Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vompatti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: WRC [PS3 Hype]

Itellä suomesa: 03.23.02 citikalla, 03.25... fordilla.
ja Jordania:04.21.03 fordilla.

ei kovin kovia aikoja, mutta kyllä ne pikku hiljaa alkaa paraneen :) :o

Ihan hyviä aikoja, kyllä noilla AI hakataan vaikeimmalla tasolla mennen tullen! Citikalla kellotin eilen noin 3:24:50, muutaman ajovirheen kera.

Vaikeimmalla tasolla AI saisi mennä vielä kovempaa.

Ihan OT:na. Miksi tätä saa verrata rbr:ään, kun taas muissa rata-ajeluissa vedetään herneet nenään jos mainitseekin pc-simut?

Itse Yllätyin positiivisesti. Olin valmistautunut aivan kaamea kuraan. Grafiikka ei kummemmin pistänyt silmään (mikä siinä on niin hirveää?), mutta kenttäsuunnittelu on kyllä perseestä. Kaipaan kunnon ojia enkä mitäään hidastavaa heinää tien viereen. Eihän tässä leikkaustaidot tule ollenkaan kunniaan. Suomen tiet oli tasiasia kuin pannukakku, parilla nypyllä maustettuna. Mäkiä meni sitten tien vieressä vaikka kuinka. Jortaania oli hieman parempi. Paremmilla pätkillä voisin ostaa pelin heti, mutta nyt pitää jättää harkintaa ja odottamaan hinnan alennusta. Myös 2 wrc- ja tusina junnukilpuria ei tee pelistä kovin vetovoimaista. Jotain vanhempia ralliautoja saisi olla bonuspalkintoina kun uralla etenee. Säädöt vaikuttaa kivasti ja olen jo jotain saanut kasaan. Silti puskeminen on edelleen pieni ongelma, mutta nyt selvitettävissä. Tuntuma padille on tosi hyvä ja ratille menee ihan kohtalaisesti. Tottakai ratille ajelee parempia aikoja. AI painaa ihan helvetin lujaa vaikeimmalla. Pätkät pitää osata todella hyvin ulkoa, että ne kepittää. Ei ole ihan rallimaista se, kun pitäisi nuotista ajaa.

Vielä ranskalaiset:
- Tiet vähän tylsiä, mutta välillä reunassa olevat puuaidat vaarallisia. Missä ojat?
- Kartturi myöhässä kuten kaikissa rallipleissä (myös rbr).
- 2 wrc-autoa käy pian tylsäksi, mutta kuka jaksaa sitten noilla hitaammillakaan ajaa.
- Autojen äänet todella köyhät.
- Säädöt vaikuttavat autoon kivasti.
- Tuntuma autoon ja tiehen on ok.
- Kun vedän metsään pitää auton myös jäädä sinne. Erillisellä napilla sit kutsua katsojat nostaan rassi ojasta.
- Tämä on demo joten kaikkea ei ole vielä nähty.

Kertokaas joku millä säädöillä pelaatte? Siis lähinnä se miten säädätte auton ennen kisaa, kuten jarrut, downforce jne...Helppo sepostaa ihan numeroilla koska niis on 10 pykälää jokases kohas...=)! Oon nyt yrittäny ja yrittäny säätää mut ei vaan jotenki kaikki natsaa...Itelle autopelit on pikkusen semmosia kaljottelu/illanistujaispelejä: Ukko ratin taakse, paukku/kalja pöydälle ja pelaamaan, noin niinku yleensä...Peli on jo ostettu/maksettu ja tätähän muuten tuun hinkkaamaan Halon ohella eniten tänä vuonna ja ihan selvinpäinki...=)! Mutta ois mukava kuulla mimmosilla asetuksilla porukat pelaa, ratin asetukset ny on hankalempi juttu koska ratteja on kuitenki niin erilaisia...

Hyvinkin paljon auton käyttäytymiseen vaikuttaa (ainakin Jordaniassa) alustan korkeus ja jousituksen kovuus. Myös downforcella yllättävänkin iso vaikutus.

Ite sain Fordin menemään kuin kiskoilla kun nostin autoa, pehmensin jousitusta, lisäsin downforcea ja pidin lukot ennallaan. Nuo kaikki mun tekemät muutokset tuo pitoa lisää ja kun omaan makuun fordi oli liian ilonen vetämään perää keulan ohi niin nyt istuu passelisti. Mulla on downforcet ja korkeus kaks napsua vaille täydet plussat ja jouset tais olla kolmas napsu miinuksesta ylös.

Alkaa fiilis löytyä ajamiseen ja maistuu kerta kerralla enemmän...

auton säätöjen lisäksi kun nykäsee ohjuaksen deadzonen nolliin ja -lineaarisuuden pikkasen pakkasen puolelle, niin johan sai mukavasti ohjaukseen tarkkuutta varsinkin keskialueella. ok peli ja lähti tilaukseen - grafiikat on varmastikin se heikoin puoli.

On kuitenkin vihdoin kliffaa kun "oikea" rallipeli saadaan myös pleka3:llekin.

...ei mulla muuta.

Ihan OT:na. Miksi tätä saa verrata rbr:ään, kun taas muissa rata-ajeluissa vedetään herneet nenään jos mainitseekin pc-simut?

Samaa olen ihmetellyt. Itse asiassa meinasin eilen jo kirjoittaa aiheesta, mutta jäi sitten tekemättä. Varsinkin asiassa ihmetyttää se, kun kehittäjät ovat itse sanoneet etteivät ole pyrkineet tekemään RBR:n seuraajaa. Tavoitteena on ollut helpommin lähestyttävä, mutta kuitenkin vaikeustasoa nostamalla haastava rallipeli suurelle yleisölle.

B-ryhmän traileri ei ole tainnut vielä ketjussa esiintyä:

Demolla on kyllä mielenkiintoinen vaikutus pääkoppaan: XO:lla kun aluksi koitin niin olin valmis tuomitsemaan alimpaan helvettiin. Mutta muutaman kerran jälkeen alkoi maistumaan jo "ihan ok":lta kun puutteet graafisessa ilmeessä unohti. Nyt piti vielä PS3:lle ladata demo uusiksi ja pirun mukavahan tämä etenkin ratilla on! :D

Tuomio: ei vielä julkaisussa kaupan ovia kolkuttelemaan, mutta ehkä ennen joulua playn (tms) täsmätarjouksesta parilla kympillä mukaan.

OT: Vertailut RBR:ään ovat sinänsä oikeutettuja, koska molemmat ovat konsolipelejä. Ei kai siinä sen suurempaa symboliikka ole. PC-only "hevisimut" ovat kuitenkin niin eri kastissa, että niiden vertailu esim. konsolien semisimuihin (Forza & Gran Turismo) ei puolestaan ole järkevää (plus, että tämä on konsolisivusto). Mutta totta kai järkevin vertailukohta tälle on PS2:n WRC pelit sekä wanhat CMR:t.

Olen täysin sitä vastaan et laadullisesti näin huonoon peliin aletaan rahastamaan lisäsisällöllä, mutta veikkaampa et tuo B-ryhmä tulee siltin ostettua :(

Onko missään ollu juttuja kuskeista jotka ajaa B-ryhmäs? Onko mukana legendaarisia nimiä vai keksittyjä, vai muusta pelistä otettuja

Jännä et tohon on revitty tuo citroen B ryhmäläinen.
Taisi sen ura olla vain yksi kisa jossa auto oli helkkarin hidas ja lopuksi meni rikki.
Sen jälkeen auto laitettiin takas talliin ja sen ura loppui siihen.

Faktaakin löytyi...
Group B Rally - Citron

mutta mitä väliä. Noita erilaisia autojahan on monia joten niitä voisi peliin laitella vaikka kuinka. Manta 400, Audi quatro jne... nykymittapuulla raketin tehot ja mopon jarrut. Noita niiden pitäisi siihen peliin laittaakkin kun niitä WRC autoja ei ole kuin se kaksi erilaista..

Demon perusteella kelpo peli. Pelattavuus on kohdallaan ja ei ne pätkät nyt niin älyttömän leveitä ole mitä pelkäsin joidenkin keskusteluiden perusteella.

Tietty toivoin hieman haastavampaa menoa (Riku Böörnssiin tottuneena....), mutta ehdottomasti tilaukseen lähtee!!!!

Mitäs rattia suosittelette tolle? Toi G25 himottais mut mut, hinta on suolainen :)

Joo en saa g25 rattia kunnolla toimimaan,kokoajan on kuminauha tuntuma ohjauksessa.

Saisko niitä g25 ratin säätöjä vaikka prosentteina,että paljon suunilleen vihreitten tolpat vasemmalta oikealle pitää nousta,ylhäältä alaspäin laittaen.Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

auton säätöjen lisäksi kun nykäsee ohjuaksen deadzonen nolliin ja -lineaarisuuden pikkasen pakkasen puolelle, niin johan sai mukavasti ohjaukseen tarkkuutta varsinkin keskialueella. ok peli ja lähti tilaukseen - grafiikat on varmastikin se heikoin puoli.

On kuitenkin vihdoin kliffaa kun "oikea" rallipeli saadaan myös pleka3:llekin.

...ei mulla muuta.

Noilla säädöillä muuttui käytös kyllä hyvin oikeaan suuntaan.

Ylös Bottom