Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC II Extreme kokemuksia

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nakke
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla ainakaan ei Kypros Skodalla suju kuten jo aiemmin mainitsin. Piru, Saksa on näkynyt onnistuvan hyvin Nakella. ...hmmm, missähän vielä ois parannettavaa??!

Kyprokselle näyttäisi eräs toinen automerkki käyvän hyvin. ...ei, se ei ole pösö :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan duck
Mulla ainakaan ei Kypros Skodalla suju kuten jo aiemmin mainitsin. Piru, Saksa on näkynyt onnistuvan hyvin Nakella. ...hmmm, missähän vielä ois parannettavaa??!

Kyprokselle näyttäisi eräs toinen automerkki käyvän hyvin. ...ei, se ei ole pösö :D

Saksaan tuli ihan hyvä aika, yrityksiin nähden eli paljon jäi parannettavaakin(1:10.xx, 1:43.xx, 3:14.xx, 3:56.xx), mutta välillä Ruottiin...Piru kun on liukasta Saksan jälkeen.:D
Jaah, mikähän sinne Kyprokselle passaa, oiskohan Ford?:)
 
...ahaa, löytyihän se sieltä = omat Saksan aikani: (1:09.80, 1:43.xx, 3:20.xx, 3:57.xx). Ford, hmmm... sillä en oo Kyprosta vielä koittanutkaan :rolleyes:
 
Oikopolkuja

No eipä se Fordi häävi ollut, skodalla sitten ajelen Kyproksella.
Asiasta toiseen, oikopolkuja taitaa olla noilla pätkillä aika runsaasti. En nyt tarkoita mitään sisäkurvin oikaisuja, vaan sellaisia missä säästää aikaa jopa kymmeniä sekunteja! Ainakin Kyproksella ja Monacossa tällaisia on, itse en ole käyttänyt. Kyllä ottaa päähän, lähetin postia kisan järjestäjille tiedustellakseni jos nämä kallionkielekkeeltä hyppääjät jäisivät kiinni muistikorttien tarkastuksessa. En sitten tiedä näkeekö joka pätkää sektori sektorilta tuossakaan, toivottavasti. Saapa nähdä milloin vastaus scee:ltä tulee, jos tulee:mad: Mitäs mieltä muut tästä ovat, itse ajelisin mieluummin teitä pitkin. Onko muut hoksanneet näitä oikopolkuja, itse en ollut tietoinen tällaisista, mutta satuin käymään playstationin foorumilla ja siellä joku tyyppi selitti näistä....Onkos muuten Wope tänä vuonna osallistumassa kisaan, tai Leka?
 
No, tässä jo on tullut mietittyäkin miten helv... kyproksen voi oikein ajaa 18 min pintaan, selvisihän sekin prkl! Ite ajelen kyproksella siis Subarulla = tuntuu käytökseltään rauhalliselta ja jarrutusmatkat lyhyeltä(liekkö kuvittelua).

Ilmankos Saksan ajat on niin tasaisia ympäri maailman, kun siellä toi oikominen ei taida paljon auttaa. Kerrohan mitä scee:ltä vastaukseksi tulee.

Nyt loppu tämä kikkailu! Laitetaanpa aikoja julkiseksi ja ajetaan huijarit kiinni yhteistyöllä :D

My best times (by country)
Monaco (Skoda) 15.27.38
Cyprus (Subaru) 19.14.06
Sweden (Skoda) 12.53.05
Germany (Skoda) 10.03.91
Total Overall Time: 57.38.40

Best individual stage times
Monaco 1.55.84, 2.30.42, 3.50.00, 7.01.50 = 15.17.76
Cyprus 3.56.49, 2.53.69, 4.30.90, 7.46.90 = 19.05.98
Sweden 1.54.64, 2.22.57, 3.09.31, 5.26.15 = 12.52.67
Germany 1.09.74, 1.41.49, 3.13.40, 3.55.17 = 10.00.80
Added together time would be : 57.16.21
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
No niin, vastaus saapui:

"Thanks for your mail. We are in the process of disqualifying all players that are using cliff jumps etc. to improve their time. As you rightly point out, this is cheating and we would like fair players (like yourself) to keep improving their times by fair means.

We have a system through the codes to check if cheating has occurred so please rest assurred that the WRC Challenge II will remain fair. We just have a backlog of codes to work through after Christmas"

Eipä taida kannattaa tuo loikkiminen:D

Edit: Kas, Duck on laittanut aikansa näkyville...
 
No laitetaanpas nyt sitten omatkin:

Monaco 1:57.xx, 2:32.xx, 3:49.xx, 6:55.xx=15:15.25
Kypros 3:58.xx, 2:45.xx, 4.20.xx, 7:40.xx =18:44.37
Ruotsi 1:56.xx, 2:24.xx, 3:10.xx, 5:26.xx=12:58.82
Saksa 1:10.xx, 1:43.xx, 3:14.xx, 3:56.xx=10:05.12
Yht. 57:03.56
 
jep, hienoja uutisia. Nyt on rallaamiseen taas jotain motivaatiota, piru vaan kun ei tiedä kuka on ajanut rehellisesti ja kuka ei.

No, parantamisen varaa on, kyproksella näkyy oleva meillä suurimmat 'heitot'. Kun noista meidän ajoista hieman yhdistelee, jopa ilma yksittäisten pätkien viilausta saadaan.

Monaco 1:57.xx, 2:32.xx, 3:49.xx, 6:55.xx = 15:15.25
Kypros 3:58.xx, 2:45.xx, 4.20.xx, 7:40.xx = 18:44.37
*Sweden 1.54.64, 2.22.57, 3.09.31, 5.26.15= 12.52.67
*Germany 1.09.74, 1.41.49, 3.13.40, 3.55.17= 10.00.80
...päästään jo aikaan : 56.53.09

+laskeskelin omista monacon väliajoista parhaaksi
1.ek = 1.54.00, 2.ek = 2.29.80
3.ek = 3.48.40, 4.ek = 6.55.10
yht: 15.07.30, perskules näkyypä löytyvän aikaa kuin tyhjästä, vaikka välillä tuntuu et ei se tästä enää parane!
 
Joo, vielä on paljon parantamista. Mitä itse olen laskeskellut, niin kyllä Ruotsi pitäis mennä 12.30 ihan kohtuudella ja Monaco alle 15. Nämä molemmat maat on vaan niin pirun hankalia kun tienpinta vaihtuu Ruottissa liukkaaksi kahdelle viimeiselle etapille ja Monacossa viimeiselle ja Saksassakin on se vesisadepätkä. Sitä ajelee joko liian lujaa tai sitten ylivarovaisesti:mad: Siinä mielessä Kypros ei ole niin paha...
 
Mäkin aloin eilen tosissaan yrittään tota challengea, mutta täytyy sanoa, että kyllä meette vielä todella lujaa muhun verrattuna. Pelailen aina yhtä maata kerralla pidempään jos vaikka oppis ekt ulkoa ja on ne jollain tavalla jo jääneet päähän - ainakin kaikki pahimmat paikat. Pelailen näin ensi alkuun moncaoa hieman pidempään ja katsotaan pääsenkö edes lähelle esim Naken aikaa.

Pelaatteko muuten padilla vai ratilla? Entä automaattilla vai manuaalilla?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Mäkin aloin eilen tosissaan yrittään tota challengea, mutta täytyy sanoa, että kyllä meette vielä todella lujaa muhun verrattuna. Pelailen aina yhtä maata kerralla pidempään jos vaikka oppis ekt ulkoa ja on ne jollain tavalla jo jääneet päähän - ainakin kaikki pahimmat paikat. Pelailen näin ensi alkuun moncaoa hieman pidempään ja katsotaan pääsenkö edes lähelle esim Naken aikaa.

Pelaatteko muuten padilla vai ratilla? Entä automaattilla vai manuaalilla?

Padilla ajelen ja automaattilootalla. Joo, kannattaa reenata yhtä maata vähän pidempään, itse olen hyppinyt maasta toiseen ja on ollut vähän hankaluuksia muistaa kaikkia pätkiä.
 
joo, mie oo pidelly kohta viikon taukoo ajelusta... jokohan peukalo kestäs taas kaahata :) eli padi ja automaattilla ajellaan.

+Pitänee käydä viikonloppuna kahtelee oikeaa rallia eli siinä menee sekin aika :D No, tullaan sitten isoa kovaa ja yllättäin...
 
Vaikuttaa padi olevan aika suosittu pelaamiseen. Onko sillä sitten nopeempi ajaa, kun muistelisin, että osalla padi pelaajista on rattikin...? Mä olen toistaiseksi ajellut vain ratilla, mutta täytyy testata padiakin, jos vaikka kadoksissa olleita sekuntteja löytyisi sitä kautta... :D
 
Tosiasiahan on, että vaikka ratilla olis kuinka kiva rellestää, ei mikään oo tehokkaampi keinoa ohjata ku ristiohjain. Kun kuitenkin on tarkotus reagoida salamannopeasti, ja ennen kaikkea saada ne omat reaktiot välitettyä sinne koneelle. Kumpi on nopeempi: siirtää peukkua sentti, vai kääntää ohjauspyörää puolelta toiselle...?

Se nyt on peli. Jos haluaa ajaa oikeasti, menee ajamaan oikeasti. Mut jos haluaa ajaa pelissä tehokkaasti, ajaa ristiohjaimella.

En toki sano että padin ruksilla olis nautittavampi ajaa ku ratilla.

UGH. Tuli inkkari olo.
 
Tervehdys!
Itse ajelen Logitechin ratilla ja manuaalivaihteilla, ei muuten ole peukalot kipeänä ja hommasta jopa nauttii!
Toivottavasti ne huijarit saadaan kiinni. Laitan ruotsin ja saksan ajat:
Ruotsi:1,55,67, 2,26,60, 3,06,52, 5,16,65=12,45,44
Saksa:1,10,39, 1,41,32, 3,17,14, 3,53,89=10,02,74
Hyviä ajohetkiä kaikille!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan duck
joo, mie oo pidelly kohta viikon taukoo ajelusta... jokohan peukalo kestäs taas kaahata :) eli padi ja automaattilla ajellaan.

+Pitänee käydä viikonloppuna kahtelee oikeaa rallia eli siinä menee sekin aika :D No, tullaan sitten isoa kovaa ja yllättäin...

Saanko arvata. Sä lähet katsomaan Junnu SM:ää mäntsälään?
Meitsikin ajaa siellä. Trophy-luokassa Pololla. Toivottavasti perskele vaan pysyy tiellä. Ensimmäinen talvirallikin vielä... :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Tosiasiahan on, että vaikka ratilla olis kuinka kiva rellestää, ei mikään oo tehokkaampi keinoa ohjata ku ristiohjain. Kun kuitenkin on tarkotus reagoida salamannopeasti, ja ennen kaikkea saada ne omat reaktiot välitettyä sinne koneelle. Kumpi on nopeempi: siirtää peukkua sentti, vai kääntää ohjauspyörää puolelta toiselle...?

No ensinnäkin ratti on sata kertaa tarkempi niin ohjauksen kuin kaasun ja jarrun käytön osalta. Ja toiseksi...tai eihän siinä muuta, tarkkuushan se tärkein juttu on. Ja eihän tuossa peukun siirtämisessä ratin kääntämiseen verrattuna ole juurikaan eroa jos oikein vikkelät kädet on ;)
Kyllä ne kovimmat ajat ratilla tehdään...
 
Ylös Bottom