Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC Haastekisa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RPS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
Juu tokalla ja kolmannella oon n: 2sek jälessä, kaipa se 9:03 on mahdollista mutta aika kovaa on näköjään menty..


Toi kolmas on outo, aina onnistun mokaamaan siellä, enkä sitten loppujen lopuks tiedä miten mihinkin mutkaan ajaisin.. sitten kun yrittää nojailla vähän enemmän niin heti syttyy valo ja auto ei kulje mihinkään.. saispa 5:s jonkun lohdutus palkinnon ni vois vielä taistella..


Kolmos pätkä meni multa ihan lopussa parhaimmillaan alle 1.41 samoin kakkosella olin hiukan ennen maalia edellä parasta aikaani n. sekunnin (oli tietyt paikat missä katsoin aikaa esim. hypyn alastulo), jonka jälkeen rysähti joten kyllä tuo aika 9.03 on ihan mahdollista.

Ei kai sieltä muut saa palkintoja kuin voittaja. Ei ainakaan missään mitää sanota että sais jotain tai ainakaan en ole sellaista nähnyt.

Seuraava kisa onkin vuorostaan varmaan asfalttia tai sitten kauden päätös Englanti. Mene ja tiedä mutta kai se vielä on kerran yritettävä saada edes suht hyvä aika.
 
Nyt on sitten wrc kisat ohi.. tossa kaks tuntia sitten eli kaks tuntia ennen kisan päättymistä aattelin että taidanpa yrittää nopsaa, en ollu yhtään pelannu Englantia sitä ennen.. vähän luovuttamis kannalla olin ku ei jaksanu oikeen pelaa ja sahaa, muutkin kiireet paino päälle.. 2sek kun olis ollu enemmän aikaa niin olisin saanu pistettyy mun ajan 9:42:50 heh oli koominen tilanne, hirvee kiire, katon vaan kun sekunnit vähenee, sisään kirjautumis vaiheessa oli vielä 15sek jäljellä mut ei riittäny, nyt tipuin ilmeisesti lopullisesti:) mutta ihan kivat kisat, ja Onnee tsulle, eihän sitä tiedä miten tossa vielä käy jahka muistarit tarkastetaan.. toivottavasti muut ei saa mitään vaan vain pelkkä voittaja, jos saa niin sitten multa menee totaalisesti hermot, pidäs meidät ajan tasalla että mitä tapahtuu.. :)
 
Jou. Kovat oli ajot. Olisi kiva saada jotain taulukkotietoa. Rallien jälkeen suhteutin aikani kokonaisosallistuja määriin ja sijani oli aina selvästi huonompi kansallisessa kuin kansainvälisessä vertailussa. Tahtoo vissiin kertoo sen, että taso olis vähän kovempi Suomessa kuin muualla keskimäärin. Tai sitten ei.

Ei taito ja kyky vielä tahtonut riittää, kun tuli pelit ja vermeetkin hommattua vasta jouluksi eikä sitä aikaakaan aina riittänyt. Sellaisia selityksiä.

Minkäslaisia huippunopeuksia Wope ja Leka ja muut saivat suorilla?
 
Tere

Vilkaisin tuloksia äsken, hyvin olette pärjänneet kolme Suomalaista kuuden sakissa. Onnea pärjänneille!!!

Olispa ollut aikaa osallistua. Voi olla tosin ettei vauhti ois riittänyt. Monacon parin ekan pätkän perusteella näytitte menneen lyhyillä välityksillä himpun lujempaa, mitä itse olin pystynyt pitkillä välityksillä.
 
Joo, lisää tällaisia kisoja, vaikka itellä ei terävimpään kärkeen ollu jakoja. Ruottissa näytti jo tulevan hyvä sijoitus vaan lopussa tuli turpaan... Iso-Britannia ei vaan yksinkertaisesti onnistunu...ois kyllä ollu varaa parantaa aikaa pari sekkaa mut joku pätkä aina tökkäs...Loppusijoitus täten Suomen 6. No ens kisaan(jos semmonen tulee WRC2 myötä) ratin ostoon, jos sillä vaikka sais vähä tarkemmat ajolinjat:) ...

-Nakke-
 
Terve!

Vein tänään muistikortin ja tarvittavat tiedot Oy Egmont Entertainment Ab:lle kun olin siinä lähellä duunissa. Kyseinen firma hoitaa käsittääkseni suomessa muistikorttien tarkastukset.
Halusit mun tietoni mukaan kymmeneltä parhaalta muistikortit tarkastukseen huomiseen mennessä, joten ainakin mun kortti oli ajoissa perillä.
Saa nähdä mitä seuraavaksi tapahtuu, joten pitää jäädä odottelemaan.
 
Moro!

Pitihän se kortti ja tiedot lähettää, vaikka en kyllä usko et
Suomes ois huijareita. Mut eihän sitä tiedä jos sais jotain lohdutuspalkintoja tai jotain...Mukana kuitenki ollaan...
 
Nakelle ja myös muille jotka ei omista rattia.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nakke
No ens kisaan(jos semmonen tulee WRC2 myötä) ratin ostoon, jos sillä vaikka sais vähä tarkemmat ajolinjat:) ...

-Nakke-

Suosittelen rattia. Ainakin itsellä vauhti nousi sen hommaamisen jälkeen ja muutenkin on mukavampaa ajella sillä.

Asiasta toiseen. Sen verran tuli sahattua, että en ole tähän päivään mennessä jaksanut koko koneeseen koskea kuin kerran.
Toivottavasti seuraavat sessiot, jos niitä vielä tulee niin ovat lyhyempiä, niin kuin esim. oikeatkin kisat (3 päivää).
 
Moro!

Tulipa sit hommattua se ratti ku sattu löytyyn halvalla gigantista. Oli B-tuote, eli palautettu. Kyselin että miksi ja myyjä kerto että ei toiminu WRC:n kans. Myöhemmin oli sit selvinny et vika oli pelissä ei ratissa, kun ennen challengen alkua pelejä ja ratteja ostettiin kuulemma aika paljo ja pelintekijöillä oli tullu kiire saada pelejä kaupan hyllylle ja kiirees sit oli unohtunu ratin tuenta!!!(logitechin gt3 ratti). Omassa pelissä toimii ihan hyvin...ei alkanu ajat paraneen, mut ei kyllä oo enää asennettakaan ajella ku tuli tahkottua ihan tarpeeks kisan aikana...muuten tuntuu kuitenki ihan hyvältä ostokselta ja mielenkiinnolla jään odotteleen uusia "ralleja"...
 
..ja niitä ralleja alkaa vasta tulemaan.. Toca Racer Driver, Colin McRae3, V-Rally3, Rally Championship 2002 tai joku.. eli kyllä tulee.. ja syksyllä ilmestyy WRC2..

Ratille löytyy aina käyttöä...
 
palkinto tiedossa

Terve!

WRC Challenge kisan sijoituksestani (3.) saan jonkinlaisen muiston (ei tiedossa vielä) ja Formula One 2002 pelin kun se ilmestyy kesällä.
Ihan kiva yllätys, kun en edes odottanut mitään.
 
Moro!


Samat palkinnot aikoi mullekin laittaa, loppusijoitusta ei kerrottu mainittiin vain jotain kymmenen joukossa olemisesta...ihan siisti homma tosiaan noi palkinnot, ei sentään ihan turhaan tullu tahkottua...vai mitä WoPe ;)
 
Aivan, kyllähän se vähän harmittaa että turhaan tuli tahkottua..
noh tää on tätä aina ei onnaa.. mutta kiva tietää että uus Formula tulee kesällä.. tällä kaudella on vissiin noi F12001:sen mm-kisat ku viimevuonna peruttiin terroritekojen takia ja sinne pitäis suomea lähteä edustamaan, pieni lohtu sekin..
 
Vieläkö muistatte noita haastepelin koodeja, kun oon missannu koko lystin, kun en tajunnu et se on tällänen, mut ois ihan kiva ajaa niitä vaan iloks, et jos muistatte/tiedätte niin kertokaas.

Kiitos.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tt_87
Vieläkö muistatte noita haastepelin koodeja, kun oon missannu koko lystin, kun en tajunnu et se on tällänen, mut ois ihan kiva ajaa niitä vaan iloks, et jos muistatte/tiedätte niin kertokaas.

No Monten koodi on l5020k, joku oli vissiin phy8zp, sitpä ei muista näin suorilta muita...ehkä tällaiset ku 745mjj ja yjftrs....ei oo kotona nettiä nii ei voi tarkistaa ihan heti, mut jospa täällä sivuil kävis joku vähä tarkentaan noita...kerrohan jos saat ajeltua kovia aikoja...
 
No haloo!

Onko kellään mitään tietoo siitä finaalista? Kuka on Voittanu? miten se finaalikisa on toteutettu? Mitä pätkiä ajettu ym. Ois ihan kiva tietää....
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nakke
No haloo!

Onko kellään mitään tietoo siitä finaalista? Kuka on Voittanu? miten se finaalikisa on toteutettu? Mitä pätkiä ajettu ym. Ois ihan kiva tietää....

Muuta en tiedä, kuin että britti Mike Curran voitti.
 
Ylös Bottom