa.

Uratilan vedän läpi ja sitten onlineskaboihin. Saas nähdä, miten online itsellä toimii.
 
Vastaus: WRC 4

Voi tovi mennä uratilassa vaikka vähän oikookin. Ellei nyt vaikeustasoa ihan helpolle laske.
Itsellä menossa nyt kolmas kausi ja autona yksityistallin mini. Monte, Ruotsi ja Meksiko ajettuna siitä. Sijat 8, 5 ja 2. On kyllä hienoa ajella kun ei aina voita minuutilla. Tosin edelleen pistää vihaksi, että jokaisella kaudella Loeb on voittanut jokaikisen rallin ja powerstagen..samoin tässä nyt kun itse pääsi WRC luokkaan. Menee vähän maku.
 
Ylös Bottom