Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vompatti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: WRC [PS3 Hype]

Saa jäädä kaupan hyllylle peli,en vaan löydä g25 ratille säätöjä että voisi pelistä yhtään nauttia.
 
Vastaus: WRC [PS3 Hype]

Itse laiton ratin säädöt niin että deadzone nollaan, ja lineaarisuudet myös nollaan. Niin että aina on suora viiva. Hyvin tulin toimeen.
 
Vastaus: WRC [PS3 Hype]

Vihdoin!!!

Sain noi ratin säädöt ees jotenkin kohdalleen.
Eli juurikin deadzone nolliin ja lineaarisuus pari kolme pykälää siit keskikohdasta pakkasen puolelle. Pientä hienosäätöä vielä niin eiköhän se vielä iloks muutu.
 
Vastaus: WRC [PS3 Hype]

Suomen teitä kyllä jotenkuten pystyin ajamaan,mtta se toinen ei sille säätöjä löytyny.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: WRC [PS3 Hype]

Noniin, taas tuli tovi ajettua.

Vakiosäädöillä toi on kyl kauhea ajaa, mutta sen jo totesin aikaisemminkin. Sit oon säätäny autoa tähän mennes silleen et se ei puske niin jumalattomasti, ja sillee et sitä on kiva viedä mun ajotyylillä.

Noh, aloin tossa miettimään säätöjä EK:n kannalta, ja sen jälkeen oman ajotyylin kannalta..Säädöt oli radikaalisti erilaiset ja EK aika parani 10sek entisestä ennätyksestä Jordaniassa.

Suomessa en vieläkään pärjää, enkä ihan mieleisiä säätöjä löytänyt, mutta löysin sentään säädöt joissa auto ei tunnu siltä paljon puhutulta ilmalaivalta ja alkoi kyllä tuo suomen EK maistumaan todella hyvältä sekin ja ajat parani huimasti.

Toisinsanoen, tuntuu et säädöillä on todella iso merkitys tässä pelissä. Erikoista siinä onkin se, että itse vihaan pelejä joissa joutuu säätämään autoa. Johtuen tosin siitä, et yleensä pelissä kun pelissä, en tajua mitään säätöjen vaikutuksista (en huomaa niitä), enkä tiedä mitä pitäs tehdä jos joku on pielessä.

Tässä ei oo liikaa säätöjä, ja ne mitä on ni vaikuttaa selkeesti, ja on kerrottu selkeesti miten ne vaikuttaa. Tätä on kiva säätää ja löytää kyl suht helpollakin ne hyvät säädöt joilla on todella nautintoa ajaa.

Nyt täytyy olla kyl pelaamat ettei noihin kahteen pätkään kyllästy..vaikeata se on, mut onneks peli koht kolahtaa luukusta, kuume vain kasvaa kun alkaa tajuamaan mitä pitää tehdä säädöille jotta pelistä saa jotain irti..

Tosin...edelleen sitikka ei taitu kyl tippaakaan, vaik pistäis samat säädöt, ja siitä lähtis muuttelee, niin 5-10sek jään aina fordin ajalle.
 
Vastaus: WRC [PS3 Hype]

Noniin, taas tuli tovi ajettua...

Tosin...edelleen sitikka ei taitu kyl tippaakaan, vaik pistäis samat säädöt, ja siitä lähtis muuttelee, niin 5-10sek jään aina fordin ajalle.

Itse olen ajanut pääasiassa Citikalla, ja Suomen pätkälle oon löytäny mielestäni kohtuulliset säädöt (alkaa pysymään kärjen kyydissä vaikeimmalla tasolla). Mutta Jordaniassa taas olen ihan hukassa ja ihmetellyt ku porukka tykkää tuosta pätkästä, Citikka kyllä tuntuu sinne niin pökkelöltä vaikka miten säätäisi, ei vaan taitu ja penkat kutsuu koko ajan. Pitääpäs testata tuota pätkää voortilla, jos se taittuis vähän paremmin...niin ja pelaan padilla ja semiautomaattilootalla(muutamissa mutkissa hyvä kun pystyy vaihtaan ite isommalle tai pienemmälle).
 
Vastaus: WRC [PS3 Hype]

On tää peli ostettava,on ainakin haastetta nyt miten saa auton kulkemaan jotenkuten.
Ratilla tietenkin ajelen.
 
Vastaus: WRC [PS3 Hype]

Pääseekö rattia säätämällä eroon siitä ongelmasta, että auto menee joko kuin juna tai sitten se lähtee käsistä? Tuntuu, ettei auto reagoi vastaanohjaamiseen, eikä hallittua nelipyöräluisua saa aikaan.
 
Vastaus: WRC [PS3 Hype]

Pääseekö rattia säätämällä eroon siitä ongelmasta, että auto menee joko kuin juna tai sitten se lähtee käsistä? Tuntuu, ettei auto reagoi vastaanohjaamiseen, eikä hallittua nelipyöräluisua saa aikaan.

Juu, nimenomaan itsellä ainakin suomessa puski suoraan ja jordaniassa meni liikaa poikittain, niin säätämällä sai molemmat balanssiin ja sivuluisut tulee ihan niinkuin pitääkin jarruilla, kaasulla ja vastaheitoilla, ja kaasulla pystyy hallitsemaan luiston täydellisesti.

Kannattaa lukea mitä niiden säätöjen alla lukee et mitä ne tekee, sieltä yliohjautuvuutta lisää jos puskee, ja päinvastoin
 
Vastaus: WRC [PS3 Hype]

Tulipa tuolla Fordilla ajeltua, mutta ei se sen paremmin tunnu kääntyvän. Kyllä Citikka sopii paremmin omaan hanskaan, jotenkin tuo Ford on turhan äkkinäinen ja luistot on vaikeampia hallita. Onko kukaan käyttäny noita gravel wet standard-asetuksia, itselle tuo ainakin tuntu sopivan aika hyvin parilla pienellä muutoksella. Tuntuu kyllä, että näitä autoja pitää viedä nykytrendin mukaan ns. raiteilla, verrattuna vaikka wrc 4 tai 5, joissa pysty vetään melko poikittainkin vauhdin siitä kärsimättä. Tässä taas vauhti hidastuu huomattavasti jos vähäkään liikaa innostuu nelipyöräluisussa tuomaan.
 
Vastaus: WRC [PS3 Hype]

Latasin demon ja ällistyin, että miten tässä pelissä oli tajuttoman surkea grafiikka ja äänet!! :eek:

Älkää vaan sanoko, että näin myös lopullisessa kaupassa myytävässäkin versiossa?
 
Vastaus: WRC [PS3 Hype]

Innostuin rallimiehenä hommaamaan driving force gt:n ihan tätä peliä ja gran turismoa varten ja otin starpasta marraskuussa vanhaksi menevän penkin ja tein kunnon tellingin ratille ja polkimille.No sitte latasin demon ja kyllä oli ekan pelikerran jälkee pettymys melko suuri.Ajamisesta oli kyllä nautinto kaukana,ei vaa tullu yhtää mitää ja meinasin jo luovuttaa ja siirtyä pelaamaa padilla mut onneks sain ratin ja auton säädöt mieleiseksi,niin johan rupes homma sujumaa!Ja varmaa siin tökki myöski se ettei ollu ratilla pelaillu aikasemmin rallipelejä.Tänää tossa tahkosin jotaa puol tuntia Fordilla Jordania pätkää ja paras aika oli karvan alle 4.23 parilla pienellä virheellä.Sitte vaihoin Citikkaa ja tais tulla peräti toisella vedolla 4.19.99 vaik pätkän puolenvälin jälkee lähti yhessä kohtaa vähä kirjottamaa.Et en tiiä mistä moinen ero autojen välillä koska kumpikin auto kyllä sattuu ihan hyvin hanskaan.Mutta on kyllä ehdottomasti ostamisen arvoinen peli,vaikka grafiikka on mitä on ja Citikan äänet kuullostaa vähäsen sähkövatkaimelta mutta nää jutut ei kyllä mua haittaa pätkääkään.
 
Vastaus: WRC [PS3 Hype]

Itellä on kyl ihan päinvastoin enkä tajua miks :D 5-10sek jää joka vedolla fordille ja tuntuu kokoajan ettei sitikka pysy lapasessa sit yhtään..


ps. Yllätys yllätys ettei vpd ole edes lähettäny vielä peliä, vaikka kauppojen hyllyiltä se löytyy jo huomenna..
 
Vastaus: WRC [PS3 Hype]

Itellä on kyl ihan päinvastoin enkä tajua miks :D 5-10sek jää joka vedolla fordille ja tuntuu kokoajan ettei sitikka pysy lapasessa sit yhtään..


ps. Yllätys yllätys ettei vpd ole edes lähettäny vielä peliä, vaikka kauppojen hyllyiltä se löytyy jo huomenna..

Joko F1 2010 jäi tämän pelin jalkoihin? Olin sata varma, että porukka jättää nimenomaan tämän ostamatta! :D
 
Vastaus: WRC [PS3 Hype]

Joko F1 2010 jäi tämän pelin jalkoihin? Olin sata varma, että porukka jättää nimenomaan tämän ostamatta! :D

No itsellä meni maku f1:n vikoihin..tai no bugeihin..palataan sit siihen taas kunnol ku päivitys tulee, toistaiseksi lähes pelikelvoton.

Tämä sen sijaan tuntuu demon perusteella ihan hyvältä viihteeltä ralli-ihmiselle
 
Vastaus: WRC [PS3 Hype]

Täysin erilainen valikko autoa säätää,alusta kaikki taas opeteltava,hyviä ratoja kyllä on.
Sai laitteua nyt aikahyvät säädöt,ja yhden radan puhtaasti ajettua.
 
Vastaus: WRC [PS3 Hype]

Latasin demon ja nyt muutaman tunnin kaahailun jälkeen seuraavia ajatuksia demosta:
- hauskaahan tämä on, siitä ei pääse mihinkään
- vaikeustaso tuntuu kovin alhaiselta kun touhiskin, joka ei ikinä ole rallia ajanutkaan millään vempaimella ajaa muutaman tunnin harjoittelulla pohjat vaikeimmalla tasolla: 4:25:xx ajelin aamupäivällä ja siinäkin tuli roppakaupalla ajovirheitä.
- ojien puuttuminen suomen pätkästä ihmetyttää kyllä suuresti
- focus sopii touhikselle paremmin, citroenista ei jostain syystä tunnu niin hyvältä
- driving force gt:llä ajelen, pädillä ei pysy yhtään lapasessa
 
Toki jos yhtä ek:ta treenaa ni pohjat tulee, idea kuitenkin on ajaa 6erikoiskoetta ilman et niitä hio kokoajan uusiksi, on ihan eri juttu kuin opetella ulkoa ja vetää uusiksi ja uusiksi, uskoisin Vaikeustason olevan ihan kohdillaan
 
Ylös Bottom