Vastaus: WRC [PS3 Hype]
Noniin, taas tuli tovi ajettua.
Vakiosäädöillä toi on kyl kauhea ajaa, mutta sen jo totesin aikaisemminkin. Sit oon säätäny autoa tähän mennes silleen et se ei puske niin jumalattomasti, ja sillee et sitä on kiva viedä mun ajotyylillä.
Noh, aloin tossa miettimään säätöjä EK:n kannalta, ja sen jälkeen oman ajotyylin kannalta..Säädöt oli radikaalisti erilaiset ja EK aika parani 10sek entisestä ennätyksestä Jordaniassa.
Suomessa en vieläkään pärjää, enkä ihan mieleisiä säätöjä löytänyt, mutta löysin sentään säädöt joissa auto ei tunnu siltä paljon puhutulta ilmalaivalta ja alkoi kyllä tuo suomen EK maistumaan todella hyvältä sekin ja ajat parani huimasti.
Toisinsanoen, tuntuu et säädöillä on todella iso merkitys tässä pelissä. Erikoista siinä onkin se, että itse vihaan pelejä joissa joutuu säätämään autoa. Johtuen tosin siitä, et yleensä pelissä kun pelissä, en tajua mitään säätöjen vaikutuksista (en huomaa niitä), enkä tiedä mitä pitäs tehdä jos joku on pielessä.
Tässä ei oo liikaa säätöjä, ja ne mitä on ni vaikuttaa selkeesti, ja on kerrottu selkeesti miten ne vaikuttaa. Tätä on kiva säätää ja löytää kyl suht helpollakin ne hyvät säädöt joilla on todella nautintoa ajaa.
Nyt täytyy olla kyl pelaamat ettei noihin kahteen pätkään kyllästy..vaikeata se on, mut onneks peli koht kolahtaa luukusta, kuume vain kasvaa kun alkaa tajuamaan mitä pitää tehdä säädöille jotta pelistä saa jotain irti..
Tosin...edelleen sitikka ei taitu kyl tippaakaan, vaik pistäis samat säädöt, ja siitä lähtis muuttelee, niin 5-10sek jään aina fordin ajalle.