Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC Haastekisa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RPS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Näin se homma etenee.

Taitaa olla niin, että jokaisen maan paras lähtee Ranskaan finaaliin. Saa mukaansa 150 euroa käyttörahaa, majoituksen, ruuan ja lipun korsikan ralliin. Siellä sitten ratkastaan mestari ja Evon omistaja.
En tiedä sitten miten nuo kansalliset mestarit ratkeaa, mutta taitaa sillä challenge taulukolla ja pisteytyksellä olla jotakin osaa asia kanssa..
 
Moikka taas !

Eiköhän vähän vertailla noita pätkä-aikoja. Mun paras aika tällä hetkellä: 7.11.70 (1.55.92 - 3.05.68 - 2.10.10) Voisko vaikka Leka ja Wope pistää vähän aikoja esiin ihan vain mielenkiinnosta ? Toki olisi mukavaa nähdä muidenkin aikoja.

Eikös se muuten ollut niin, että ne finaalit ajetaan Corsicalla ?

Terveisin,
Joonas
:)
 
Tere pitkästä aikaa!

Hemmetti kun harmittaa, kun en oo voinut ottaa osaa Challenge kisaan. Sen siitä saa, kun opiskelee töiden ohella. Noh, ei muuta kun tsemppiä kaikille osallistujille. Näyttäkäähän niille, että suomipoika osaa ajaa :)

-Bandicoot
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan RPS



Eikös se muuten ollut niin, että ne finaalit ajetaan Corsicalla ?

Terveisin,
Joonas
:)

Kyllä. Ja Korsika on osa Ranskaa. Ainakin minun tietääkseni...korjatkaa toki jos väärässä olen.

Mulla meni tämä Portugalin kisa kyllä ihan käsille...ranne tuli kipeäksi. Tällasia vaivoja ollut ennenkin, tai siis sillon ku sain hommattua tuon logitechin ratin ja Gran Turismo 3:en. Ei ole oikeen ergonominen ratti...
 
Tosiaankin vaikka luulis olevan aikaa niin ei sitä kyllä sitten kovin paljoa olekkaan..
Lauantai jäi kokonaan pois, no tänään pääs ajamaan pari tuntia.. 5h nyt sahannut yhteensä Portugalia ja ei kyllä muuta tapahdu kun aina jossakin menee poskelleen ja sit ottaa päähän.. toi 7:12:jotain on oikeasti mun paras tällä hetkellä:) tässä mitään taktikoida tarvi, huominen on vielä aikaa..

en ole varma ajoista enkä jaksais avaa peliä, mutta jotain tänne päin..
1. 1:55:70
2. 3:05:80
3: 2:09:90

kokonais aika ei koostu noista..
Lekakin vois vähän hiljentää vauhtia:)

saako 5parasta mitään lohdutus palkintoa?

Voitin ton Formula one 2001:n(Sony) sm-kisan missä oli sama systeemi ku tässä, eli aikakoodit, ni kaikki 6parasta sai sonyn PS2 laukun ja ohjaimen.. oli siinä vielä joku pieni juttu.. Usaan piti lähteä kattoo F1 kisoja ja muuta, mutta Osaman takia Sony päätti meidän turvallisuuden takia perua matkan ja se mitä nyt tiedän on vain että sony suunnittelee kokoajan että mitä tehdään..
 
Terve!

Ei oikein ollut hyvä viikonloppu kun lauantaina olin pippaloissa, niin eilen promille mittari näytti vielä liian suuria lukemia.
Tänään duunin jälkeen pitää pistää kaikki peliin. Tähän mennessä ajat ovat jotain 1,55,66 - 3,05,24 - 2,09,62 = 7,10,52
Taitaa jäädä haaveeksi tässä rallista hyvät pisteet.

Nyt pitää lähteä duuniin, että pääsee ajoissa kotiin.
 
Nyt se on loppu ei jaksa enään eikä parempaan pysty.
Parhaat ajat olivat 1,49,90 - 3,04,18 - 2,09,06 eivät tosin osunut samaan sarjaan valitettavasti.
 
Se oli niin lähellä!"¤%&/( vikalla yrityksellä meinas tulla kun aikaa oli 3min jälellä mut sitten.. töks! vikalla pätkällä pieni virhe, se oli sit siinä..
muutama hassu kymmenys ja olis ollu toinen mut sitä tää on, tipahdin kyllä sen verran kauas että ihme täytyy tapahtua jos täältä vielä noustaan..

mun on jotain:
1. 1:54:78
2. 3:04:80
3. 2:09:20

Tossa tokassa pätkässä jäin kyllä ihan liikaa..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leka
Nyt se on loppu ei jaksa enään eikä parempaan pysty.
Parhaat ajat olivat 1,49,90 - 3,04,18 - 2,09,06 eivät tosin osunut samaan sarjaan valitettavasti.

Siis millä? pystyy ajamaan? ekan pätkän 1,49,90?
 
Moikka !

Luulen että tossa Lekan 1. pätkän ajassa on tullut fiba, tai sitten on löytynyt tosi hyvä oikaisumesta. Itse löysin tuosta 2. pätkästä yhden, muttei siitä ollut ajallista hyötyä. Tiedä sitten saako niitä mahdollisia oikaisuja edes käyttää, itse olen pysytellyt kaidalla polulla. Täytyy vaan hattua nostaa pojille tuossa kärjessä, kovaa ovat ajaneet !

Oma sijoitukseni on tällä hetkellä 7. ja haaveet kärkisijasta kokonaispisteistä ovat menneet. Täytyy noi kaksi vikaa kisaa kuitenkin ajaa, autourheilussahan kaikki on mahdollista !

Terveisin,
Joonas
:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan RPS
Moikka !

Luulen että tossa Lekan 1. pätkän ajassa on tullut fiba, tai sitten on löytynyt tosi hyvä oikaisumesta.
:)

Sorry, olette oikeassa, fiba siinä ajassa on. Oikea paras aika oli 1,54,90.
Alkoi eilen illalla ajat jo näköjään vilkkumaan silmissä miten sattuu.
Oikopolkuja en ole käyttänyt enkä muutakaan vippaskonstia. Pieni nojailuhan on pakollista kun ei oikein muuten pärjää

Seuraavaan kisaan onkin sitten hiukan enemmän panostettava, kun meni nyt viikonloppu hiukan juhliessa naapurin lähtiäisiä.
Ei oikein innostanut paljon ajella krapulassa ja ei siitä mitään kyllä tullutkaan kun kokeilin.
Pahaa saumaan sattui kisat kun olisi juhlat tiedossa ens viikonlopuksikin, mutta taitaa olla pakko ryhdistäytyä, jos meinaa vielä voittaa tai ainakin yrittää sitä kunnolla.

Taitaa olla niin, että Ruotsi on seuraava kisapaikka, joten ei muuta kuin treenaamaan. No ei kuiteskaan tänään, sillä joutui ottamaan buranaa jo viimeksikin kun alkoi maanantaina kaalia särkemään tv:n tuijottamisesta.
 
Alotin Maanantaina kello 20:00 pelaamaan ja siinä vaiheessa mun aika oli vielä tuo 7:12:00..
kävin kattoo wrc.comissa aikoja ja näytti vielä että mahdollisuuksia on nousta, aloin treenaamaan ja pääsin tonne 7:10:00 pintaan ja kun uudelleen menin kattoo ni eiköhän pojat olleet parantanu ajat 7:08 ja 7:09 pintaan ja näky jo liikaa 09 aikoja.. kova yritys kuitenkin autto ja loppu aika jäi sitten tuohon 7:09:30.. Neljäntenä kokonais taulukossa, 8-9p kärkeen --> liikaa..

Oli lähellä vielä loppu minuuteilla mutta ei se riitä.. n: kolme kymppiä parempi aika ni olis sijoitus noussu kolme pykälää, tiukkaa oli ja tiukkaa tulee olemaan..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leka

Taitaa olla niin, että Ruotsi on seuraava kisapaikka, joten ei muuta kuin treenaamaan.

Ainakin se menis hyvin kun Ruotsi alkaa myös in the real world..
mutta voihan se olla pieni jekku, kaikki luulee Ruotsia mutta tuleekin joku muu.. tosin Kuumilta hiekka teiltä kylmille talvipoluille tekis hyvää..

no vaikka Ruotsi tulisikin en aio pelata pariin päivään..
silmät hajoo ja pieni lepo tekee hyvää
 
WRC Ruotsi

Mistäköhän nyt porukka oikoo tai jotain.
Ei muuten, mutta näyttää ja tuntuu hurjalta kun ei ole lähelläkään noita kärki aikoja.
Taitaa olla liian liukasta mulle, kun menee nuo takavinkkelit ja muutama muukin mutka melkein aina pitkäks.

No, eiköhän se vauhti parane kun vain jaksaa sitkeesti treenata.


ek1 2.02.98
ek2 4.30.18
ek3 2.45.34

Tsemppiä vain itse kullekin.
 
Niin silti joka pätkällä sekunteja mua nopeempi, tänään ei kerenny pelaaman huomenna on ilta aikaa jos jaksaa ku on treenitkin, saas nähdä miten käy, Portugali meni vielä hyvin mutta nyt tipahtaa..
 
Alkaa meneen hermot kun ei onnistu ja jos yrittää nojata hiukankin niin on kuin kärpäspaperiin nojais kun tarrautuu kiinni tai sit paukkuu auto palasiks.
Taidan kohta heittää pyyhkeen kehään. No nyt täytyy mennä käymään saunassa ja miettiä pätkiä siellä jos vaikka tulis jotain ideoita.
 
Joo sama juttu, jos eka pätkä menee hyvin niin toka pätkä ei varmasti mene, ja jos jollain ihmeen keinolla satun ajamaan kaks ekaa pätkää hyvin niin kolmannella menee sitten pari sekkaa hukkaan.. Jos tonne 9:10 pääsisin niin hyvä, tai sitten jätän tähän 9:12:sta.. saa nähdä jaksanko avata vielä peliä..
Portugalissa oli vielä yritystä mutta nyt ei nousta enään kuten sillon.. Poskipartakin veti ohi että kolis, challenge taulukossa ilmeisesti 5 sija tän jälkeen jos hyvin käy..
 
Jesh 9min ennen loppua paransin 9:10:89:ään 9:12:sta :)

No huhhuh minkä helvetin vuoren yli ootte oikeen lentäny? mä en osaa oikoa ja siis ei 7 sekuntia voi tulla pelkällä ajamisella.. voi helvetti että tässä ollaan ulkona suomessakin, taidan jättää vikan rallin ajamatta.. mä oon yksinkertaisesti paska ruotsissa:)

Mitkä sun pätkä ajat on n: ?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
Jesh 9min ennen loppua paransin 9:10:89:ään 9:12:sta :)

No huhhuh minkä helvetin vuoren yli ootte oikeen lentäny? mä en osaa oikoa ja siis ei 7 sekuntia voi tulla pelkällä ajamisella.. voi helvetti että tässä ollaan ulkona suomessakin, taidan jättää vikan rallin ajamatta.. mä oon yksinkertaisesti paska ruotsissa:)

Mitkä sun pätkä ajat on n: ?

Helv.... kun ei osaa oikein nojailla, vasta lopussa alkoi menemään niin kuin suunnilleen pitää. Ei ole kärkeen enään jakoa, kun tuli niin paha tiputus.

Ainakaan mä en ole lentänyt minkään vuoren yli. Vähäsen joutui yhdessä paikkaa haukkaamaan, mutta ei muuta.

ek1 1,59,78
ek2 4,23,94
ek3 2,42,06

ei ihan parhaat ajat, mutta niillä tuli tuo 9,05,78
 
Juu tokalla ja kolmannella oon n: 2sek jälessä, kaipa se 9:03 on mahdollista mutta aika kovaa on näköjään menty..

Mulla on jotain:
ek1: 1:59:85
ek2: 4:25:42
ek3: 2:44:98

Toi kolmas on outo, aina onnistun mokaamaan siellä, enkä sitten loppujen lopuks tiedä miten mihinkin mutkaan ajaisin.. sitten kun yrittää nojailla vähän enemmän niin heti syttyy valo ja auto ei kulje mihinkään.. saispa 5:s jonkun lohdutus palkinnon ni vois vielä taistella..
 
Ylös Bottom