Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 4

Vastaus: WRC 4 [Hype]

Loeb veti WRC luokassa sitten 364 pistettä...eli jokaisesta kolmestatoista rallista 25 pistettä ja 3 Power stagelta.

Jaksan asiasta marista koska toi on hanurista..

Ite ajelen WRC3-luokassa vielä, mutta samaan aikaan WRC-luokan johdossa on Latvala. Loeb saanut pisteitä vain kolmessa kisassa, muuten sen pistesarake näyttää nollaa.

Mä marisen vielä tuosta onlinesta ja siitä, että en pääse sinne pelaamaan. Lobbyssa näkyy kisaajia, mutta jos yritän liittyä kisaan tulee ilmoitus "connection to Playstation Network has been lost..." ja mut palautetaan takaisin päävalikkoon. Missähän vika? PSN toimii kyllä hyvin Storen ja viestien osalta ainakin. Menee hermot.

Marisenpa vielä siitäkin, että jos teen ratin painikkeisiin muutoksia, niin ne ei pysy tallessa. Seuraavalla pelikerralla ovat taas palautuneet oletuksiin. Siis vain painikkeet, nää deadzonet yms pysyvät sellaisina kuin olen ne laittanut.
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Ite ajelen WRC3-luokassa vielä, mutta samaan aikaan WRC-luokan johdossa on Latvala. Loeb saanut pisteitä vain kolmessa kisassa, muuten sen pistesarake näyttää nollaa.

Marisenpa vielä siitäkin, että jos teen ratin painikkeisiin muutoksia, niin ne ei pysy tallessa. Seuraavalla pelikerralla ovat taas palautuneet oletuksiin. Siis vain painikkeet, nää deadzonet yms pysyvät sellaisina kuin olen ne laittanut.

Kannattaisiko poistaa kaikki peliin liityvä ja aloittaa alusta? Ei itsellä ainakaan napit ole kadonneet.

Ite skippailin Junior WRC:n ja ajelin WRC3:ssa mestaruuteen voittamalla joka kisan. Tässä Samalla Loeb voitti 28pisteellään joka kisan. Kauden jälkeen tarjottiin WRC2 luokasta myös, mutta päätin mennä minillä ajelemaan WRC:tä. Pidin AI tason samassa ja Montesta sija 8, eli kyllä huonolla autolla oikeasti jäi sinne huonoille sijoille niinku pitääkin ja se on loistavaa.

Ajattelin et koitan sinnitellä tän kauden ja sit tiputtaisin takas WRC2:en hakemaan "kokemusta" ja sieltä taas ponnahtaisin WRC luokkaan. :) kattoo nyt jaksaako moista rumbaa.
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Marisenpa vielä siitäkin, että jos teen ratin painikkeisiin muutoksia, niin ne ei pysy tallessa. Seuraavalla pelikerralla ovat taas palautuneet oletuksiin. Siis vain painikkeet, nää deadzonet yms pysyvät sellaisina kuin olen ne laittanut.

Samaa vikaa täälläkin, olen vaihtanut kaasun x:ään ja jarrun neliöön. Mulla tosin tapahtuu silloin kun käyn onlinessa ja sieltä palaan uraa ajamaan.
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Tässä pelissä on kyllä Suomen pätkillä huomattavasti enemmän vauhdintunnetta verrattuna vanhempiin versioihin. Johtuu varmaa siitä että ne on vihdoinki siel Milestonella saanu nuo tiet paljon kapeammiksi ja mutkiaki on saatu enemmän. Vanhemmis sai melkee kaasupohjas ajaa koko Suomen läpi ku ei paljon mutkia ollu.
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Aikamoista oikomista useissa kohdissa.

Katsoin ettei tossa nyt ollut kuin yks mistä oli hyötyä. Muissa oli jopa haittaa kun auto pomppi mihen sattuu ja aikaa paloi. Mutta sitten alkoikin tulla todella härskiä oikomista loppua kohden. :D

Mut eipä sillä yksinpelissä niin väliä ole, mutta onlinessa en itse enää moista hyväksyis.
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Mä marisen vielä tuosta onlinesta ja siitä, että en pääse sinne pelaamaan. Lobbyssa näkyy kisaajia, mutta jos yritän liittyä kisaan tulee ilmoitus "connection to Playstation Network has been lost..." ja mut palautetaan takaisin päävalikkoon. Missähän vika? PSN toimii kyllä hyvin Storen ja viestien osalta ainakin. Menee hermot.

Niin kellään ei oo apuja tohon online-ongelmaan? Yhteys wlanin kautta. Testaten kaikki ok, NAT tyyppiä 2, upnp ei käytössä.
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Onpa uskomattoman hieno ja paras peli sarjassa tähän asti! Siis Milestonen peliksi =) Yksittäisiä pätkiä olen ajanut eri autoilla ja kaikki autot käyttäytyy erilailla mikä on hyvä asia. Ja E-P Lapin Skodassa on tosi upeat äänet niinkuin muissakin autoissa. Tänään vihdoin ostin kivijalka kaupasta oman limpun pelistä. Niinkuin Nakke sanoi, niin auto oli aluksi todella outo ajaa ja muistutti ilmalaivaa =D Mut sitten kun sääti autoa hieman ja myös jousitusta niin sopii hyvin näppeihin. Eikä kaadu juuri ollenkaan jollei itse tee pahaa ajovirhettä =))

Niin ja kaupassa myyjä ihmetteli sitä että pelistä on painettu aluksi minimipainos.. Monesta paikkaa on loppunu kesken ja 25.10 ei ollut tuohon kauppaan tullut kuin 4 kpl vaikka oli tilattu enemmän. Ihmetouhua julkaisijalta. Jkyläkään ei ihan pikkukaupunki ole.
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Katsoin ettei tossa nyt ollut kuin yks mistä oli hyötyä. Muissa oli jopa haittaa kun auto pomppi mihen sattuu ja aikaa paloi. Mutta sitten alkoikin tulla todella härskiä oikomista loppua kohden. :D

Mut eipä sillä yksinpelissä niin väliä ole, mutta onlinessa en itse enää moista hyväksyis.

Ihan normi leikkaamista, ehkä alkupuolella yhdessä kohtaa olisin vähän vähemmän leikannut...

Ruuvi: samat systeemit mulla käytössä, en ole monesti onlinessä käynyt, mutta kerran on tehnyt tuon saman virheen ja pari kertaa muuten vaan ei oo päässy...

Uraa nyt ajellu Huyndailla ja Suomi on menossa. On kyllä pirun vaikeita ek:t. Ei ilman kolhuja tahdo selvitä millään. Ärsyttävät kalliot joka puolella ja teitä ei meinaa erottaa maastosta. Ja ihmeellisiä kinttupolkuja muutenkin, ei ne ainakaan oikeita Jyväskylän teitä oo mallina käyttäny:p
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Niin kellään ei oo apuja tohon online-ongelmaan? Yhteys wlanin kautta. Testaten kaikki ok, NAT tyyppiä 2, upnp ei käytössä.

Joo itellä ollut sama ongelma, että yhteyden menettämisestä on heittänyt herjaa. Tarpeeksi monesti kun yritti liittyä eri matseihin, niin sitten alkoi yhdistääkin useammin eri kisoihin.
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Kyllä mun mielestä tämä uusi WRC tuntuu ihan hyvältä, varsinkin ratilla. Ajotuntuma on itselleni todella hyvä, ja uramoodikin omasta mielestäni ihan kiinnostava. Omaa ajoa Mexicon pätkältä:


WRC 4 PS3 Rally Guanajuato México Guanajuatito 05:39.32 - YouTube

Jaa-a, pitäis varmaan itekin jossain vaiheessa miettiä pätkien kuvausta. Näkis porukka sitten, että missä kohdin sitä tuleekaan jäätyä ne ratkaisevat pari sekuntia :D
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Ihan normi leikkaamista, ehkä alkupuolella yhdessä kohtaa olisin vähän vähemmän leikannut...

Ruuvi: samat systeemit mulla käytössä, en ole monesti onlinessä käynyt, mutta kerran on tehnyt tuon saman virheen ja pari kertaa muuten vaan ei oo päässy...

Uraa nyt ajellu Huyndailla ja Suomi on menossa. On kyllä pirun vaikeita ek:t. Ei ilman kolhuja tahdo selvitä millään. Ärsyttävät kalliot joka puolella ja teitä ei meinaa erottaa maastosta. Ja ihmeellisiä kinttupolkuja muutenkin, ei ne ainakaan oikeita Jyväskylän teitä oo mallina käyttäny:p

Joo ei mulla oikeastaan tuossa oman pätkän ajossa ollut muita tarkoituksia kuin hyvän ajan saaminen, ja se vähän näkyy ajolinjoissa.

Minustakin Suomi on ehkä vähän ärsyttävä tosiaan, koska metsäpätkillä on pimeää. Itsellä myös ärsyttää Suomen rallissa ojien puuttuminen, nyt pätkät ovat vaan semmosta ylä- ja alamäkeä puiden kanssa ja tie siellä jossain...
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Katsoin ettei tossa nyt ollut kuin yks mistä oli hyötyä. Muissa oli jopa haittaa kun auto pomppi mihen sattuu ja aikaa paloi. Mutta sitten alkoikin tulla todella härskiä oikomista loppua kohden. :D

Mut eipä sillä yksinpelissä niin väliä ole, mutta onlinessa en itse enää moista hyväksyis.
Ei kyllä mulle kuullu, mutta kerrohhan missä sitä härskiä oikomista on? Täysin puhtaasti meni, yhdessä mutkassa ehkä alussa olisin itekki kiertäny kauempaa mutta muuten oli ihan normi linjaa. Niistä paikoista mistä mentäis oikeastikkin, voi samoista varmasti mennä pelissäkin.
 
Vastaus: WRC 4

Kyllä siinä alussa missä oiottiin rotkojen yli, samoin siellä lopussa niitä serpoja vedettiin todella rajusti.
ne oli sellaisia paikkoja joissa oikea auto olisi hajonnut alle.

Samoin ne muut kohdat joissa oiotaan koko mutka 2-3auton mitalla on paikkoja jotka taatusti kiellettäisiin oikeassa rallissa.

Ei ihme jos en pärjää onlinessa, kun on näin eri käsitykset pikomisesta. :D vaikka pelissä auto kestää mitä vaan, niin en kyllä silti lähde mitään rotkoja ylittelemään.
 
Vastaus: WRC 4

Kyllä siinä alussa missä oiottiin rotkojen yli, samoin siellä lopussa niitä serpoja vedettiin todella rajusti.
ne oli sellaisia paikkoja joissa oikea auto olisi hajonnut alle.

Samoin ne muut kohdat joissa oiotaan koko mutka 2-3auton mitalla on paikkoja jotka taatusti kiellettäisiin oikeassa rallissa.

Ei ihme jos en pärjää onlinessa, kun on näin eri käsitykset pikomisesta. :D vaikka pelissä auto kestää mitä vaan, niin en kyllä silti lähde mitään rotkoja ylittelemään.

Mielestäni kyllä kaikkialta saa leikata missä sitä ei ole estetty esim. Nauhoilla. Muistatko Suomen rallissa Neuvillen ja Östbergin oikaisut?
 
Vastaus: WRC 4

Mutta eipä siitä rangaistuksiakaan tullut, koska mikään ei ilmoittanut ettei mutkasta saa oikaista.

Siellähän kuskit oli tehny kuljettajakokouksessa yhteisen päätöksen ettei siitä oiota. Nämä kaksi ei noudattanut tätä herrasmiessääntöä ja sen jälkeen järjestäjät kielsi sen. Alun alkaenkin se oli jo paikka josta ei saanut oikoa, mutta vasta toiselle kierrokselle se sitten muutettiin rangaistavaksi.

Tää on nyt vähän sama keskustelu ku polkupyörällä ajaa ilman kypärää..
 
Vastaus: WRC 4

Siellähän kuskit oli tehny kuljettajakokouksessa yhteisen päätöksen ettei siitä oiota. Nämä kaksi ei noudattanut tätä herrasmiessääntöä ja sen jälkeen järjestäjät kielsi sen. Alun alkaenkin se oli jo paikka josta ei saanut oikoa, mutta vasta toiselle kierrokselle se sitten muutettiin rangaistavaksi.

Tää on nyt vähän sama keskustelu ku polkupyörällä ajaa ilman kypärää..

Joo lopetetaan tää juttu nyt, molemmilla on omat mielipiteet ja siinä se.
 
Vastaus: WRC 4

Ei oo todellista.. Sama vika ku ruuvilla, ei ********* pääse onlineen pelaamaan! Ei pääse edes aulaan ku ilmoittaa että yhteys playstation networkkiin katkennut.. Pitää heittää seinään koko paska.
 
Ylös Bottom